100% wykorzystania limitu kk

Data: 2010-04-14 13:59:51
Autor: RobertS
100% wykorzystania limitu kk
jeszcze tak mi się nigdy nie zdarzyło, kwota na wyciągu = limitowi karty ;-)

RobertS

Data: 2010-04-14 05:15:26
Autor: Erazmus
100% wykorzystania limitu kk
On 14 Kwi, 13:59, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
jeszcze tak mi si nigdy nie zdarzy o, kwota na wyci gu = limitowi karty ;-)

Gratulacje :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-14 15:17:03
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hq4ans$210v$1opal.icpnet.pl...
jeszcze tak mi się nigdy nie zdarzyło, kwota na wyciągu = limitowi karty ;-)

Czy w takiej sytuacji w okresie "grace period" można robić zakupy na konto nowego miesiąca, czy dopiero po spłaceniu przynajmniej części zadłużenia?
Śledzę pbb dopiero od kilku dni i mam nadzieję, że nie zadałem pytania, które jest denerwujące, bo zadawane co tydzień.
P.G.

Data: 2010-04-14 15:20:03
Autor: MarekZ
Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bc5c090$1@news.home.net.pl...

[...]

Dopiero po splaceniu.

Data: 2010-04-14 15:34:22
Autor: Danny
Dnia Wed, 14 Apr 2010 15:20:03 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

a to nie zależy od banku? OIDP w mBanku nowy miesiąc otwierał nowy limit

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2010-04-14 15:39:37
Autor: MarekZ
Użytkownik "Danny" <daluba@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnr7outklkmj$.dlg@the.bat.forever...

a to nie zależy od banku? OIDP w mBanku nowy miesiąc otwierał nowy limit

Nie zależy.

Różnice mogą dotyczyć tylko tego czy odsetki i/lub opłaty oraz prowizje obciążają dostępny limit.

Data: 2010-04-14 16:27:35
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hq4g96$4q7$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Próbując ustalić o jaki limit wystąpić zapytałem w oddziale PolBanku, czy w razie potrzeby wykonania jednej transakcji większej od limitu karty mogę przedtem wpłacić różnicę na konto karty.
Odpowiedź była, że nie, bo limit dotyczy kwot transakcji w danym okresie rozliczeniowym.
Nie mam danych pozwalających stwierdzić, czy ta odpowiedź była zgodna z prawdą, czy błędna.
P.G.

Data: 2010-04-15 09:48:09
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:27:35 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

[...]

Ale to zupełnie inna kwestia czy bank pozwala wykonać transakcję większą
niż  przyznany limit (i pewnie pozwala tylko obsługa nie zrozumiała
pytania). Bank daje ci limit 5000zł, wykorzystujesz go w całości, czyli dostępnego
limitu masz aktualnie 0zł. Jeżeli spłacisz 3000 to tyle będziesz miał znowu
dostępnego limitu. --
Kojer

Data: 2010-04-15 13:33:21
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:cjq8h3dqeyuw$.dlgkojer.kojer...
[...]

Wiem, że to inna kwestia. Napisałem dlatego, bo w odpowiedzi na to pytanie usłyszałem, że "limit dotyczy kwot transakcji w danym okresie rozliczeniowym".
P.G.

Data: 2010-04-14 16:47:15
Autor: Danny
W dniu 2010-04-14 15:39, MarekZ pisze:
a to nie zależy od banku? OIDP w mBanku nowy miesiąc otwierał nowy limit

Nie zależy.

hmmm no to się zdziwiłem powtórnie - bo jednak kiedyś KK z mBanku co miesiąc odnawiała limit - i zdziwiłem się KK w innym banku tak nie działała.

Danny

Data: 2010-04-14 16:52:01
Autor: MarekZ
Użytkownik "Danny" <daluba@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hq4lg5$qhf$1@node2.news.atman.pl...

hmmm no to się zdziwiłem powtórnie - bo jednak kiedyś KK z mBanku co miesiąc odnawiała limit - i zdziwiłem się KK w innym banku tak nie działała.

Od bardzo bardzo dawna mam przeróżne karty kredytowe w mBanku i nigdy nie było tak jak sugerujesz... Jaki byłby w takim przypadku sens parametru "limit kredytowy"?

Data: 2010-04-14 17:09:25
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Danny" <daluba@gmail.com> napisał w wiadomości news:hnr7outklkmj$.dlgthe.bat.forever...
[...]

mylisz limit miesieczny od limitu karty (ogólnego), jak wykorzystasz cały limit karty to kazda spłata powoduje zwiekszego limitu, przy czym w pierwszej kolejnosci spłata idzie na odsetki, moze wiec faktyczne zadluzenie wyjsc ciut wiecej niz dostepny limit.

p.

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-04-14 21:45:13
Autor: RobertS
[...]

wygląda to tak, że przykładowo wykorzystanie limitu 5.000 zł = cały limit, mogę poczekać do 23.04
spłacić całość zgodnie z wyciągiem i skorzystać z GP, mogę również wpłacić całą (lub część) kwotę już dzisiaj i od jutra korzystać z karty

tym sposobem, wykorzystując i spłacając limit w wysokości np. 5kzł mogę w jednym miesiącu wyrobić limit (15kzł rocznie) zwalniający z opłaty

RobertS

Data: 2010-04-14 23:43:42
Autor: krzysztofsf
On 14 Kwi, 15:34, Danny <dal...@gmail.com> wrote:

> Dopiero po splaceniu.

a to nie zależy od banku? OIDP w mBanku nowy miesiąc otwierał nowy limit

Ale w ramach limitu wlasnego, usatwionego na KK ponizej limitu samej
karty.

Przykladowo masz 100 zl na tranasakcje internetowe, to po wykonaniu
masz 0 zl do nastepnego miesiaca.

tez wg mnie glupio, bo powinno byc w ramach okresow rozliczeniowych a
nie miesiecy kalendarzowyc.

Data: 2010-04-14 23:48:19
Autor: filip lach
Piotr Gałka pisze:

[...]

tak to działają karty typu charge. Nowy okres, nowy limit.
Pozdrawiam,
Filip

Data: 2010-04-15 08:20:05
Autor: RobertS
100% wykorzystania limitu kk

tak to działają karty typu charge. Nowy okres, nowy limit.
Pozdrawiam,
Filip

ale zawsze musisz spłacić całe zadłużenie do dnia określonego przez bank...
RobertS

100% wykorzystania limitu kk