100 zł do Biedronki od Nest Banku

Data: 2017-08-25 03:02:35
Autor: jakdorobic.com
100 zł do Biedronki od Nest Banku
Zgadza się, to akcja dedykowana tylko w Internecie i tylko dla wydawców (czyli w większości blogerów). To nie dziwaczność, od paru lat mamy wysyp tego typu promocji.

PS właśnie została zakończona :)

Data: 2017-08-25 03:23:45
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
PS właśnie została zakończona :)

Mocne, a niby do 30 września miała być.
Dranie, ciekawe kiedy mi to odstąpienie wprowadzą do systemu, złożone wczoraj rano a dostęp i konta ciągle aktywne. I przez to się na stówkę nie załapałem, dobrze, że choć wczoraj dla żony zdążyliśmy założyć.
Ciekawe, że jeszcze tylu wyjadaczy wiśni nie miało ani razu konta w nest - albo, co bardziej obstawiam, z połowa wniosków nie spełnia warunków promocji - a nie było to przy składaniu sprawdzane - i licznik się wyczerpał.
Cóż, poczekam na kolejną - a potem pewnie i tak trzeba się będzie z nimi bujać o to, czy jeśli się odstąpiło od umowy to znaczy, że się miało już konto w nest czy że się nie miało...

Data: 2017-08-25 14:48:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0a95da2d-fe6c-4ea1-9868-1f44ba9d95a2@googlegroups.com...
PS właśnie została zakończona :)
Mocne, a niby do 30 września miała być.

Lub do wyczerpania puli.
A pula tylko 1 tysiac, wiec nie dziwne, ze sie skonczyla.

Swoja droga, ciekawe czemu tak - zabraklo im 1000 klientow do wykonania narzuconego odgornie planu ?
A moze tych paru mln zl oszczednosci ?

Czy dobry marketing - promocja bedzie ich kosztowala ze 100 tys, a ludzie beda mowili znacznie dluzej :-)

J.

Data: 2017-08-25 11:55:19
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 14:48:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Czy dobry marketing - promocja bedzie ich kosztowala ze 100 tys,

Połowę z tego max. Ze 300 bonów rozdadza + parę pln dla spamerów choćby tych z tej grupy
ludzie beda mowili znacznie dluzej :-)

Ilu będzie mówić?
Na tej grupie kilka osób gdzieś tam po portalach kilkaset kolejnych.
Myślę że testują rynek. Nest z tego co widzę to w jakieś specyficzne grupy docelowe celuje
Zresztą wszystko tam jest inne. Zajdż do oddziału i zobacz wystrój;)

Data: 2017-08-25 21:01:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c5c9f70f-f9d4-4e54-8d33-06b78155b214@googlegroups.com...
[...]

Zakladam, ze jednak 1000 rozdadza, Biedronka im moze ze znizka sprzedala, ale dojda dodatkowe koszty, i te 100 tys sie usklada.

Nie reklamowali tego w TV ? To wtedy pewnie z pol miliona :-)

a ludzie beda mowili znacznie dluzej :-)
Ilu będzie mówić?
Na tej grupie kilka osób gdzieś tam po portalach kilkaset kolejnych.

Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)

J.

Data: 2017-08-25 12:41:47
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 21:01:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Zakladam, ze jednak 1000 rozdadza,

Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z 300dadzą.

Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)

Gogle słabo wie  tej promocji to i tych "parę tys" naciągane..

Data: 2017-08-25 22:00:04
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cd0b3db3-f4b0-4fed-8ed6-56343ffb4102@googlegroups.com...
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 21:01:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Zakladam, ze jednak 1000 rozdadza,
Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z 300dadzą.

Moze.
Ale jednak po dwoch dniach promocje zakonczyli.
Czyli nie maja ochoty miec tysiecy niezadowolonych klientow, mowisz ze 700 niezadowolonych to akceptowalna ilosc ?

Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)
Gogle słabo wie  tej promocji to i tych "parę tys" naciągane.

