1000 letnie Królestwo Chrystusa

Data: 2009-11-18 21:00:28
Autor: abc
1000 letnie Królestwo Chrystusa
"Przyjdż królewstwo Twoje...."

Przyjdzie ono wraz z powtórnym przyjściem Chrystusa:

"Potem ujrzałem anioła, zstępującego z nieba, który miał klucz od Czeluści i
wielki łańcuch w ręce.

I pochwycił Smoka, Węża starodawnego, którym jest diabeł i szatan, i związał
go na tysiąc lat.

I wtrącił go do Czeluści, i zamknął, i pieczęć nad nim położył, by już nie
zwodził narodów, aż tysiąc lat się dopełni. A potem ma być na krótki czas
uwolniony." (Ap 20:1-3)

1000 letnie Królestwo Chrystusa będzie wolne od mocy szatana. Do tej pory,
odkąd na ziemi istnieje człowiek, szatan jest aniołem wolnym, robi co chce i
jest władcą tego świata. Szatan oferował Jezusowi swoją własność - wszystkie
królestwa ziemi, w zamian za oddanie pokłonu.

Data: 2009-11-18 21:17:36
Autor: Jadrys
abc pisze:
"Przyjdż królewstwo Twoje...."

Przyjdzie ono wraz z powtórnym przyjściem Chrystusa:

Wyobrażasz sobie abc sytuację jakby tak Chrystus zszedł  na ziemie i sam fizycznie zaczął rządzić?

Data: 2009-11-18 21:51:21
Autor: Jadrys
AIM120D pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he1kos$jh2$2news.onet.pl...
abc pisze:
"Przyjdż królewstwo Twoje...."

Przyjdzie ono wraz z powtórnym przyjściem Chrystusa:

Wyobrażasz sobie abc sytuację jakby tak Chrystus zszedł  na ziemie i sam fizycznie zaczął rządzić?

I co wtedy?

To już pytanie do abc..

Data: 2009-11-18 12:53:27
Autor: Hans Kloss
Jadrys napisał(a):

> I co wtedy?

To juz pytanie do abc..

Zgaduję że byłyby cuda ;), takie prawdziwe a nie ryżotuskie.
J-23

Data: 2009-11-19 09:32:52
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

I co wtedy?

To juz pytanie do abc..

Zgaduję że byłyby cuda ;), takie prawdziwe a nie ryżotuskie.
J-23

Prawdziwy cud to taki gdy ktoś wyrzuci dziewiętnastkę w grze w trzy kości..  czyli nie istnieją i istnieć nie będą, zakłóciłoby to naturalny porządek i równowagę świata.

Data: 2009-11-19 09:38:16
Autor: Prawusek

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:he2vrn$ase$1news.onet.pl...

Prawdziwy cud to taki gdy ktoś wyrzuci dziewiętnastkę w grze w trzy
kości..  czyli nie istnieją i istnieć nie będą, zakłóciłoby to naturalny
porządek i równowagę świata.

Za mało przeżyłeś, zresztą nie każdemu dane zobaczyć lub przeżyć.

Data: 2009-11-19 19:19:02
Autor: Jadrys
Prawusek pisze:
[...]

Fakt, mimo 40-stki na karku z cudem jeszcze się nie spotkałem..

Data: 2009-11-19 19:24:40
Autor: abc
1000 letnie Królestwo Chrystusa
Fakt, mimo 40-stki na karku z cudem jeszcze się nie spotkałem..

" Powiedział mu Jezus: Uwierzyłeś dlatego, ponieważ Mnie ujrzałeś?
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli." (Jn 20:29)

Data: 2009-11-19 20:25:39
Autor: Jadrys
abc pisze:
Fakt, mimo 40-stki na karku z cudem jeszcze się nie spotkałem..

" Powiedział mu Jezus: Uwierzyłeś dlatego, ponieważ Mnie ujrzałeś?
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli." (Jn 20:29)

Wiem wiem, ale jakoś to do mnie nie trafia.

Data: 2009-11-19 21:38:49
Autor: abc
[...]

Czyli nie jesteś bogosławiony. Modl się o łaskę wiary.

Data: 2009-11-19 22:21:29
Autor: Jadrys
abc pisze:
[...]

Chyba nie.. Do kogo mam sie modlić?

Data: 2009-11-20 12:54:42
Autor: Jadrys
abc pisze:
[...]

