100 milardow zl przekret !

Data: 2010-09-29 16:35:45
Autor: cyc
100 milardow zl przekret !
Czy jest na grupie ktos , kto umie wyobrazic siebie skale przestepstwa jakie dokonali ludzie kosciola w aferze nazywanej Komisja Majatkowa  ? .
100 miliardow zlotych , na tyle ocenia sie wartosc paserskiej dzialalnosci kosciola , ktory w " odzyskiwaniu " mienia posunal sie do niewyobrazlnych przekretow .
Polowa episkopatu powinna skonczyc w kryminale bo tylk kompletny duren uwierzy w to , ze biskupi nie wiedzieli o toczacym sie od lat prz\estepstwie ../
Nie wspominam o takich politykach , jak Gosiewski , Kaczynscy , ludzie lewicy w tym byly prezydent a takze ci , ktorzy dzisiaj sprawuja wladze w tym chlopi !.
Jedna nie ma winnych . Skaze sie na pare lat w zawieszeniu jakiegos pionka , ktory realizowal polityczne zamowienie skladajac na ofiarnym oltarzu bedace wlasnocia narodu setki milardow zlotych dobro .
Czy w zwiazku z tym powtorzy sie u nas  rewolucja francuska , ktora zmieotla z powierzchni ziemi niewyobrazalnie pazerny kler ?

cyc

Data: 2010-09-29 16:43:24
Autor: u2
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-29 16:35, cyc pisze:
[...]

I pomyśleć, że zrobili to na spółkę z LSD, Kwachem i ferajną :)

Data: 2010-09-29 20:40:22
Autor: ab.666
100 milardow zl przekret !

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message

> [...]
niewyobrazlnych
> przekretow .

I pomyśleć, że zrobili to na spółkę z LSD, Kwachem i ferajną :)

Dokładnie.
SLD, PiS, PO, PSL.... wszystko to jedna złodziejska klika, do tego dająca
dupy każdemu kto ma koloratkę na szyi.

Oto Polska właśnie!

ab

Data: 2010-09-29 20:43:52
Autor: u2
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-29 20:40, ab.666 pisze:
I pomyœleÌ, ¿e zrobili to na spó³kê z LSD, Kwachem i ferajn¹ :)
DokÂładnie.
SLD, PiS, PO, PSL.... wszystko to jedna zÂłodziejska klika, do tego dajÂąca
dupy kaÂżdemu kto ma koloratkĂŞ na szyi.

Oto Polska wÂłaÂśnie!

Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka, kmiotku.

Data: 2010-09-29 17:48:21
Autor: awe
100 milardow zl przekret !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i7vis3$d01$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
ja slyszalem o 25 mld, daj linka, zrodlo klepaczu
awe

Data: 2010-09-29 17:52:24
Autor: u2
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-29 17:48, awe pisze:
ja slyszalem o 25 mld, daj linka, zrodlo klepaczu

Dokładniej 24 mld to wartość mienia zagrabionego przez PRL od kleru,
który zgodnie z konkordatem 3RP zwróciła. Umowę podpisał LSD z Kwachem
na czele.

Cyc jak rasowy bezmózg pomnożył przez 4 i wyrównał do 100 :)

Data: 2010-09-29 19:07:40
Autor: awe
100 milardow zl przekret !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca360bd$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -
ale co on dodawac nie umie?
awe

Data: 2010-09-29 19:06:58
Autor: u2
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-29 19:07, awe pisze:
ale co on dodawac nie umie?

Ale mnożyć potrafi :)

Data: 2010-09-29 19:44:00
Autor: sofu
100 milardow zl przekret !

> [...]

na czele.

Cyc jak rasowy bezmózg pomnożył przez 4 i wyrównał do 100 :)

Problem w tym, że tak naprawde nie wiadomo na ile sie uwłaszczył KRK, bo z
jednej strony zaniżano i to znacznie wartość nieruchomości, a z drugiej, że
był taki burdel ze wyciagano je z róznych instytucji bez centralnej
rejestracji tego. Ja słyszałem o sumie lekko liczac cos 76 miliardów zł i to
juz dano temu. Pole do korupcji niewyobrazalne. Dla tego tak strzeżono
informacji o tym i nie stworzono instytucji odwoławczej. Myśle, ze gdyby tak
pozwolic kotabasom i ich pomagierom w tym urzedasom łasym na kase, to by sie
okazało ze cała Polska byla kiedys własnoscia KRK i trzeba by ja im trzeba
zwrócić.

sofu

--
Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim -

Data: 2010-09-29 20:09:47
Autor: u2
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-29 19:44, sofu pisze:
[...]

