[dbnet] 100 > 102?

Data: 2009-11-16 21:43:19
Autor: Paweł
[dbnet] 100 > 102?
niedawno db przyslal mi karte debetowa z cipem w ramach wielkiej
akcji wymiany, karte uaktywnilem i poszedlem sobie sprawdzic
czy te blokady online rzeczywiscie dzialaja :)

wrzucam plastik do bankomatu euronetu, zadam 100pln,
a tu zonk - na koncie brak srodkow, wtf?
przeciez przed wyjsciem z domu mialem dokladnie 102pln
i zadnych zaleglych transkacji/blokad do zaksiegowania.

wyplacilem wiec 50pln i poszedlem po browarek/pizze.
teraz jakies 2 godziny po wyplacie z bankomatu w dbnet24
nadal nie widze blokady tytulem wyplaty z bankomatu.

to jest ta niemieckia onlajnowosc cipowej karty?

Data: 2009-11-17 00:28:50
Autor: krzysztofsf
[dbnet] 100 > 102?
Paweł pisze:

wrzucam plastik do bankomatu euronetu, zadam 100pln,
a tu zonk - na koncie brak srodkow, wtf?

A wszystkei euronety bezplatne?
Bo moze to byl euronet w oddziale banku i oplata byla wyzsza niz te 2 zl ponad 100 ?

Data: 2009-11-17 09:36:43
Autor: Paweł
[dbnet] 100 > 102?
krzysztofsf wrote:

Paweł pisze:

[...]

w przypadku konta dbnet wszystkie bankomaty sa bezplatne
i tak do tej pory bylo. sprawdzilem dzis stan rachunku
i mam 97pln oraz 50pln blokady, czyli cos zjadlo 102-97=5pln.
niestety te 5pln nie jest w zaden sposob zaksiegowane.
napisalem reklmacje online i zobeczymy co znow ten system wymyslil...

Data: 2009-11-17 09:46:34
Autor: Jacek Erazmus
100 > 102?
On 17 Lis, 09:36, Pawe <r...@127.0.0.1> wrote:
krzysztofsf wrote:

> [...]

niestety te 5pln nie jest w zaden sposob zaksiegowane.
napisalem reklmacje online i zobeczymy co znow ten system wymyslil...

5 z opata za kart. Prawdopodobnie nie wykonae adnej operacji
kart w padziernku.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-17 19:37:18
Autor: Paweł
100 > 102?
Jacek Erazmus wrote:

On 17 Lis, 09:36, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
krzysztofsf wrote:

> [...]

niestety te 5pln nie jest w zaden sposob zaksiegowane.
napisalem reklmacje online i zobeczymy co znow ten system wymyslil...

5 zł opłata za kartę. Prawdopodobnie nie wykonałeś żadnej operacji
kartą w październku.

alez wykonalem, ale podejzewam, ze nowa karta z czipem wprowadzona
do systemu nie uwzglednila historii starej karty i sie naliczylo 5pln.
na razie czekam na odpowiedz na reklamacje...

Data: 2009-11-18 00:02:25
Autor: Tolek
100 > 102?
On 2009-11-17 19:37, Paweł wrote:
napisalem reklmacje online i zobeczymy co znow ten system wymyslil...
5 zł opłata za kartę. Prawdopodobnie nie wykonałeś żadnej operacji
kartą w październku.

DB naliczył 5 PLN opłaty za kartę(y) mimo, że nie powinien. Na infolinii biją się w niemieckie piersi i mówią, że zwrócą w ciągu tygodnia. Ja mam te -5 PLN zaksięgowane od poniedziałku.

T.

PS. W zeszłym miesiącu naliczyli mi 1 PLN i zwrócili. Mam nadzieje, że w kolejnym nie naliczą 50 PLN, bo przy tej tendencji rosnącej szybko zablokują mi wszystkie środki ;-)

Data: 2009-11-19 19:42:36
Autor: Paweł
100 > 102?
Tolek wrote:

On 2009-11-17 19:37, Paweł wrote:
[...]

mi sie tez dzis pojawilo ksiegowanie ze wsteczna data na -5pln.
czekam na odpowiedz reklamacji, a jak w grudniu znow z czyms
wyskocza, to zamienie te ich promocje franka na autodealing aliora...

Data: 2009-11-23 12:03:14
Autor: Paweł
100 > 102?

Tolek wrote:

On 2009-11-17 19:37, Paweł wrote:
[...]

no i oddali.
OPŁATY I PROWIZJE - uznanie reklamacji Karta: xxxx... 5,00 PLN

Data: 2009-11-17 10:55:52
Autor: Zbigniew Demidowicz
[dbnet] 100 > 102?
Pawe <root@127.0.0.1> napisa(a):
...przypadku konta dbnet wszystkie bankomaty sa bezplatne
i tak do tej pory bylo.

Obawiam si, e ta "bezpatno" *wszystkich* bankomatw to tylko chwyt reklamowy.

Byo tu o tym jaki czas temu...

--

[dbnet] 100 > 102?