100 zł premii na start w promocji EnveloBanku

Data: 2017-11-30 03:28:31
Autor: jakdorobic.com
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Nowy gracz na rynku promocji bankowych. EnveloBank (będący internetową odnogą Banku Pocztowego) oferuje 100 zł na start + 200 zł w programie poleceń oraz 200 zł moneybacku w przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej. Prowadzenie konta i wszystkie bankomaty w PL za free. Karta darmowa jeśli ma się mniej niż 26 lat lub wykona 1 płatność miesięcznie i zapewni wpływ na 1000 zł. Ciekawą kwestią w ofercie banku jest brak prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznych oraz stosowanie kursów średnich VISY. EnveloKonto może być zatem dobrym rozwiązaniem podczas zagranicznych wycieczek.

Analiza promocji u mnie na blogu: http://jakdorobic.com/envelokonto-zpremia/

Data: 2017-11-30 12:45:28
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Proszę podawać ile można stracić bo inaczej posty będą usuwane i taktowane jak bezczelny SPAM ;-)

Data: 2017-11-30 04:31:26
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 30 listopada 2017 12:46:08 UTC+1 użytkownik z napisał:
Proszę podawać ile można stracić bo inaczej posty będą usuwane i taktowane jak bezczelny SPAM ;-)

No fakt, zapomniałem :D

Prowadzenie za darmo bez warunków. Premie dostaniesz za zrobienie 3 platnosci na łącznie 100 zł. Przekalkuluj sobie czy dasz radę, bo jak nie to stracisz status nowego klienta.

Karta darmowa gdy wpływ na 1000 i 1 platnosc kartą na dowolną kwotę lub bezwarunkowo jak masz mniej niż 26 lat. Po spełnieniu warunków promocji można w sumie karte zastrzec. Sam nie wiem na czym można stracić :D Zarzuć jakiś temat :D

Data: 2017-11-30 04:42:56
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 30 listopada 2017 13:40:03 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2017-11-30 o 13:31, jakdorobic.com pisze:
> Sam nie wiem na czym można stracić :D Zarzuć jakiś temat :D
> Widzę że dalej nie kumasz. Ile kosztuje karta gdy wpływ będzie na sumę 999zł? Mam więcej niż 26 lat.

OK, myślałem że czytałeś wpis na blogu. 5 zeta :)

Data: 2017-11-30 13:48:05
Autor: z
W dniu 2017-11-30 o 13:42, jakdorobic.com pisze:
OK, myślałem że czytałeś wpis na blogu. 5 zeta :)

A ile płacą za czytanie tego bloga? :-)

PS. Widzisz nawet nie mam czasu bo mój czas więcej wart niż te ciurliki szmatławe.
Chyba jacyś nudzący się masochiści się w to bawią za takie marne pieniądze :-)

Data: 2017-11-30 13:52:48
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
100 zł to ja zarabiam w kilka godzin a jak nie zarabiam to odpoczywam żeby  móc jutro zarabiać.

A jak ktoś ma mniejsze dochody to nie spełnia tych warunków.

Jak ktoś ma większe dochody to nawet na to nie spojrzy.

Dla kogo jest ta oferta?

Pokaż tego Yeti :-)

Data: 2017-11-30 05:12:52
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 30 listopada 2017 13:52:56 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

W 1,5 h zeszło 123 wnioski :)

Data: 2017-11-30 14:15:05
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
W dniu 2017-11-30 o 14:12, jakdorobic.com pisze:

W 1,5 h zeszło 123 wnioski :)

Na taki wielki bank ;-) było tylko przewidziane 123 wnioski? :-)

Data: 2017-11-30 15:01:12
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a20045a$0$640$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-11-30 o 14:12, jakdorobic.com pisze:
W 1,5 h zeszło 123 wnioski :)

Na taki wielki bank ;-) było tylko przewidziane 123 wnioski? :-)

Tyle sie juz rozeszlo - przewidziane 2 tys
Moze tyle wystarczy - 20 tys ludzi, a moze 200 tys o promocji sie dowie, na strone zajrza ... a koszt tylko 2 tys.

Co prawda te osoby pewnie szybciej zapomna niz strone oferty znajdowaly ... ale moze 5% z nich zapamieta :-)

J.

