100 zł do Biedronki od Nest Banku

Data: 2017-08-24 13:11:31
Autor: jakdorobic.com
100 zł do Biedronki od Nest Banku
Kolejna akcja Nest Banku, chyba najlepsza ze wszystkich. Do zdobycia karta podarunkowa (wielokrotnego użytku do Biedronki) wartości 100 zł. Wystarczy wykonać płatności bezgotówkowe na 250 zł. Oprócz głównej akcji, można jeszcze skorzystać z promocji 200 zł dla beneficjentów 500+ (warunki nieco wyśrubowane, lokaty na 4% w skali roku (3 lub 6 msc po spełnieniu warunków, do 10 k) i konta oszczędnościowego z premią za regularne oszczędzanie.

Ile można stracić? Raczej nic. Konto, karta, przelewy i wszystkie bankomaty w PL za okrągłe 0 zł, bez żadnych warunków.

Opis promocji u mnie na blogu: http://jakdorobic.com/kumulacja-promocji-w-nest-banku-100-zl-premii-na-start-200-zl-dla-beneficjentow-programu-500-a-dla-chetnych-lokata-na-4-w-skali-roku/

Data: 2017-08-25 02:56:09
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
Dziwaczna ta promocja, nie wie o niej nic główna strona nesta ani pracownicy oddziału (wczoraj byłem tam złożyć odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bo konto otworzyłem sobie przelewem w poniedziałek, a promocja od środy - i żal mi tej stówki) - może to jakaś dla blogerów?
Tak jak np. promocja KK citka z telefonem LG K4 (nie mylić z promocją z telefonem LG K3 lub K10 - i z koniecznością polecenia) - też ani śladu na stronie.

Data: 2017-08-25 11:48:02
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:56:11 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

Zeby dostać talon do biedry za 100zł biegałes do placówki banku jakieś odstąpienia robić?

Tak jak np. promocja KK citka z telefonem LG K4 (nie mylić z promocją z telefonem LG K3 lub K10 - i z koniecznością polecenia) - też ani śladu na stronie.

Bo to zabawy dla idiotów moim zdaniem- cos tam zakładać, spełniac warunki żeby jakiś talon czy telefon dostać. Ciekawsze rzeczy są w życiu do robienia.

Data: 2017-08-25 03:02:35
Autor: jakdorobic.com
100 zł do Biedronki od Nest Banku
Zgadza się, to akcja dedykowana tylko w Internecie i tylko dla wydawców (czyli w większości blogerów). To nie dziwaczność, od paru lat mamy wysyp tego typu promocji.

PS właśnie została zakończona :)

Data: 2017-08-25 03:23:45
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
PS właśnie została zakończona :)

Mocne, a niby do 30 września miała być.
Dranie, ciekawe kiedy mi to odstąpienie wprowadzą do systemu, złożone wczoraj rano a dostęp i konta ciągle aktywne. I przez to się na stówkę nie załapałem, dobrze, że choć wczoraj dla żony zdążyliśmy założyć.
Ciekawe, że jeszcze tylu wyjadaczy wiśni nie miało ani razu konta w nest - albo, co bardziej obstawiam, z połowa wniosków nie spełnia warunków promocji - a nie było to przy składaniu sprawdzane - i licznik się wyczerpał.
Cóż, poczekam na kolejną - a potem pewnie i tak trzeba się będzie z nimi bujać o to, czy jeśli się odstąpiło od umowy to znaczy, że się miało już konto w nest czy że się nie miało...

Data: 2017-08-25 14:48:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0a95da2d-fe6c-4ea1-9868-1f44ba9d95a2@googlegroups.com...
PS właśnie została zakończona :)
Mocne, a niby do 30 września miała być.

Lub do wyczerpania puli.
A pula tylko 1 tysiac, wiec nie dziwne, ze sie skonczyla.

Swoja droga, ciekawe czemu tak - zabraklo im 1000 klientow do wykonania narzuconego odgornie planu ?
A moze tych paru mln zl oszczednosci ?

Czy dobry marketing - promocja bedzie ich kosztowala ze 100 tys, a ludzie beda mowili znacznie dluzej :-)

J.

