100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)

Data: 2019-04-16 03:50:09
Autor: jakdorobic.com
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
Ruszyła kolejna świetna akcja od Nest Banku. Tym razem limit wniosków to wyłącznie 600 sztuk, zatem trzeba się spieszyć! W ramach promocji można liczyć na:

? 100 zł premii na start,

? Lokatę Witaj na 4% w skali roku (na 6 miesięcy),

? Konto oszczędnościowe z premią za regularne oszczędzanie,

? Darmowe konto, kartę i wszystkie bankomaty w Polsce!

Więcej na temat promocji opisuję na blogu: https://jakdorobic.com/nest-bank/

Data: 2019-04-16 20:14:39
Autor: RobertS
W dniu 2019-04-16 o 12:50, jakdorobic.com pisze:
[...]

a lokata na standardowe 10kzł?

RobertS

Data: 2019-04-17 11:59:15
Autor: Dawid Rutkowski
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
Tak, a żeby dostać stówkę trzeba wydać kartą 500 i jeszcze 1k wynagrodzenia - i jeszcze działania anty ping-pongowe wprowadzają.
Milek jest o wiele lepszy ze swoją promo - można dostać nie tylko 200, ale i razem 560zł.

Data: 2019-04-17 23:05:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)

"Dawid Rutkowski" 1e7141a2-6863-43af-a085-7cb2bfbd215c@googlegroups.com

[...]

Za co te 560? Millek jest ogólnie bardzo dobry, zaś porównanie
z Nestem raczej wypada blado bez względu na to, jaki bank
porównujesz z Nestem... Ale w Nest podają/podawali czekoladę
pitną. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-04-18 02:34:50
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 17 kwietnia 2019 23:05:50 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Za co te 560? Millek jest ogólnie bardzo dobry, zaś porównanie
z Nestem raczej wypada blado bez względu na to, jaki bank

200 za założenie i spełnienie przez 3 miesiące warunków bezpłatności (1k wpływu i 1 pyknięcie kartą lub blikiem) - ale tylko dla nóweczek, nie wolno nic mieć w milku, ani też nie wolno mieć dawniej konta 360.
Kolejne 360zł za próbę zamknięcia konta - wtedy dzwonią i oferują promo - moneyback przez 6 miesięcy, 2% od transakcji KD i 5% od blika, max. 30zł miesięcznie na każdy "kanał" (czyli 1500zł do wydania debetówką i 600zł blikiem).

A i jeszcze 200zł za KK.

Ale w Nest podają/podawali czekoladę pitną. :)

ZTCP to jedynym bankiem, gdzie coś skonsumowałem w oddziale, był śp. volkswagen (ale za to na założenie konta czekaliśmy tam 1,5h). Choć inni proponowali, ale nie skorzystałem.
Ale za to lion's, mmm, trzy całkiem milutkie kolacyjki połączone z ciekawym (prowadzący opowiadał anegdoty ;) wykładem z inwestowania.
Strasznie mi ich szkoda, dobrze, że choć na jedną taką ciekawostkę się załapałem.

Data: 2019-04-18 19:09:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)

"Dawid Rutkowski" 7a2bdd4e-f852-439c-831d-52f492671fa5@googlegroups.com

[...]

Mój ojciec tam nie ma niczego...

[...]

Co wówczas, gdy nie zadzwonią?

: A i jeszcze 200zł za KK.

Czyli 760? Citi dał mi 800 za KK.

[...]

Nie konsumowałeś podczas tych kolacyjek?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-04-19 02:41:50
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 19:09:50 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> [...]

: (1k wpływu i 1 pyknięcie kartą lub blikiem) - ale tylko dla nóweczek,
: nie wolno nic mieć w milku, ani też nie wolno mieć dawniej konta 360.

Taki wolny PESEL to skarb ;)
Żona póki co nie daje się namówić, ale jak zamkniemy jej oranżadę i mBąk oraz kredytówkę citka to przyjdzie kolej i na milka ;>
Więc dawajcie najpierw konto, a potem KK (bo żeby zamówić w promo trzeba mieć dostęp przez net - ja się jeszcze załapałem na pierwszą edycję promo KK w milku, gdzie musiałem łazić do oddziału, choć konto miałem - ale za to trzeba było wydać tylko 2 razy po 200zł, a do tego bezpłatność na rok za 1 pyk/mc - "normalnie" jest za 5 pyk/mc).

Z kontem jest jeszcze darmowy na rok assistance - w tym jedna wizyta domowa lekarza i jedna fachowca od napraw.

[...]

Wówczas konto się zamknie, jak sam nie odwołasz.
Ale nie bój żaby, zadzwonią, nie po to wciąż ogłaszają kolejne edycje tej promocji - a do tego poprawiają, że teraz liczą się transakcje wykonane, a nie zaksięgowane w danym miesiącu - a jak im narzekałem na transakcje z końca lutego, to mi dopłacili do pełnej premii za luty - a te transakcje zaksięgowane w marcu i tak do marcowych zaliczyli.
Więc im zależy.

: A i jeszcze 200zł za KK.

