10 maja WROCŁAW GODZINA 18 ul. Świdnicka przyjdź, ja będę

Data: 2010-05-07 10:39:00
Autor: Charlie delta
10 maja WROCŁAW GODZINA 18 ul. Świdnicka przyjdź, ja będę
ŻĄDAMY PRAWDY - podajcie dalej

Wrocław - Świdnicka, 10 maja, godz. 18. Przynieśmy znicze!
10 maja we Wrocławiu o 18 na Świdnickiej żądamy prawdy o tragedii
smoleńskiej. Dość już karmienia nas bełkotem medialnym! Przynieś
znicz!
Spotykamy się na Świdnickiej o 18, przechodzimy przez Rynek, następnie
bierzemy udział w uroczystości odsłonięcia tablicy ku czci ofiar przy
kościele św. Elżbiety.

Na koniec układamy ze zniczy napis ŻĄDAMY PRAWDY pod siedzibą Gazety
Wyborczej na pl. Solnym.

Ja będę ;)

Data: 2010-05-07 20:37:34
Autor: marfi
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:d6218626-7a97-4b26-9795-c24478d2864be1g2000yqe.googlegroups.com...

Na koniec układamy ze zniczy napis ŻĄDAMY PRAWDY pod siedzibą Gazety
Wyborczej na pl. Solnym.

  Czytasz Gazetę Wyborczą ???

--
marfi

Data: 2010-05-08 23:55:54
Autor: Barbara
[...]

===============

Charli ... stanowczo przesadzasz i robisz więcej zła niźli pożytku taką propaganda na grupie ...
To naprawdę nie jest grupa poświęcona propagowanym przez Ciebie akcjom ..

Może warto zadawać na chacie [choć nie tylko, lepiej osobiście, bo wówczas to głośno słychać !!!! :)] niewygodne pytania super-hiper p.o. prezydenta - np.:
czy w którymkolwiek momencie zająknął się, ze te odznaczenia dla członków Memoriału przyznał Lech Kaczyński ?
Jak znam życie - to wręczał je we własnym imieniu ;(

kapewu?
odpuść z fatalną wręcz propagandą...
Barbara

Data: 2010-05-08 15:05:16
Autor: Charlie delta

==============>
[...]

pochodzę z rodziny która nie odpuszczała przez ostatnie 50 lat

teraz ty zrób rachunek sumienia czy nie masz w swojej TW ?

Data: 2010-05-08 16:06:28
Autor: macieks
On 9 Maj, 00:05, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:

pochodzę z rodziny która nie odpuszczała przez ostatnie 50 lat

teraz ty zrób rachunek sumienia czy nie masz w swojej TW ?

Przeginasz, BARDZO przeginasz z tym TW. Sam miałem obiekcje odnośnie
tematów giełdowych i Barbary (przepraszam w tym momencie za mało
życzliwe słowa Barbarę). Ale wypowiedzi Barbary były bardziej
prawicowe, coś jak J. Olszewski.
Rozumiem http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/browse_thread/thread/fd8d34d71172946e#

Ale nigdy nie pojmę, kto nie z nami to przeciwko nam/to nie patriota/
ZOMO/komuch/Żyd/liberał/cyklista itp.

Data: 2010-05-08 15:35:26
Autor: macieks
[...]

Dobrze mówisz Barbaro.
Nie jestem zwolennikiem PIS-u. To co robi Charli raczej odrzuca od J.
Kaczyńskiego niż przyciąga nowych zwolenników.
Takie jest moje zdanie.

10 maja WROCŁAW GODZINA 18 ul. Świdnicka przyjdź, ja będę