100 000 warcholow na ulicach Tibilisi

Data: 2009-04-10 17:14:21
Autor: Zennon
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi
Protestuje przeciwko przyjacielowi naszego prezydenta. Oburzajace !!!

Zennon

Data: 2009-04-10 17:34:20
Autor: pluton
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi
Protestuje przeciwko przyjacielowi naszego prezydenta. Oburzajace !!!

Bo to sa jakies antysocjalistyczne warcholy.

Nullification

Data: 2009-04-10 18:35:05
Autor: CYC

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:grnno6$csh$1news.task.gda.pl...
Protestuje przeciwko przyjacielowi naszego prezydenta. Oburzajace !!!

Zennon

Pan prezydent powienien wezwac UE i NATO do ingerencji bo jak podpowiada mu pewnie Kaminski , te demontracje to moskiewska prowokacja !. Ciekawy jestem , czy i teraz wyslal  slowa poparcia i otuchy gruzinskiemu watazce ? .

cyc

Data: 2009-04-10 18:44:24
Autor: rAzor
Użytkownik CYC napisał:
[...]

A co ci tak zależy na tych ruskich wpływach gdziekolwiek?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-10 21:18:31
Autor: CYC

Użytkownik "rAzor" <"dam.lewakowi.po.tej.kwadratowej.mongolskiej.mordzie"@za.free.ehehe> napisał w wiadomości news:grns3u$d92$2news.interia.pl...
Użytkownik CYC napisał:
[...]

Na ruskich wplywach mi , oczywiscie nie zalezy , zalezy mi jednak na tym aby przedstawiciel Polski byl szanowanym w swiecie politykiem i aby slowo jego mialo jakas wage !!.
Jak jest kazdy widzi !!.

cyc

Data: 2009-04-11 05:41:17
Autor: Przemek Budzyński
napisał(a):
A co ci tak zależy na tych ruskich wpływach gdziekolwiek?

znaczy - w walce z ruskimi wpływami byłbyś za rozjechaniem tych 100 000 czołgami?

Data: 2009-04-10 21:08:17
Autor: boukun

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:grnshp$6cd$1news.onet.pl...

[...]

Teraz bawi się w Rambo

boukun

Data: 2009-04-10 21:20:56
Autor: CYC

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gro60c$rlq$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

tylko mu co , nie co brakuje !! nie powiem , ze wiele ale cos ponad metr !! , cos ponad 90 IQ  i cos ponad 90% poparcia narodu !!.

cyc

Data: 2009-04-10 22:44:49
Autor: rAzor
Użytkownik CYC napisał:
[...]

To poprzyjcie Giertycha, zamiast mamlać, jęczeć i kwękać  jak te stare, zramolałe cioty.

Data: 2009-04-11 01:41:56
Autor: rAzor
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "rAzor" <"dam.lewakowi.po.tej.kwadratowej.mongolskiej.mordzie"@za.free.ehehe> napisał w wiadomości news:groa6o$v3o$2news.interia.pl...
Użytkownik CYC napisał:
[...]

A ja słyszałem, że tam też na tą platformę powskakiwali znani od lat talmudyści z innych platform i od razu przydzielono im pierwsze miejsca. No, bo i m się z urodzenia tak należy...

boukun

Co ty się boukun nasłuchasz od tego Bubla.. Dobrze wiesz, ze ci to szkodzi.

Data: 2009-04-11 12:08:29
Autor: boukun

Użytkownik CYC napisał:
[...]

Gorzej, że ci co nie słuchają głosów ludzi mądrych i niezależnych, szkadzą całemy pokoleniu Polaków, na kilka kolejnych pokoleń.

boukun

Data: 2009-04-10 19:45:10
Autor: ColgatesBilly

"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote in message news:grnno6$csh$1news.task.gda.pl...
Protestuje przeciwko przyjacielowi naszego prezydenta. Oburzajace !!!

Zennon

Przypomniec wam... Misiaka, aaaaaa ???!!!
;)

Kol

Data: 2009-04-10 20:28:36
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 17:14:21 +0200, Zennon napisał(a):

Protestuje przeciwko przyjacielowi naszego prezydenta. Oburzajace !!!

No i co, jakie masz Zenuś instrukcje z konsulatu? Popierać słuszne
protesty oburzonych imperialną polityką Sakaaszwilego Gruzinow, tu w
Polsce, a FSB wznieci jeszcze kilka innych tam, na miejscu?
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 20:40:41
Autor: raff
[...]

Zenus tylko w kopertach przyjmuje.

R.

Data: 2009-04-10 21:00:49
Autor: Zennon
[...]

Toz przeciez pisze, ze  warcholy i pyzatek ich rozpedzi na cztery wiatry tak jak sowiecka armie.

Zennon

Data: 2009-04-10 21:11:49
Autor: Panslavista

> [...]
> pz
> Piotr

Toz przeciez pisze, ze  warcholy i pyzatek ich rozpedzi na cztery wiatry

Pis_zadek?

Data: 2009-04-10 21:09:18
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:10hbz0yp2x0on$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ja pierwszy wyjdę na ulicę!

boukun

Data: 2009-04-10 21:25:51
Autor: pluton
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi

Ja pierwszy wyjdę na ulicę!

boukun

Wyjdz, nawet jak cie nic nie rozjedzie, to i tak bedziesz
z daleka od kompa, a my troche odpoczniemy.

Nullification

Data: 2009-04-10 22:35:53
Autor: Piotr
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi
Dnia Fri, 10 Apr 2009 21:09:18 +0200, boukun napisał(a):

Ja pierwszy wyjdę na ulicę!

Wiem Jaruś, ty masz instrukcje z tego samego konsulatu, he, he...
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 21:10:32
Autor: Panslavista
> [...]
protesty oburzonych imperialną polityką Sakaaszwilego Gruzinow, tu w
Polsce, a FSB wznieci jeszcze kilka innych tam, na miejscu?

A komuchy chwilowo przy władzy na Multanach.

100 000 warcholow na ulicach Tibilisi