Czyli 760? Citi dał mi 800 za KK.

Dawno to musiało być, teraz dają 400-500.
Ale tam też można poszantażować - żona dostała telefon, karta do zamknięcia - a tu propozycja moneybacku na 10%, max. 100zł.
Po wyrobieniu - kolejna, tym razem max. 50zł. Razem ok. 600. Za nic.

: Ale za to lion's, mmm, trzy całkiem milutkie kolacyjki połączone
: z ciekawym (prowadzący opowiadał anegdoty ;) wykładem z inwestowania.

Nie konsumowałeś podczas tych kolacyjek?

A skąd taki wniosek? Przecież to nie ja prowadziłem.
Były to tylko kolacyjki - a nie kolacje - bo jedynie szwedzki stół: kanapeczki, wrapy i ciasteczka (oraz oczywiście napoje, ale bez %) - ale bardzo smaczne, co poskutkowało zasłyszanym komentarzem obsługi: "coraz wcześniej przychodzą" ;)

Data: 2019-04-18 22:35:46
Autor: ToMasz
[...]

jak uzyskać owe 2stówy? Jakaś strona promocji, trzeba coś zakombinować żeby zaproponowali?

ToMasz

Data: 2019-04-19 00:02:26
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 22:35:47 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> A i jeszcze 200zł za KK.
jak uzyskać owe 2stówy? Jakaś strona promocji, trzeba coś zakombinować żeby zaproponowali?

https://jakdorobic.com/wiosenna_promocja/

W skrócie - to akurat dla obecnych klientów, bo wniosek tylko przez net lub apkę (więc jak nie masz nic w milku to zakładaj też konto za kolejne 200+360+360 ;) +...), oraz brak KK od jakiegoś czasu (min. rok, nie chce mi się sprawdzać) i wydanie otrzymaną kartą po min. 300zł w maju, czerwcu i lipcu.

Data: 2019-04-17 21:41:03
Autor: z
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
W dniu 2019-04-16 o 12:50, jakdorobic.com pisze:
600 sztuk

Zaczynasz mnie wnerwiać swoim szambolańskim ;-) SMAPMEM biedabankami

Data: 2019-04-17 23:02:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)

"z" 5cb78150$0$531$65785112@news.neostrada.pl

600 sztuk

Zaczynasz mnie wnerwiać swoim szambolańskim ;-) SMAPMEM biedabankami

Niedobrze... Ponoć to problem społeczny w Polsce -- coraz
więcej ludzi (w Polsce) cierpi na różne dolegliwości psychiczne...
Coraz więcej pieniędzy państwo przeznacza na ratowanie tych
nieszczęśników... Lepiej weź się w garść -- ponoć od ,,wnerwiania''
się byle czym do samobójstwa niedaleko... Wyluzuj, wyjedź gdzieś,
zrelaksuj się, odpocznij psychicznie... Szkoda życia...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-04-18 12:36:48
Autor: z
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
Ale 600 sztuk...
To Gwatemala, Mozambik czy inne "centrum biznesu" ;-)

Kerfur za rogiem sprzedaje w promocji dwa napoje w cenie jednego ale tylko z tej górnej półki. Dolna już bez promocji.
Nie chodzę już tam bo miarka walenia w hu... się przebrała.
Do tego biedabanku też nie pójdę ;-)

Data: 2019-04-19 02:14:39
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 12:36:50 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Cały czas są dostępne :)

Data: 2019-04-19 12:21:02
Autor: z
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
W dniu 2019-04-19 o 11:14, jakdorobic.com pisze:
Cały czas są dostępne :)

Znaczy mało atrakcyjne? Za mało spamu wysłałeś? Co poszło nie tak? ;-)

Data: 2019-06-12 03:06:29
Autor: jakdorobic.com
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
Nest podwoił stawkę za założenie konta. Teraz oprócz 4% na lokacie do zdobycia jest aż 200 zł premii :) Szybka akcja, tylko 500 wniosków!

Szczegóły na blogu: https://jakdorobic.com/nest/

Data: 2019-06-12 15:36:54
Autor: J.F.
Użytkownik "jakdorobic.com"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f342dae0-bd54-4664-9586-852549997e82@googlegroups.com...
Nest podwoił stawkę za założenie konta. Teraz oprócz 4% na lokacie do zdobycia jest aż 200 zł premii :) Szybka akcja, tylko 500 wniosków!
Szczegóły na blogu: https://jakdorobic.com/nest/

Co sie dzieje - slupki im spadly ?
Ale nie, 500 wnioskow raczej nie ratuje ... moze jest jakis slupek "opinia o banku w internecie" ?

J.

Data: 2019-07-17 05:16:50
Autor: jakdorobic.com
100 za założenie konta w Nest Banku + lokata na 4% w skali roku (na 6 miesięcy)
Obstawiam, że te 500 kont brakuje do jakiegoś planu miesięcznego. Znowu ruszyła nowa promka z 200 zł i znowu 500 wniosków tylko :)

LINK: https://jakdorobic.com/nest-dla-rodziny/