1000 minut za 6 zł w POP-ie

Data: 2010-02-22 10:00:51
Autor: sunwick
1000 minut za 6 zł w POP-ie
http://www.telepolis.pl/news.php?id=17380

no musze przyznac ze gdyby nie te 14 dni to bylaby super oferta, i tak
jest niezła

Data: 2010-02-22 10:30:15
Autor: Jan Strybyszewski
1000 minut za 6 zł w POP-ie
sunwick pisze:
http://www.telepolis.pl/news.php?id=17380

no musze przyznac ze gdyby nie te 14 dni to bylaby super oferta, i tak
jest niezła

Oczywiscie reklama 1000minut za 0 groszy....   czyli za 6zł.
12zł na miesiac za "darmowe" rozmowy....  smieszne i straszne

Data: 2010-02-22 10:31:54
Autor: sunwick
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Data: 2010-02-22 11:25:10
Autor: SDD
1000 minut za 6 zł w POP-ie

Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:3oj4o59rqui4uin65pt7341jgt28chj2t74ax.com...
i regulamin:
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4332/4436303.pdf

Ciekawe punkty:
4. W czasie dzialania Uslugi Uzytkownik otrzymuje mozliwosc wykonywania polaczen glosowych z
numerami Orange oraz z numerami stacjonarnymi z wylaczeniem: numerów specjalnych, numerów
znajdujacych sie w roamingu oraz numerów zagranicznych.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Czyli bedzi emozna poznac, czy osoba do ktorej sie dzwoni jest w roamingu, czy nie. Jesli wezmie z minut, jest zalogowana do Orange, jesli z kasy - to w roamingu.
Czyli nie dosc, ze skasuje roamujacego, to jeszcze mnjej korzystnie zataryfikuja dzwoniacego uzytkownika.

20.
Uzytkownik moze wykorzystac uzyskane w ramach Uslugi srodki na polaczenia typu glosowego z
numerami sieci Orange, pod warunkiem, ze pod tymi numerami polaczenie bedzie bezposrednio
odbieral odbiorca komunikatu (osoba, z która Uzytkownik korzystajacy ze srodków przyznanych w
ramach Prezentu prowadzi rozmowe za pomoca polaczenia glosowego), a nie zas Uzytkownik, który
bedzie laczyl sie z wybranym numerem, a polaczenie poprzez ten numer bedzie przekierowane dalej,
czy to za pomoca innego polaczenia glosowego, czy tez metoda przesylania glosu w formie
transmisji danych (Voice Over Internet Protocol).

"Prezentu" :) - no i jakie obwarowania. Wynika z tego jednak, ze wdzwaniac na numer dostepu glosowego VoIPa bedzie mozna, bo pkt 20 dotyczy numerow Orange, nie stacjonarnych.
Swoja droga szkoda, ze nie ma polaczen konferencyjnych w POPie :) - takie rzeczy to tylko w Playu :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-23 12:55:47
Autor: JohnyK
1000 minut za 6 zł w POP-ie
On 22 Lut, 11:25, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:

Czyli bedzi emozna poznac, czy osoba do ktorej sie dzwoni jest w roamingu,
czy nie. Jesli wezmie z minut, jest zalogowana do Orange, jesli z kasy - to
w roamingu.

Poznać to i tak można. Bez patrzenia na koszty. Wystarczy posłuchać
sygnału wołania w słuchawce.

JK

Data: 2010-02-22 11:35:43
Autor: Piotr M
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Dnia 22-02-2010 o 10:00:51 sunwick <sunwoj@wymazto.op.pl> napisał(a):

no musze przyznac ze gdyby nie te 14 dni to bylaby super oferta, i tak
jest niezła

Pewnie że jest niezła.
Płacisz 12zł i przez miesiąc gadasz darmo na stacjonarki i Orange.
Szkoda że tylko przez miesiąc, bo to taki starzał w odpowiedzi na Fresha,  żeby Popowcy nie czuli się pokrzywdzeni ;)

I pomyśleć że jeszcze 2 lata temu u moich rodziców był stacjonarny z Tele2  i płacili jakoś 70zł za darmowe wieczory i weekendy..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-22 11:52:49
Autor: Liwiusz
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Piotr M pisze:

I pomyśleć że jeszcze 2 lata temu u moich rodziców był stacjonarny z Tele2 i płacili jakoś 70zł za darmowe wieczory i weekendy..

