100 000 Krakusów i turystów dzi¶ na Rynku

Data: 2010-04-24 21:56:05
Autor: Eulalia Browarek
100 000 Krakusów i turystów dzi¶ na Rynku
przej¶ć się nie dało. Pogoda ¶liczna, słońce, cieplutko. Cały Kraków wyległ na spacer na Rynek, wszyscy u¶miechnięci, zadowoleni, dzieci wata cukrowa i lody, doro¶li piwko i cola. Miło dzi¶ było popatrzeć na piękny wiosenny Kraków.

Zennon

Data: 2010-04-25 00:11:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
100 000 Krakusów i turystów dzi¶ na Rynku

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> schrieb im
Newsbeitrag news:hqvpdl$6oc$1tioat.net...

   Zenus, pomywasz sie czasami?

   REM

Data: 2010-04-25 00:19:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
im
> Newsbeitrag news:hqvpdl$6oc$1tioat.net...

Pomywa? :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   A co, mialem napisac bardziej wyraznie?
   Nie, prosze pana, az takim ... nie jestem.

   A. Rem

Data: 2010-04-25 00:46:57
Autor: Lorn
[...]

Zrozumiale? :>

   Nie, prosze pana, az takim ... nie jestem.

Nie jestem Panem. :>

Data: 2010-04-25 00:49:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

>    Nie, prosze pana, az takim ... nie jestem.

Nie jestem Panem. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Demokrata, znaczy?

   A. Rem

Data: 2010-04-25 00:51:16
Autor: Lorn
[...]
przej¶æ siê nie da³o. Pogoda ¶liczna, s³oñce, cieplutko. Ca³y Kraków
wylegÂł
na spacer na Rynek, wszyscy u¶miechniêci, zadowoleni, dzieci wata
cukrowa
lody, doro¶li piwko i cola. Mi³o dzi¶ by³o popatrzeæ na piêkny
wiosenny
KrakĂłw.

[...]

Znaczy, żeś głuptas... Od Pana odwykłeś?

Data: 2010-04-25 00:53:18
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Wlodzimierz Zabotynski pisze:
> "Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
> schrieb
KrakĂłw
> wiosenny

>    Demokrata, znaczy?

Znaczy, żeś głuptas... Od Pana odwykłeś?

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Masz racje, Panie!

   AR

Data: 2010-04-25 18:18:10
Autor: awe
100 000 Krakusów i turystów dzi? na Rynku

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:45fe4$4bd37668$54702a04$25984news.chello.at...

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
> "Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
> schrieb
Kraków
> wiosenny

>    Demokrata, znaczy?

Znaczy, że¶ głuptas... Od Pana odwykłe¶?

-- Immortal silence gathers illusions inside...

  Masz racje, Panie!

  AR
-- -- -- -- -
przeciez napisal ze nie jest Panem...i to widac i czuc
awe

Data: 2010-04-25 00:56:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"raff" <patagonia3456@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
Lorn pisze:

> Zrozumiale? :>

> Nie jestem Panem. :>

Pani ?

R.

   Dobrze wiedziec, czy ma sie do czynienia z chlopem, czy
   z baba, co nie raff?

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-25 01:00:55
Autor: Lorn
Lorn pisze:
[...]

Aha... Bo wam sie gejom może pomylić? :>

Data: 2010-04-25 01:02:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-25 08:25:57
Autor: raff
Lorn pisze:
[...]

Tak, tak, Lorn, ladna projekcja ;]

R.

Data: 2010-04-25 13:54:54
Autor: raff
[...]

Ale biedny Lorn sam nie wie ;)

W dzien w spodniach, w nocy w rajstopach i mini, to juz sie pogubil ;)

R.

Data: 2010-04-25 01:00:05
Autor: Lorn
raff pisze:
Lorn pisze:
[...]

Tak Pani... Jestem dziewicÄ… :P

Data: 2010-04-25 01:02:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

raff pisze:
KrakĂłw

> Pani ?

Tak Pani... Jestem dziewicÄ… :P

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Potrafisz rzucic chujem?

   AR

Data: 2010-04-25 01:03:27
Autor: Lorn
raff pisze:
Lorn pisze:
[...]

Potrafię ignorować debili... Ty się do nich zaliczasz. :> Foch :P

Data: 2010-04-25 01:05:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Potrafię ignorować debili... Ty się do nich zaliczasz. :> Foch :P

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Babskie to jakies.

   AR

Data: 2010-04-25 01:08:03
Autor: Lorn
raff pisze:
Lorn pisze:
[...]

Baba jestem... Lorna, a Ty? Debil?

Data: 2010-04-25 04:52:42
Autor: Antenka
On 25 Kwi, 01:00, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
raff pisze:

> Pani ?

Tak Pani... Jestem dziewicÄ… :P

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- PokaĹĽ cytowany tekst -

A konkretnie  Vic-kÄ…. ZmieĹ„ pieluchÄ™, bo dzieciak kupÄ™ strzeliĹ‚, aĹĽ
zaśmierdziało na psp. Czym karmisz te dzieciary...Chyba grochówką :-?

Antenka

Antenka

Data: 2010-04-25 11:58:51
Autor: '{he®sk}
100 000 Krakusów i turystów dzi¶ na Rynku
On Sat, 24 Apr 2010 21:56:05 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

[...]

 i wszyscy wala na wawel ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-25 12:50:10
Autor: rAzor
100 000 Krakusów i turystów dzi¶ na Rynku
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
[...]

I oj-lalia w przewiewnej sukience z tetry. he he he
Postawił ci kto¶... loda?

100 000 Krakusów i turystów dzi¶ na Rynku