10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze

Data: 2010-05-23 21:52:04
Autor: fatso
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze
http://tiny.cc/9hiip

....bo gdyby to zrobil to wy byscie mu powiewdzieli Dziekuje- i polecieli kupowac zloto.

Male wyjasnienie dla niegramotnych: facet przeliczyl wartosc roznych indeksow swiata
w odniesieniu do ceny zlota a czasem srebra obowiazujacej w danym momencie.
Jedynie kraje rozwijajace sie okazaly jaki-taki przyrost indeksow za wyjatkiem Indii,
gdzie wzrost jest masowy-ale tez Indie na potege inwestuja w zloto.

Data: 2010-05-23 23:35:01
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:SzgKn.23254$Qg5.15839newsfe06.ams2...
[...]

Artykuł tendencyjny. Świetny dla robienia wody z mózgu naiwniakom. Dobry dla naganiaczy.

Prosto go powielić.
Należy wybrać do porównania cokolwiek, co ma aktualnie wieloletnią górkę i porównać dowolne indeksy. Zawsze teza zostanie udowodniona. Tym bardziej, jeśli jest to akurat szczyt bańki spekulacyjnej.

Najciekawsze jest to, że to złoto jest całkiem słabe w porównaniu z... W dodatku obarczone sporym ryzykiem tego, że jest nadmuchaną bańką.

Fatso, mam dla Ciebie zadanie. Znajdź mi coś przy czym złoto będzie kiepskie. Podpowiem Ci, że jest to coś w co inwestuje więcej ludzi niż na giełdzie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-05-23 23:08:36
Autor: fatso
Jan Werbiński wrote:

Fatso, mam dla Ciebie zadanie. Znajdź mi coś przy czym złoto będzie kiepskie. Podpowiem Ci, że jest to coś w co inwestuje więcej ludzi niż na giełdzie.

Akcje Radio Maryja?

Data: 2010-05-24 01:06:24
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:CHhKn.93870$NJ3.29532newsfe25.ams2...
Jan Werbiński wrote:

Fatso, mam dla Ciebie zadanie. Znajdź mi coś przy czym złoto będzie kiepskie. Podpowiem Ci, że jest to coś w co inwestuje więcej ludzi niż na giełdzie.

Akcje Radio Maryja?

Kierujesz uwagę w kierunku zupełnie przeciwnym, zdecydowanie za wysoko.

Data: 2010-05-24 01:20:22
Autor: Joachim
Jan Werbiński wrote:

[...]

Skoro w przeciwnym kierunku, to może akcje TVN albo Agory?

J.

Data: 2010-05-24 01:29:33
Autor: Jan Werbiński
Jan Werbiński wrote:

[...]

Chodziło mi o to, żeby zamiast w niebo patrzeć pod nogi.

Data: 2010-05-24 03:59:40
Autor: fatso
Jan Werbiński wrote:

Chodziło mi o to, żeby zamiast w niebo patrzeć pod nogi.

No wiec spoldzielnia szewcow albo Instytut Diabelski

Data: 2010-05-24 07:02:32
Autor: Jan Werbiński
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze
Ojtam.
Wszelkie grunty rolne, niektóre budowlane, zabawa w rozparcelowania działek itp.

Data: 2010-05-24 06:44:55
Autor: fatso
Jan Werbiński wrote:
Ojtam.
Wszelkie grunty rolne, niektóre budowlane, zabawa w rozparcelowania działek itp.

mozna sie bawic w spekulacje ale i na tym dobrze oberwac po ryju.
jak ci cwaniacy co kupowali dzialki myslac logicznie, ze bedzie duze lotnisko sie budowac
w logicznym miejscu. Logicznie to by bylo pomiedzy W-wa i Lodzia, dwoma najwiekszymi
miastami w Polsce. Ale oni tam moga dzisiaj kartofle sadzic bo nowe miedzynarodowe
lotnisko powstanie w Modlinie. ha!

Data: 2010-05-24 08:00:22
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:pnoKn.25882$Qg5.16928newsfe06.ams2...
Jan Werbiński wrote:
[...]

Zamiast dmuchać napęczniały balon ze złotem, lepiej kupić kawałek ugoru. Ważne żeby tanio, a nie jak przepłacali frajerzy z rejestracjami zaczynającymi się na W czy P topiący fortuny. W razie prawdziwego kryzysu zawsze można coś zasadzić i jakoś przeżyć. Wtedy Ty Fatso głodny przyjedziesz do mnie i będziesz prosił, żebym przyjął te bezwartościowe krugerrandy za parę kilo ziemniaków.
;)

Data: 2010-05-24 08:10:35
Autor: fatso
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze
Jan Werbin'ski wrote:
Zamiast dmuchac' nape;cznia?y balon ze z?otem, lepiej kupic' kawa?ek ugoru. Waz.ne z.eby tanio, a nie jak przep?acali frajerzy z rejestracjami zaczynaja;cymi sie; na W czy P topia;cy fortuny. W razie prawdziwego kryzysu zawsze moz.na cos' zasadzic' i jakos' przez.yc'. Wtedy Ty Fatso g?odny przyjedziesz do mnie i be;dziesz prosi?, z.ebym przyja;? te bezwartos'ciowe krugerrandy za pare; kilo ziemniakw.
;)

Koles, zaloz kompanie wydobycia 200 ton ruskiego zlota z bajkalu to sie wzbogacisz.