Data: 2017-11-30 06:53:56
Autor: jakdorobic.com
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Zgadza się, limit 2000. Już zeszło 250. Może podwyższą jak szybko się skończy :D

Data: 2017-11-30 18:12:15
Autor: z
W dniu 2017-11-30 o 15:53, jakdorobic.com pisze:
Zgadza się, limit 2000. Już zeszło 250. Może podwyższą jak szybko się skończy :D

Urzekła nas historia tego banku

Żałość

Data: 2017-11-30 15:06:55
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Żałosny ten marketing :-)
Ale każdy tworzy koszty tak jak potrafi. Ważne żeby nie płacić podatków :-)

Data: 2017-12-01 21:33:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
z <z@z.pl> wrote in message:

Dla kogo jest ta oferta?

Dla mnie.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-02 20:42:42
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
z <z@z.pl> wrote in message:

Dla kogo jest ta oferta?

Dla mnie.

Ty się nie liczysz.
Utrzymujesz się z naszych podatków i masz mnóstwo wolnego czasu i różne głupoty przychodzą Ci do głowy. :-)
Obstawiałeś już zakłady, ruletkę, grałeś na giełdzie, spekulowałeś bitcoinami... ?

Data: 2017-12-03 16:30:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
z wrote in message:

Ty się nie liczysz.

Bo mam rozum w swej głowie?

Utrzymujesz się z naszych podatków

Co masz na swej myśli?
Podatki doprowadziły mnie niemal do utraty mieszkania i dały kres
 istnieniu kościelnego interesu -- nadziei Jana Pawła II. Gdyby
 nie wisienki i orzeszki oraz procenty od oszczędności, straciłbym
 mieszkanie...

A może i życie biologiczne.

i masz mnóstwo wolnego czasu

Wręcz przeciwnie. Liczę każdą minutę...

Wróciłem przed chwilą ze spaceru (13 km z tak zwanym hakiem) w
 czasie którego liczyłem jakie sprzęty dają ile zysku...

A ile strat...

Zysk niesie telefon. Straty niesie telewizor.

To w wielkim skrócie owoc moich rozmyślań i wyliczeń.

Muszę chodzić, aby nie srać ;) pod siebie. Ogólnie -- muszę ćwiczyć.

Najlepszy jest basen.

i różne głupoty przychodzą Ci do głowy. :-)

Masz na swej myśli rozmowy z Tobą?
Ćwiczę cierpliwość.

Obstawiałeś już zakłady, ruletkę, grałeś na giełdzie, spekulowałeś bitcoinami... ?

Nie -- na każde powyższe pytanie.

Ty zadałeś pytania, ale odpowiedź odczytają ci, którzy są
 zainteresowani a nie chcą ujawnić swego zainteresowania moimi
 poczynaniami.

Płacę podatki i pracuję, choć pracy zarobkowej wiele nie mam.
 Morawiecki mi sprzyja ;) -- JPK_VAT niemal powalił mnie z nóg. Na
 szczęście tęczowi ;) skutecznie mi pomogli.

Nie o pedały chodzi, ale o fundację zajmującą się autystykami.

Jeden JPK wysłałem. Przymierzam się do hurtu... ;) W wolnych
 chwilach myślę o masie błędów, które popełniłem w tym pierwszym
 JPK...

Może chcesz być moim klientem? ;) Dałbym Ci rabat. ;)

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-30 13:44:44
Autor: z
[...]

Ale że co? Jak nie jestem nowym klientem czyli stracę status nie robiąc płatności - Trzeba mieć poskręcane te zwoje żeby to wymyslać -
To prowadzenie za ile?

Data: 2017-12-04 08:25:08
Autor: Yakhub
Dnia Thu, 30 Nov 2017 03:28:31 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

[...]

"Szanowny Kliencie, dziękujemy za złożenie wniosku o rachunek/rachunki.
Twój wniosek o numerze DRD468217837 nie został zaakceptowany. Zachęcamy do
złożenia wniosku o rachunek w Placówce Banku Pocztowego. Pozdrawiamy,
Zespół EnveloBanku Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie."

WTF?!

--
Yakhub

Data: 2017-12-04 18:52:52
Autor: Waldek
W dniu 2017-12-04 o 08:25, Yakhub pisze:
[...]

