"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"

Data: 2012-10-12 19:54:44
Autor: Grzegorz Z.
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
Skąd wiem że wasz bóg nie istnieje:

1. Wiedza o początkach ludzkich cywilizacji udowadnia nam że ludzie MAJĄ W
ZWYCZAJU wymyślać sobie bogów, boginie, duchy i potwory. Zabobon był obecny
w każdym zamieszkałym zakątku kuli ziemskiej. To po prostu nieodłączna
część naszej natury.

Religie rozwijały się w warunkach wzajemnej izolacji (z przyczyn
geograficznych) i dlatego różnią się od siebie. Bywa że drastycznie. Lecz
mimo to, można w nich znaleźć wspólne schematy. To jest efekt tego, że
religie opierają się na podobnych mechanizmach socjologicznych i
psychologicznych. W prawie każdej religii możesz znaleźć:

    - wiarę w życie po śmierci
    - wiarę w bajki, czyli rozbudowaną mitologię (w tym mit o "stworzeniu"
świata), personifikacje sił natury
    - wiarę w istnienie potężnych istot których "nie widać", lub są w inny
sposób niedostępne (nie tylko bogowie, także duchy, anioły, diabły, itp)
    - układy z bogami: "coś za coś", czyli wiara w możliwość wynegocjowania
sobie pomocy u bogów (np. w zamian za ofiarę)
    - rytuały, modlitwy, świątynie, ofiary, magiczne przedmioty, magiczne
gesty, magiczne słowa, magiczna numerologia
    - kastę funkcjonariuszy religijnych: szamanów, kapłanów, mnichów,
księży, pastorów, popów, imamów, rabbinów, itp.
    - wpływ na system prawny, na obyczajowość, na dzieła sztuki, na
architekturę, itp.

 Wobec tych faktów stawianie żydowskiego bożka w centrum świata jest dowodem
braku wyobraźni:

    - wasz bóg, którego piszecie przez duże "B", jest tylko jednym z tłumu
2500 innych.
    - naród żydowski to tylko jeden z tysięcy innych
    - Izrael i okolice to tylko niewielki skrawek zamieszkałej powierzchni
Ziemi.
    - wasz bóg jest dokładnie tak samo niewidzialny jak inni bogowie i
boginie.
    - modlitwa do waszego boga daje dokładnie taki sam skutek, jak modlitwa
do innych bogów i bogiń (czyli żaden).

Brak zdolności do tej trzeźwej oceny to skutek indoktrynacji oraz moralnego
szantażu (pierwsze przykazanie).

To był argument dotyczący wszystkich religii. Teraz argumenty specyficzne
dla waszego boga.

2. Mam 100% pewności że żydowski bóg nie istnieje, bo jest ABSURDALNY.

    - absurd celu istnienia Boga
    - absurd celu stworzenia świata (100 miliardów galaktyk, po to by
urządzić Big Brother'a w Izraelu)
    - absurd celu stworzenia człowieka (wg. Ks.Rodzaju Bóg potrzebował
ogrodnika w rajskim ogrodzie)
    - absurd Boga faworyzującego jeden naród.
    - absurd Boga "nieśmiałego", którego wolą jest ukrywać swoje istnienie
przed większością ludzi.
    - absurd Boga "doskonałego", który odczuwa potrzeby (np. potrzeba
stworzenia świata i człowieka, potrzeba kultu i posłuszeństwa ze strony
człowieka)
    - absurd Boga "doskonałego", który sam o sobie mówi, że jest zazdrosny
(Dekalog w oryginale)
    - absurd Boga "doskonałego" i "miłosiernego", który stworzył świat w
którym organizmy żywe muszą pożerać się wzajemnie by przeżyć.
    - absurd Boga "wszechmogącego", który potrzebuje aniołów do pomocy.
    - absurd Boga "wszechmogącego", który czegoś chce, ale jakoś mu nie
wychodzi (np. rażąca niedoskonałość Pisma Św.)
    - absurd Boga "wszechmogącego", który potrzebuje kooperacji ze strony
człowieka do realizacji swoich planów (np. ucieczka Żydów z Egiptu)
    - absurd Boga "wszechwiedzącego", który popełnia pomyłki, zmienia
zdanie, a nawet negocjuje z człowiekiem (Mojżesz)
    - absurd Boga "ponadczasowego", który zmienia zdanie na temat tego co
jest dobre, a co złe (np. dopuszczalność rozwodów, traktowanie wrogów)
    - absurd Boga "wszechobecnego", pod którego nieobecność gadający wąż
spiskował z Ewą.
    - absurd Boga "kochającego" ludzi, który przygląda się biernie ich
cierpieniu.
    - absurd Boga "kochającego" ludzi, który popiera ludobójstwo i
niewolnictwo
    - absurd Boga "sprawiedliwego", który zaleca karę śmierci za takie
"zbrodnie" jak nieposłuszeństwo dziecka, zatajenie braku dziewictwa przed
ślubem, homoseksualizm, praca w "dzień święty", itd.
    - absurd Boga "sprawiedliwego", który stosuje karę nieskończonych
tortur.
    - absurd Boga "sprawiedliwego", który stosuje odpowiedzialność
zbiorową.
    - absurd Boga "sprawiedliwego", który stosuje odpowiedzialność
dziedziczną.
    - absurd grzechu pierworodnego (gadający wąż wyrolował
"wszechwiedzącego" Boga)
    - absurd odpowiedzialności Adama i Ewy (przed rzekomym spożyciem owocu
"Drzewa poznania dobra i zła" byli z definicji niepoczytalni)
    - absurd koncepcji zbawienia (słowo "zbawienie" oznacza "ocalenie".
Tylko przed czym?)
    - absurd Boga "księgowego", który sam sobie musiał zapłacić okup.
    - absurd "konieczności" narodzin Boga jako człowieka ("wszechmogący"
Bóg nie mógł sprawy załatwić inaczej)
    - absurd Boga będącego "jednocześnie" człowiekiem (Bóg jest
"wszechmogący", człowiek nie)
    - absurd arytmetyczny Trójcy (3 = 1)
    - absurd genezy Szatana (sensowność buntu wobec istoty "wszechmogącej",
"wszechobecnej", "wszechwiedzącej" itd.)
    - absurd tolerowania istnienia Szatana przez Boga (podtrzymywanie
nonsensownego konfliktu przez istotę "wszechmogącą")
    - absurd opętań ludzi przez Szatana (przyzwolenie Boga, rzekome
ostrzeżenie przed Szatanem jako przesłanie dla ludzi)
    - absurd Boga kuszonego przez Szatana (Jezus kuszony na pustyni:
pertraktacje z bogiem "wszechmogącym", próba manipulacji bogiem
"wszechwiedzącym")
    - absurd Boga który oczekuje od człowieka wiary w rzeczy niewiarygodne
    - absurd Boga który oczekuje od człowieka wiary pod szantażem kary
nieskończonych tortur.
    - absurd Boga który sam wybiera kto wierzy ("wiara jest łaską"), ale za
brak wiary karze.
    - absurd Boga który chciał się "objawić" ludziom, ale usłyszała o nim
tylko garstka Żydów (Indianie na przykład musieli czekać aż do odkrycia
Ameryki pod koniec 15 wieku)

 3. Mam 100% pewności że żydowski bóg nie istnieje, bo jego prymitywne cechy
są ODBICIEM prymitywnej cywilizacji która go stworzyła:

a) Odbiciem jej prymitywnej wiedzy o świecie:

Kosmologia:

    - geocentryzm
    - ignoranckie rozróżnienie między słońcem a gwiazdami
    - niebo to "sklepienie", a gwiazdy i planety są na nim "zawieszone"
    - gwiazdy mające pospadać na Ziemię w dzień końca świata
    - ruchoma gwiazda która "wskazała" miejsce narodzin Jezusa (absurd
geometryczny)

Geologia:

    - mit globalnego potopu
    - niewiedza o kształcie, wielkości i wieku Ziemi (Ziemia jest płaska,
stoi na filarach, itp)

Biologia:

    - opanowanie przez "złe duchy" jako przyczyna chorób (np. Jezus
egzorcyzmami leczy epileptyka i trędowatego)
    - niewiedza o formach życia niewidocznych gołym okiem (np. bakterie
wywołujące trąd)
    - niewiedza o gatunkach zwierząt żyjących poza okolicami Izraela (mit
Arki Noego)
    - niewiedza o ewolucji (zwierzęta wyczarowane z niczego: rybki w
czwartek, ptaszki w piątek)
    - elementarna niewiedza zoologiczna: np. nietoperz to rzekomo ptak

 b) Odbiciem jej prymitywnej moralności, dzisiaj zupełnie nie do
zaakceptowania:

    - poparcie dla niewolnictwa
    - poparcie dla ludobójstwa
    - poparcie dla rasizmu
    - poparcie dyskryminacji kobiet
    - poparcie dyskryminacji kalek i chorych
    - poparcie kary śmierci za błahe przewinienia

 Wszystko to razem stanowi NIEZBITY dowód działania mechanizmu, którego
przedstawiłem w punkcie 1. Jeśli zadamy sobie pytanie "czy to Bóg stworzył
człowieka, czy to człowiek stworzył Boga?", to w świetle powyższej wiedzy
odpowiedź może być tylko jedna.

4. Mam 100% pewności że żydowski bóg nie istnieje, bo jedyne informacje o
nim pochodzą z literatury, którą należy zakwalifikować do BAJEK:

(ćwiczenie dla czytelnika: porównaj to z Harrym Potterem)

a) magiczne zwierzęta i rośliny:

    - gadający wąż
    - gadający krzak
    - gadający osioł
    - jednorożec (koń z pojedyńczym rogiem)
    - manna spadająca z nieba

 b) potwory:

    - wielka ryba, w której brzuchu połknięty Jonasz spędził 3 dni
    - olbrzymy Nefilim (spłodzeni przez "synów bożych" z ziemskimi
kobietami)
    - Moloch
    - Behemot
    - Lewiatan
    - satyr (pół człowiek, pół kozioł)
    - bazyliszek (ang. cockatrice, skrzyżowanie koguta ze smokiem)
    - baran z siedmioma rogami i siedmioma oczami (postać Boga w dzień
apokalipsy)
    - lew z sześcioma skrzydłami (towarzysz Boga w sali tronowej w Niebie)
    - siedmiogłowy smok

 c) ludzie posiadający niezwykłe właściowości:

    - ludzie żyjący 900 lat (Adam i jego rodzinka)
    - dziewica która magicznie zaszła w ciążę
    - zombie, które powstawały z grobów i rozlazły się po mieście
(Jerozolima w dzień ukrzyżowania Jezusa)
    - włosy Samsona jako źródło nadludzkiej siły

 d) ludzie posiadający magiczną władzę nad siłami natury:

    - zatrzymanie słońca w ruchu, na czas bitwy
    - wpływ na losy bitwy poprzez uniesienie rąk do góry
    - rozstąpienie się morza
    - woda wypływająca ze skały po uderzeniu w nią kijem
    - chodzenie po wodzie
    - uleczenie ślepoty za pomocą błota ze śliny

 e) czary zamiany czegoś w coś innego:

    - woda zamieniona w wino
    - kij zamieniony w węża
    - kobieta zamieniona w słup soli (żona Lota)
    - Adam ulepiony z gliny

 f) inne cuda:

    - świat wyczarowany z niczego w ciągu 6 dni
    - samica gatunku homo sapiens wypączkowała z żebra zabranego samcowi.
    - globalny potop, mający za zadanie uśmiercić wszystkie lądowe formy
życia.
    - drewniany statek o rozmiarach lotniskowca, zdolny pomieścić po parce
zwierząt z wszystkich gatunków, wybudowany przez człowieka mającego 600 lat
    - pojedynek na czary magików egipskich z magikiem żydowskim
(Izrael-Egipt 1:0)

--
"Jedną z rzeczy która jest zła w religii jest to, że uczy nas być
zadowolonymi z odpowiedzi które niczego nie wyjaśniają." Richard Dawkins

Data: 2012-10-12 20:05:52
Autor: t-1
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
A jak będziesz umierał, zamiast westchnąć O Boże, jękniesz  K...wa mać.

Data: 2012-10-12 20:19:37
Autor: Grzegorz Z.
t-1 napisał:

A jak będziesz umierał, zamiast westchnąć O boże, jękniesz  K...wa mać.

A dlaczego nie "O boże zazdrosny, który uważasz że zatajenie braku
dziewictwa przed ślubem należy karać śmiercią" ? --

Data: 2012-10-13 00:08:08
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k59mvp$6oq$1dont-email.me...
t-1 napisał:

A jak będziesz umierał, zamiast westchnąć O boże, jękniesz  K...wa mać.

A dlaczego nie "O boże zazdrosny, który uważasz że zatajenie braku
dziewictwa przed ślubem należy karać śmiercią" ?

Nie myślę. żebyś wtedy też był takim antypatycznym sqrwielem. Może nawet zaczniesz czuć? Kto wie- nigdy nie jest za późno.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-13 08:52:57
Autor: Grzegorz Z.

t-1 napisał:

[...]

Ależ ja jestem skurwielem już teraz. Ale tylko wobec skurwieli takich jak
ty, czyli gorszych ode mnie.

