100% dowod na to ze Kadafi byl lub jest Zydem wg izraelskiej gazety!

Data: 2011-12-29 23:37:49
Autor: muto2100
100% dowod na to ze Kadafi byl lub jest Zydem wg izraelskiej gazety!
Data: 2011-12-29 23:40:40
Autor: muto2100
100% dowod na to ze Kadafi byl lub jest Zydem wg izraelskiej gazety!
Data: 2011-12-30 00:49:45
Autor: Antenka
100% dowod na to ze Kadafi byl lub jest Zydem wg izraelskiej gazety!
On 30 Gru, 08:40, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

http://israelinsider.net/profiles/blogs/with-a-jewish-grandma-and-a <

No nie wiem...Cały ten artykulik wydaje się być mocno naciągany :-/
Chociaż z drugiej strony,  patrząc na butę syjonistów ( głównie
chazarstwa)  from Israel,  już wkrótce możemy usłyszeć, że Mieszko I
też był żydem :-(

Antenka

Data: 2011-12-30 02:22:12
Autor: muto2100
On 30 Gru, 09:49, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Chociaż z drugiej strony,  patrząc na butę syjonistów ( głównie
chazarstwa)  from Israel,  już wkrótce możemy usłyszeć, że Mieszko I

Mosko 1    czyli   nasz   formulowicz     czyzbys  zapomniala  o  nim?!

Data: 2011-12-30 04:02:05
Autor: Antenka
100% dowod na to ze Kadafi byl lub jest Zydem wg izraelskiej gazety!
On 30 Gru, 11:22, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com>

Mosko 1    czyli   nasz   formulowicz     czyzbys  zapomniala  o  nim?!<

What?! :-o))

Antenka

100% dowod na to ze Kadafi byl lub jest Zydem wg izraelskiej gazety!