100 000 warcholow na ulicach Tibilisi

Data: 2009-04-10 20:28:36
Autor: Piotr
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi
Dnia Fri, 10 Apr 2009 17:14:21 +0200, Zennon napisał(a):

Protestuje przeciwko przyjacielowi naszego prezydenta. Oburzajace !!!

No i co, jakie masz Zenu¶ instrukcje z konsulatu? Popierać słuszne
protesty oburzonych imperialn± polityk± Sakaaszwilego Gruzinow, tu w
Polsce, a FSB wznieci jeszcze kilka innych tam, na miejscu?
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 20:40:41
Autor: raff
[...]

Zenus tylko w kopertach przyjmuje.

R.

Data: 2009-04-10 21:00:49
Autor: Zennon
[...]

Toz przeciez pisze, ze  warcholy i pyzatek ich rozpedzi na cztery wiatry tak jak sowiecka armie.

Zennon

Data: 2009-04-10 21:11:49
Autor: Panslavista
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]
> pz
> Piotr

Toz przeciez pisze, ze  warcholy i pyzatek ich rozpedzi na cztery wiatry

Pis_zadek?

Data: 2009-04-10 21:09:18
Autor: boukun
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:10hbz0yp2x0on$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ja pierwszy wyjdę na ulicę!

boukun

Data: 2009-04-10 21:25:51
Autor: pluton
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi

Ja pierwszy wyjdę na ulicę!

boukun

Wyjdz, nawet jak cie nic nie rozjedzie, to i tak bedziesz
z daleka od kompa, a my troche odpoczniemy.

Nullification

Data: 2009-04-10 22:35:53
Autor: Piotr
100 000 warcholow na ulicach Tibilisi
Dnia Fri, 10 Apr 2009 21:09:18 +0200, boukun napisał(a):

Ja pierwszy wyjdę na ulicę!

Wiem Jaru¶, ty masz instrukcje z tego samego konsulatu, he, he...
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 21:10:32
Autor: Panslavista
> [...]
protesty oburzonych imperialn± polityk± Sakaaszwilego Gruzinow, tu w
Polsce, a FSB wznieci jeszcze kilka innych tam, na miejscu?

A komuchy chwilowo przy władzy na Multanach.

100 000 warcholow na ulicach Tibilisi