10 rzeczy, za które nienawidzili¶my PRL-u

Data: 2013-03-18 15:47:21
Autor: jr
10 rzeczy, za które nienawidzili¶my PRL-u
Data: 2013-03-18 16:23:12
Autor: Trybun
10 rzeczy, za które nienawidzili¶my PRL-u
W dniu 2013-03-18 15:47, jr pisze:
http://niewiarygodne.pl/gid,13162671,img,13162905,kat,1017185,title,10-rzeczy-za-ktore-nienawidzilismy-PRL-u,galeriazdjecie.html

A co to za rzeczy? W linku nie ma wirusa?

   Wiesz, z tym lubieniem czego¶ b±dĽ nie, to jest różnie, tacy jak ty mog± narzekać że nie mieli wtedy komu butów czy¶cić, a także nie lubili piosenek Rodowiczki, inni byli w tych kwestiach zupełnie odwrotnego zdania, a więc raczej napisz - nienawidziłem, a nie "nienawidzili¶my"..

Data: 2013-03-19 10:43:46
Autor: jr
10 rzeczy, za które nienawidzili¶my PRL-u

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:ki7bgr$1t9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przeciez to jest cytat ze strony.
Tak Trybunie, ludzie coraz mniej garna sie do twojej wspolnoty hanby. To zalosne, w jak prostacki sposob powtarzasz sie z tymi 'jasniepanami', jak wyszukujesz stesknionych za chlewem, jak pytasz sie kazdego z osobna, czy mu nie zal ... itd. Wyglada to tak, jakbys panicznie szukal kogos, kto cie rozgrzeszy (co by swiadczylo o jakichs resztak twojego sumienia). Ale to na nic. Wszystko co sie zrodzilo musi umrzec, takze klamstwo.

Data: 2013-03-21 12:33:01
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-19 10:43, jr pisze:

[...]

Wiem że coraz mniej, propaganda antyludzka robi swoje, za sto lat już absolutnie nikt nie będzie w stanie ocenić systemu sprawiedliwo¶ci społecznej, bior±c pod uwagę tylko fakty.
Ja sobie osobi¶cie nie mam nic do zarzucenia, powiem więcej - pewne służby w niebieskich mundurkach o mało mnie nie zatłukły na ¶mierć. Nie, nie za sprawy polityczne czy kryminalne - po prostu wtedy w szeregach milicji służyło wielu zdegenerowanych bandziorów, i wła¶nie m.in. ja byłem ich ofiar±.

Data: 2013-03-21 13:49:40
Autor: jr
10 rzeczy, za które nienawidzili¶my PRL-u

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kier67$94k$1node2.news.atman.pl...
[...]

To nie jest sprawa propagandy, lecz jej zaniku. Czerwona propaganda slabnie i prawda sie odslania.

, za sto lat już
absolutnie nikt nie będzie w stanie ocenić systemu sprawiedliwo¶ci społecznej, bior±c pod uwagę tylko fakty.

Karmisz sie nadzieja, ze czas zatrze slady po czerwonym? Z pewnoscia kiedys to nastapi, lecz dokad ludzi bedzie ten temat obchodzil, ocena bedzie coraz surowsza.

Data: 2013-03-19 10:55:57
Autor: mi¶ z okienka
[...]

Ty lepiej uwazaj na stonke komuchu.

Data: 2013-03-21 12:33:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-19 10:55, mi¶ z okienka pisze:

A co to za rzeczy? W linku nie ma wirusa?

Ty lepiej uwazaj na stonke komuchu.

Raczej na twoje linki, ja¶niepański służko :-P

Data: 2013-03-18 17:22:11
Autor: u2
10 rzeczy, za które nienawidziliśmy PRL -u
W dniu 2013-03-18 15:47, jr pisze:
http://niewiarygodne.pl/gid,13162671,img,13162905,kat,1017185,title,10-rzeczy-za-ktore-nienawidzilismy-PRL-u,galeriazdjecie.html

Manifest PKWN ?

Kartki na mleko ?

Kolejki po wodke ?

Kolejki po papier toaletowy ?

Chamstwo ekspedientek ?