Ano w kulki lecom ;)

Mój wniosek też odrzucili - jakoby ze względu na niezgodność danych
zarejestrowanych w ich systemie - WTF ? - nigdy nie miałem tam konta.

Pofatygowałem się z ciekawości do tegoż banku pocztowego (bo mam blisko)
faktycznie mieli moje dane - ze starym numerem DO
- wtedy zatrybiłem że dawno, dawno temu - miałem lokate w tym "Banku Pocztowym" założoną przez internet ... nie wiem ile bank przechowuje dane klienta który nie posiada czynnego konta - ale zakładam że nie powinien dłużej niż 5 lat.

Ps. Oczywiście "czynnik białkowy" /aczkolwiek całkiem atrakcyjny/  ;)
namawiał mnie gorąco na założenie konta... i że też mają karte visa rozliczną wg. visa - choć wczesniej oferowała MC :)
No ale brakło argumentów czemu miałbym rezygnować z tej 100-wy
i drugiej za polecenia ? - LOL

Pozdro

Data: 2017-12-04 23:36:31
Autor: jakdorobic.com
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Yakhub i Waldek: poczekajcie na kontakt ze strony EnveloBanku. Jeśli odrzucili Wam przelewy weryfikacyjne to zadzwonią, by zaproponować dostarczenie umowy kurierem.

Data: 2017-12-05 09:29:07
Autor: Yakhub
Dnia Mon, 4 Dec 2017 23:36:31 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

Yakhub i Waldek: poczekajcie na kontakt ze strony EnveloBanku. Jeśli odrzucili Wam przelewy weryfikacyjne to zadzwonią, by zaproponować dostarczenie umowy kurierem.

W mailu napisali "Wiadomość wygeneroana automatycznie, prosimy nie
odpowiadać".

Infolinia poleca napisać maila (adres kontaktowy taki sam, jak ten, na
który mam nie odpowiadać).

Napisałem. Odpowiedź:

Szanowny Panie,

w celu ustalenia powodu odrzucenia wniosku o otwarcie konta należy
skontaktować się z infolinią.

Cyrk.

--
Yakhub

Data: 2017-12-05 02:18:37
Autor: Kris
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 09:29:08 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

Cyrk.
Cyrk to jest to że komuś się chce w takie przepychanki bawić dla 100zł(które niewiadomi czy wypłacą)

Data: 2017-12-05 12:29:47
Autor: Yakhub
Dnia Tue, 5 Dec 2017 02:18:37 -0800 (PST), Kris napisał(a):

W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 09:29:08 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

Cyrk.
Cyrk to jest to że komuś się chce w takie przepychanki bawić dla 100zł(które niewiadomi czy wypłacą)

Teraz, to mi się już nie chce.

Ale wolabym ustalić, czy mam u nich konto, czy nie mam.

Tak, czy inaczej - akcja teoretycznie reklamowa przyniosła zdecydowanie
odwrotny skutek. Gyby nie ona, wiedziałbym po prostu, że taki bank
istnieje.

Dzięki akcji wiem że istnieje, i że wolałbuym nie miec z nim do czynienia.

--
Yakhub

Data: 2017-12-05 15:51:48
Autor: z
W dniu 2017-12-05 o 12:29, Yakhub pisze:
Dzięki akcji wiem że istnieje, i że wolałbuym nie miec z nim do czynienia.

I tym optymistycznym akcentem zakończmy ten żenujący wątek bezczelnie ziejący SPAMEM na kilometr.

Data: 2017-12-05 23:11:13
Autor: Waldek
[...]

Chce, nie chce ...
- może dla sportu, może dla zabawy, albo dla zabicia czasu ?
albo np. 200 zeta (z 2 poleconymi)

Karta debetowa nie jest zła - zwłaszcza na wakacje zagraniczne
podobna jest w EuroBanku - gdzie trzeba spełniać warunki do konta Prestige ... ale właśnie trwa tam promocja w komitywie z MediaExpert
(250 do wyjęcia + konto & karta darmowa przez rok)

Ale wolabym ustalić, czy mam u nich konto, czy nie mam.

Ja ustaliłem że nie mam - tylko konto danych osobowych
w wyniku posiadania tam kiedyś lokat (z czasów tłusto-odsetkowych)

Tak, czy inaczej - akcja teoretycznie reklamowa przyniosła zdecydowanie
odwrotny skutek. Gyby nie ona, wiedziałbym po prostu, że taki bank
istnieje.

