10 lat Platformy oszust贸w - pocz膮tki nierz膮 du

Data: 2011-06-11 00:25:02
Autor: Inc
10 lat Platformy oszust贸w - pocz膮tki nierz膮 du

Donald Tusk:
鈥淕艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci politycznej by艂a potrzeba w艂adzy i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej, bo chyba jestem bardziej pr贸偶ny, ni偶 spragniony w艂adzy. Nawet na pewno鈥︹

Donald Tusk:
鈥淢am plan stworzenia dobrego rz膮du. Ja wierz臋 w to, 偶e kiedy ma si臋 zaufanie do ludzi, do w艂asnej ojczyzny, to mo偶na zrobi膰 cud. Prawdziwy cud gospodarczy. Naprawd臋. To si臋 uda艂o w Irlandii, w Estonii, w Hiszpanii. Dlaczego w Polsce ma si臋 nie uda膰? Dlaczego nasze dzieci maj膮 my艣le膰 w perspektywie wy艂膮cznie wyjazdu? Ja ten dobry rz膮d zrobi臋, je艣li mi pomo偶ecie, ja bardzo prosz臋 was o pomoc.鈥

Donald Tusk:
鈥淕ospodarka, z mojego punktu widzenia, to przede wszystkim portfele zwyk艂ych ludzi. Szczeg贸lnie, 偶e te nadzieje rozbudzono bardzo powa偶nie. Czy pan premier m贸g艂by odpowiedzie膰 dzisiaj na pytanie, czy wie ile podro偶a艂y naprawd臋 podstawowe dla ludzi niezamo偶nych artyku艂y w ci膮gu dw贸ch lat waszych rz膮d贸w. Pytam o chleb, o ziemniaki, o jab艂ka, o
kurczaki, o gaz ziemny i o benzyn臋. Wybra艂em sze艣膰 najbardziej potrzebnych, najbardziej typowych artyku艂贸w podstawowych. I drugie pytanie, ile wed艂ug pana piel臋gniarka po 20 latach pracy dostaje na
r臋k臋. Ile dosta艂a na r臋k臋 30 wrze艣nia?

10 lat Platformy oszust贸w - pocz膮tki nierz膮 du