10 milionów odszkodowania

Data: 2018-05-17 12:33:46
Autor: A. Filip
10 milionów odszkodowania
z <z@z.pl> pisze:
W dniu 2018-05-17 o 10:10, Pazerność i Stołki pisze:

Dlaczego prawi i sprawiedliwi nie naprawili systemu?

Ale zabłysłeś ;-)

Ja też jestem zdania że PiS robi za mało i za wolno.
Tę gangrenę trzeba wypalać gorącym żelazem.

Marny PiS ma jakiekolwiek szanse poprawić to czego najwspanialsze PO
przez 8 lat (dwie pełne kadencje) nie naprawiło?
No chyba że jak sugerował nad-prezes przez trzy kadencje ;-) --
A. Filip
| Jeżeli w domu czcisz rodziców, nie potrzebujesz chodzić daleko,
| żeby palić kadzidło. (Przysłowie chińskie)

10 milionów odszkodowania