   I pomyśleć, że są jeszcze miliony linii stacjonarnych w domach, de facto zupełnie niepotrzebnych, może z wyjątkiem odbierania połączeń.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-22 12:04:33
Autor: Dominik & Co
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Liwiusz rzecze:

  I pomyśleć, że są jeszcze miliony linii stacjonarnych w domach, de facto zupełnie niepotrzebnych, może z wyjątkiem odbierania połączeń.

Niektórym jeszcze potrzebne są do Nerwostrady.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-02-22 12:14:14
Autor: Valdi
1000 minut za 6 zł w POP-ie
"Liwiusz" news:hltnm2$pq2$1news.onet.pl

> [...]

   I pomyśleć, że są jeszcze miliony linii stacjonarnych w domach, de
facto zupełnie niepotrzebnych, może z wyjątkiem odbierania połączeń.

Czy niepotrzebnych? IMHO kwestia rozbija się o ofertę a ta jak widzimy w PL
odnośnie stacjonarek jest bardzo, ale to bardzo mizerna.
Nie wiem co stoi na przeszkodzie aby w PL rodem niektórych krajów zachodnich
stacjonarka była tylko dodatkiem do internetu.
Czy chcesz mi powiedzieć, że nie korzystał byś ze stacji kiedy była by ona
wliczona do abonamentu za neo za internet + oferowała przynajmniej darmowe
rozmowy po kraju? Oczywiście, że byś korzystał, jeżeli masz neo.

Data: 2010-02-22 12:32:41
Autor: Liwiusz
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Valdi pisze:

[...]

   Pewnie bym korzystał, choć jakbym miał darmowe rozmowy z komórki, to jak zepsułby mi się stacjonarny aparat telefoniczny, to kolejnego już bym nie kupił :)

   Masz rację, że wszystko rozbija się o ofertę, ale jeśli docelowo za darmo ma być z komórki i za darmo by było ze stacjonarnego, to sensowność tego drugiego jest mocno wątpliwa. Uważam, że telefon przez kabel to przeżytek. Kabel może być użyteczny w przypadku internetu - tutaj różnicę jakościową widać wyraźnie.

--
Liwiusz

--
Liwiusz

Data: 2010-02-22 12:41:31
Autor: SDD
1000 minut za 6 zł w POP-ie

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hltq0s$t3$1news.onet.pl...

  Pewnie bym korzystał, choć jakbym miał darmowe rozmowy z komórki, to jak zepsułby mi się stacjonarny aparat telefoniczny, to kolejnego już bym nie kupił :)

Nie szkoda mozgownicy?
Co jak co, ale jednak - zwlaszcza dluzsze - rozmowy ze stacjonarnego sa zdrowsze.
Zwlaszcza, gdy ktos mieszka w lokalizacji, gdzie stacja bazowa jest daleko (bo jacys madrzy inaczej zaprotestowali) i telefon w zwiazku z tym pracuje z maksymalna moca.

kabel to przeżytek. Kabel może być użyteczny w przypadku internetu - tutaj różnicę jakościową widać wyraźnie.

Przezytek, ale bezpieczniejszy.
Jak wprowadzali pokrycia dachowe z eternitu, to pewnie na pape i dachowke tez mowili "przezytek".

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-22 13:18:45
Autor: Valdi
1000 minut za 6 zł w POP-ie
"SDD" news:hltqhb$2a1$1news.onet.pl

Co jak co, ale jednak - zwlaszcza dluzsze - rozmowy ze stacjonarnego sa
zdrowsze.

I lepszej jakości. Osobą głuchym, które nie słyszą różnicy dziękuję za
zbędne komentarze.

> [...]