Ale czy to jest powód, aby zaokrąglać 24 do 100 ? :)

Data: 2010-09-30 07:11:22
Autor: sofu
100 milardow zl przekret !

[...]
./
,
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Nie wiem czy sie powtórzy, ale dla kogoś kto nie rozumie dla czego wybuchały
rewolucje ma teraz możliwośc śledzenia powodów dla czego wybuchały?
Naród Polski jest okradany i przez Komuchów ubeków i przez wszelka swołocz
w tym  przez KRK. Nic wiec dziwnego, że w kwestiach kasy panuje miedzy nimi
ścisła współpraca. Jeśli nastapi załamanie gospodarcze i kryzys
niewykluczone, że czas panowania kotabasów w Polsce i traktowanie RP jako
przybudówki Watykaniu się definitywnie skończy na wieki wieków...
Przy okazji dostanie sie też moherom takim jak ten spod warszawskiego krzyża
jeśli pojawia sie w polu rażenia.
KRK sam kreci sobie bat na swoja dupe i to od lat.

sofu
-- --

Data: 2010-09-30 07:21:51
Autor: WW
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-30 07:11, sofu pisze:
UÂżytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

Nie wiem czy sie powtĂłrzy, ale dla kogoÂś kto nie rozumie dla czego wybuchaÂły
rewolucje ma teraz moÂżliwoÂśc Âśledzenia powodĂłw dla czego wybuchaÂły?
NarĂłd Polski jest okradany i przez KomuchĂłw ubekĂłw i przez wszelka swoÂłocz
w tym  przez KRK. Nic wiec dziwnego, Âże w kwestiach kasy panuje miedzy nimi
œcis³a wspó³praca. Jeœli nastapi za³amanie gospodarcze i kryzys
niewykluczone, Âże czas panowania kotabasĂłw w Polsce i traktowanie RP jako
przybudĂłwki Watykaniu siĂŞ definitywnie skoĂączy na wieki wiekĂłw...
Przy okazji dostanie sie teÂż moherom takim jak ten spod warszawskiego krzyÂża
jeÂśli pojawia sie w polu raÂżenia.
KRK sam kreci sobie bat na swoja dupe i to od lat.

sofu
-- --

Dom Pana piĂŞkny jest ..
.... a na odrzwiach jego wyraÂźnie stoi: psom, kurwom i ksiĂŞÂżom katolickim -
wstĂŞp wzbroniony!

A co Ci psy i kurwy zawiniły ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2010-09-30 07:32:47
Autor: sofu
100 milardow zl przekret !

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
> -- --
>
> Dom Pana piekny jest ..
> .... a na odrzwiach jego wyra?nie stoi: psom, kurwom i ksie?om
katolickim -
> wstep wzbroniony!

A co Ci psy i kurwy zawiniły ?

-- -- -- -- -- -- -

Mnie akurat nic w przeciwieństwie do kotabasów. Mieszkam 50 m od kościoła.
Dali i nadal daja mi sie niezle we znaki.

sofu

Data: 2010-09-30 07:41:12
Autor: WW
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-30 07:32, sofu pisze:
UÂżytkownik "WW"<wuwu0@vp.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
-- --

Dom Pana piekny jest ..
.... a na odrzwiach jego wyra?nie stoi: psom, kurwom i ksie?om
katolickim -
wstep wzbroniony!

A co Ci psy i kurwy zawiniÂły ?

-- -- -- -- -- -- -

Mnie akurat nic w przeciwieĂąstwie do kotabasĂłw. Mieszkam 50 m od koÂścioÂła.
Dali i nadal daja mi sie niezle we znaki.

Ja ok 200  :-(
Widzę cały ich dwór na co dzień.

sofu
--

Dom Pana piĂŞkny jest ..
.... a na odrzwiach jego wyraÂźnie stoi: psom, kurwom i ksiĂŞÂżom katolickim -
wstĂŞp wzbroniony!

Może więc powinieneś uaktualnić podpis. Dlaczego zakazujesz wstępu tym, co Ci nic złego nie zrobili ?.