IMO dali dupy po całości z algorytmem weryfikacji za pomocą przelewu

Część osób z ponownie reaktywowanymi wnioskami (jak ja)
pewnie odpuści sobie ;)

Pozdrawiam

Data: 2017-12-05 23:25:48
Autor: z
W dniu 2017-12-05 o 23:11, Waldek pisze:
Karta debetowa nie jest zła - zwłaszcza na wakacje zagraniczne

na zagraniczne to nie wiem ale po to żeby pożyczać drobne grosze na gruby procent bo przecież są specjalne pułapki i tak się za tą "szczodrość" płaci?

Jak ktoś nie umie odłożyć 1 czy 2 wypłat na jakiś "prezent" to zadłużanie się doprowadzi go tylko do zguby

Ale są tacy co im bijące z reklamy ZA DARMO przewraca w głowach...
Szanujemy ich :-)

Data: 2017-12-06 03:25:12
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Echh, i Tobie to bijące z reklamy ZA DARMO przewróciło w głowie, skoro już nie odróżniasz karty debetowej od kredytowej (choć to trudniejsze od odróżnienia asa żołędnego od dzwonkowego).
Coś Cię chyba zazdrość bierze o te kolejne stówki przechodzące koło nosa - może więc w końcu przełamiesz strach przed posiadaniem więcej niż jednego konta - co samo w sobie jest rozsądną rzeczą, bo backup trzeba mieć.
Niestety milka nie mam (a mam 7 + jeszcze KK w ósmym) i nie znam więc nie mogę polecić jakiegoś najbardziej podobnego banku.

Data: 2017-12-06 03:31:48
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Całkiem rozsądna to promocja w eurobanku.
Ma ktoś może niewykorzystane w tej promocji paragon lub fakturę z media expert - zakupy na min. 50zł po 11 września? Przydałby mi się ich numer :) - w zamian mogę oddać ten kupon rabatowy na 50zł do media expert.
Aha, a jak doświadczenia z zamykaniem tam konta? Ja póki co zamykałem jedynie KK - w sumie oddział mam na parterze domu i poszło bez problemu.
I czy ciągle dają tokeny czy już "normalnie" SMSami wszystko można załatwić?

Data: 2017-12-06 13:55:05
Autor: Waldek
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Całkiem rozsądna to promocja w eurobanku.
Ma ktoś może niewykorzystane w tej promocji paragon lub fakturę z media expert - zakupy na min. 50zł po 11 września?

Oj tam ... Mikołaj, gwiazdka ... zawsze cos na siakis prezent
możesz kupic jeśli juz nie dla siebie to dla bliskich ;)

- w zamian mogę oddać ten kupon rabatowy na 50zł do media expert.
Ten rabat to przy zakupie min. za 750 zeta - wiec już cos grubszego trzeba by nabyc z AGD

I czy ciągle dają tokeny czy już "normalnie" SMSami wszystko można załatwić?

O ile wiem to mozna miec token lub sms. Dla mnie token jest wygodny

Co do KK w EB, to szału ni-ma
Bardziej ciekawa jest KK z T-Mobila czy KK Turbo z Santandera
- obie oferują CB

Pozdro

Data: 2017-12-06 05:35:22
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Zapytać zawsze warto, choć grupa już nie jest tak uczęszczana.
Ew. można by próbować na oślep, paragony tam pewnie numerują po kolei, więc pójść pod sklep, poszukać w koszu jakiegoś z aktualną datą i wpisać jakiś numer obok - jedynie problem, czy trafi się na taki z min. 50zł ;>
Kiedyś była promocja visy w biedronce, drukowali takie dłuuuugie kupony, jak się visą płaciło - a wtedy właśnie wyrabiałem 35 transakcji rocznych w eurobanku - i jednym z zastosowań było chyba 10 czy 20zł rabatu na aledrogo - a ponieważ nie korzystałem, to parę tych kuponów na forum mBąka porozdawałem.

W EB kiedyś mieli - czy dalej może mają - KK visa gold perfect, która też dawała moneyback. Ale tak popsuli ofertę KK, że po zamknięciu visy classic już tam nie zaglądam.