Pewex sklepy dla nadludzi ?

Budownictwo w PRL ?

Alkoholu po 13-stej nie podajemy ?

Wyroby czekoladopodobne ?

Inwigilacja ?

Zamknięte granice ?

Wielki mały człowiek ?

Mleka nie brakowało. Wódki nie brakowało. Zamiast papieru toaletowego uzywalem Trybuny Ludu. Ekspedientki byly mile i uprzejme. Chyba bylem nadczlowiekiem, bo w Pewexie kupowalem regularnie. Budownictwo w PRL to kosmos. 3 mln mieszkan za Gierka. Nigdy wczesniej, ani potem nie bylo tak dobrze. Abstynencja do 13-stej to plus. Ptasie mleczko wcinalem az milo bylo i to nie byl zaden wyrob czekoladopodobny.

Inwigilacja w PRL ? Dopiero teraz w III ubeckiej panuje totalna inwigilacja.

Zamkniete granice to duzy plus. Inaczej wszyscy by uciekli jak w 1968 lub po 2004.

Wielki maly czlowiek Jaruzel ? Fakt, to on rozpirzyl PRL....-;)

Data: 2013-03-18 18:29:19
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 18 Mar 2013 17:22:11 +0100, u2 wrote:

[...]

Co prawda to prawda... Chciałem tylko zauważyć, że obecnie mamy produkty mięsopodobne i nikt się tym nie przejmuje. Wtedy przynajmniej było jasno i wielkimi literami napisane co jest w środku a teraz sprzedaje się kiełbasę ze śladową ilością mięsa jako pełnowartościowy produkt. To jest dopiero granda!

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-03-19 11:08:05
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ki7mdv$ib8$1news.task.gda.pl...
[...]

I ch.. ci w dupe komuchu! W czerwonym chlewie zarles gowna ze smakiem, to wpierdalaj dzisiaj to samo, skoro nie potrafisz wybierac.

Data: 2013-03-20 20:38:30
Autor: m!Ĺ› z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kia7vv$9vi$1news.task.gda.pl...
[...]

a plonkuj sie komuszku! Najlepiej glowe w piasek wsadz, zeby cie mozna bylo kopac po czerwonym zadku.

Data: 2013-03-20 21:38:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "m!ś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kid37l$it1$1node2.news.atman.pl...

[...]

Posłuchaj misiaczku o małym rozumku.
Może jednak poczekasz kilkanaście lat, nim zostaniesz dorosły i zmądrzejesz, a wtedy dostąpisz niewątpliwego zaszczytu dyskutowania z dorosłymi ludźmi.

A teraz papu, siusiu i spać!

rozbawiony

Data: 2013-03-21 13:18:02
Autor: jr
[...]

Gratuluje 'niewatpliwych zaszczytow' Idzikowski!

Data: 2013-03-21 12:33:27
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-19 11:08, miĹ› z okienka pisze:

I ch.. ci w dupe komuchu! W czerwonym chlewie zarles gowna ze smakiem, to wpierdalaj dzisiaj to samo, skoro nie potrafisz wybierac.

Oj, widzÄ™ ĹĽe nerwy ponoszÄ… kolegÄ™... Zawsze tak reagujesz na przedstawiane fakty?

Data: 2013-03-21 12:36:44
Autor: A. Filip
miĹ› z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
[...]

Widzę że myśl przewodnia socjalizmu-komunistycznego " _Obecnego_ ustroju krytykować *nie wolno* " tobie się bardzo podoba :-)

--
A. Filip
Lis nie powinien być sędzią na procesie gęsi.

Data: 2013-03-19 10:52:04
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51473f32$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No patrzcie, jaki odwazny peerelczyk!

  Ekspedientki byly mile i uprzejme.

A pamietasz kto cie w glowe kopnal?

Data: 2013-03-19 13:22:40
Autor: miĹ› z okienka
10 rzeczy, za które nienawidziliśmy PRL-u

Mleka nie brakowało. Wódki nie brakowało. Zamiast papieru toaletowego
uzywalem Trybuny Ludu.

A czym srales peerelczyku?

10 rzeczy, za które nienawidzili¶my PRL-u