100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?

Data: 2013-12-23 21:02:23
Autor: ToMasz
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
witam

potrzebuje awaryjnie odczytać pewne dane za pomocą internetu. szacuje że nie będzie tego więcej niż 100 mega na miesiąc. u kogo, może jakiś pakiet, może jako dodatek, można najtaniej wykupić taki pakiecik internetowy?

Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2013-12-23 21:28:38
Autor: Klebespachtel
W dniu 2013-12-23 21:02, ToMasz pisze:
[...]

Virgin Mobile.

Ładujesz konto za 10zł i jako bonus dostajesz 100MB ważne miesiąc. Na Twoje konto wpada 15zł (jest bonus 50% do doładowania).

Te 15zł wystarczy Ci na kupno kolejnych 3 pakietów:

http://virginmobile.pl/chce_przejsc_do_virgin_mobile/oferta/pakiety_internet/

Więc za 10zł masz 4 miesiące x 100MB.

Data: 2013-12-24 01:55:41
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2013-12-23 21:28, Klebespachtel pisze:

[...]

Mała modyfikacja powyższego rozwiązania ;-)

http://blog.bebenek.org/2013/05/samochodowe-m2m.html

Data: 2013-12-24 08:03:43
Autor: dizel
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
On Mon, 23 Dec 2013 21:28:38 +0100, Klebespachtel <fake_1234xyz@o2.pl>
wrote:

[...]

Trzeba tylko pamiętać że pakiet 100MB po doładowaniu 10zł  przyznawany
jest w ramach promocji : "Bez kompromisów" która trwa do 31.12.2013r.
więc już niedługo się kończy. Co będzie po nowym roku to nie wiadomo.
Jak by się skończyła ta promocja to można wykupić pakiet 100MB za 5zł.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-24 18:23:57
Autor: Klebespachtel
wrote:

[...]

Promocja jest przedłużona do maja, jest oficjalne info na ich FB.

Data: 2013-12-25 06:36:49
Autor: dizel
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
On Tue, 24 Dec 2013 18:23:57 +0100, Klebespachtel <fake_1234xyz@o2.pl>
wrote:

Promocja jest przedłużona do maja, jest oficjalne info na ich FB.

Na FB to sobie mogą pisać co im się podoba. Wiadomo że najważniejszy
jest regulamin, a w nim dalej stoi jak byk że promocja jest ważna do
31.12.2013r.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-25 09:13:17
Autor: Czarek

wrote:

[...]

Dla niektórych twarzoksiążka to wyrocznia, jeden z nieodzownych elementów jego egzystencji, niedługo pewnie zaczną jej kościoły stawiać

--
Czarek

Data: 2013-12-25 08:44:35
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 25 Dec 2013 09:13:17 +0100, Czarek wrote:

> [...]

 Dla niektórych twarzoksiążka to wyrocznia, jeden z nieodzownych  elementów jego egzystencji, niedługo pewnie zaczną jej kościoły stawiać

Zrodlo informacji rownie dobre jak usenet, po jednej stronie masz
jakiegos pracownika zwiazanego z firma, po drugiej goscia, ktoremu
zdazylo się podpierac nieaktualnymi dokumentami.
Na informacje z netu trza brać poprawkę i tyle.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-12-29 17:36:44
Autor: Klebespachtel

http://virginmobile.pl/files/news/regulamin_vmp_bez_kompromisow2_01.01.2014.pdf

Data: 2013-12-29 21:41:59
Autor: dizel
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?

wrote:

[...]

No teraz to można temu wierzyć bo ukazał się nowy regulamin zresztą
jak by się tak przyczepić to nie została stara promocja przedłużona
tylko wprowadzona kolejna wersja bo promocja się nazywa: "bez
kompromisów 2"

Pozdrawiam

Data: 2013-12-29 11:01:00
Autor: Henryk Śliwiński
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?

Trzeba tylko pamiďż˝taďż˝ ďż˝e pakiet 100MB po doďż˝adowaniu 10zďż˝  przyznawany

jest w ramach promocji : "Bez kompromis�w" kt�ra trwa do 31.12.2013r.

wi�c ju� nied�ugo si� ko�czy. Co b�dzie po nowym roku to nie wiadomo.

Jak by si� sko�czy�a ta promocja to mo�na wykupi� pakiet 100MB za 5z�.

Pozdrawiam

Bez kompromisów trwa do końca maja 2014

Data: 2013-12-29 21:42:45
Autor: dizel
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
On Sun, 29 Dec 2013 11:01:00 -0800 (PST), Henryk Śliwiński
<h.sliwinski@gmail.com> wrote:

[...]

Chciałeś napisać bez kompromisów 2 chyba:)

Pozdrawiam

Data: 2013-12-23 22:42:21
Autor: Budzik
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
Użytkownik ToMasz news.neostrada.pl@news.neostrada.pl ...

[...]

Jezeli predkosc nie ma dla ciebie znaczenia to aero.

Data: 2013-12-23 23:46:24
Autor: ToMasz
W dniu 23.12.2013 23:42, Budzik pisze:
[...]

niema znaczenia, ale jest inny problem. tam się nie wpisze CAPTCHA która ma być stosowana od 2014 roku - tak słyszałem....

ToMasz

Data: 2013-12-24 05:00:56
Autor: Budzik
[...]

A o tym to nie wiedziałem.
Zamiast podnieść prędkośc kolejne ograniczenia... cóż...

