100% PiSu w PiSie w "Kawie na ławę"

Data: 2020-02-02 05:38:29
Autor: Bruno Brunowski
100% PiSu w PiSie w "Kawie na ławę"
Piasecki- "no to co Unia narzucała Brytyjczykom, że odeszli???"
Dera-"... no narzucała...no ja panu tu nie będę mówił co narzucała...no ale przecież narzucała...no bo przecież odeszli"

Kurtyna.

--
Bruno

Data: 2020-02-02 07:12:18
Autor: Konopny
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Po co piasecki pyta pisiora, nie lepij zapytać jakiego angola?

100% PiSu w PiSie w "Kawie na ławę"

100% profesjonalizmu w tefauenach. Tak trzymać!

Data: 2020-02-02 16:35:32
Autor: z
100% PiSu w PiSie w "Kawie na ławę"
- zwiększona liczba samobójstw LGBT
- a są jakieś badania, statystyki?
- nie ma ale wszyscy widzimy tą falę hejtu...

Data: 2020-02-02 16:56:33
Autor: japanizer
On Monday, February 3, 2020 at 12:35:37 AM UTC+9, z wrote:
- zwiększona liczba samobójstw LGBT
- a są jakieś badania, statystyki?
- nie ma ale wszyscy widzimy tą falę hejtu...

https://krytykapolityczna.pl/kraj/homofobia-zabija-po-cichu/

7 maja minęły trzy lata od dnia, w którym chłopiec odebrał sobie życie z powodu homofobicznej przemocy, której doświadczał przez lata. 70 proc. młodych osób LGBT ma myśli samobójcze, a połowa objawy depresji. Dlaczego tak się dzieje i czy istnieje jakikolwiek sposób, aby temu zapobiec?

Tu po angielsku, więc możecie nie zrozumieć i jak zwykle coś przekręcicie:

https://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_among_LGBT_youth

Research has found that attempted suicide rates and suicidal ideation among lesbian, gay, bisexual, transgender, etc (LGBT) youth is significantly higher than among the general population. LGBT youth have the highest rate of suicide attempts.

Data: 2020-02-03 00:31:51
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Na zyczenie: to jest jak sie skutek myli z pszyczynom:
Namieszaj dzieciaKOwi tak ze juz nie wie kim sam jest a jak POzostanie mu jedynie wyjsc na tory POwiedz ze wina lezy w tym ze broniom ci namieszac wszystkim...

Data: 2020-02-03 01:12:54
Autor: mrbluesky.pl
100% PiSu w PiSie w "Kawie na ławę"

Tu po angielsku, więc możecie nie zrozumieć i jak zwykle coś przekręcicie: -- - Na zyczenie: to jest jak sie skutek myli z pszyczynom: Namieszaj dzieciaKOwi tak ze juz nie wie kim sam jest a jak POzostanie mu jedynie wyjsc na tory POwiedz ze wina lezy w tym ze broniom ci namieszac wszystkim... Noz jak na moje zyczenie Onet dzis w naglowku glownej:
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/milosc-w-czasach-zarazy/nbqxxwm

Data: 2020-02-03 11:55:39
Autor: z

https://krytykapolityczna.pl/kraj/polityczny-cynizm-polakow-raport-z-badan-socjologicznych/

Data: 2020-02-13 15:39:04
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5e36ec45$0$544$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

- zwiększona liczba samobójstw LGBT
- a są jakieś badania, statystyki?
- nie ma ale wszyscy widzimy tą falę hejtu...

jak nie ma jak są
nawet tego nie wiesz ?
co za gamoń

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-02-02 14:43:03
Autor: u2
[...]

https://www.salon24.pl/u/zbigniewkuzmiuk/1016771,wyjscie-w-brytanii-z-ue-to-gospodarczo-tak-jakby-opuscilo-ja-19-krajow

4. Nie ulega wątpliwości ,że do wyjścia W. Brytanii z UE przyczyniły się zarówno zawirowania polityczne w tym kraju ale także coraz większa ingerencja ( i to często poza traktatowa) instytucji unijnych w funkcjonowanie państw członkowskich.

Do referendum w sprawie dalszego członkostwa W. Brytanii doprowadził blisko 4 lata temu ówczesny premier David Cameron, który w ten sposób chciał wyjść spod presji Nigela Farage lidera partii Niepodległości Zjednoczonego Królestwa.

Cameron negocjował z ówczesnym przewodniczącym Rady Europejskiej Donaldem Tuskiem i przewodniczącym Komisji Jean Claude Junckerem porozumienie decentralizacyjne, chcąc pokazać Brytyjczykom, że możliwa jest większa samodzielność krajów członkowskich

Niestety w tych negocjacjach niewiele uzyskał i w konsekwencji przegrał referendum wprawdzie niewielką większością (51,1% do 48,9% ), on z polityki odszedł, liderzy instytucji UE swojej winy nie zauważyli i funkcjonowali do końca swoich kadencji.

Data: 2020-02-02 07:04:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 2 lutego 2020 14:43:05 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Niestety w tych negocjacjach niewiele uzyskał i w konsekwencji przegrał referendum wprawdzie niewielką większością (51,1% do 48,9% ), on z polityki odszedł, liderzy instytucji UE swojej winy nie zauważyli i funkcjonowali do końca swoich kadencji.

Drobna uwaga: Cameron nie negocjował z Tuskiem, tylko z Unią Europejską i w zasadzie wynegocjował to co chciał, po czym przerżnął referendum.
"Premier David Cameron zadowolony z propozycji Unii Europejskiej. Podkreślił, że spełnia ona większość oczekiwań Wielkiej Brytanii."
https://tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/brexit-cameron-propozycja-ue-spelnia-wiekszosc-naszych-oczekiwan,615842.html

--
Bruno

Data: 2020-02-03 07:51:58
Autor: Runt
W dniu 2020-02-02 o 14:38, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Wyjście z UE (praktycznie do końca br) juz powoduje niepewność inwestorów oraz huśtawkę nastrojów eksporterów/importerów. Można oczekiwać nerwowych zachowań Anglii co Irlandii Północnej.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-03 11:57:57
Autor: z
W dniu 2020-02-03 o 07:51, Runt pisze:

Wyjście z UE (praktycznie do końca br) juz powoduje niepewność inwestorów oraz huśtawkę nastrojów eksporterów/importerów. Można oczekiwać nerwowych zachowań Anglii co Irlandii Północnej.

Jak na razie trzęsą Ci się PORY ;-)

Normalni ludzie odczuwają ulgę że rozum w Europie POWRACA

Data: 2020-02-13 15:40:17
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5e37fcb5$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Normalni ludzie odczuwają ulgę że rozum w Europie POWRACA

to że w PL rządzą bananowi afrykanie nie znaczy że w europie też będzie
we włoszech salvini idzie jako oskarżony
w innych krajach podobne sytuacje
co za peszek :DDD