Ale ci szukajacy beda czytac odpowiednie strony, jak chocby ta wymieniona.
I tam sie natkna na informacje.

J.

Data: 2017-08-25 14:30:39
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 22:00:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Ale jednak po dwoch dniach promocje zakonczyli.
Czyli nie maja ochoty miec tysiecy niezadowolonych klientow, mowisz ze 700 niezadowolonych to akceptowalna ilosc ?

Niezadowolonych?
Klientów?
na takich coto bon wezmą i do oddziału pobiegną odstapienie robić to im nie zależy tak na prawdę.
Ale ci szukajacy beda czytac odpowiednie strony,

A ilu te "spamerskie" strony ogląda?

I tam sie natkna na informacje.

no;)
Byles w placówce Nest Banku?

Data: 2017-08-25 23:58:22
Autor: J.F.
Dnia Fri, 25 Aug 2017 14:30:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

Ale chyba mowimy o takich, co bonu nie dostali, wiec pobiegna.

No chyba, ze maja z Biedronka jakas umowe, klienci konto zaloza, bon
dostana ... ale do Biedronki nie pojda, a boedronka obciazy tylko za
tych, ktorzy przyszli...

Ale ci szukajacy beda czytac odpowiednie strony,
A ilu te "spamerskie" strony ogląda?

Ktos tam pewnie oglada.

J.

Data: 2017-08-29 11:21:24
Autor: Grzexs
100 zł do Biedronki od Nest Banku
no;)
Byles w placówce Nest Banku?

Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł. Ale to "placówka partnerska" była.

--
Grzexs

Data: 2017-08-29 03:00:35
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 11:21:20 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> no;)
> Byles w placówce Nest Banku?

Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł. Ale to "placówka partnerska" była.

Heh, ciekawe, czy mają płacone ryczałtem, że ich klienci nie interesują?

Na mnie też dziwne wrażenie placówka zrobiła - a można domniemywać, że to "flagowa", bo na Domaniewskiej w DC, w budynku obok (jeden 39, drugi 39A) jest centrala. Panie trzy, a wystrój coś tak jakby mający przypominać mieszkanie...
Ale kakao nie dostałem, choć się tym na stronie chwalą - a był ranek - może to dlatego, że przyszedłem odstępować...

Data: 2017-08-30 18:01:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł do Biedronki od Nest Banku

"Dawid Rutkowski" 5d4e1a56-e736-4e86-9217-5769fde35b35@googlegroups.com

: Ale kakao nie dostałem, choć się tym na stronie
: chwalą - a był ranek - może to dlatego, że
: przyszedłem odstępować...

Ja dostałem -- przyszedłem z matką, która odstępowała.
Matka też dostała.
[pewnie ja wypiłem to, które przeznaczyli jemu]

Odstępców tam nie prześladują -- traktują bardzo dobrze.

-=-

Co innego BZWBKKBSg -- tam odstępowałem wczoraj.
Zamiast przyjęcia ode mnie mojej woli odstępczej,
dano mi do podpisania zgody na kontakty itd...

Gdy protestowałem, pani (już zupełnie rozeźlona)
zauważyła, że miło było z promocji skorzystać,
a teraz...

Wyjaśniłem jej spokojnie, że byłem klientem, póki
bank dawał 4% -- teraz chcę zakończyć współpracę.

Pani powoływała się na ustawowe prawa (ale nie
potrafiła wskazać konkretnych ustaw) i domagała
się ,,wydłużenia znajomości''...

Ostatecznie nie podpisałem kilku papierków, które mi podsunęła...
(zgód na dostarczanie mi ofert handlowych, propagandy itd...)

Przyjęła wypowiedzenie z okresem miesięcznym i zastrzegła
(nieaktywną) kartę, której plastykowej powłoki domagała się...

Konto miało być czynne przez miesiąc (mam to na piśmie) ale
niestety dostępu do konta via net już nie ma...