Data: 2017-08-25 11:55:19
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 14:48:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Czy dobry marketing - promocja bedzie ich kosztowala ze 100 tys,

Połowę z tego max. Ze 300 bonów rozdadza + parę pln dla spamerów choćby tych z tej grupy
ludzie beda mowili znacznie dluzej :-)

Ilu będzie mówić?
Na tej grupie kilka osób gdzieś tam po portalach kilkaset kolejnych.
Myślę że testują rynek. Nest z tego co widzę to w jakieś specyficzne grupy docelowe celuje
Zresztą wszystko tam jest inne. Zajdż do oddziału i zobacz wystrój;)

Data: 2017-08-25 21:01:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c5c9f70f-f9d4-4e54-8d33-06b78155b214@googlegroups.com...
[...]

Zakladam, ze jednak 1000 rozdadza, Biedronka im moze ze znizka sprzedala, ale dojda dodatkowe koszty, i te 100 tys sie usklada.

Nie reklamowali tego w TV ? To wtedy pewnie z pol miliona :-)

a ludzie beda mowili znacznie dluzej :-)
Ilu będzie mówić?
Na tej grupie kilka osób gdzieś tam po portalach kilkaset kolejnych.

Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)

J.

Data: 2017-08-25 12:41:47
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 21:01:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Zakladam, ze jednak 1000 rozdadza,

Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z 300dadzą.

Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)

Gogle słabo wie  tej promocji to i tych "parę tys" naciągane..

Data: 2017-08-25 22:00:04
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cd0b3db3-f4b0-4fed-8ed6-56343ffb4102@googlegroups.com...
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 21:01:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Zakladam, ze jednak 1000 rozdadza,
Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z 300dadzą.

Moze.
Ale jednak po dwoch dniach promocje zakonczyli.
Czyli nie maja ochoty miec tysiecy niezadowolonych klientow, mowisz ze 700 niezadowolonych to akceptowalna ilosc ?

Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)
Gogle słabo wie  tej promocji to i tych "parę tys" naciągane.

Ale ci szukajacy beda czytac odpowiednie strony, jak chocby ta wymieniona.
I tam sie natkna na informacje.

J.

Data: 2017-08-25 14:30:39
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 22:00:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Ale jednak po dwoch dniach promocje zakonczyli.
Czyli nie maja ochoty miec tysiecy niezadowolonych klientow, mowisz ze 700 niezadowolonych to akceptowalna ilosc ?

Niezadowolonych?
Klientów?
na takich coto bon wezmą i do oddziału pobiegną odstapienie robić to im nie zależy tak na prawdę.
Ale ci szukajacy beda czytac odpowiednie strony,

A ilu te "spamerskie" strony ogląda?

I tam sie natkna na informacje.

no;)
Byles w placówce Nest Banku?

Data: 2017-08-25 23:58:22
Autor: J.F.
Dnia Fri, 25 Aug 2017 14:30:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

Ale chyba mowimy o takich, co bonu nie dostali, wiec pobiegna.

No chyba, ze maja z Biedronka jakas umowe, klienci konto zaloza, bon
dostana ... ale do Biedronki nie pojda, a boedronka obciazy tylko za
tych, ktorzy przyszli...

Ale ci szukajacy beda czytac odpowiednie strony,
A ilu te "spamerskie" strony ogląda?

Ktos tam pewnie oglada.

J.

Data: 2017-08-29 11:21:24
Autor: Grzexs
100 zł do Biedronki od Nest Banku
no;)
Byles w placówce Nest Banku?

Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł. Ale to "placówka partnerska" była.

--
Grzexs

Data: 2017-08-29 03:00:35
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 11:21:20 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> no;)
> Byles w placówce Nest Banku?

Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł. Ale to "placówka partnerska" była.

Heh, ciekawe, czy mają płacone ryczałtem, że ich klienci nie interesują?

Na mnie też dziwne wrażenie placówka zrobiła - a można domniemywać, że to "flagowa", bo na Domaniewskiej w DC, w budynku obok (jeden 39, drugi 39A) jest centrala. Panie trzy, a wystrój coś tak jakby mający przypominać mieszkanie...
Ale kakao nie dostałem, choć się tym na stronie chwalą - a był ranek - może to dlatego, że przyszedłem odstępować...

Data: 2017-08-30 18:01:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł do Biedronki od Nest Banku

"Dawid Rutkowski" 5d4e1a56-e736-4e86-9217-5769fde35b35@googlegroups.com

: Ale kakao nie dostałem, choć się tym na stronie
: chwalą - a był ranek - może to dlatego, że
: przyszedłem odstępować...

Ja dostałem -- przyszedłem z matką, która odstępowała.
Matka też dostała.
[pewnie ja wypiłem to, które przeznaczyli jemu]

Odstępców tam nie prześladują -- traktują bardzo dobrze.

