100 milardow zl przekret !

Data: 2010-09-29 17:48:21
Autor: awe
100 milardow zl przekret !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i7vis3$d01$1news.onet.pl...
Czy jest na grupie ktos , kto umie wyobrazic siebie skale przestepstwa jakie dokonali ludzie kosciola w aferze nazywanej Komisja Majatkowa  ? .
100 miliardow zlotych , na tyle ocenia sie wartosc paserskiej dzialalnosci kosciola , ktory w " odzyskiwaniu " mienia posunal sie do niewyobrazlnych przekretow .
Polowa episkopatu powinna skonczyc w kryminale bo tylk kompletny duren uwierzy w to , ze biskupi nie wiedzieli o toczacym sie od lat prz\estepstwie ./
Nie wspominam o takich politykach , jak Gosiewski , Kaczynscy , ludzie lewicy w tym byly prezydent a takze ci , ktorzy dzisiaj sprawuja wladze w tym chlopi !.
Jedna nie ma winnych . Skaze sie na pare lat w zawieszeniu jakiegos pionka , ktory realizowal polityczne zamowienie skladajac na ofiarnym oltarzu bedace wlasnocia narodu setki milardow zlotych dobro .
Czy w zwiazku z tym powtorzy sie u nas  rewolucja francuska , ktora zmieotla z powierzchni ziemi niewyobrazalnie pazerny kler ?

cyc
-- -- -- -- --
ja slyszalem o 25 mld, daj linka, zrodlo klepaczu
awe

Data: 2010-09-29 17:52:24
Autor: u2
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-29 17:48, awe pisze:
ja slyszalem o 25 mld, daj linka, zrodlo klepaczu

Dokładniej 24 mld to wartość mienia zagrabionego przez PRL od kleru,
który zgodnie z konkordatem 3RP zwróciła. Umowę podpisał LSD z Kwachem
na czele.

Cyc jak rasowy bezmózg pomnożył przez 4 i wyrównał do 100 :)

Data: 2010-09-29 19:07:40
Autor: awe
100 milardow zl przekret !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca360bd$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -
ale co on dodawac nie umie?
awe

Data: 2010-09-29 19:06:58
Autor: u2
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-29 19:07, awe pisze:
ale co on dodawac nie umie?

Ale mnożyć potrafi :)

Data: 2010-09-29 19:44:00
Autor: sofu
100 milardow zl przekret !

> [...]

na czele.

Cyc jak rasowy bezmózg pomnożył przez 4 i wyrównał do 100 :)

Problem w tym, że tak naprawde nie wiadomo na ile sie uwłaszczył KRK, bo z
jednej strony zaniżano i to znacznie wartość nieruchomości, a z drugiej, że
był taki burdel ze wyciagano je z róznych instytucji bez centralnej
rejestracji tego. Ja słyszałem o sumie lekko liczac cos 76 miliardów zł i to
juz dano temu. Pole do korupcji niewyobrazalne. Dla tego tak strzeżono
informacji o tym i nie stworzono instytucji odwoławczej. Myśle, ze gdyby tak
pozwolic kotabasom i ich pomagierom w tym urzedasom łasym na kase, to by sie
okazało ze cała Polska byla kiedys własnoscia KRK i trzeba by ja im trzeba
zwrócić.

sofu

--
Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim -

Data: 2010-09-29 20:09:47
Autor: u2
100 milardow zl przekret !
W dniu 2010-09-29 19:44, sofu pisze:
[...]

Ale czy to jest powód, aby zaokrąglać 24 do 100 ? :)

100 milardow zl przekret !