100 letni kolarz bije rekord świata

Data: 2012-02-17 07:52:56
Autor: Wilk
100 letni kolarz bije rekord świata
100 letni francuski kolarz ustanowił dzisiaj oficjalny rekord (uznany
przez UCI) w jeździe godzinnej w swojej kategorii wiekowej (+100) -
przejechał aż 24,25km!
Z tym wynikiem to dałby radę zakasować niejednego młodziaka, a jak się
wypowiadał - nie jechał na maksa ;))

http://timesofindia.indiatimes.com/sports/more-sports/cycling/100-year-old-Robert-Marchand-sets-cycle-record/articleshow/11928631.cms
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-02-18 18:56:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
100 letni kolarz bije rekord świata
Wilk, Fri, 17 Feb 2012 07:52:56 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
[...]

W jego wieku chciałbym przejechać przynajmniej połowę z tego!

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-02-19 22:49:57
Autor: szaman (Baker)
On 02/18/2012 06:56 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

W jego wieku chciałbym przejechać przynajmniej połowę z tego!

Jego wieku to chciałbym dożyć:)

sz

Data: 2012-02-19 14:24:35
Autor: Wilk
On 19 Lut, 22:49, "szaman (Baker)" <pieka...@op.pl> wrote:

Jego wieku to chciałbym dożyć:)

No nie wiem...
Jak będziesz już miał jakieś 8 dyszek na karku - to już niekoniecznie
na tej secie tak zalezy ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-02-19 23:41:47
Autor: szaman (Baker)
On 02/19/2012 11:24 PM, Wilk wrote::
[...]

Pewnie nie:)

Wszystko zależy z jaką 'jakoscią' się w ten wiek wejdzie. PAtrząc na mojego śp. pradziadka - mając 96 wiosen jeszcze na rowerze jeździł - to jak najbardziej. Patrząc na prababcię - obecnie 99 na karku - niestety demencja całkowita - to już mniej :/

sz

Data: 2012-02-18 19:02:16
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 17 Feb 2012 07:52:56 -0800 (PST), Wilk napisał(a):

Z tym wynikiem to dałby radę zakasować niejednego młodziaka, a jak się
wypowiadał - nie jechał na maksa ;))

Qrde, mam 66 ale wątpię czy bym walnął 25km w godzinę :)
--
Jacek

Data: 2012-02-20 15:43:58
Autor: rmikke
100 letni kolarz bije rekord świata
Dnia Fri, 17 Feb 2012 07:52:56 -0800 (PST), Wilk naskrobaďż˝/a:

100 letni francuski kolarz ustanowi=B3 dzisiaj oficjalny rekord (uznany
przez UCI) w je=BCdzie godzinnej w swojej kategorii wiekowej (+100) -
przejecha=B3 a=BF 24,25km!
Z tym wynikiem to da=B3by rad=EA zakasowa=E6 niejednego m=B3odziaka, a jak =
si=EA
wypowiada=B3 - nie jecha=B3 na maksa ;))

http://timesofindia.indiatimes.com/sports/more-sports/cycling/100-year-old-=
Robert-Marchand-sets-cycle-record/articleshow/11928631.cms

CHALLENGE ACCEPTED.

O ile uda mi sie dozyc takiego wieku, oczywiscie...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-20 23:30:03
Autor: szaman (Baker)
On 02/20/2012 04:43 PM, rmikke wrote::

CHALLENGE ACCEPTED.

O ile uda mi sie dozyc takiego wieku, oczywiscie...

Szkoda, że na preclu nei będziesz mógł się już tym pochwalić:)

sz

100 letni kolarz bije rekord świata