Data: 2017-12-09 01:19:32
Autor: Kris
W dniu środa, 6 grudnia 2017 12:31:49 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Całkiem rozsądna to promocja w eurobanku.
Ma ktoś może niewykorzystane w tej promocji paragon lub fakturę z media expert - zakupy na min. 50zł po 11 września? Przydałby mi się ich numer :)

Mam fakturę pro forma 31-10 na kwotę 799zł. Paragon gdzieś tez powinien miedz ale musiałbym poszukać.
Jeśli taka faktura tobie wystarczy to moge podać jej nr.

Data: 2017-12-09 01:29:36
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Wg mojego zrozumienia regulaminu pro-forma nie da rady, więc jakbyś znalazł paragon, to byłoby miło. Potrzebny jest numer paragonu (ew. ostatecznej faktury) plus na wszelki wypadek jego data.

Data: 2017-12-09 02:07:23
Autor: Kris
W dniu sobota, 9 grudnia 2017 10:29:38 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Wg mojego zrozumienia regulaminu pro-forma nie da rady, więc jakbyś znalazł paragon, to byłoby miło. Potrzebny jest numer paragonu (ew. ostatecznej faktury) plus na wszelki wypadek jego data.

Znalazłem potwierdzenie płatrności karta do tego zakupu
Jest tam "nr dowodu sprzedaży..."
Nie jest to czasem nr paragonu?

Data: 2017-12-09 04:36:56
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu sobota, 9 grudnia 2017 11:07:25 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Znalazłem potwierdzenie płatrności karta do tego zakupu

Powinno zadziałać.
Swoją drogą ciekawy POS, że to ma, kto tam obsługuje karty?
Bo obejrzałem sobie dzisiejsze paragony z OBI - tam jest first data - i numeru paragonu na potwierszeniu kartowym nie ma - co więcej, na paragonie też tego numeru nie potrafię znaleźć...

Data: 2017-12-10 05:21:40
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Jednak raczej nie zadziała, potrzebny będzie paragon. Ten "numer dowodu sprzedaży" na slipie kartowym to raczej wewnętrzna numeracja sklepu - tak ma biedronek - a numer paragonu jest koło takiego znaczka będącego połączeniem liter P i L - i ten numer ma zawsze trzy litery i 8 (bieda) do 10 (obi) cyfr - przypomniało mi się z "loterii paragonowej".

Data: 2017-12-10 12:15:19
Autor: Kris
W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 14:21:43 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

Chyba mam paragon
Znaczy chyba wiem gdzie jest
Jutro podam Tobie dane

Data: 2017-12-11 03:53:45
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Na stronie promocji pod takim malutkim "i" jest napisane: "W przypadku paragonu podaj numer znajdujący się pod kodem kreskowym na samym dole (13 cyfr)."

Data: 2017-12-11 03:58:00
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 12:53:46 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Na stronie promocji pod takim malutkim "i" jest napisane: "W przypadku paragonu podaj numer znajdujący się pod kodem kreskowym na samym dole (13 cyfr)."

0400151303041

Data: 2017-12-11 04:25:43
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Dzięki, do promocji już się zgłosiłem, ale pierwsza próba założenia konta przelewem - z żaby, bo db akurat się zamulił - nieudana - i nawet nie powiedzieli, co im się nie podoba i nie pozwolili nic poprawić, np. spróbować innego numeru konta - oczywiście żaba jest na liście, obok aliora, pocztowego, db, mBąka, pekao i raifiego - oraz niemożliwych już do wykorzystania, przynajmniej dla mas, bph i vw (hmmm, skoro ta lista taka aktualna, to kto wie, jak ona naprawdę wygląda).
Zastanawiam się, czy składać następny wniosek, bo mają dzwonić - może problem jest w tym, że kiedyś miałem już u nich KK. Może nie obejść się bez placówki.

Data: 2017-12-11 05:09:27
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Zadzwonili, problem z tym, że KK zamknąłem, ale bankowości elektronicznej nie - i, wbrew pozorom, to jest problem - przed założeniem nowego konta trzeba zamknąć starą bankowość elektroniczną... Dziwacy to są, wydawałoby się, że dzięki temu powinno być łatwiej. Cóż, co bank to obyczaj - i nauczka, żeby po sobie dobrze sprzątać. Trzeba więc udać się do placówki - dobrze, że nie trzeba pokazywać paragonu, podobno wystarczy podać numer.

