10 października Kaczyński dokonał zdrady narodowej

Data: 2010-10-12 00:02:19
Autor: boukun
10 października Kaczyński dokonał zdrady narodowej
Zbrodnia zdrady p. Kaczyńskiego została ukarana i jest to przestrogą, tak p. Zakrzewski o zdradzie Kaczyńskiego

http://www.youtube.com/watch?v=qV_gz95piI8

boukun

Data: 2010-10-11 16:04:56
Autor: Ray Luca
10 października Kaczyński dokonał zdrady narodowej
Boukun napisz do mnie na maila. rayluca13 gmail.com

Data: 2010-10-12 10:46:39
Autor: boukun
10 pazdziernika Kaczynski dokonal zdrady narodowej

Uzytkownik "Ray Luca" <rayluca13@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9d820cc9-769f-412b-bfb9-a36bac4c9df5i5g2000yqe.googlegroups.com...
Boukun napisz do mnie na maila. rayluca13 gmail.com

Z nieznajomymi nie zawieram znajomosci, juz mialem w swoim zyciu kilka razy najazd na chate...
Kto chce, ten wie, jak mnie znalezc...

boukun

10 października Kaczyński dokonał zdrady narodowej