10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze

Data: 2010-05-24 08:18:42
Autor: Robert Wicik
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:SzgKn.23254$Qg5.15839newsfe06.ams2...
http://tiny.cc/9hiip

...bo gdyby to zrobil to wy byscie mu powiewdzieli Dziekuje- i polecieli kupowac zloto.

Akurat zloto zdrozalo, a reszta spadla.
Takim moondrym to "trza bylo" byc.
Rysowanie po fakcie nic nie wnosi - poza tym, ze zarobic nie jest latwo ;]

Data: 2010-05-24 08:24:02
Autor: fatso
Robert Wicik wrote:
[...]

ja sie zaczalem interesowac zlotem gdy zauwazylem ze jego cena ,a wlasciwie cena 1 Kruga ktora byla przez lata
stala, ok. Ł263 za blaszke- zaczela rosnac. Zaczalem kupowac i mialem tyle tych zoltych blaszek, ze moja Mondrusia
przywiozla mi z Polski klaser. Bawilem sie tym klaserem jak dzieecko, wetknalem tam grube krugerrandy i inne blaszki. Sek w tym,
ze klaser slabo dawal sie wcisnac do sejfu a na wierzchu strach bylo trzymac. Poza tym co za radosc z posiadania zlota
jesli ja go nie moge na codzien popiescic wzrokiem i pomacac? To zupelnie jak z kobieta- moze byc piekna ale jesli sie ja
oglada spoza szybki TV to gowno warta. Tak wiec wyprzedalem sie ze zlota a wzamian mam srebrne dzbanuszki.
Te macam na codzien, wlasnie nalalem sobie herbaty z kawalerskiego zestawu. A ze wczoraj w nocy wygralem ow troche straszny
zestaw do herbaty w stylu meksykanskich Aztekow, to za kilka dni bede sie trul  herbata z rumem z tych naczyn: http://tiny.cc/nxf5i

Data: 2010-05-24 10:26:24
Autor: Charlie delta
On 24 Maj, 09:24, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Robert Wicik wrote:
> [...]

zupelnie jak z kobieta- moze byc piekna ale jesli sie ja
oglada spoza szybki TV to gowno warta. Tak wiec wyprzedalem sie ze zlota

porozkładaj złote monety

od cipki po sterczące sutki

ona ma maxi orgazm

ty masz maxi ciagnięcie po jej orgazmie

;)

Data: 2010-05-25 11:16:06
Autor: marfi
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:24ed0c1e-5eac-4436-baa2-c6c369781079z33g2000vbb.googlegroups.com...

porozkładaj złote monety

od cipki po sterczące sutki

ona ma maxi orgazm

ty masz maxi ciagnięcie po jej orgazmie

  Wyobraź to sobie w wykonaniu Jarka :)
--
marfi

Data: 2010-05-25 13:33:38
Autor: fatso
marfi wrote:
[...]

WyobraĹş to sobie w wykonaniu Jarka :)

albo i jego kota

Data: 2010-05-24 11:58:02
Autor: zenek
fatso pisze:
Robert Wicik wrote:
[...]

Przetop na lancuchy takie grube wielokosci krowiego  co murzyny nosza.

Data: 2010-05-24 15:05:24
Autor: fatso
10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze

Przetop na lancuchy takie grube wielokosci krowiego  co murzyny nosza.

mam gruby srebrny i nosilem w Polsce.
Nie robi zadnego wrazenia bo takie same Swinskie Ryje nosza.
Tyle tylko ze ich z tombaku cienko srebrzonego, moj lity srebrny i b. ciezki.
Trudno sie nosic jak Ksiaze wsrod zebractwa, na ogol  knajpianych wykidajlow.

10 wykresow ktorych Zlotousty Doradca Finansowy wam nie pokaze