100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie

Data: 2019-02-04 18:31:37
Autor: z
100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
"Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów, którzy obecnie nie posiadają konta w Inteligo ani nie byli posiadaczami takowego konta w ciągu ostatnich trzech lat"

Ręka do góry kto nie miał u nich konta.
Wszyscy mieli? A to szkoda.
Takie "amrykańskie" konto :-)

Data: 2019-02-04 09:41:55
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 18:31:40 UTC+1 użytkownik z napisał:
"Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów, którzy obecnie nie posiadają konta w Inteligo ani nie byli posiadaczami takowego konta w ciągu ostatnich trzech lat"

Ręka do góry kto nie miał u nich konta.

Ja

Data: 2019-02-04 19:19:42
Autor: z
100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
W dniu 2019-02-04 o 18:41, Kris pisze:

Ja

Jak mogłeś przeoczyć poprzednią promocję? ;-) Tyle kasy

Data: 2019-02-04 20:28:01
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 4 Feb 2019 19:19:42 +0100, z napisał(a):

Ja

Jak mogłeś przeoczyć poprzednią promocję? ;-) Tyle kasy

O, co przeoczyłem?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2019-02-04 22:17:40
Autor: z
100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
W dniu 2019-02-04 o 20:28, Borys Pogoreło pisze:
O, co przeoczyłem?

Promocję w inteligo. Jest powracająca ;-)

Data: 2019-02-05 11:59:49
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 4 Feb 2019 22:17:40 +0100, z napisał(a):

O, co przeoczyłem?

Promocję w inteligo. Jest powracająca ;-)

A co proponują?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2019-02-05 07:48:38
Autor: jakdorobic.com
100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
Po prostu program poleceń jest cykliczny. Ostatnia edycja była ponad rok temu.

Data: 2019-02-05 18:14:10
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 5 Feb 2019 07:48:38 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

Po prostu program poleceń jest cykliczny. Ostatnia edycja była ponad rok temu.

Nosz... Ile wiśni z tego jest?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2019-02-22 01:51:34
Autor: jakdorobic.com
100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
Po 100 złotych wiśni na głowę :)

Data: 2019-02-04 20:38:30
Autor: Animka
W dniu 2019-02-04 o 19:41, Kris pisze:
[...]

Ja i nie chcę u nich konta. Jak wygram w lotto to będę miała konta we wszystkich bankach ;-)

--
animka

Data: 2019-02-04 23:12:23
Autor: Akarm
100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie
W dniu 2019-02-04 o 18:41, Kris pisze:

Ja

I ja.
Ja to nawet w mBanku nie miałem nigdy konta. :D
A miałem np. w LG. Zna ktoś? ;)
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-04 23:08:46
Autor: WAM
On Mon, 4 Feb 2019 18:31:37 +0100, z <z@z.pl> wrote:

Ręka do góry kto nie miał u nich konta.
Nigdy nie miałem :)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

100 zł premii za założenie konta w Inteligo oraz 100 zł za polecanie