Innymi słowy:

 - moją wolą (co do nieprzysyłania mi ofert i reklamówek) pogardziła
 - dostęp do konta zabrała, choć miałem mieć ten dostęp jeszcze przez miesiąc

Dostęp jest mi potrzebny, bo w marcu br. opłaciłem z tego konta coś,
na co chcę mieć pokwitowanie. (spłaciłem część cudzych długów i choć
mizerne są szansę odzysku tych spłat, jednak warto mieć pamiątkowe
pokwitowanie z banku)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-08-31 07:39:41
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
Nie mylisz odstąpienia od umowy zawartej na odległość ze "zwykłą" dyspozycją rozwiązania umowy?

Data: 2017-09-01 14:54:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł do Biedronki od Nest Banku

"Dawid Rutkowski" 25eeaa61-efa1-4435-937e-240e54d1119e@googlegroups.com

: Nie mylisz odstąpienia od umowy zawartej na
: odległość ze "zwykłą" dyspozycją rozwiązania umowy?

Odpowiem ;) pytaniami:

 - Nie mylisz siusiania z pisaniem?
 - Skąd pochodzą [wręcz polatają] Twe niecne podejrzenia?

 - Odstąpienie nie daje orzeszków i wisienek, dlaczego zatem miałbym mylić?
 - I dlaczego miałby mylić rasowy/profesjonalny wiśniobiorca? Przecież ja
   żyję z tego, co płacą mi banki -- jestem na końcu listy podejrzanych
   o pomylenie tego rodzaju.

Wiadomą umowę z BZWBKKBSg zawarłem (jeśli wierzyć parowniczce tegoż
banku) w kwietniu ubroku, więc na odstąpienie jest za późno. Moja
matka rozwiązała umowę też w wiele miesięcy po jej zawarciu.

Wreszcie... Po co mam odstępować? Odstępcy to *zazwyczaj* nieodpowiedzialni
ludzie, którzy najpierw zawierają umowę, a dopiero później zastanawiają się
nad potrzebą zawarcia... Brzydko mówiąc -- to dupozwracacze.

-=-

Od wielu lat zakładam konta bankowe właśnie dlatego, że banki coś
mi w zamian dają. (banki utrzymują mnie przy życiu) Skąd zatem
Twe podejrzenia?

Odpowiedź ciśnie się samoistnie:

 - Ty najpierw coś robisz, a dopiero później
   zastanawiasz się nad sensem uczynienia tego czegoś...

Przykładem jest właśnie Twe pytanie -- nie zadałbyś tego
pytania na grupie, gdybyś zastanowił się na czas czyli w porę.

Tu mamy klasyczny przykład reguły:

 - spotykani przez nas ludzi są jakby zwierciadłami
   naszych dusz -- przeglądając się w nich, widzimy siebie

 - patrzymy na świat przez ,,pryzmat'' nas samych
   (przez ,,pryzmat'' naszych doświadczeń)

 - aprioryczne sądzenie kogoś to sądzenie siebie
   (jeśli bezpodstawnie (bez mierzenia) nazywasz
   kogoś wysokim -- zapewne jesteś od niego wyższy)

Rzecz jasna takie (budowane przez omylnych ludzi) reguły
niekoniecznie określają świat ze stuprocentową trafnością.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Postscriptum: Obok mnie w BZWBKKBSg siedział kredytobiorca tegoż banku...
              Nie podsłuchiwałem, ale słyszałem z konieczności prowadzoną
dysputę, którą mogę porównać do ,,rozmowy'' z Elizą sprzed lat. :) Eliza
owa to algorytm na komputer sprzed kilkudziesięciu (może i pięćdziesięciu)
lat. Bez wnikania można przy odrobinie ;) dobrej woli uznać, iż klient
rozmawia z rozumnym człowiekiem -- odpowiadającym racjonalnie, lecz chwile
namysłu ukazują obraz inny -- klient rozmawia z automagiem realizującym
bezmyślnie algorytm, którego nie potrafi pojąć/zrozumieć... Eliza wie, ;)
jak ma reagować na słowa (czy zlepki słów) kluczowe typu:

 - życie nie ma sensu
 - rozpaczam
 - rzuciła mnie żona
   (pól wieku temu rzucały kobiety)

i reaguje (że tak to określę) ogólnikowo i ostrożnie jakoś tak:

 - spójrz na to z innej strony
 - zrozum sytuację
 - tak uważasz teraz, ale za jakiś czas zmienisz zdanie

dzięki czemu niezbyt uważny obserwator nie łapie tego, że
rozmawia myślący człowiek z bezmyślnym algorytmem... (bo
człowiek myśli i za siebie, i za Elizę, doszukując się
dobrodusznie sensu tam, gdzie tego po prostu nie ma, bo
Eliza nie potrafi myśleć)

Grozę sytuacyjną widać dopiero wtedy wyraźnie, gdy owa Eliza
(algorytm-psychiatra) rozmawia ;) z innym algorytmem
komputerowym, czyli z fikcyjnym pacjentem, który (rzecz
jasna z wiadomej konieczności) także odpowiada ostrożnie
i ogólnikowo...

 E - spójrz na to z innej strony
 P - łatwo ci mówić...
 E - zarzucasz mi, że idę po najmniejszej linii oporu?

Parafrazując pewną rozmowę grupową:

 G - straszny z ciebie megaloman
 E - nie lękaj się
 P - łatwo powiedzieć, ale...

G -- rzeczywisty grupowicz, któremu odpowiedziałem (wzorując
się na Elizie właśnie) ,,nie lękaj się'' i który nie umiał
dość szybko podobnie zripostować...

-=-

Przed laty potrafiłem rozmawiać godzinami z kimś, kto nie
miał pojęcia o tym, że ja nie wiem tego, z kim rozmawiam. :)
Zawdzięczałem tę umiejętność właśnie ogólnikowym i ostrożnym
wypowiedziom, które stanowiły jedynie przykrywkę procesu
poznawczego. ;) Podzielność uwagi (zwykle sprzyjająca
kobietom) pozwalała mi jednocześnie mówić ogólnie
i ostrożnie oraz poznawać mego rozmówcę...

Data: 2017-08-29 04:12:08
Autor: Kris
100 zł do Biedronki od Nest Banku
W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 11:21:20 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł.
Mam po sąsiedzku placówkę Nest Banku i sporadycznie widuję tam

Ale to "placówka partnerska" była.
A to jakby bez znaczenia- one się niczym z zewnątrz nie różnią
No i te stoliki jak w kawiarni w środku;)

Data: 2017-09-07 04:47:46
Autor: jakdorobic.com
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 21:41:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Slabą masz wiedzę jak to działa. 1000 zgłoszeń przyjmą, talonów z 300dadzą.

>Albo i pare tys. Np ci szukajacy promocji bankowych :-)

Gogle słabo wie  tej promocji to i tych "parę tys" naciągane.

Ty masz słabą wiedzę. Zawsze biorą z górką, żeby część odrzucić. :)

Data: 2017-10-07 06:39:41
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
Dostał ktoś ten kod - my dostaliśmy - i udało mu się tym w dronce zapłacić?
Mi się dziś nie udało - po wybraniu "karty podarunkowej" uaktywnił się terminal z żądaniem paska.

Data: 2017-10-09 02:12:17
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł do Biedronki od Nest Banku
W nescie nie wiedzieli, ale dowiedziałem się na infolinii biedronka - tak że podzielę się, bo może komuś się przyda - choć zaznaczam, że jeszcze nie testowałem, na razie tylko miła pani przeczytała mi instrukcję dla kasjera.
Więc powinni robić tak:
- skanują produkty,
- po zeskanowaniu ostatniego wpisują na klawiaturze ten 13-cyfrowy kod,
- i naciskają przycisk PLU.
Podobno powinno zadziałać, zobaczymy.

100 zł do Biedronki od Nest Banku