1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow

Data: 2013-01-08 20:01:56
Autor: kowtow
1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i odsetek Pisac na priv

Data: 2013-01-08 11:19:15
Autor: Tmavy
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 20:01:56 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i odsetek Pisac na priv

Dokladnie, masz cos do ukrycia?

Data: 2013-01-08 20:29:35
Autor: kowtow
1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i

odsetek Pisac na priv

Dokladnie, masz cos do ukrycia?

Bo musicie podac mi swoj email i nr tel zebym mogl przeslac oferte Nie ma tu zadnego kantu najzwyklejszy program polecajacy

Data: 2013-01-08 13:37:59
Autor: witek
kowtow wrote:
[...]

to podaj mi swoj email i nr telefonu to przekaze komu trzeba.

Data: 2013-01-08 20:44:44
Autor: Tom N
1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
kowtow

Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i
odsetek Pisac na priv

Bo musicie

Nie nie musimy
podac mi swoj email i nr tel zebym mogl przeslac oferte

I co z tym emailem i nr tel zrobisz?

Nie ma tu zadnego kantu najzwyklejszy program polecajacy

Ile emaili i nr tel trzeba zebrać i komu przekazać, żeby móc zostać
poleconym do ewentualnego zakwalifikowania się do uzyskania ewentualnej
dyskutowanej pożyczki?

--
'Tom N'

Data: 2013-01-08 20:48:59
Autor: kowtow
1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow

Ile emaili i nr tel trzeba zebrać i komu przekazać, żeby móc zostać
poleconym do ewentualnego zakwalifikowania się do uzyskania ewentualnej
dyskutowanej pożyczki?

Zadnych nie trzeba podawac za polecenie dostaje 30 PLN i zeby dostac pozyczke w 15 min nic nie trzeba zbierac

Data: 2013-01-09 08:32:29
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Tue, 8 Jan 2013 20:48:59 +0100, kowtow napisał(a):

Zadnych nie trzeba podawac za polecenie dostaje 30 PLN i zeby dostac pozyczke w 15 min nic nie trzeba zbierac

Jeśli ktoś się chce w to bawić, może polecić sam siebie i skasować te 30 zł
do własnej kieszeni. Jaki interes w przekazywaniu danych (i tychże trzech
dysh) tobie?

AK

Data: 2013-01-09 08:40:09
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 9 Jan 2013 08:32:29 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Jeśli ktoś się chce w to bawić, może polecić sam siebie i skasować te 30 zł
do własnej kieszeni. Jaki interes w przekazywaniu danych (i tychże trzech
dysh) tobie?

Errata: dysh=dych.

AK

Data: 2013-01-10 02:45:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow

"kowtow" 50ec7397$0$1306$65785112@news.neostrada.pl

Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i

[jaki to w Zoo są, ale ja nie mam ani jednego, bo za biedny jestem]

odsetek Pisac na priv

Dokladnie, masz cos do ukrycia?

Bo musicie podac mi swoj email i nr tel zebym mogl przeslac
oferte Nie ma tu zadnego kantu najzwyklejszy program polecajacy

Witam serdecznie.

Na wstępie -- nie przejmuj się docinkami, to tacy ludzie,
podejrzliwi, źli, nieuprzejmi... Ale ja -- jestem inny,
i ze mną na pewno ubijesz dobry interes. :) Mój numer
telefonu jest w nagłówku postu, m@il -- także. :) Weź
na mój numer i mój m@il te 1000 złotych, wpłać je na
jakąś lokatę miesięczną, odbierz po miesiącu kapitał
(zwrócisz komu trzeba) i odsetki, którymi podzielisz
się ze mną. ;)

Data: 2013-01-08 22:34:31
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Tmavy" <tmavvy@gmail.com> napisał w wiadomości news:a881b317-2c54-46b6-8ac3-fae03db59c1egooglegroups.com...
Dokladnie, masz cos do ukrycia?

niestety nie wejdę, na routerze zablokowane syfstrony
nie chce mi się wyłączać ;p

Oddajesz tyle ile pożyczasz. Bez BIK. Pieniądze w 15 minut!

- Pierwsza pożyczka za darmo - już w 15 minut . Pożyczając po raz pierwszy, oddajesz tyle ile bierzesz.
- Kwota 1000 zł za darmo
- Gwarantujemy przelew pieniędzy w ciągu 15 minut
- Nie ma się czym martwić. Najwygodniejsze możliwości przedłużenia terminu spłaty pożyczki
- Aby otrzymać pożyczkę w wystarczy że masz telefon komórkowy i konto w banku w Polsce.
http://www.forumnajlepszekredyty.iq24.pl/default.asp?grupa=161399&temat=154533

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-08 16:15:43
Autor: witek
zlotowinfo wrote:
[...]

i to wszystko g... maksimum na 30 dni.
na drzewo z takimi ofertami.
to juz karta kredytowa,jak dobrze pojade da mi 60 dni.
Sa sklepy, które w ogole oferują odroczenie płatnosci na kilka miesiecy.

Data: 2013-01-09 07:46:45
Autor: maruda
W dniu 2013-01-08 22:34, zlotowinfo pisze:

[...]

i "autoryzujesz" firmę-krzak przelewem ze swojego konta? Przecież już to tutaj było... Już parę razy ktoś tu wyskakiwał z łańcuszkami "szybkiepożyczki" czy-co...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-09 11:48:04
Autor: Q
1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
i "autoryzujesz" firmę-krzak przelewem ze swojego konta? Przecież już to tutaj było... Już parę razy ktoś tu wyskakiwał z łańcuszkami "szybkiepożyczki" czy-co...

Nie zebym chcial skorzystac z tej pozyczki,
ale czy moglbys odswiezyc mi pamiec jakims linkiem? :)

Data: 2013-01-08 13:10:40
Autor: witek
kowtow wrote:
Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i
odsetek Pisac na priv

a czemu na priva?

wrzuc oferte to sie zobaczy.

Data: 2013-01-08 19:41:00
Autor: Rafał Grzelak
witek wrote:

kowtow wrote:
> Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez
> prowizji i odsetek Pisac na priv

wrzuc oferte to sie zobaczy.

To pewnie promocja w Providencie - juz gdzies o tym slyszalem. Podobno
nawet nie sciema.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-01-08 20:31:00
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50ec6d1c$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Jak ktos chce dostac pozyczke na 30 dni w kwocie 1000 zl bez prowizji i odsetek Pisac na priv

może provident, doi tyle kasy to i na promocję ich stać

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-08 19:33:05
Autor: sothink
1000 PLN na 30dni b ez odsetek i kosztow
tiaaa:)
--
xxx

Data: 2013-01-08 22:29:03
Autor: zlotowinfo
1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
Użytkownik "sothink" <vcrmwlxm5pdmc49ovbgsrjoanazw6cus@user.narkive.com> napisał w wiadomości news:dafRXDbp-fQiCbdPCnarkive.com...
tiaaa:)

wszedłem na stronę z 2000zł  spłacić trzeba 3396,90
70% odstetek, ciekawe gdzie można u nich lokatę założyć
moĹźe by dali 50%

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-09 11:11:52
Autor: witrak()
1000 PLN na 30dni bez odsetek i kosztow
zlotowinfo <dupa@dupa.xx> wrote on 2013-01-08_22:29
[...]

odstetek, ciekawe gdzie można u nich lokatę założyć może by
dali 50%

Wolne Ĺźarty...
Kasę to tam wrzuca... Wołomin :-)

witrak()