100 PLN w BZWBK - a Konto Oszczednosciowe

Data: 2010-03-15 22:16:33
Autor: Marcin
100 PLN w BZWBK - a Konto Oszczednosciowe
Witam

Mam w BZWBK bezplatne konto oszczednosciowe aby miec pdoglad na fundusze Arka. Czy w takim przypadku mozna skorzystac z promocji: "100 zl za konto” do konta Wydajesz i Zarabiasz? W regulaminie ze wykluczaja posiadaczy kont osobistych  ale nie jestem pewien czy za takie uznaje sie konto oszczednosciowe.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-03-16 04:41:39
Autor: Zespol_BZWBK
On Mar 15, 10:16 pm, Marcin <nou...@nospam.ru> wrote:
[...]

Konto oszczędnościowe jest produktem depozytowym, więc jak najbardziej
może Pan skorzystać z promocji "100 zł za konto"

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-03-16 09:19:44
Autor: xbartx
Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:16:33 +0100, Marcin napisał(a):

[...]

A czyje to jest konto Twoje czy całego osiedla?

--
xbartx

Data: 2010-03-16 23:02:08
Autor: Marcin
W dniu 2010-03-16 10:19, xbartx pisze:
Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:16:33 +0100, Marcin napisał(a):

A czyje to jest konto Twoje czy całego osiedla?

Niby moje, ale w regulaminie jest napisane:
4. Definicje

e) konto osobiste: Konto Wydajesz & Zarabiasz, Konto na Obcasach, Konto Aktywni 50+,
Konto24 Prestiz, Konto24 lub Konto24 VIP.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-03-17 06:42:54
Autor: xbartx
Dnia Tue, 16 Mar 2010 23:02:08 +0100, Marcin napisał(a):

Niby moje, ale w regulaminie jest napisane: 4. Definicje

e) konto osobiste: Konto Wydajesz & Zarabiasz, Konto na Obcasach, Konto
Aktywni 50+,
Konto24 Prestiz, Konto24 lub Konto24 VIP.

Masz jasno napisane, to nie wiem z czym masz problem? Ze zrozumieniem tego co czytasz?

Data: 2010-03-21 19:36:24
Autor: wefe
[...]

a ciekawe jak ktoś miał "konto<30" lub "konto24.pl"??

100 PLN w BZWBK - a Konto Oszczednosciowe