- 10 st C Czy mozna korzystac z myjni ?

Data: 2010-01-15 11:58:17
Autor: pytas
- 10 st C Czy mozna korzystac z myjni ?
Czy przy tak niskiej temperaturze (-10 st C)  mozna skorzystac z jakiejs myjni samochodowej? Jeżeli tak to z jakiego typu myjni i na co zwrócić uwagę?

Data: 2010-01-15 12:06:05
Autor: J.F.
- 10 st C Czy mozna korzystac z myjni ?
Użytkownik "pytas" <c1798201@tyldd.com> napisał w
Czy przy tak niskiej temperaturze (-10 st C)  mozna skorzystac z jakiejs myjni samochodowej? Jeżeli tak to z jakiego typu myjni i na co zwrócić uwagę?

Skorzystalem i na nic nie zwracalem uwagi :-)

Program z suszeniem.

J.

Data: 2010-01-15 12:33:38
Autor: kamtzu
Użytkownik "pytas" <c1798201@tyldd.com> napisał w wiadomości news:hiphsi$l5k$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy przy tak niskiej temperaturze (-10 st C)  mozna skorzystac z jakiejs myjni samochodowej? Jeżeli tak to z jakiego typu myjni i na co zwrócić uwagę?

Nie polecam myjni bezdotykowych (takich samoobslugowych pod wiata). Raczej nic powaznego sie nie stanie ale doswiadczenie niemile :)
Momentalnie caly samochod pokryl sie warstwa lodu i ciezko to potem usunac (szczegolnie z szyb i lusterek - jesli nie masz podgrzewanych).
Przez kilka dni sklejaly sie rowniez drzwi do uszczelek :/
W niektorych centrach hadlowych sa myjnie w podziemnych parkingach - mozna po myciu odczekac godzinke az obcieknie.

Data: 2010-01-15 14:16:12
Autor: pytas
[...]

No właśnie ja tez zwykle korzystam z myjni bezdotykowej ale przy dodatniej temperaturze.

Data: 2010-01-15 16:11:50
Autor: Eli
Użytkownik "pytas" <c1798201@tyldd.com> napisał w wiadomości news:hipq0d$afk$1atlantis.news.neostrada.pl...

No właśnie ja tez zwykle korzystam z myjni bezdotykowej ale przy dodatniej temperaturze.

Wczoraj tak myłem, wcześniej rozgrzałem auto i na wszelki wypadek zostawiłem włączony silnik + ciepły nawiew, po myciu pootwierałem wszystko na parę minut i dziś problemów nie było. A czystością wyróżnia się na parkingu. ;) Niektórzy kierowcy na myjni mieli ze sobą ścierki (znaczy o szmaty chodzi, nie o fordy :P) i wycierali swoje furmanki do sucha, ale ja to za leniwy jestem.

--
pzdr, Eli

Data: 2010-01-15 19:13:44
Autor: Jacek
- 10 st C Czy mozna korzystac z myjni ?
Korzystaj do woli z normalnej myjni szczotkowej.
Zabezpiecz PRZED myciem zamki jakimś WD-40 albo czymś innym do zamków, bo bez tego zamarzną. Nie zaszkodzi też przesmarować uszczelki drzwi.
Jacek

Data: 2010-01-16 08:49:10
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
- 10 st C Czy mozna korzystac z myjni ?
Witam serdecznie.

Czy przy tak niskiej temperaturze (-10 st C)  mozna skorzystac z jakiejs myjni samochodowej? Jeżeli tak to z jakiego typu myjni i na co zwrócić uwagę?
Od kilkunastu lat korzystam regularnie z myjni szczotkowych. O każdej porze roku
przy dowolnej temperaturze. Jeździłem różnymi autami i nigdy nic nie
zabezpieczałem ani nic nie przygotowywałem. Nie zdarzały mi się żadne
przymarzania uszczelek ani zamarzania zamków. Nawet przy -26st.C.
Może dlatego, że to były wszystko świeże auta? Nowe albo nie starsze niż 6lat.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--