100 000 km :-)

Data: 2009-07-01 09:54:18
Autor: Andrzej
100 000 km :-)

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:h2d943$7e6$1achot.icm.edu.pl...
Witam.

Postanowiłem sie podzielić moją radością.

Od 2 sierpnia 1999 roku spisuję z liczników w moich rowerach dystanse.

I tak dziś rano stuknęło mi 100 000 km.

Gratulacje! Mniej km, bardziej zaliczonej frajdy.

Myślałem o milionie kilometrów, ale to by się wiązało z robieniem codziennie 55 km przez 50 lat. Czyli od 20 do 70 roku życia. A to już się by trzeba było nieźle spiąć ;-)

Kolega jak nie przejedzie dziennie 70km to chory jest. Robi je głównie w formie wycieczki między jedną pracą a drugą. Więc kiedy przesiądziesz się na szosę, to kto wie? Trzymam kciuki w każdym razie!

--
Pozdrv!
Andrzej

100 000 km :-)