Nie mam czasu tlumaczyc ale tu jest cos co przed chwila napisalem po angielsku:

fatso <pby.php?user=fatso>* - 24 May'10 - 08:04 - 84470 of 84470 edit </cmn/fbb/edit_article.php3?id=22531471>*

Anybody for the russian language story of the mystery of
200 mt of tsarist gold?
http://www.rutv.ru/video.html?vid=52421&cid=5079&d=0 <http://www.rutv.ru/video.html?vid=52421&cid=5079&d=0>

The story is as follows: tsarist gold, 1240 mt of it, has been divided into two
portions and 500 mt of it hidden in Kazan. This portion fell into the hands of White Army of Admiral Koltchak. Other parties were after this gold also. Bolsheviks of course, wily french General, leader of the league of interventionists. And most certainly the Czech military units formed from the PoWs in the Siberia. The Czechs, having grabbed the gold, 200 mt of it, lost interest in the brotherly love-in with the Russians, made a run for the Pacific coast.
They betrayed Admiral to the bolsheviks to gain the free passage. Admiral Koltchak was shot but the Czechs with their loot did not go far either. Lenin was after the gold himself and he ordered the railway rout to be mined. Eventually the gold train while passing the Baikal lake, the deepest lake in the world, hit the huge boulder dislodged by bolshevik partisans. It derailed and went down the depth, the gold probably some 1 km below the surface.
The french general, an acknowledged swine by the look of things, got his just desserts as well. Upon landing at the terminus on the Pacific coast he was met by no guard of honour. Lonely russian white officer stepped forward and cast under his feet 30 silver Judas coins.

Data: 2010-05-24 08:08:35
Autor: Jan Werbiński
[...]

Zrób taki wykres dla lat 1980-2000. I co? Łyso???

Data: 2010-05-24 08:18:42
Autor: Robert Wicik
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:SzgKn.23254$Qg5.15839newsfe06.ams2...
http://tiny.cc/9hiip

...bo gdyby to zrobil to wy byscie mu powiewdzieli Dziekuje- i polecieli kupowac zloto.

Akurat zloto zdrozalo, a reszta spadla.
Takim moondrym to "trza bylo" byc.
Rysowanie po fakcie nic nie wnosi - poza tym, ze zarobic nie jest latwo ;]

Data: 2010-05-24 08:24:02
Autor: fatso
Robert Wicik wrote:
[...]

ja sie zaczalem interesowac zlotem gdy zauwazylem ze jego cena ,a wlasciwie cena 1 Kruga ktora byla przez lata
stala, ok. 263 za blaszke- zaczela rosnac. Zaczalem kupowac i mialem tyle tych zoltych blaszek, ze moja Mondrusia
przywiozla mi z Polski klaser. Bawilem sie tym klaserem jak dzieecko, wetknalem tam grube krugerrandy i inne blaszki. Sek w tym,
ze klaser slabo dawal sie wcisnac do sejfu a na wierzchu strach bylo trzymac. Poza tym co za radosc z posiadania zlota
jesli ja go nie moge na codzien popiescic wzrokiem i pomacac? To zupelnie jak z kobieta- moze byc piekna ale jesli sie ja
oglada spoza szybki TV to gowno warta. Tak wiec wyprzedalem sie ze zlota a wzamian mam srebrne dzbanuszki.
Te macam na codzien, wlasnie nalalem sobie herbaty z kawalerskiego zestawu. A ze wczoraj w nocy wygralem ow troche straszny
zestaw do herbaty w stylu meksykanskich Aztekow, to za kilka dni bede sie trul  herbata z rumem z tych naczyn: http://tiny.cc/nxf5i

Data: 2010-05-24 10:26:24
Autor: Charlie delta
On 24 Maj, 09:24, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Robert Wicik wrote:
> [...]

zupelnie jak z kobieta- moze byc piekna ale jesli sie ja
oglada spoza szybki TV to gowno warta. Tak wiec wyprzedalem sie ze zlota

porozkadaj zote monety

od cipki po sterczce sutki

ona ma maxi orgazm

ty masz maxi ciagnicie po jej orgazmie

;)

Data: 2010-05-25 11:16:06
Autor: marfi
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze
Uytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisa w wiadomoci news:24ed0c1e-5eac-4436-baa2-c6c369781079z33g2000vbb.googlegroups.com...

  Wyobra to sobie w wykonaniu Jarka :)
--
marfi

Data: 2010-05-25 13:33:38
Autor: fatso
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze
marfi wrote:
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:24ed0c1e-5eac-4436-baa2-c6c369781079z33g2000vbb.googlegroups.com...

porozkładaj złote monety

od cipki po sterczące sutki

ona ma maxi orgazm

ty masz maxi ciagnięcie po jej orgazmie

Wyobraź to sobie w wykonaniu Jarka :)

albo i jego kota

Data: 2010-05-24 11:58:02
Autor: zenek
fatso pisze:
Robert Wicik wrote:
[...]

Przetop na lancuchy takie grube wielokosci krowiego  co murzyny nosza.

Data: 2010-05-24 15:05:24
Autor: fatso
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze

Przetop na lancuchy takie grube wielokosci krowiego  co murzyny nosza.

mam gruby srebrny i nosilem w Polsce.
Nie robi zadnego wrazenia bo takie same Swinskie Ryje nosza.
Tyle tylko ze ich z tombaku cienko srebrzonego, moj lity srebrny i b. ciezki.
Trudno sie nosic jak Ksiaze wsrod zebractwa, na ogol  knajpianych wykidajlow.

10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze