100 tysięcy Węgrów na wiecu poparcia dl a Orbana

Data: 2012-01-22 10:45:56
Autor: rAzor
100 tysięcy Węgrów na wiecu poparcia dl a Orbana
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11010828,Manifestacja_poparcia_dla_Orbana___Nie_chcemy_byc.html "Manifestanci - wielu z flagami narodowymi, świecami i pochodniami - przeszli od placu Bohaterów pod budynek parlamentu Węgier. Demonstracja nazwana "Marszem Pokoju" była największym zgromadzeniem od czasu objęcia władzy przez rząd Orbana w roku 2010 i - jak twierdzą analitycy - przypomniała, że partia premiera pozostaje potężną siłą polityczną."
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-22 08:03:22
Autor: brat_olin
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11010828,Manifestacja...

"Manifestanci - wielu z flagami narodowymi, ¶wiecami
i pochodniami /.../

Te pochodnie w Budapeszcie przypominaja mi
marsze platformersow:
http://static2.wpolityce.pl/site_media/pictures/2010/09/28/phjyfngbi.jpg

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-22 10:51:53
Autor: Leprechaun
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jfglsg$ger$2inews.gazeta.pl...
[...]

To taka sama demonstracja poparcia jak niedawno z okazji pogrzebu pewnego koreańca północnego. Czy w tej największej manifie uczestniczyli pisowcy z prezesem na czele? Pewnie nie, Zbynio Zioobro miał bliżej. Prezes skorzystał z okazji, że Zbynia nie ma w Krakowie i złożył kwiatki na sarkofagu brata i bratowej. W głównym wydaniu abonamentowej TV pewnie pokażą to doniosłe wydarzenie!

BomBel

Data: 2012-01-22 10:52:05
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-22 10:45, rAzor pisze:
[...]

Też zapalę świeczkę w intencji sukcesów tego prawego, sprawiedliwego i uczciwego człowieka. My szarzy Polacy mamy czego zazdrościć naszym Bratankom.

Data: 2012-01-22 10:56:36
Autor: rAzor
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

politycznÄ…."

Też zapalę świeczkę w intencji sukcesów tego prawego, sprawiedliwego i
uczciwego człowieka. My szarzy Polacy mamy czego zazdrościć naszym
Bratankom.

Jesteś jedynym uczciwym człowiekiem jakiego spotkałem pośród lewicy.
Szacun.

Data: 2012-01-22 15:52:23
Autor: Obserwator
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a): Jeste¶ jedynym uczciwym cz³owiekiem jakiego spotka³em po¶ród lewicy.
Szacun.
**********************

eh....jego guru jest przeciez Urban i ten komuch uwaza, ze w Katyniu dokonala
sie *sprawiedliwosc spoleczna* kiedy NKWD wymordowalo polskich oficerow.

Pisalem o tym juz wielokrotnie, ale jak widac nadal ten fakt nie dociera.

Jakim szacunkiem mozna darzyc w ogole takiego klamce i kretacza komuszego jak
jadrys. No sorry, bez przesady.

Data: 2012-01-22 19:19:50
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-22 10:56, rAzor pisze:
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Daj spokój, to co robi p. Orban to lewicowe dziaÅ‚ania. OczywiÅ›cie nie należy mylić prawdziwej lewicy z pasożytujÄ…cym na spoÅ‚eczeÅ„stwie i tworzÄ…cym kasty uprzywilejowanych -  lewactwem.

Data: 2012-01-23 05:31:57
Autor: stevep
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla O rbana
Dnia 22-01-2012 o 10:56:36  napisa³(a):

U¿ytkownik - jadrys napisa³:
W dniu 2012-01-22 10:45, rAzor pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11010828,Manifestacja_poparcia_dla_Orbana___Nie_chcemy_byc.html

"Manifestanci - wielu z flagami narodowymi, ¶wiecami i pochodniami -
przeszli od placu Bohaterów pod budynek parlamentu Wêgier.
Demonstracja nazwana "Marszem Pokoju" by³a najwiêkszym zgromadzeniem
od czasu objêcia w³adzy przez rz±d Orbana w roku 2010 i - jak twierdz±
analitycy - przypomnia³a, ¿e partia premiera pozostaje potê¿n± si³±
polityczn±."

Te¿ zapalê ¶wieczkê w intencji sukcesów tego prawego, sprawiedliwego i
uczciwego cz³owieka. My szarzy Polacy mamy czego zazdro¶ciæ naszym
Bratankom.

Jeste¶ jedynym uczciwym cz³owiekiem jakiego spotka³em po¶ród lewicy.
Szacun.

Gratulacje, taki rzadko spotykany sojusznik, a ¿e idiota to nic.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-22 11:04:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfgm6g$jlb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zazdrościsz Węgrom 27% VAT? Paradne!

Data: 2012-01-22 11:57:01
Autor: raff
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
On Sun, 22 Jan 2012 11:04:06 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jfgm6g$jlb$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-22 10:45, rAzor pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11010828,Manifestacja_poparcia_dla_Orbana___Nie_chcemy_byc.html

"Manifestanci - wielu z flagami narodowymi, ¶wiecami i pochodniami - przeszli od placu Bohaterów pod budynek parlamentu Wêgier. Demonstracja nazwana "Marszem Pokoju" by³a najwiêkszym zgromadzeniem od czasu objêcia w³adzy przez rz±d Orbana w roku 2010 i - jak twierdz± analitycy - przypomnia³a, ¿e partia premiera pozostaje potê¿n± si³± polityczn±."

Te¿ zapalê ¶wieczkê w intencji sukcesów tego prawego, sprawiedliwego i uczciwego cz³owieka. My szarzy Polacy mamy czego zazdro¶ciæ naszym Bratankom.

Zazdro¶cisz Wêgrom 27% VAT? Paradne!

I podatku liniowego ? Paradne.

R.

Data: 2012-01-22 12:12:06
Autor: pluton
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana

>Zazdro¶cisz Wêgrom 27% VAT? Paradne!

I podatku liniowego ? Paradne.

Najbardziej chyba 80-cio procentowego zadluzenia.

Nullification

Data: 2012-01-22 12:13:41
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Które jest zasługą komuchów.

Data: 2012-01-22 19:19:13
Autor: jadrys
[...]

No nie da się ukryć że na Węgrzech jest kryzys, ale p. Orban stara się biedę dzielić po równo. I za to mu chwała. A także za porządki w szafowaniu publicznym groszem. Mam nadzieję że choćby tym zabraniem przywilejów sędziom da do myślenia naszym elitom politycznym że dobre rządzenie nie polega na nadawaniu dóbr wybranym przez siebie grupom społecznym czy zawodowym.

Data: 2012-01-22 19:34:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfhk2q$k3s$3node2.news.atman.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11010828,Manifestacja_poparcia_dla_Orbana___Nie_chcemy_byc.html >> Zazdrościsz Węgrom 27% VAT? Paradne!

[...]

Zabranie przywilejów sędziowskich ma polegać na obniżeniu im wieku emerytalnego?
Króliczki w główce?...
Nie znasz prawdziwych powodów takich poczynań Orbana, a pyszczysz!

Data: 2012-01-23 21:50:48
Autor: jadrys
[...]

Każde działanie które uderza w "święte krowy" zasługuje na uznanie.

Data: 2012-01-23 22:38:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfki7v$p0q$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Nie znasz prawdziwych powodów takich poczynań Orbana, a pyszczysz!

Każde działanie które uderza w "święte krowy" zasługuje na uznanie.

Pie...olisz jak mały Kazio. Nie wiesz o co biega i zabierasz głos. Mówisz z głowy czyli z niczego.

Prawda jest taka, że chciał wyp...olić pewnego sędziego i tylko numer z wcześniejszą emeryturą dawał możliwość wyj..ania znienawidzonego sędziego. Wg, nowej ustawy sędzia miał wiek emerytalny i zmuszono go do odejścia na emeryturę.
Hitler też był demokratycznie wybrany.

Data: 2012-01-22 10:55:52
Autor: pluton
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
"Manifestanci - wielu z flagami narodowymi, ¶wiecami i pochodniami -
przeszli od placu Bohaterów pod budynek parlamentu Wêgier.

Sikorki tez przylecialy z kwiatami w dziobkach ?

Nullification

Data: 2012-01-22 11:36:54
Autor: Bou
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana

by³o milion nie 100 tys - koszer nostre znowu klamie

Data: 2012-01-22 12:13:09
Autor: pluton
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana

by³o milion nie 100 tys - koszer nostre znowu klamie

A pozostale 10 milionow wyrazilo swoje poparcie siedzac w domach.

Nullification

Data: 2012-01-22 13:08:11
Autor: Bou
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
media podawa³y, ¿e by³o "niespe³na 100 tys" potem "ponad 100 tys." a teraz "kilkaset tysiêcy" - w rzeczywisto¶ci by³o Milion osób a mo¿e nawet wiêcej

http://www.youtube.com/watch?v=ynFOuLmmR4w

http://www.youtube.com/watch?v=xLTSi1wJ984

Data: 2012-01-22 12:23:29
Autor: Przemysław W
[...]

To GW już nie kłamie?

Według najnowszego sondażu mimo iż 84 proc. Węgrów uważa, iż sprawy idą w złym kierunku, Fidesz wciąż cieszy się poparciem ok. 1,5 mln ludzi, a opozycja jest podzielona.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-22 12:26:31
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Oczywiście, ze kłamie - bo jesli pisze o 100 tys., to znaczy, ze było kilka razy więcej.

Data: 2012-01-22 15:59:25
Autor: Obserwator
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11010828,Manifestacja_poparcia_
dla_Orbana___Nie_chcemy_byc.html

na portalu gadzinowki napisali ze uczestniczylo *PONAD* 100 000.

To *ponad* to jest okolo 1 000 000.

na niezalezna.pl opublikowano nagrania i informacje zrodlowe za portalami
wegierskimi.

Film opublikowa³ w Internecie:
 LiveInfoHUN / magyarhirlap / kaposvari100 / kaposvari100

http://vod.gazetapolska.pl/1039-manifestacja-poparcia-rzadu-viktora-orbana-w-budapeszcie

Data: 2012-01-22 17:18:37
Autor: rAzor
100 tysięcy Węgrów na wiecu poparcia dla Orbana
Rynce opadli! Patrzcie co -  Obserwator napisaÅ‚ :-)  :
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚(a):

[...]

Film opublikował w Internecie:

LiveInfoHUN / magyarhirlap / kaposvari100 / kaposvari100

http://vod.gazetapolska.pl/1039-manifestacja-poparcia-rzadu-viktora-orbana-w-budapeszcie

Dziwne. Nie było "antify", nie było "nie przejdą", nie było zadym.
Jednak Węgrzy to skonsolidowany naród.

Data: 2012-01-22 08:47:07
Autor: brat_olin
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
Obserwator napisa³ :-)  :

>http://vod.gazetapolska.pl/1039-manifestacja-poparcia-rzadu-viktora-o...

Dziwne. Nie by³o "antify", nie by³o "nie przejd±", nie by³o zadym..
Jednak Wêgrzy to skonsolidowany naród.

Na Wegrzech nie bylo tzw. Okraglego Stolu.
Znaczy nie maja GWna i WSI24. I sa efekty!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-22 19:26:21
Autor: Bogdan Idzikowski
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana

U¿ytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6638ebfc-bee7-4515-8eef-e97983935a2bm11g2000yqe.googlegroups.com...
Obserwator napisa³ :-) :

===============================

S±! Najwiêkszy VAT w Europie!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-22 16:36:15
Autor: Obserwator
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):

> LiveInfoHUN / magyarhirlap / kaposvari100 / kaposvari100

> [...]

Dziwne. Nie byo "antify", nie bylo"nie przeja", nie byo zadym.
Jednak Wegrzy to skonsolidowany narod.

Viktor Orban i Fidesz duzo wczesniej dobrze przygotowali, uswiadomili
spoleczenstwo od dolnie, no i nie maja Adasia, jego gadzinowki i nadal
aktywnej agentury postsowieckiej.

Portal wegierski:
 http://www.magyarhirlap.hu/

Kanal kaposvari:

https://www.youtube.com/user/kaposvari100/videos

Data: 2012-01-22 17:08:15
Autor: pawel
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
to jest Naród madrzejszy jak PO-loczki .  l o c z k i     zawsze g³osuja na dworaków  a potem narzekaj±  na katary z PZPR ów a maj± 71  lat  top taka starucha  to powinna byæ ju¿ od 67  roku na   rencie a nie  z dworakami  . sru katary za  promile  alkoholu  w czasie prowadzenia autem  .  Jeszcze ryje pokazuj± w telewizji  . . !!
U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:jfglsg$ger$2inews.gazeta.pl...
[...]

-- [pl.soc.polityka] !delete from "HeRSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprog³up"

Data: 2012-01-22 19:00:21
Autor: Bou
100 tysiêcy Wêgrów na wiecu poparcia dla Orbana
Data: 2012-01-22 21:09:54
Autor: matusm
[...]

Oni widocznie siÄ™   zorientowali ,ze nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

100 tysięcy Węgrów na wiecu poparcia dl a Orbana