Data: 2012-10-13 10:29:54
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5b343$9qq$1dont-email.me...
Ależ ja jestem skurwielem już teraz.

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Ależ ja jestem skurwielem" https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-13 10:48:50
Autor: Chiron

t-1 napisał:

[...]

Nie sprawiasz na mnie takiego wrażenia. Przeciwnie.Po prostu jesteś bardzo...taki "wymyślony". Wręcz boisz się odkryć tego, co w Tobie jest- przyjrzeć się temu i pokochać. Zamiast tego- racjonalizujesz- i wychodzą takie androny jak to hipotetyczne pytanie na łożu śmierci. Mam głębokie przekonanie, że nie musisz wcale czekać do tego momentu, żeby zajrzeć wgłąb siebie. Tyle, że na to trzeba się nauczyć radzić sobie ze swoim strachem.

Data: 2012-10-13 20:42:01
Autor: Grzegorz Z.

t-1 napisał:

[...]

A wracając do tematu - podzielasz pogląd swojego boga, że zatajenie braku
dziewictwa przed ślubem winno być karane śmiercią?

Data: 2012-10-14 14:43:29
Autor: Adramelech
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
"Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> Odpowiedz na
Nie sprawiasz na mnie takiego wrażenia.

A wracając do tematu - podzielasz pogląd swojego boga, że zatajenie
braku dziewictwa przed ślubem winno być karane śmiercią?

Bogowe przykazania nie sa po to by je podzielać bądź nie. Wierzący wierzy że są z gruntu dobre i trzeba ich przestrzegać. Na tym polega wiara.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-10-15 08:55:22
Autor: mkarwan
[...]

Oj boli dzisiaj dupa
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

Data: 2012-10-13 22:13:15
Autor: Chiron

t-1 napisał:

[...]

Deja vu? Ponownie odpowiadasz- a ja co? Mam Ci znów napisać to samo? Raz odpowiedziałem.

Data: 2012-10-14 14:42:06
Autor: Adramelech
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
"Chiron" <eleuzis@onet.eu> Odpowiedz na news:k5a4c7$juo$1node1.news.atman.pl:

Nie myślę.

Nie wiem czy warto się tymch wchwalić.
Ale dla osoby wierzacej to stan normalny. Nie myslisz, ty wierzysz.

żebyś wtedy też był takim antypatycznym sqrwielem. Może nawet zaczniesz czuć? Kto wie- nigdy nie jest za późno.

Dla twojego boga jest już za późno takim go wymyslono lata temu.
Jak to szło... Stwórzmy boga na własny obraz
"Stwórzmy boga na własne podobieństwo
Niech będzie mały i parszywy,
wtedy wszyscy w niego uwierzą"
http://www.youtube.com/watch?v=0jPcdhlgG40

To twój bóg chironie.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-10-13 10:22:59
Autor: mkarwan
[...]

"O zesz kurwa"
[...]

"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
[...]

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-15 09:10:27
Autor: t-1

t-1 napisał:

A jak będziesz umierał, zamiast westchnąć O boże, jękniesz  K...wa mać.

A dlaczego nie "O boże zazdrosny, który uważasz że zatajenie braku
dziewictwa przed ślubem należy karać śmiercią" ?

To raczej w twoim interesie jest, abyś nie wyszedł na durnia gdy się zakochasz a będziesz dziesiąty w kolejce.

Data: 2012-10-16 08:33:40
Autor: Adramelech
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
"t-1" <t-1@spam.pl> Odpowiedz na news:k5gct4$kim$1pippin.nask.net.pl:

[...]

Weź to rozwiń, bo nienadążam za twoim tokiem myslenia. Masz na mysli jakiegoś kolejarza?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-10-12 21:27:34
Autor: Nemrod
W dniu 2012-10-12 19:54, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Wiedza o początkach ludzkiej cywilizacji udowadnia nam, że ludzie z natury są wierzący.

[...]

Pominąłeś fakt, że antropolodzy są zgodni co do tego że monoteizm jest pierwotny.
Religie rozwijały się wskutek ludzkiej wyobraźni, co do niewidzialnego świata duchowego.

[...]

To oznacza że wszystkie religie powstały w mniej lub bardziej skomplikowany
sposób z jakiegoś objawienia pierwotnego.

[...]

Tyle że te 2499 nie istnieje. Filozofia udowodniła już dawno, że jeśli jest Bóg
to dokładnie jeden. Patrz -> Parmenides.

     - naród żydowski to tylko jeden z tysięcy innych

No i co z tego ?

     - Izrael i okolice to tylko niewielki skrawek zamieszkałej powierzchni
Ziemi.
     - wasz bóg jest dokładnie tak samo niewidzialny jak inni bogowie i
boginie.

A nie. Bo JCH objawił się widzialnie w ciele ludzkim.

     - modlitwa do waszego boga daje dokładnie taki sam skutek, jak modlitwa
do innych bogów i bogiń (czyli żaden).

A np. Cud nad Wisłą ? :)

Brak zdolności do tej trzeźwej oceny to skutek indoktrynacji oraz moralnego
szantażu (pierwsze przykazanie).

Bzdury.

To był argument dotyczący wszystkich religii. Teraz argumenty specyficzne
dla waszego boga.

Jak widać nie są to żadne argumenty.

2. Mam 100% pewności że żydowski bóg nie istnieje, bo jest ABSURDALNY.

Bzdura. Bóg jest transcendentną przyczyną wszechrzeczy. Absurd masz tylko
w swoim ciasnym rozumku (post-jehowskim).

     - absurd celu istnienia Boga

Bezsensowny zarzut. Bóg istnieje bo zawsze istniał. Cele sam Sobie wyznacza.

     - absurd celu stworzenia świata (100 miliardów galaktyk, po to by
urządzić Big Brother'a w Izraelu)

Nie rozumiesz sensu dzieła Bożego. W skrócie, zgodnie z Biblią
życie doczesne jest możliwością zasłużenia na wieczność.

     - absurd celu stworzenia człowieka (wg. Ks.Rodzaju Bóg potrzebował
ogrodnika w rajskim ogrodzie)

To nie był cel stworzenia, tylko pewien status quo ludzkości pierwotnej.
Ludzie jednak odrzucili to i zostali wygnani z Raju.

     - absurd Boga faworyzującego jeden naród.

Nie rozumiesz pewnego planu Boga.

     - absurd Boga "nieśmiałego", którego wolą jest ukrywać swoje istnienie
przed większością ludzi.

Bezpośrednie poznanie Boga będziesz miał po śmierci, albo podczas Paruzji.

     - absurd Boga "doskonałego", który odczuwa potrzeby (np. potrzeba
stworzenia świata i człowieka, potrzeba kultu i posłuszeństwa ze strony
człowieka)

To nie potrzeby lecz pewne cele stwórcze.

     - absurd Boga "doskonałego", który sam o sobie mówi, że jest zazdrosny
(Dekalog w oryginale)

Zazdrość Boża polega na tym że nienawidzi on jak człowiek cudzołoży
z obcymi bogami, a więc oddaje im niezasłużoną cześć. Jakbyś miał
żonę a ktoś inny by z nią regularnie współżył, to nie doprowadziłoby cię
to do szału zazdrości ? Proste.

     - absurd Boga "doskonałego" i "miłosiernego", który stworzył świat w
którym organizmy żywe muszą pożerać się wzajemnie by przeżyć.

Bo ziemia została przeklęta przez Boga, żeby ukarać człowieka.

     - absurd Boga "wszechmogącego", który potrzebuje aniołów do pomocy.

Nie potrzebuje. Są to istoty duchowe które z własnej woli mu służą.

     - absurd Boga "wszechmogącego", który czegoś chce, ale jakoś mu nie
wychodzi (np. rażąca niedoskonałość Pisma Św.)

Jaka niedoskonałość ? Pismo Św to sam miód.

     - absurd Boga "wszechmogącego", który potrzebuje kooperacji ze strony
człowieka do realizacji swoich planów (np. ucieczka Żydów z Egiptu)

Nie kooperacji lecz posłuszeństwa.

     - absurd Boga "wszechwiedzącego", który popełnia pomyłki, zmienia
zdanie, a nawet negocjuje z człowiekiem (Mojżesz)

Bóg nie popełnia żadnych pomyłek. Negocjacje Mojżesza / wstawiennictwo
za ludem było tylko wyjątkowo skuteczne.

     - absurd Boga "ponadczasowego", który zmienia zdanie na temat tego co
jest dobre, a co złe (np. dopuszczalność rozwodów, traktowanie wrogów)

Tutaj nie ma mowy o zmianie zdania.

     - absurd Boga "wszechobecnego", pod którego nieobecność gadający wąż
spiskował z Ewą.

Bzdura. Wąż był czynnikiem znanym Bogu, była to próba dla człowieka.

     - absurd Boga "kochającego" ludzi, który przygląda się biernie ich
cierpieniu.

Taki już jest przeklęty los człowieka.

     - absurd Boga "kochającego" ludzi, który popiera ludobójstwo i
niewolnictwo

Kara musi być.

     - absurd Boga "sprawiedliwego", który zaleca karę śmierci za takie
"zbrodnie" jak nieposłuszeństwo dziecka, zatajenie braku dziewictwa przed
ślubem, homoseksualizm, praca w "dzień święty", itd.

I bardzo dobrze, bo to są obrzydliwości niegodne świętych.

     - absurd Boga "sprawiedliwego", który stosuje karę nieskończonych
tortur.

I bardzo dobrze.

     - absurd Boga "sprawiedliwego", który stosuje odpowiedzialność
zbiorową.

Tylko żeby ukarać wybraną grupę ludzi za grzechy grupowe.

     - absurd Boga "sprawiedliwego", który stosuje odpowiedzialność
dziedziczną.

Ale tylko względem tych którzy Go nienawidzą.

     - absurd grzechu pierworodnego (gadający wąż wyrolował
"wszechwiedzącego" Boga)

Nie Boga lecz ludzi.

     - absurd odpowiedzialności Adama i Ewy (przed rzekomym spożyciem owocu
"Drzewa poznania dobra i zła" byli z definicji niepoczytalni)

Ale bzdura. Mieli wolną wolę i złamali zakaz Boży. Niepoczytalni by byli jakby
nie umieli korzystać z rozumu.

     - absurd koncepcji zbawienia (słowo "zbawienie" oznacza "ocalenie".
Tylko przed czym?)

Przed ogniem piekielnym, wieczną karą dla węża i jego stronników.

     - absurd Boga "księgowego", który sam sobie musiał zapłacić okup.

Beznadziejnie głupie szyderstwo.

     - absurd "konieczności" narodzin Boga jako człowieka ("wszechmogący"
Bóg nie mógł sprawy załatwić inaczej)

Syn Boży przez ten akt solidaryzował się z rodzajem ludzkim, dając mu szansę
na powrót do Raju.

     - absurd Boga będącego "jednocześnie" człowiekiem (Bóg jest
"wszechmogący", człowiek nie)

To nie absurd lecz Boski plan. Bóg-człowiek dlaczego nie ?
Nie ma rzeczy niemożliwych dla Boga.

     - absurd arytmetyczny Trójcy (3 = 1)

Są trzy pierwiastki zespolone 3-go stopnia z 1.
Każdy z nich jest tym pierwiastkiem, a nie wszystkie naraz.
Jak tego nie rozumiesz to doucz się matmy nieuku.

     - absurd genezy Szatana (sensowność buntu wobec istoty "wszechmogącej",
"wszechobecnej", "wszechwiedzącej" itd.)

To problem wolnej woli, nieposłusznej Bogu.

     - absurd tolerowania istnienia Szatana przez Boga (podtrzymywanie
nonsensownego konfliktu przez istotę "wszechmogącą")

To nie absurd lecz celowy plan. Człowiek musi jakoś zasłużyć na wieczność,
a diabeł i tak ostatecznie znajdzie się w wiecznych katuszach.

     - absurd opętań ludzi przez Szatana (przyzwolenie Boga, rzekome
ostrzeżenie przed Szatanem jako przesłanie dla ludzi)

Siły nieczyste z natury chcą zguby człowieka, więc nic dziwnego że
próbują wleźć i zniszczyć ludzi od wewnątrz.

     - absurd Boga kuszonego przez Szatana (Jezus kuszony na pustyni:
pertraktacje z bogiem "wszechmogącym", próba manipulacji bogiem
"wszechwiedzącym")

Boga piszesz z małej szatana z dużej. Masz zupełnie poprzekręcane klepki,
albo bardziej szanujesz tego złego, co widać z reszty tych twoich wypocin.
Co do meritum, to JCH jako człowiek musiał też przejść jakieś próby.

     - absurd Boga który oczekuje od człowieka wiary w rzeczy niewiarygodne

Buahaha.

     - absurd Boga który oczekuje od człowieka wiary pod szantażem kary
nieskończonych tortur.

To już było.

     - absurd Boga który sam wybiera kto wierzy ("wiara jest łaską"), ale za
brak wiary karze.

Nie. Wiara jest skarbem. Tracisz wiarę - tracisz źródło zysku u Boga
i idziesz do więzienia.

     - absurd Boga który chciał się "objawić" ludziom, ale usłyszała o nim
tylko garstka Żydów (Indianie na przykład musieli czekać aż do odkrycia
Ameryki pod koniec 15 wieku)

Lepiej późno niż wcale.

[...]

To tylko jakaś twoja nieudaczna interpretacja Biblii.

Geologia:

     - mit globalnego potopu

To akurat fakt. Pankontynent uległ rozdziałowi na obecne kontynenty,
wskutek takiego kataklizmu.

     - niewiedza o kształcie, wielkości i wieku Ziemi (Ziemia jest płaska,
stoi na filarach, itp)

Bzdury których nie ma w Biblii.

[...]

Wirusy to dzieło szatańskie.

[...]

Żadna tam niewiedza. Biblia to nie podręcznik biologii.

[...]

Bzdury pleciesz.

[...]

Wszystko to razem to stek bzdur które napisałeś.

[...]

f) inne cuda: (...)

To nie bajki, lecz twoja nieumiejętność interpretacji prostego tekstu.
A że rzeczy niezwykłe się zdarzają to fakt. np Sokółka.

Lepiej nawróć się do jedynie-słusznego Kościoła Katolickiego,
zamiast pleść swoje farmazony. A jak nie to do jeziora ognio-siarkowego
z ciężarem grzechu przywiązanym do nóg. Tam ci kat będzie świecił
na wieki wieków.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

Data: 2012-10-13 13:05:38
Autor: Artur Kosmal
"100 miliardów galaktyk by urządzi ć Big Brothera w Izraelu"
On Fri, 12 Oct 2012 21:27:34 +0200
Nemrod <nemrod@the.crusader.knights.org> wrote:

Pominąłeś fakt, że antropolodzy są zgodni co do tego że monoteizm jest pierwotny.

Ktorzy antropolodzy ? Jakies prace na ten temat ?

To oznacza że wszystkie religie powstały w mniej lub bardziej skomplikowany
sposób z jakiegoś objawienia pierwotnego.

Ale co to bylo za objawienie pierwotne, skoro wyrosle z niego religie tak sie roznia ?

> [...]

Tyle że te 2499 nie istnieje. Filozofia udowodniła już dawno, że jeśli jest Bóg
to dokładnie jeden. Patrz -> Parmenides.

Nikt nie potrafi tylko bezsprzecznie dowiesc, ktory z tych 2500 istnieje ;)

A nie. Bo JCH objawił się widzialnie w ciele ludzkim.

Tylko czy to widzialne cialo bylo bogiem ?

>      - modlitwa do waszego boga daje dokładnie taki sam skutek, jak modlitwa
> do innych bogów i bogiń (czyli żaden).

A np. Cud nad Wisłą ? :)

Co bylo w tym cudownego ?

> [...]

Nie rozumiesz sensu dzieła Bożego. W skrócie, zgodnie z Biblią
życie doczesne jest możliwością zasłużenia na wieczność.

Jezeli wszystko kreci sie wokol czlowieka, to na ch... tyle galaktyk ?

>      - absurd Boga faworyzującego jeden narĂłd.

Nie rozumiesz pewnego planu Boga.

Rozumiesz ? Wyjasnij.

>      - absurd Boga "doskonałego", ktĂłry odczuwa potrzeby (np. potrzeba
> stworzenia świata i człowieka, potrzeba kultu i posłuszeństwa ze strony
> człowieka)

To nie potrzeby lecz pewne cele stwĂłrcze.

Istota doskonala do czegos dazy ?

> [...]

z obcymi bogami, a więc oddaje im niezasłużoną cześć. Jakbyś miał
żonę a ktoś inny by z nią regularnie współżył, to nie doprowadziłoby cię

Gdybym byl istota doskonala, to nie. Co wiecej - taka zazdrosc jest wytworem poszczegolnych kultur, nie jest charakterystyczna dla calej ludzkosci. Wiec nawet ludzie potrafia nie byc zazdrosni, a bozia musi sie do tego znizac.

>      - absurd Boga "doskonałego" i "miłosiernego", ktĂłry stworzył świat w
> którym organizmy żywe muszą pożerać się wzajemnie by przeżyć.

Bo ziemia została przeklęta przez Boga, żeby ukarać człowieka.

Jaka jest wina pozostalych stworzen ? Nie sa rowniez dzielem boga ?

>      - absurd Boga "wszechmogącego", ktĂłry czegoś chce, ale jakoś mu nie
> wychodzi (np. rażąca niedoskonałość Pisma Św.)

Jaka niedoskonałość ? Pismo Św to sam miód.

Chyba najbardziej krwawa historia spisana kiedykolwiek przez ludzi. Zaiste, miod. Ale tylko dla wychowanych na niej psycholi.

> [...]

Bóg nie popełnia żadnych pomyłek. Negocjacje Mojżesza / wstawiennictwo
za ludem było tylko wyjątkowo skuteczne.

Dzielo stworzenia jest doskonale ?

>      - absurd Boga "ponadczasowego", ktĂłry zmienia zdanie na temat tego co
> jest dobre, a co złe (np. dopuszczalność rozwodów, traktowanie wrogów)

Tutaj nie ma mowy o zmianie zdania.

A o czym w takim razie ? Niewinny update boskich nakazow ?

>      - absurd Boga "kochającego" ludzi, ktĂłry przygląda się biernie ich
> cierpieniu.

Taki już jest przeklęty los człowieka.

Taka jest milosc boga do ludzi.

>      - absurd Boga "kochającego" ludzi, ktĂłry popiera ludobĂłjstwo i
> niewolnictwo

Kara musi być.

Za co kara jest niewolnictwo ?

> [...]
> ślubem, homoseksualizm, praca w "dzień święty", itd.

I bardzo dobrze, bo to są obrzydliwości niegodne świętych.

Zabicie nieposlusznego dziecka zas przybliza cie do bozi.

>      - absurd Boga "sprawiedliwego", ktĂłry stosuje karę nieskończonych
> tortur.

I bardzo dobrze.

Pojeb jestes.

> [...]
> "Drzewa poznania dobra i zła" byli z definicji niepoczytalni)

Ale bzdura. Mieli wolną wolę i złamali zakaz Boży. Niepoczytalni by byli jakby

Byli wg ciebie poczytalni ? Nie potrafili rozroznic dobra i zla.

>      - absurd arytmetyczny TrĂłjcy (3 = 1)

Są trzy pierwiastki zespolone 3-go stopnia z 1.
KaĹźdy z nich jest tym pierwiastkiem, a nie wszystkie naraz.
Jak tego nie rozumiesz to doucz się matmy nieuku.

Czego to dowodzi ? Pierwiastkow z 1 moze byc dowolna ilosc.
>      - absurd genezy Szatana (sensowność buntu wobec istoty "wszechmogącej",
> "wszechobecnej", "wszechwiedzącej" itd.)