Ale ja niezbyt w Niego wierzę.. Niektórzy ludzie mogą mnie uznać za szaleńca, gdy się zacznę modlić do Boga którego niema..  - w którego ja nie wierzę.

Data: 2009-11-19 16:41:56
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Wed, 18 Nov 2009 21:00:28 +0100, abc wrote:

[...]

Adolf Hitler marzył o rządzeniu tysiącletnia Rzeszą Niemiecką.
Teraz słychać głosy, że go pomylono z kimś innym.
Co powiecie w takim razie na tysiącletnią Rzeczpospolitą Polską?
:)

A smoczek ten zielony jest i nadal żyje na świętej ziemi.
Jednak by związać go w samobójczej wojnie domowej na
tysiąc lat to będzie nie lada sztuka!
:)

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-11-20 01:05:19
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Thu, 19 Nov 2009 16:41:56 +0000, pan Piotr Glownia h. Godzyamba wrote:

[...]

Islam będzie przez tysiąc lat walczył sam ze sobą.
Po tysiącu latach w końcu odrodzi się Kalifat. Wówczas pokój
w Islamie zapanuje, a wkrótce po tym Armagedon ma nastąpić.
Mi się wydaje, że ktoś znający Koran taką przepowiednię stawiał Islamowi.

[...]

Są jednak dwa problemy.
1. Papież uznał Allaha za tego samego Boga.
2. Papież wprowadził papieską nieomylność.

Jest co prawda przepowiednia o likwidacji papiestwa przez Muzułmanów.
To by rozwiązało papieską nieomylność przez ekstynkcję papiestwa.
Jednak dogmy papieskie nagle się kłócą z Nowym Testamentem.
Co z kościołem katolickim w takim razie? Nie będzie jakichś problemów?

Jest także jeszcze jedno ale. Koran nie jest starodawny. Powstał
dopiero w V wieku na bazie głosów, które Mahomet słyszał w swojej
głowie. To nie jest żadna religia, która ma jakieś korzenie we
wcześniejszych wierzeniach oprócz Starego i Nowego Testamentu.
Islam wręcz jak Katolicyzm niszczył pogaństwo. Ponadto Stary
Testament odnosi się do Arabów jako do potomków Żydów.
Nie jako do dzieci Szatana. Ktoś zna się tutaj na Koranie i historii
Arabii?

Data: 2009-11-23 02:11:08
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
1000 letnie Królestwo Chrystusa. Krótkie odrodzenie Kalifatu Mahometa. Armagedon.

wrote:

[...]

Trochę poszukałem sam na internecie i co się okazuje.

http://www.memri.org/bin/articles.cgi?Page=archives&Area=sd&ID=SP235409
"
'a. Saudi media is committed to Islam and to everything that follows from it,
and will respect the ancient religion of this nation, avoiding anything that
contravenes Allah's law as revealed to Mankind."

To powyższe napisali na serio znający się na Islamie, a ja ignorant miałem
Islam za średniowieczną religię powstałą za życia Mahometa w latach 570-632.
Cóż za ignorant ze mnie musi być. Islam religią jest starożytną, lecz na
Wikipedii, która nie zawiera żadnej wiedzy na temat wcześniejszych,
starożytnych losów Islamu. Jaka tajemnicza religia pokoju, miłości i
przyjaźni istniała na półwyspie Arabskim przed 5 wiekiem? Katolicyzm
powiadacie? Katolicyzm istniał tam co prawda, lecz to nie była religia
starożytna Arabów. Więc dalsze moje szukanie powstaje i co znajduję
ku mojemu zdziwieniu?

http://www.redicecreations.com/article.php?id=1058
http://en.wikipedia.org/wiki/Arabian_mythology#cite_note-book-3
"
Pre-Islamic Middle Eastern regions were home to mysterious
snake cults, according to two papers published in this month's
Arabian Archaeology and Epigraphy journal.