-=-

Co innego BZWBKKBSg -- tam odstępowałem wczoraj.
Zamiast przyjęcia ode mnie mojej woli odstępczej,
dano mi do podpisania zgody na kontakty itd...

Gdy protestowałem, pani (już zupełnie rozeźlona)
zauważyła, że miło było z promocji skorzystać,
a teraz...

Wyjaśniłem jej spokojnie, że byłem klientem, póki
bank dawał 4% -- teraz chcę zakończyć współpracę.

Pani powoływała się na ustawowe prawa (ale nie
potrafiła wskazać konkretnych ustaw) i domagała
się ,,wydłużenia znajomości''...

Ostatecznie nie podpisałem kilku papierków, które mi podsunęła...
(zgód na dostarczanie mi ofert handlowych, propagandy itd...)

Przyjęła wypowiedzenie z okresem miesięcznym i zastrzegła
(nieaktywną) kartę, której plastykowej powłoki domagała się...

Konto miało być czynne przez miesiąc (mam to na piśmie) ale
niestety dostępu do konta via net już nie ma...

Innymi słowy:

 - moją wolą (co do nieprzysyłania mi ofert i reklamówek) pogardziła
 - dostęp do konta zabrała, choć miałem mieć ten dostęp jeszcze przez miesiąc

Dostęp jest mi potrzebny, bo w marcu br. opłaciłem z tego konta coś,
na co chcę mieć pokwitowanie. (spłaciłem część cudzych długów i choć
mizerne są szansę odzysku tych spłat, jednak warto mieć pamiątkowe
pokwitowanie z banku)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-08-31 07:39:41
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
Nie mylisz odstąpienia od umowy zawartej na odległość ze "zwykłą" dyspozycją rozwiązania umowy?

Data: 2017-09-01 14:54:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł do Biedronki od Nest Banku

"Dawid Rutkowski" 25eeaa61-efa1-4435-937e-240e54d1119e@googlegroups.com

: Nie mylisz odstąpienia od umowy zawartej na
: odległość ze "zwykłą" dyspozycją rozwiązania umowy?

Odpowiem ;) pytaniami:

 - Nie mylisz siusiania z pisaniem?
 - Skąd pochodzą [wręcz polatają] Twe niecne podejrzenia?

 - Odstąpienie nie daje orzeszków i wisienek, dlaczego zatem miałbym mylić?
 - I dlaczego miałby mylić rasowy/profesjonalny wiśniobiorca? Przecież ja
   żyję z tego, co płacą mi banki -- jestem na końcu listy podejrzanych
   o pomylenie tego rodzaju.

Wiadomą umowę z BZWBKKBSg zawarłem (jeśli wierzyć parowniczce tegoż
banku) w kwietniu ubroku, więc na odstąpienie jest za późno. Moja
matka rozwiązała umowę też w wiele miesięcy po jej zawarciu.

Wreszcie... Po co mam odstępować? Odstępcy to *zazwyczaj* nieodpowiedzialni
ludzie, którzy najpierw zawierają umowę, a dopiero później zastanawiają się
nad potrzebą zawarcia... Brzydko mówiąc -- to dupozwracacze.

-=-

Od wielu lat zakładam konta bankowe właśnie dlatego, że banki coś
mi w zamian dają. (banki utrzymują mnie przy życiu) Skąd zatem
Twe podejrzenia?

Odpowiedź ciśnie się samoistnie:

 - Ty najpierw coś robisz, a dopiero później
   zastanawiasz się nad sensem uczynienia tego czegoś...

Przykładem jest właśnie Twe pytanie -- nie zadałbyś tego
pytania na grupie, gdybyś zastanowił się na czas czyli w porę.

Tu mamy klasyczny przykład reguły:

 - spotykani przez nas ludzi są jakby zwierciadłami
   naszych dusz -- przeglądając się w nich, widzimy siebie

 - patrzymy na świat przez ,,pryzmat'' nas samych
   (przez ,,pryzmat'' naszych doświadczeń)

 - aprioryczne sądzenie kogoś to sądzenie siebie
   (jeśli bezpodstawnie (bez mierzenia) nazywasz
   kogoś wysokim -- zapewne jesteś od niego wyższy)