To problem wolnej woli, nieposłusznej Bogu.

Wolna wola zaprzecza boskiej wszechmocy i wszechwiedzy.
>      - absurd Boga ktĂłry sam wybiera kto wierzy ("wiara jest łaską"), ale za
> brak wiary karze.

Nie. Wiara jest skarbem. Tracisz wiarę - tracisz źródło zysku u Boga
i idziesz do więzienia.

Bredzisz. KKK 154.

>      - absurd Boga ktĂłry chciał się "objawić" ludziom, ale usłyszała o nim
> tylko garstka Żydów (Indianie na przykład musieli czekać aż do odkrycia
> Ameryki pod koniec 15 wieku)

Lepiej późno niş wcale.

W ten sposob to mozesz nekrofilie usprawiedliwiac ;)

> [...]
> geometryczny)

To tylko jakaś twoja nieudaczna interpretacja Biblii.

To doslowne cytaty z niej.

> Geologia:
>
>      - mit globalnego potopu

To akurat fakt. Pankontynent uległ rozdziałowi na obecne kontynenty,
wskutek takiego kataklizmu.

Dowod ?

> Biologia:
>
>      - opanowanie przez "złe duchy" jako przyczyna chorĂłb (np. Jezus
> egzorcyzmami leczy epileptyka i trędowatego)
>      - niewiedza o formach Ĺźycia niewidocznych gołym okiem (np. bakterie
> wywołujące trąd)

Wirusy to dzieło szatańskie.

Nie cale stworzenie pochodzi od boga ?

> [...]
>      - elementarna niewiedza zoologiczna: np. nietoperz to rzekomo ptak

Żadna tam niewiedza. Biblia to nie podręcznik biologii.

Podobnie jak i nie podrecznik etyki ani nie zrodlo moralnosci.

> [...]
>      - poparcie dyskryminacji kobiet
>      - poparcie dyskryminacji kalek i chorych
>      - poparcie kary śmierci za błahe przewinienia

Odszczekasz po podaniu cytatow z Biblii ?
> [...]

To nie bajki, lecz twoja nieumiejętność interpretacji prostego tekstu.
A że rzeczy niezwykłe się zdarzają to fakt. np Sokółka.

Co niezwyklego bylo w Sokolce ? ;) Bo chyba nie mowisz o tym zdarzeniu sprzed roku czy dwoch, gdy banda idiotow chciala udowodnic cud i dopatrzyla sie ludzkiego ciala w brudnym wafelku ?

--
Chcesz żyć bez grzechu ? Zostań ateistą !

Data: 2012-10-13 17:49:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
piątek, 12 października 2012 21:27. carbon entity 'Nemrod' <nemrod@the.crusader.knights.org>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

Pominąłeś fakt, że antropolodzy są zgodni co do tego że monoteizm jest
pierwotny.

Pierwotny jest prymitywny spirytualizm, nie wszystkie plemiona go wyznające wierzą w wielkiego ducha. Najbardziej pierwotne plemię jest w ogóle ateistyczne. Zna tylko magię i nie zna religii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pirah%C3%A3

Im większa cywilizacja i kultura tym większą ilość istot ponad sobą człowiek rozpoznaje, tj. tym większa ilość bogów mu się objawia, dlatego że tym więcej rzeczy człowiek poznaje, które mogą go przerastać. Monoteizm jest wtedy stadium przejściowym do politeizmu w momencie gdy człowiek jest na takim etapie gdy za rzecz przerastającą go uznaje niebo. Po tym jak poznaje dalsze jego złożoności takie jak ruchy ciał, "meteory" i zjawiska na ziemi oraz wodzie, rzeczy i znaków, których go przerastają, a które się mu objawiają pojawia się coraz więcej. Fenomeny odsłaniają mu coraz więcej noumenów. Pojawia się politeizm w dziedzinioe religii i pierwociny nauki w sferze magii.
 Oczywiście na pewnym etapie dochodzi do panteizmu, ktĂłry moĹźe choć nie musi prowadzić do ponownego wykształcenia się monoteizmu lub monizmu. To wtedy, kiedy człowiek domyśla się, Ĺźe wszyatko ma wspĂłlne ĹşrĂłdło, Ĺźe za fenomenami stoi jeden noumen. Róşni bogowie mogą być nadal czczeni tradycyjnie,ale dla filozofĂłw jest jeden Deus sive Natura w róşnych aspektach. WrĂłd filozofĂłw mogą być rĂłwnieĹź tacy, co opowiadają się za brakiem potrzeby kultu religijnego i tacy nazywają się ateistami, ale nadal większość z nich jest przekonana o wspĂłlnym podłoĹźu wszystkiego czyli nadal istnieje wiara w Naturę.

PS. I tak filozofia zatacza koło do początków, aczkolwiek po drodze zostaje nabyta przez ludzkość WIEDZA czyli GNOZA. Indyjska modlitwa:
"wyprowadź nas z ciemności do światła, prowadź nas z iluzji do rzeczywistości, prowadź nas ze śmierci do nieśmiertelności"
zostaje wysłuchana - człowiek zyskuje WIEDZĘ o NOUMEN czyli NATURZE.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-22 13:44:57
Autor: Nemrod
W dniu 2012-10-13 17:49, Jakub A. Krzewicki pisze:
Pierwotny jest prymitywny spirytualizm, nie wszystkie plemiona go wyznające
wierzą w wielkiego ducha.

Może tak być obecnie, po tysiącach lat, ale nie mówi to wiele o stanie przeszłym.

Najbardziej pierwotne plemię jest w ogóle ateistyczne. Zna tylko magię i nie
zna religii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pirah%C3%A3

Bo wszystko zapomnieli skoro wiedzą tyle ile ich najstarszy człowiek
w plemieniu wie.

[...]

Etam wyjaśnienie jest prostsze, w różnych językach Bóg ma inne imię,
stąd każdy naród zaczął czcić swojego Boga. Potem pojawiły się
charakterystyczne wymyślone przez ludzi zwyczaje dla czczenia
jakiegoś konkretnego bóstwa, a potem ludzie zapożyczali sobie
od cudzych narodów ich bogów i religijne zwyczaje. I w ten sposób powstał politeizm.

Prawdziwy Bóg musiał zrobić z tym porządek. I zrobił :)

[...]

Niby przez kogo wysłuchana ? Budda cię opuścił ?

Data: 2012-10-14 14:53:45
Autor: Adramelech
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
Nemrod <nemrod@the.crusader.knights.org> Odpowiedz na
[...]

Pomylisłeś się, ale tylko o jedną sztuke. 2500 nie istnieje. Ale to drobny błąd, poniżej 1% wiec jest ok.
;)))

do innych bogów i bogiń (czyli żaden).