From at least 1250 B.C. until around 550 A.D., residents of what is now
the Persian Gulf worshipped snakes in elaborate temple complexes that
appear to have been built for this purpose, the studies reveal.
"
"
Wadd God of love and friendship. Snakes were believed to be sacred to Wadd.
"

Pokój? Miłość? Przyjaźń? Katolicyzm jest to powiadacie? Kult-Religia Żmij?
 Prawdopodobnie pochodzenia z hinduskich Indii? Coś na wzór sarmackich
modlitw do ognia do jedynego prawdziwego Boga Sarmatów? Ale przecież
sam Bóg twierdziłem mówił do Mahometa, więc dalej szukam na internecie
i co znajduję ku mojemu wielkiemu ignoranckiemu zdziwieniu?

http://en.wikipedia.org/wiki/Islam
"
Muslims believe that God revealed his final message to humanity through
the Islamic prophet Muhammad via the archangel Gabriel. For them,
Muhammad was God's final prophet[...]
"

Szukam jak najęty za potwierdzeniem powyższego na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Islam
i nie znajduje!!! Ktoś trzyma nas Polaków w ciemnocie, bo co się
okazuje? Ano, że Mahomet wcale nie był w kontakcie z Bogiem,
lecz z Archaniołem! Ponadto Muzułmanie twierdzą, że przepowiedziane
ponowne przyjście Jezusa Chrystusa to brednia.

<>

Czyli podsumuję to. Islam to starożytna kult-religia Arabii istniejąca od
12 wieku przed naszą erą i od 5 wieku naszej ery także przepoczwarzona
w pseudo katolicyzm przez Mahometa prowadzonego przez Archaniołów.
Bóg osobiście o Mahometa, lub Islam nigdy się nie otarł. Allah to
starożytna żmija symbolizująca pokój, przyjaźń, miłość i co najważniejsze
władzę nad życiem. Żmija, która nie była w okresie 1200 p.n.e. - 500 n.e.
nawet uważana za pełnowartościowego Boga Arabii. Allah był prędzej takim
demonem, który służył swoim idolem Wadowi. Oczywiście status ten
zmienił Mahomet prowadzony przez Archanioły. To także tłumaczy
dlaczego pewne grupy a nie wszystkie arabskich Pogan były wymordowane
całymi miastami przez Mahometa i jego pokojową gromadkę islamskich
wojowników za nie przejście na Islam. Wewnątrz kościelny konflikt
Islamu był o wiele krwawszy od tego prowadzonego przeciwko innym
pogańskim i niepogańskim religiom. To także tłumaczy tę wielką potrzebę
Islamu, by w głównej siedzibie pogańskich Bogów Arabii ustanowić centrum
wiary Allaha, sługi byłego Boga Arabów Wada. Logiczne. Także w 100%
pokrywające się z przepowiednią Apokalipsy. Apokalipsy, która terminami
pokrywa się z inną przepowiednią. Przepowiednią Koranu o dokładnie tych
samych czasowych terminach ponownego zaistnienia islamskiego Kalifatu.

Przypadek? Po Wiedniu 1683 żaden Polak nie powinien uważać to
za przypadek. Już raz walczyliśmy z tymi średniowiecznymi Nazistami.
Oby Bóg dał nam Polakom ponowne zwycięstwo nad Dżihadem.

To także podwyższa rangę Nowego Testamentu. Zawierającego
proroctwa przyszłości z wiedzą przeszłości, którą nasi naukowcy
dopiero co zaczęli w XXI wieku odkrywać w piaskach Arabii.
Prawdy o przeszłości, którą Islam strasznie pilnuje by nigdy nie
ujrzała światła dnia. Prawdy o historycznym obliczu Allaha. Obliczu żmiji.
Czyli obliczu, które nie jest obliczem Boga ani Żydów ani Chrześcijan.

Data: 2009-11-25 12:16:30
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba

wrote:

[...]

From at least 1250 B.C. until around 550 A.D., residents of what is now
[...]

Z powodu wyczytania o arabskiej kult-religii żmij, że nie jest w pełni
religią, lecz kultem, mam pytanie do wszystkich znających się na tym
dziwactwie pod nazwą Islam. Czy Islam ma typowe w zachowaniu
cechy kultu raczej niż normalnej religii?

Data: 2009-11-19 20:28:20
Autor: Polok_prawdziwy
1000 letnie Królestwo Chrystusa
abc wrote:

Niełodpedziołeś mi ABECADŁO, a pseca tyś mondry chop i znos siem na boskich
zecach...!
A pisołem ci niedowno tak:

"ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!  - cyzby to łokrutno KARABOSKO była...!?

- zapewne dziewcynki niemodliły siem gorliwie, abo cogorsa zamało na
PSENOJśWINTSOMŁOFIAREM wciepły...!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7235251,Dzieci_rozjechane_przez_pirata_w_BMW_czuja_sie_lepiej.html

PS amoze zamiast na ŁOFIAREMPSENOJśWINTSOM na cukierecki wydały...!?e
kukaracki...

1000 letnie Królestwo Chrystusa