10 milionów odszkodowania

Data: 2018-05-16 18:50:20
Autor: z
10 milionów odszkodowania
Nie mówię że się nie należy ale z czyjej kieszeni ma to pójść?
Proponuję daninę (modne słowo) od pracowników wymiaru sprawiedliwości.
Chyba że zostaną wykryci sprawcy "zaniedbania" i poniosą przykładną karę. Wtedy ja na odszkodowanie chętnie się dołożę.

Sadzę że wątpię aby "środowisko" pozwoliło na taką akcję

Data: 2018-05-16 10:16:09
Autor: japanizer
10 milionów odszkodowania
On Thursday, May 17, 2018 at 1:50:25 AM UTC+9, z wrote:
[...]

W sumie to powinien beknąć Lech Kaczyński, ale jego wysłał braciszek na inny świat. Może mama bękartów się dołoży, warto ją zapytać, co sądzi na ten temat.

https://www.salon24.pl/u/agdzielogika/852421,dwa-artykuly-z-2001-roku-w-sprawie-aresztowania-tomasza-komendy-lech-kaczynski-w-tle

  Wydaje się, że to jednak Lech Kaczyński, jego naciski i ręczne sterowanie   prokuratorami doprowadziły do ostatecznego oskarżenia Tomasza Komendy. Nie   wiadomo, czy nowi prokuratorzy, ulegli wobec nacisków Kaczyńskiego fałszowali   dowody, czy też nie aby doprowadzić do skazania niewinnego człowieka, ale   bezsprzeczne jest, że to właśnie ręczne sterowanie, wymiana prokuratorów na   uległych i naciski są praprzyczyną 18-letniej gehenny Komendy.

Data: 2018-05-16 21:33:47
Autor: z
10 milionów odszkodowania
"Z tekstów wynika jedynie, że LK miał rację co do tej prokuratury bo finalnie to badanie DNA pozwoliło na skazanie Komendy...

"W ciągu czterech lat przesłuchano 600 świadków, w tym świadka incognito. Na wykrycie jednego z uczestników brutalnego gwałtu pozwoliły badania kodu DNA. (and)"

Jeżeli wyniki badań zostały sfałszowane, to jedynie poprzez nieudolność prokuratorów..."

Data: 2018-05-16 18:05:06
Autor: japanizer
10 milionów odszkodowania
On Thursday, May 17, 2018 at 4:33:51 AM UTC+9, z wrote:
[...]

W tekście nie ma nic o DNA, to raz. A dwa, to właśnie Lecha Kaczyńskiego "aresztujcie wreszcie kogoś!" doprowadziło do skazania niewinnego człowieka.

Data: 2018-05-17 06:53:40
Autor: z
10 milionów odszkodowania
W dniu 2018-05-17 o 03:05, japanizer@japanizer.org pisze:
W tekście nie ma nic o DNA, to raz. A dwa, to właśnie Lecha Kaczyńskiego "aresztujcie wreszcie kogoś!" doprowadziło do skazania niewinnego człowieka.

Twierdzisz że ludzie w prokuraturze czy sądach są miałcy i egoistyczni że na ich działania może wpływać antycypowanie w myślach rządzących a ponaglenia czy przywoływania do porządku i staranności kończą się skazywaniem byle kogo aby tylko sprawę zakończyć i pokazać że się jest "profesjonalistą" ?

Czy ci ludzie przypadkiem nie przysięgają na coś przyjmując się do służby? ;-)

Wszak nawet robotnik kopiący rowy ponosi konsekwencje swojej partaniny...

Data: 2018-05-16 23:26:08
Autor: japanizer
10 milionów odszkodowania
On Thursday, May 17, 2018 at 1:53:43 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Twierdzisz że ludzie w prokuraturze czy sądach są miałcy i egoistyczni że na ich działania może wpływać antycypowanie w myślach rządzących a ponaglenia czy przywoływania do porządku i staranności kończą się skazywaniem byle kogo aby tylko sprawę zakończyć i pokazać że się jest "profesjonalistą" ?

Ano tak bywa z pisiorstwem. Lech Kaczyński to udowodnił, wysyłając niewinnego człowieka za kraty na kilkanaście lat. A obecnie to już nawet się z niczym nie kryją, i wprowadzili prawo "Ziobro może rozkazać, i tak ma być".

Data: 2018-05-17 12:17:05
Autor: z
10 milionów odszkodowania
W dniu 2018-05-17 o 08:26, japanizer@japanizer.org pisze:

Posłuchaj może audycji w tokfm (Lizut prowadzi właśnie)

Presja przełożonych czy społeczna (bo taka wtedy była)
NIE JEST ŻADNYM USPRAWIEDLIWIENIEM!