Data: 2013-12-25 15:49:58
Autor: J.F.
Dnia Tue, 24 Dec 2013 05:00:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Oni w tym bezplatnym dostepie nie maja zadnego interesu.

Tzn maja - dostali od UKE ulge w oplatach za swiadczenie bezplatnej
uslugi, i zadnego interesu w tym aby swiadczyc na lepszych warunkach
niz wymagane nie maja.

A odkad wlascicielem zostal Solorz, to podwojnie nie maja. Im gorzej,
tym lepiej.

J.

Data: 2013-12-25 16:00:39
Autor: Budzik
[...]

Oczywiście ale pytanie, czy mogą wprowadzac ddoatkowe utrudnienia.

Tzn maja - dostali od UKE ulge w oplatach za swiadczenie bezplatnej
uslugi, i zadnego interesu w tym aby swiadczyc na lepszych warunkach
niz wymagane nie maja.

Wiadomo, musiałby na nich to urząd wymóc przy podpisywaniu umowy.
A ZTCW nie wymogł więc więcej i szybciej nie będzie.

Data: 2013-12-25 16:19:05
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 25 Dec 2013 16:00:39 +0000 (UTC), Budzik wrote:
>  Oczywiście ale pytanie, czy mogą wprowadzac ddoatkowe utrudnienia.

Aero2 od jakiegos czasu wydalo się dostrzec jakis potencjał w BDI
(postawienie centrum wysylkowego -> skrocenie czasu dostepu do SIMa,
komunikacja na fb, wyciagniecie BDI na nowej stronie aero2, etc).
Moze szykuja cos gdy dostep darmowy się skonczy, a teraz jest to
budowanie calkiem sporej bazy klientow?

PS. o captcha w aero2 puscilo kiedyś bąka telepudelis.pl i tylko od tego
się rozniosl szum na caly polski net, nie trafilem nigdy na info z
innego nieoficjalnego, nie mowiac o oficjalnym zrodle. a telepudelis nie
takie rzeczy juz pisalo.

Data: 2013-12-25 22:50:00
Autor: dizel
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
On Wed, 25 Dec 2013 16:19:05 +0000 (UTC), Michal Tyrala
<wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

[...]

Akurat co do telepolis to była pewna informacja, już nie pamiętam ale
na pewno rzecznik aero albo jakaś osoba stojąca wysoko się na ten
temat wypowiadała i to potwierdzała.
Tyle że tam nie było powiedziane że to już od razu od nowego roku
będzie, i że to są plany, ale do dziś plany mogły się zmienić.
Artykuł o tym był też chyba na bankier.pl ale nie dam sobie głowy
uciąć bo już nie pamiętam, także to na 100 procent nie jest żaden
wymysł telepolis.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-26 04:32:24
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 25 Dec 2013 22:50:00 +0100, dizel wrote:
> [...]

 Artykuł o tym był też chyba na bankier.pl ale nie dam sobie głowy
 uciąć bo już nie pamiętam, także to na 100 procent nie jest żaden

To może: linek? Hm?

Data: 2013-12-26 17:41:54
Autor: dizel
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
On Thu, 26 Dec 2013 04:32:24 +0000 (UTC), Michal Tyrala
<wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

To może: linek? Hm?

Nie pamiętam już czy to to czy co innego ale jest tu co nieco więcej
informacji: http://techmobile.pl/2013/09/captcha-w-aero2-czy-napewno/

Pozdrawiam

Data: 2013-12-26 20:46:54
Autor: Marcin Szumilas
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
Quoted:
dizel (xxx@xxx.xx) in news:v0nob9lpi0qdjr24vd2c13rf0fado61c7b4ax.com

To może: linek? Hm?

Nie pamiętam już czy to to czy co innego ale jest tu co nieco więcej
informacji: http://techmobile.pl/2013/09/captcha-w-aero2-czy-napewno/

Wg tego aero też się wypowiedziało:
http://jdtech.pl/2013/05/captcha-w-aero2-co-wiemy-czego-sie-domyslamy.html

MSz

Data: 2013-12-25 17:37:01
Autor: J.F.
Dnia Wed, 25 Dec 2013 16:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Nie moga i moga.
Zapisane ze ograniczenia nie moga byc wieksze niz w dostepie platnym
.... ale captcha to w zasadzie nie ograniczenie.

[...]

http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&news_cat_id=407&news_id=4810&layout=3&page=text#

Co wymogl to wymogl. W interesie urzedu jest tez aby klient placil VAT
a nie dostawal za darmo :-)

Tylko mnie ciekawi jak sie maja zapisy o predkosci minimalnej i o 20%
sieci. Jak klientow BDI przybedzie to sie dowiedza ze "pojemnosc
bezplatnej sieci zostala przekroczona, nie mozemu otworzyc ci sesji,
sprobuj ponownie za pol godziny"? J.

Data: 2013-12-24 08:04:32
Autor: dizel
100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?
On Mon, 23 Dec 2013 23:46:24 +0100, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

[...]

Niby tak tyle że nikt nie powiedział że będzie to od razu od
1.1.2014r.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-24 16:28:24
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52b896ce$0$2182$65785112news.neostrada.pl...
[...]

kupujesz orange free na allegro i masz na lata
przedłużane start na 8002

100 megabajtów na miesiąc - u kogo najtaniej?