A np. Cud nad Wisłą ? :)

Jakaś nieznana nam historia alternatywna? Pod wpływem modlitw gorliwego katolika Józega Piłsudkiego do Matki Boskiej miłościwy bóg katolików zesłał na wieczne męki wszystkich róskich co niewieżyli w Jezusa Chrystusa i dzieki temu ocalił życie wszystkich polsko-katolickich żołnierzy?
Brak zdolności do tej trzeźwej oceny to skutek indoktrynacji oraz
moralnego szantażu (pierwsze przykazanie).

Bzdury.

Napisz to jeszcze ze 100 razy wielkimi literami. Możne nawet ty w to uwierzysz;)))

Nie rozumiesz sensu dzieła Bożego. W skrócie, zgodnie z Biblią
życie doczesne jest możliwością zasłużenia na wieczność.

Nie chciał bym byc zlosliwy, ale może ty już zasłużyłeś sobie?

wychodzi (np. rażąca niedoskonałość Pisma Św.)

Jaka niedoskonałość ? Pismo Św to sam miód.

Jeżeli masz przysłowiową pamięć złotej rybyki i po przeczytaniu 2 litery nie pamiętasz poprzedniej to tak, masz racje. Sam miód.

     - absurd arytmetyczny Trójcy (3 = 1)

Są trzy pierwiastki zespolone 3-go stopnia z 1.
Każdy z nich jest tym pierwiastkiem, a nie wszystkie naraz.
Jak tego nie rozumiesz to doucz się matmy nieuku.

Wiec sam udowadniasz że boga należy rozpatrywać w kategoii liczb urojonych. Choć raz się zgadzamy.

[...]

Takie groźby mogę przerazić tylko misie o małym rozumku. Ty byś się wystraszył takich głupot?
Oj przepraszam, chyba dotknąłem w czuły punkt. No nie bój się misiu...

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-10-13 08:33:24
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 12 Oct 2012 19:54:44 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

To nie zabobon ale strach przed nieznanym i lenistwo, ze pojawi się dobry
bóg i odpierdoli za nich całą robotę. Taka prehistoryczna wersja komunizmu
w którym z Lenina zrobiono boga.Patrz sygnaturka.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-10-13 10:21:35
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k59lh4$sn2$1dont-email.me...
Skąd wiem że wasz bóg nie istnieje:

Skoro piszesz "Wasz", a że Bóg nie istnieje, to oznacza, że masz swojego Boga.
Czyli, że nie jesteś niewierzący.
Wygląda na to, ze Twoim bogiem jest szatan

Data: 2012-10-13 19:32:53
Autor: MrBean
On 13/10/2012 1:54 AM, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Totalna bzdura i to od samych podstaw.

Ludzie wierzyli w Boga, ponieważ mieli z nim kontakt. Adam i Ewa.

Potem aniołowie schodzili na ziemię i płodzili potomstwo olbrzymów. Także mnóstwo dowodów na to. Herkules był synem boga Zeusa i kobiety z rodzaju ludzkiego.

Po potopie żeniaczki aniołów z kobietami nieco się uspokoiły, ale zaczęły sie ukazywać demony przedstawiające się za Boga.

I to one utworzyły wiele systemów religijnych, jakie istnieją doi dzisiaj.

Ludzie wierzą, bo widzą rzeczy niemożliwe, które stają się możliwe. Jak opętania czy egzorcyzmy.

Modlą się do demonów aby te im nie szkodziły. I to się także zdarza. Zdarzają się także widzenia zmarłych ludzi, proroctwa biblijne czy inne.

Zobacz te filmy!

http://www.zbawienie.com/oszusci.htm

http://www.youtube.com/watch?v=LPpjURtM5OI

Data: 2012-10-13 20:51:45
Autor: Grzegorz Z.
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
MrBean napisał:

Zobacz te filmy!

A bez filmu, bez "czerwonej książeczki" i bez "studium biblii za pomocą
strażnicy" nie da się przekonać siłą samych argumentów?

Data: 2012-10-14 22:50:28
Autor: MrBean
On 13/10/2012 7:32 PM, MrBean wrote:
On 13/10/2012 1:54 AM, Grzegorz Z. wrote:
Skąd wiem że wasz bóg nie istnieje:

Sam wklejasz książeczki i filmy, hipokryto.

Bóg w czasach Izraela zamieszkiwał z Izraelem oraz był jego Królem. Izrael odrzucił Boga jako króla i zażądał zwykłego króla, Samuela.

Isus Chrystus jest także Bogiem. Mieszkał on z ludźmi na ziemi, czynił wiele cudów udowadniając w ten sposób swoje synostwo Boże i dając osobisty przykład ludzkości w jaki sposób powinniśmy żyć.

Istnieje wiele wiele dowodów na to, że kwestie istnienia Boga nie wynikają z TRADYCJI ale z faktów. To nie jest Bóg urojony ale prawdziwy i Jego aniołowie, w tym upadli aniołowie oraz Syn nie są mitami.

Jedni nazywają to kosmitami, UFO wizytującymi ziemie, inni polegają na Biblii, która mówi, że synowie Boży schodzili z nieba tylko po to, aby uprawiać seks z kobietami, co ma potwierdzenia tak w wielu mitach, jaki i wielu przypadkach obdukcji przez UFO.

Data: 2012-11-09 17:54:58
Autor: MrBean
[...]

Wszystko to się dzieje, nie dlatego, że ludzie wierzą, ale dlatego, że różne rzeczy nadprzyrodzone się działy i dzieją się nadal.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pojawiają się ludzie i opętani, mówiący starożytnymi językami, pojawiają się anioły czy demony na seansach spirytystycznych. Działają wszelkie metody wywoływania duchów.

Wiele wrózek ujawnia olbrzymie ilosci wiedzy, której nie maja prawa wiedzieć. Są ludzie lewitujący, chodzący po ogniu bez poparzeń, jedzący szkło czy rozżarzone węgle bez poparzeń.

Zdarzają się cudowne uzdrowienia, istnieją ludzie uprawiający magie i czary i ludzie ci - syjoniści rządzą naszym światem. Ich czary sa urojone? Mamy wiele wypełnionych proroctw zwłaszcza biblijnych.

Składanie ofiar demonom, które nie istnieją?

Nie widać nigdy UFO na niebie? Nikt niczego nigdy nie widział? UFO wymyślono?

Także władze boją się inwazji UFO, które nie istnieje?

Nie ma postrzegania pozazmysłowego? Telepatii?

Nie ma wychodzenia z ciała? Życia po życiu?

Niezwykłych zjawisk paranormalnych? Nie ma intuicji? Nie porozumiewamy się na odległość?