Data: 2018-05-17 07:57:09
Autor: Twój przyjaciel Dąs
10 milionów odszkodowania
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

[...]

W sumie 1/10-1/50 można mu przypisać, 1/10 dlatego że kiedy toczyła się
sprawa, to tych ministrów było aż tylu.

Czy wtedy i sądy były pisoskie?

Data: 2018-05-17 09:08:07
Autor: A. Filip
10 milionów odszkodowania
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Zgodnie z regułą kciuka: jak się chce 5 mln to się pozywa o 10 mln.

Proponujesz kary aż tak _drakońskie_ by podobne sprawy na zawsze
pozostawały zamiecione pod dywan?  Po 18 latach _udowodnienie_
"złej woli lub _rażących_ zaniedbań" będzie trudne++ jak
"sędziowski łańcuszek apelacyjny" (tylko) przyklepywał.

Ja jako cynik wierzę że jak podobne sprawy nie wychodzą na jaw
"raz na parę lat" to nie dlatego że ich nie ma tylko dlatego że
są tuszowane.  Tylko ze powyżej pewnego progu to przestaje być
oznaką że "sporadyczne DUŻE błędy systemu są w końcu naprawiane"
a oznaką że cały system jest do dupy.

--
A. Filip

Data: 2018-05-17 10:10:09
Autor: Pazerność i Stołki
10 milionów odszkodowania
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Tylko ze powyżej pewnego progu to przestaje być
oznaką że "sporadyczne DUŻE błędy systemu są w końcu naprawiane"
a oznaką że cały system jest do dupy.

Czy w latach 2000-2001 też był do doopy?

Czy w latach 2005-2007 też był do doopy?

Czy w latach 2005 -2010 też był do doopy?

Dlaczego prawi i sprawiedliwi nie naprawili systemu?

CL

Data: 2018-05-17 12:19:08
Autor: z
10 milionów odszkodowania
W dniu 2018-05-17 o 09:08, A. Filip pisze:
Proponujesz kary aż tak _drakońskie_ by podobne sprawy na zawsze
pozostawały zamiecione pod dywan?

Ja ich nie chcę karać więzieniem.
Ja ich nie chcę karać finansowo.
Ja chcę aby z imienia i nazwiska wskazano winnego zaniedbania

Dużo wymagam?

Data: 2018-05-17 12:32:14
Autor: A. Filip
10 milionów odszkodowania
z <z@z.pl> pisze:
[...]

5 mln na rozłożone ilu?
Wymienienie z nazwiska?  A dlaczego nie.

--
A. Filip

Data: 2018-05-18 09:45:16
Autor: Pieniądze i Stołki
10 milionów odszkodowania

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+w1capp36df-i5h4@wp.eu...
5 mln na rozłożone ilu?
Wymienienie z nazwiska?  A dlaczego nie.

No to dawaj!

https://www.pomponik.pl/plotki/news-jaroslaw-kaczynski-jest-milionerem-wysysa-z-polakow-ile-sie-,nId,2569746

CL

Data: 2018-05-17 12:20:37
Autor: z
10 milionów odszkodowania
W dniu 2018-05-17 o 10:10, Pazerność i Stołki pisze:

Dlaczego prawi i sprawiedliwi nie naprawili systemu?

Ale zabłysłeś ;-)

Ja też jestem zdania że PiS robi za mało i za wolno.
Tę gangrenę trzeba wypalać gorącym żelazem.

Data: 2018-05-17 12:33:46
Autor: A. Filip
10 milionów odszkodowania
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Marny PiS ma jakiekolwiek szanse poprawić to czego najwspanialsze PO
przez 8 lat (dwie pełne kadencje) nie naprawiło?
No chyba że jak sugerował nad-prezes przez trzy kadencje ;-) --
A. Filip

Data: 2018-05-17 19:24:00
Autor: stevep
10 milionów odszkodowania
W dniu 2018-05-17 o 12:20, z pisze:
[...]

Racja, ta gangrena to PiS.

--
stevep

Data: 2018-05-17 22:01:51
Autor: z
10 milionów odszkodowania
W dniu 2018-05-17 o 19:24, stevep pisze:
Racja, ta gangrena to PiS.

Ty faszysto!

Znieważasz demokratycznie wybraną władzę

Chcesz za 8-12-16 lat żeby będącą u władzy PO tak samo nazywano?

Być może dożyję i Ci przypomnę

Ty faszysto!

Data: 2018-05-18 22:28:49
Autor: stevep
[...]