Data: 2017-12-12 01:32:58
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Byłem w oddziale, pan z przyczepioną do góry nogami plakietką z nazwiskiem zamknął mi bankowość elektroniczną, ale na założenie konta się nie zgodził - chciał paragonu ("komisję mi nasyłają, budowlaną, dom na działce będą mi rozbierać, czy aby na pewno z materiałów odpadowych, faktur chcą").

@Kris, jakbyś mógł ten paragon zeskanować lub sfotografować i wysłać na mail - bo dopuszczają kopię - to byłbym wdzięczny. d_r-u_t-k_o-w_1-@_w-p_.-p_l - oczywiście usuń wszystkie "_" i "-" - powinno zostać 8 znaków przed @ i 5 - łącznie z kropką - po @.

Spróbuję jeszcze dziś przez net - ale najpierw przeczytam regulamin - choć pan mnie straszył, że mimo rozwiązania tej umowy o bankowość elektroniczną, wciąż to może przeszkadzać. Jak się nie uda to się zastanowię, czy znów iść do oddziału.

Data: 2017-12-12 03:36:29
Autor: Kris
W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 10:33:00 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

Poszło
Nie wiem czy jest sens tak szyfrować adresy meilowe.
Mój przeważnie jest "odkryty" a spam to jakieś pojedyncze meile dziennie.
Więcej  śmieci dostaję na email @poczta.onet.pl
Ale to tez nie typowy spam(bo tego są pojedyncze egzemplarze a "wiadomość wysłana do użytkowników onet poczty" czyli reklamy od onetu.

Data: 2017-12-14 22:46:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku

"Kris" ddc8e631-7344-491b-a58c-3eb1df56c969@googlegroups.com

: Nie wiem czy jest sens tak szyfrować adresy meilowe.

Pomijam (mym zdaniem fatalną) gramatykę i dodaję, że imo nie warto ,,szyfrować''..
Nie ,,szyfruję i nie mam problemu ze spamem, jeśli nie liczyć spamu BZWBKKBSg,
Electro.pl itp. miejsc, którym @dres podałem jawnie...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-12-12 05:00:16
Autor: Dawid Rutkowski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Dzięki za zaangażowanie, ale odechciało mi się. Może ktoś inny skorzysta?

Wniosek wypełniał się szybko dzięki autouzupełnianiu, więc spróbowałem - pierwszy zonk był, gdy nie przyjęli konta w db - mimo, że wyraźnie był na liście - a potem, choć po zamknięciu bankowości elektronicznej wniosek przeszedł, nie dało się z podstawionej formatki zalogować do wbk, aby wykonać przelew.
Jako że to wyczerpuje moje możliwości - z aliora mam tylko IKA (nawet chciałem spróbować, czy łykną numer - i może jeszcze sprawdzę), mBank mam założony przelewem, wbk nie działa, a VW mi konto zamknął (tu też do sprawdzenia, czy przyjmą numer, o ile ten numer znajdę - choć mam na pewno na jakichś kartkach) - choć można by z kolei popróbować konta z banków, których na tej liście nie ma, może któryś zadziała - to dam sobie spokój, do placówki chodzić mi się drugi raz nie chce - a marność tego banku potwierdziła się na tyle, że kłopoty z tą promocją mogą przewyższyć zyski. Do tego byłoby jeszcze bujanie się z pobieraniem opłat i zwracaniem po miesiącu, a potem ponowne zamykanie tego bajzlu.
Jeden plus - posprzątanie po sobie w eurobanku - oby całkowite, bo może jeszcze jakaś "umowa ramowa" obowiązuje.

Zaś co do maili - wp ma niezły filtr antyspamowy (a swoich reklam wysyła 2-3 dziennie), z gmaila nie korzystam, więc nie porównam. Ale wolę podawany adres zabezpieczyć przed skanującymi automatami - choć i tak najgorsze jest pisanie do ludzi - np. ze wspólnoty mieszkaniowej - którzy mają zawirusowane komputery - z lenistwa używa się podstawowego adresu, a potem ilość spamu wyraźnie wzrasta.

100 zł premii na start w promocji EnveloBanku