10-letni okres rozliczania dochodów

Data: 2014-12-01 18:52:31
Autor: Budzik
10-letni okres rozliczania dochodów
Użytkownik neostradiusz toja@jestem.w.pl ...

Dowiedziałem się właśnie, że wydłużony zostanie okres z 5 do 10 lat, w
czasie którego skarbówka może sprawdzać źródła pochodzenia dochodów.
W przypadku gdy ktoś ich nie udokumentuje, to zostanie na niego
nałożony podatek w wysokości 75%. Mnie to nie dotyczy, ale przez
ciekawość spytam: gdy ktoś uiści taki podatek, to ten dochód zostanie
wtedy zalegalizowany?!
Na razie jeszcze nie wiadomo, czy zostanie.
Na razie to "tylko" propozycja Szczurka dowodząca nieudolnosci urzedników.

10-letni okres rozliczania dochodów