100 zł premii na start w promocji EnveloBanku

Data: 2017-11-30 12:45:28
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Proszę podawać ile można stracić bo inaczej posty będą usuwane i taktowane jak bezczelny SPAM ;-)

Data: 2017-11-30 04:31:26
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 30 listopada 2017 12:46:08 UTC+1 użytkownik z napisał:
Proszę podawać ile można stracić bo inaczej posty będą usuwane i taktowane jak bezczelny SPAM ;-)

No fakt, zapomniałem :D

Prowadzenie za darmo bez warunków. Premie dostaniesz za zrobienie 3 platnosci na łącznie 100 zł. Przekalkuluj sobie czy dasz radę, bo jak nie to stracisz status nowego klienta.

Karta darmowa gdy wpływ na 1000 i 1 platnosc kartą na dowolną kwotę lub bezwarunkowo jak masz mniej niż 26 lat. Po spełnieniu warunków promocji można w sumie karte zastrzec. Sam nie wiem na czym można stracić :D Zarzuć jakiś temat :D

Data: 2017-11-30 04:42:56
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 30 listopada 2017 13:40:03 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2017-11-30 o 13:31, jakdorobic.com pisze:
> Sam nie wiem na czym można stracić :D Zarzuć jakiś temat :D
> Widzę że dalej nie kumasz. Ile kosztuje karta gdy wpływ będzie na sumę 999zł? Mam więcej niż 26 lat.

OK, myślałem że czytałeś wpis na blogu. 5 zeta :)

Data: 2017-11-30 13:48:05
Autor: z
W dniu 2017-11-30 o 13:42, jakdorobic.com pisze:
OK, myślałem że czytałeś wpis na blogu. 5 zeta :)

A ile płacą za czytanie tego bloga? :-)

PS. Widzisz nawet nie mam czasu bo mój czas więcej wart niż te ciurliki szmatławe.
Chyba jacyś nudzący się masochiści się w to bawią za takie marne pieniądze :-)

Data: 2017-11-30 13:52:48
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
100 zł to ja zarabiam w kilka godzin a jak nie zarabiam to odpoczywam żeby  móc jutro zarabiać.

A jak ktoś ma mniejsze dochody to nie spełnia tych warunków.

Jak ktoś ma większe dochody to nawet na to nie spojrzy.

Dla kogo jest ta oferta?

Pokaż tego Yeti :-)

Data: 2017-11-30 05:12:52
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 30 listopada 2017 13:52:56 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

W 1,5 h zeszło 123 wnioski :)

Data: 2017-11-30 14:15:05
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
W dniu 2017-11-30 o 14:12, jakdorobic.com pisze:

W 1,5 h zeszło 123 wnioski :)

Na taki wielki bank ;-) było tylko przewidziane 123 wnioski? :-)

Data: 2017-11-30 15:01:12
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a20045a$0$640$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-11-30 o 14:12, jakdorobic.com pisze:
W 1,5 h zeszło 123 wnioski :)

Na taki wielki bank ;-) było tylko przewidziane 123 wnioski? :-)

Tyle sie juz rozeszlo - przewidziane 2 tys
Moze tyle wystarczy - 20 tys ludzi, a moze 200 tys o promocji sie dowie, na strone zajrza ... a koszt tylko 2 tys.

Co prawda te osoby pewnie szybciej zapomna niz strone oferty znajdowaly ... ale moze 5% z nich zapamieta :-)

J.

Data: 2017-11-30 06:53:56
Autor: jakdorobic.com
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Zgadza się, limit 2000. Już zeszło 250. Może podwyższą jak szybko się skończy :D

Data: 2017-11-30 18:12:15
Autor: z
W dniu 2017-11-30 o 15:53, jakdorobic.com pisze:
Zgadza się, limit 2000. Już zeszło 250. Może podwyższą jak szybko się skończy :D

Urzekła nas historia tego banku

Żałość

Data: 2017-11-30 15:06:55
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
Żałosny ten marketing :-)
Ale każdy tworzy koszty tak jak potrafi. Ważne żeby nie płacić podatków :-)

Data: 2017-12-01 21:33:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
z <z@z.pl> wrote in message:

Dla kogo jest ta oferta?

Dla mnie.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-02 20:42:42
Autor: z
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
z <z@z.pl> wrote in message:

Dla kogo jest ta oferta?

Dla mnie.

Ty się nie liczysz.
Utrzymujesz się z naszych podatków i masz mnóstwo wolnego czasu i różne głupoty przychodzą Ci do głowy. :-)
Obstawiałeś już zakłady, ruletkę, grałeś na giełdzie, spekulowałeś bitcoinami... ?

Data: 2017-12-03 16:30:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100 zł premii na start w promocji EnveloBanku
z wrote in message:

Ty się nie liczysz.

Bo mam rozum w swej głowie?

Utrzymujesz się z naszych podatków

Co masz na swej myśli?
Podatki doprowadziły mnie niemal do utraty mieszkania i dały kres
 istnieniu kościelnego interesu -- nadziei Jana Pawła II. Gdyby
 nie wisienki i orzeszki oraz procenty od oszczędności, straciłbym
 mieszkanie...

A może i życie biologiczne.

i masz mnóstwo wolnego czasu

Wręcz przeciwnie. Liczę każdą minutę...

Wróciłem przed chwilą ze spaceru (13 km z tak zwanym hakiem) w
 czasie którego liczyłem jakie sprzęty dają ile zysku...

A ile strat...

Zysk niesie telefon. Straty niesie telewizor.

To w wielkim skrócie owoc moich rozmyślań i wyliczeń.

Muszę chodzić, aby nie srać ;) pod siebie. Ogólnie -- muszę ćwiczyć.

Najlepszy jest basen.

i różne głupoty przychodzą Ci do głowy. :-)

Masz na swej myśli rozmowy z Tobą?
Ćwiczę cierpliwość.

Obstawiałeś już zakłady, ruletkę, grałeś na giełdzie, spekulowałeś bitcoinami... ?

Nie -- na każde powyższe pytanie.

Ty zadałeś pytania, ale odpowiedź odczytają ci, którzy są
 zainteresowani a nie chcą ujawnić swego zainteresowania moimi
 poczynaniami.

Płacę podatki i pracuję, choć pracy zarobkowej wiele nie mam.
 Morawiecki mi sprzyja ;) -- JPK_VAT niemal powalił mnie z nóg. Na
 szczęście tęczowi ;) skutecznie mi pomogli.

Nie o pedały chodzi, ale o fundację zajmującą się autystykami.

Jeden JPK wysłałem. Przymierzam się do hurtu... ;) W wolnych
 chwilach myślę o masie błędów, które popełniłem w tym pierwszym
 JPK...

Może chcesz być moim klientem? ;) Dałbym Ci rabat. ;)

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-30 13:44:44
Autor: z
[...]

Ale że co? Jak nie jestem nowym klientem czyli stracę status nie robiąc płatności - Trzeba mieć poskręcane te zwoje żeby to wymyslać -
To prowadzenie za ile?

100 zł premii na start w promocji EnveloBanku