Rzecz jasna takie (budowane przez omylnych ludzi) reguły
niekoniecznie określają świat ze stuprocentową trafnością.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Postscriptum: Obok mnie w BZWBKKBSg siedział kredytobiorca tegoż banku...
              Nie podsłuchiwałem, ale słyszałem z konieczności prowadzoną
dysputę, którą mogę porównać do ,,rozmowy'' z Elizą sprzed lat. :) Eliza
owa to algorytm na komputer sprzed kilkudziesięciu (może i pięćdziesięciu)
lat. Bez wnikania można przy odrobinie ;) dobrej woli uznać, iż klient
rozmawia z rozumnym człowiekiem -- odpowiadającym racjonalnie, lecz chwile
namysłu ukazują obraz inny -- klient rozmawia z automagiem realizującym
bezmyślnie algorytm, którego nie potrafi pojąć/zrozumieć... Eliza wie, ;)
jak ma reagować na słowa (czy zlepki słów) kluczowe typu:

 - życie nie ma sensu
 - rozpaczam
 - rzuciła mnie żona
   (pól wieku temu rzucały kobiety)

i reaguje (że tak to określę) ogólnikowo i ostrożnie jakoś tak:

 - spójrz na to z innej strony
 - zrozum sytuację
 - tak uważasz teraz, ale za jakiś czas zmienisz zdanie

dzięki czemu niezbyt uważny obserwator nie łapie tego, że
rozmawia myślący człowiek z bezmyślnym algorytmem... (bo
człowiek myśli i za siebie, i za Elizę, doszukując się
dobrodusznie sensu tam, gdzie tego po prostu nie ma, bo
Eliza nie potrafi myśleć)

Grozę sytuacyjną widać dopiero wtedy wyraźnie, gdy owa Eliza
(algorytm-psychiatra) rozmawia ;) z innym algorytmem
komputerowym, czyli z fikcyjnym pacjentem, który (rzecz
jasna z wiadomej konieczności) także odpowiada ostrożnie
i ogólnikowo...

 E - spójrz na to z innej strony
 P - łatwo ci mówić...
 E - zarzucasz mi, że idę po najmniejszej linii oporu?

Parafrazując pewną rozmowę grupową:

 G - straszny z ciebie megaloman
 E - nie lękaj się
 P - łatwo powiedzieć, ale...

G -- rzeczywisty grupowicz, któremu odpowiedziałem (wzorując
się na Elizie właśnie) ,,nie lękaj się'' i który nie umiał
dość szybko podobnie zripostować...

-=-

Przed laty potrafiłem rozmawiać godzinami z kimś, kto nie
miał pojęcia o tym, że ja nie wiem tego, z kim rozmawiam. :)
Zawdzięczałem tę umiejętność właśnie ogólnikowym i ostrożnym
wypowiedziom, które stanowiły jedynie przykrywkę procesu
poznawczego. ;) Podzielność uwagi (zwykle sprzyjająca
kobietom) pozwalała mi jednocześnie mówić ogólnie
i ostrożnie oraz poznawać mego rozmówcę...

Data: 2017-08-29 04:12:08
Autor: Kris
100 zł do Biedronki od Nest Banku
W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 11:21:20 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł.
Mam po sąsiedzku placówkę Nest Banku i sporadycznie widuję tam

Ale to "placówka partnerska" była.
A to jakby bez znaczenia- one się niczym z zewnątrz nie różnią
No i te stoliki jak w kawiarni w środku;)

Data: 2017-09-07 04:47:46
Autor: jakdorobic.com
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 21:41:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z 300dadzą.

>Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)

Gogle słabo wie  tej promocji to i tych "parę tys" naciągane.

Ty masz słabą wiedzę. Zawsze biorą z górką, żeby część odrzucić. :)

Data: 2017-10-07 06:39:41
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
Dostał ktoś ten kod - my dostaliśmy - i udało mu się tym w dronce zapłacić?
Mi się dziś nie udało - po wybraniu "karty podarunkowej" uaktywnił się terminal z żądaniem paska.

Data: 2017-10-09 02:12:17
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
W nescie nie wiedzieli, ale dowiedziałem się na infolinii biedronka - tak że podzielę się, bo może komuś się przyda - choć zaznaczam, że jeszcze nie testowałem, na razie tylko miła pani przeczytała mi instrukcję dla kasjera.
Więc powinni robić tak:
- skanują produkty,
- po zeskanowaniu ostatniego wpisują na klawiaturze ten 13-cyfrowy kod,
- i naciskają przycisk PLU.
Podobno powinno zadziałać, zobaczymy.

100 zł do Biedronki od Nest Banku