1000 = 9x100 + 2x50 ?

Data: 2009-10-03 18:36:45
Autor: scream
1000 = 9x100 + 2x50 ?
Ostatnio 3 razy wyplacalem tysiaka z dwóch różnych bankomatów euronetu i
jednego przy BPH. Za kazdym razem dostalem 9 setek i 2x50. To jakas nowa
norma czy zupelny przypadek? Przyznam, ze przez dluzszy czas rozliczalem
sie tylko gotówkowo, wiec z bankomatami nie mialem za wiele do czynienia,
ale z tego co pamietam z dawnych czasów, zawsze dostawalem 10x 100.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-10-03 19:04:49
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
1000 = 9x100 + 2x50 ?
scream wrote:
[...]

W Euronecie tak jest do bardzo dawna - bankomaty są tak zaprogramowane,
by wypłacać w miarę możliwości różnymi nominałami. Jak wypłacisz 200zł,
to też dostaniesz 2 pięćdziesiątki.

--
MiCHA

Data: 2009-10-03 19:45:56
Autor: XYZ
1000 = 9x100 + 2x50 ?
W dniu 2009-10-03 19:04, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
scream wrote:
[...]

Ja ostatnio wypłacałem 2000 zł w Multibanku (chyba bankomat Euronetu) i 1500 zł w bankomacie BZ WBK i za każdym razem dostałem wszystko w banknotach po 50 zł!

Data: 2009-10-03 19:57:31
Autor: MarekZ
1000 = 9x100 + 2x50 ?
"XYZ" <junk@mail.bin> wrote in message news:ha82l1$hql$1news.onet.pl...

Ja ostatnio wypłacałem 2000 zł w Multibanku (chyba bankomat Euronetu) i 1500 zł w bankomacie BZ WBK i za każdym razem dostałem wszystko w banknotach po 50 zł!

Tak się dzieje wyłącznie w przypadku kiedy nie ma setek.

Data: 2009-10-03 19:57:39
Autor: perian
1000 = 9x100 + 2x50 ?
In <news:ha82l1$hql$1news.onet.pl>, XYZ wrote:

Ja ostatnio wypłacałem 2000 zł w Multibanku (chyba bankomat Euronetu) i 1500 zł w bankomacie BZ WBK i za każdym razem dostałem wszystko w banknotach po 50 zł!

Widać setki się skończyły. --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2009-10-14 21:51:39
Autor: owp
1000 = 9x100 + 2x50 ?
W Euronecie tak jest do bardzo dawna - bankomaty są tak zaprogramowane,
by wypłacać w miarę możliwości różnymi nominałami. Jak wypłacisz 200zł,
to też dostaniesz 2 pięćdziesiątki.

Tak z ciekawości - 200zł banknoty wypadły z obiegu ?

Data: 2009-10-04 07:56:54
Autor: jureq
1000 = 9x100 + 2x50 ?
Dnia Sat, 03 Oct 2009 18:36:45 +0200, scream napisał(a):

czynienia, ale z tego co pamietam z dawnych czasĂłw, zawsze dostawalem
10x 100.

http://www.i-apteka.pl/product-pol-1233-BILOBIL-x-90-kapsulek.html

1000 = 9x100 + 2x50 ?