Istnieją miliony o ile nie miliardy dowodów na istnienie owych zjawisk i te zjawiska świadczą o tym, że istnieją siły o których niewiele wiemy i jedynie Biblia daje nam wyjaśnienie, o co w tym wszystkim chodzi

Owszem, w Biblii używany jest najprostszy język - często obrazowy, aby tacy durnie jak ty mogli co nieco z tego zrozumieć. I tak na próżno.

Jaką mamy alternatywę?

Wiarę w największą bzdurę zidiociałego ludzkiego umysłu w magiczną kropeczkę? http://www.proroctwa.com/wiara-w-cudowna-kropke.htm

Mamy wierzyć w Ewolucję bezdowodową?

Mamy wierzyć bez żadnego dowodu w to, że Ziemia kręci się wokół Słońca?

Czy kiedykolwiek ktoś p9dał nam na to dowody?

Może Kopernik podał dowody? A może ktoś przedstawić dowody na Heliocentryzm?

Mam na myśli dowody, badania, nazwiska badaczy iraz dokładne opisy ich eksperymentów, które inni także potwierdzili, że Ziemia krąży wokół Słońca?

Przedstawia się nam same bezmyślne teorie jak teoria względności Einsteina plagiatora i oszusta, którego teoria jest jednym z największych oszustw naukowych.

Praca GPS'ów całkowicie obala jego idiotyczną teorię!

Istnienie eteru całkowicie miażdży teorie Einsteina!

Bez eteru nie można wysyłać fal radiowych w kosmos i komunikacja jest niemożliwa.

Co jest najciekawsze, władze polityczne, naukowe i religijne wierzą tak w Boga jak i w szatana.

Sprawdź: http://www.zbawienie.com/swiat-wierzy-w-Boga.htm

Postawa do Narodu Wybranego przez Boga Biblii - czyli pełne poparcie owego statusu przez cały świat - z rządem Polski włącznie.

Roszczenia religijne Żydów są przez cały świat traktowanie bardzo poważnie, a przeciwnicy są UCISZANI!

Z powodu mitów?

JP II uszanował niemal cały świat - dlatego że wierzył w Boga. czy się może mylę?

Istnieje masywny i bezpodstawny atak na całe Chrześcijaństwo! Islamiści wymordowali od zakończenia II WŚ ponad 15 milionów Chrześcijan.

Z powodu mitów?

Cóż komu szkodzą moherowe berety?
=================================

Czy jestem za nimi? Nie ale ich nie zwalczam! Po co?

Szkody nikomu nie robią!!!!!!

A że nie lubią Żydów... hmmm cały świat od tysiącleci nie cierpi ich z Bogiem włącznie.

Gdzie leży wina, nietrudno się domyśleć.

A bezmyślni ateiści twego pokroju chcą nam wmówić, że Bóg nie istnieje.

Wszystkie te rzeczy to są wymysły z Izraelem włącznie!?

Lecz się na nogi, bo na głowę to już jest definitywnie za późno!

ATAKI NA CHRZEŚCIJAŃSTWO NA WSZYSTKICH FORACH NA ŚWIECIE ORAZ W MERDIACH ŻYDOMASOŃSKICH SĄ WYMOWNYM DOWODEM NA TO, ŻE BÓG ISTNIEJE I ŻE ŚWIAT SIĘ GO PANICZNIE BOI STARAJĄC SIĘ GO ZWALCZAĆ.

Boi się dlatego, że wszyscy zbrodniarze zostana przez Niego ukarani za swoje zbrodnie. Już niedługo!

Dlatego go zwalczają stając po stronie Szatana, myśląc ze ten da im życie wieczne.

I naiwnosci!!!

Data: 2012-11-09 13:51:00
Autor: Adramelech
"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"
MrBean <mrbean@hotmail.com> Odpowiedz na
Wiele wrózek ujawnia olbrzymie ilosci wiedzy, której nie maja prawa wiedzieć. Są ludzie lewitujący, chodzący po ogniu bez poparzeń, jedzący szkło czy rozżarzone węgle bez poparzeń.

Chris Angel jest niezły co?

[...]

Widziałeś?

Także władze boją się inwazji UFO, które nie istnieje?

Nie ma postrzegania pozazmysłowego? Telepatii?

Jesteś telepatą?

Nie ma wychodzenia z ciała? Życia po życiu?

Wychodziłes? Zyłeś po śmierci?

Niezwykłych zjawisk paranormalnych? Nie ma intuicji? Nie porozumiewamy się na odległość?

Porozumiałes się skimś na odległoś? To się nazywa telefon.

Istnieją miliony o ile nie miliardy dowodów na istnienie owych zjawisk i
te zjawiska świadczą o tym, że istnieją siły o których niewiele wiemy i jedynie Biblia daje nam wyjaśnienie, o co w tym wszystkim chodzi

Szkoda że nikt nigdy nie widział owych dowodów.

Owszem, w Biblii używany jest najprostszy język - często obrazowy, aby tacy durnie jak ty mogli co nieco z tego zrozumieć. I tak na próżno.

Prosty język? W biblii jest jakiś przekaz wprost? Wszędzie są metne przepowiednie i historyjki z niejasnym morałem.

[...]

Faktycznie, nikt nigdy nie podał dowodów takich byś ty był w stanie je zrozumieć. Ale tobie się nie da nawet udowodnić ze 2+2 = 4.

Przedstawia się nam same bezmyślne teorie jak teoria względności Einsteina plagiatora i oszusta, którego teoria jest jednym z największych oszustw naukowych.

Praca GPS'ów całkowicie obala jego idiotyczną teorię!

A możesz coś wiecej o tym napisać? Bo dla mnie GPS potwierdzą pracę Einsteina...

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-11-09 22:54:55
Autor: MrBean
On 9/11/2012 9:51 PM, Adramelech wrote:

A możesz coś wiecej o tym napisać? Bo dla mnie GPS potwierdzą pracę
Einsteina...

Nie chce mi się, bo nauczanie agenta to jak zawracanie Wisły kijem.

Nie zrozumiesz... Nie twoją głowę.

Bez odbioru...

Data: 2012-11-09 23:00:17
Autor: MrBean

Data: 2012-11-12 16:59:14
Autor: Sevek
On 09/11/12 09:54, MrBean wrote:
Przedstawia się nam same bezmyślne teorie jak teoria względności
Einsteina plagiatora i oszusta, którego teoria jest jednym z
największych oszustw naukowych.

Praca GPS'ów całkowicie obala jego idiotyczną teorię!

LOL o kurwa ;-D ROTFL

A moze Curie-Sklodowska tez?!

ROTFL * ROTFL

--
Sevek

"100 miliardów galaktyk by urządzić Big Brothera w Izraelu"