10 pytań do Olejniczaka

Data: 2010-10-19 18:56:15
Autor: u2
10 pytań do Olejniczaka
... zawsze wyglądał mi na rozsądnego polityka, choć jego wiara w SLD
wydaje mi siÄ™ na wyrost :

http://interia360.pl/polska/artykul/dziesiec-pytan-do-wojciecha-olejniczaka,39757

"W czasach mojego dzieciństwa rządziła lewica, nie pamiętam, aby w tym
okresie czegoś ludziom brakowało, po lewicy przyszedł czas na PiS, długo
ich scena polityczna nie egzystowała, skutki sami znamy z
samorozwiązania. Nastąpił wielki czas dla PO, dużo obiecywania i w
zasadzie od tego się zaczęło i na tym skończy. Czyż nie pora panie
Wojciechu przekonać społeczeństwo ponownie do SLD? Sęk w tym, jak to
zrobić? (debacchatio, Kraków)

- Wieje wiatr dla lewicy – co do tego nie ma wątpliwości. Aby zdobywać
zaufanie nowych wyborców SLD musi prezentować się, jako realistyczna
alternatywa wobec PO. Jednocześnie rozpoznawać interesy wielkich grup
społecznych i skutecznie je realizować. To recepta na sukces."

10 pytań do Olejniczaka