Przezytek, ale bezpieczniejszy.
Jak wprowadzali pokrycia dachowe z eternitu, to pewnie na pape i dachowke

Może i dla nowego pokolenia to jest przeżytek, ale jest to niezawodny
przeżytek. Pomijam tutaj kwestie stacjonarnego, który jest doprowadzony
linią napowietrzną do domu na jakimś zadupiu - tutaj warunki atmosferyczne
mogą sprawić, że telefonu możemy nie mieć przez pewien czas.

Data: 2010-02-22 13:54:48
Autor: Piotr M
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Dnia 22-02-2010 o 13:18:45 Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):

I lepszej jakości. Osobą głuchym, które nie słyszą różnicy dziękuję za
zbędne komentarze.

Naprawdę? Jak wchodził GSM to wreszcie można było pogadać "cyfrowo" z o  wiele lepszą jakością.

Może i dla nowego pokolenia to jest przeżytek, ale jest to niezawodny
przeżytek.

Tu też pozwolę sobie mieć inne zdanie.
W dużych miastach od kilku lat nie miałem żadnych problemów z komórką,  różni operatorzy różne miasta.
W terenie i na wsiach GSM jest niestabilny i jest różnie, ale czy też tam  nie jest też gorzej z kablami?

Poza tym kable są podatne na uszkodzenia różnego rodzaju i z różnej  przyczyny, nadajniki raczej w mniejszej skali.

Data: 2010-02-23 16:20:15
Autor: kronm
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:op.u8i4tmf6z3rgbspiotr-asus...
[...]

Szczególnie w tytułowym Popie ta jakość jest naprawdę "rewelacyjna",
oj przydadzą się te darmowe minuty na ciągle powtarzanie co się właśnie powtarzało bo jakość głosu jest jakby przez Voip z Bangladeszu.

Data: 2010-02-22 12:41:55
Autor: Piotr M
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Dnia 22-02-2010 o 12:14:14 Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):

Nie wiem co stoi na przeszkodzie

Naprawdę nie wiesz? TP ile może doi tam gdzie dalej jest monopolem..
Ale samo dojenie nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że kosztem nas  wszystkich, TP woli być podstępna i oszukańcza i płacić za to kary niż  stosować się do przepisów. I za to ją nienawidzę.

Czy chcesz mi powiedzieć, że nie korzystał byś ze stacji kiedy była by  ona
wliczona do abonamentu za neo za internet + oferowała przynajmniej  darmowe
rozmowy po kraju? Oczywiście, że byś korzystał, jeżeli masz neo.

Kiedy masz już internet to masz też telefon stacjonarny, nic nie musi być
wliczone :) i też są już darmowe na Polskę i na pół świata..

Data: 2010-02-22 12:43:10
Autor: SDD
1000 minut za 6 zł w POP-ie

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:op.u8i1f5xsz3rgbspiotr-asus...
Dnia 22-02-2010 o 12:14:14 Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):

Kiedy masz już internet to masz też telefon stacjonarny, nic nie musi być
wliczone :) i też są już darmowe na Polskę i na pół świata.

No tak, ale trzeba o tym wiedziec.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-22 13:01:03
Autor: Liwiusz
1000 minut za 6 zł w POP-ie
SDD pisze:
[...]

   A ja chciałbym wiedzieć gdzie w internecie są te darmowe rozmowy na Polskę i pół świata.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-22 13:42:21
Autor: Piotr M
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Dnia 22-02-2010 o 13:01:03 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

   A ja chciałbym wiedzieć gdzie w internecie są te darmowe rozmowy na  Polskę i pół świata.

Operatorzy z Betamax, korzystam już od hmm 3-4 lat, przejrzyj  alt.pl.telefonia.voip
I nie tylko darmowe na stacjonarki ale też na komórki..

Data: 2010-02-22 13:48:04
Autor: Liwiusz
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Piotr M pisze:
[...]

   Nie takie darmowe, te 5, czy 10 ojro trzeba na 4 miesiące wybulić, czyli rozmowy na stacjonarne 300min/tydzień i w  niewielkiej ilości na komórki kosztują około 10zł/miesiąc, zatem sprawa nie kończy się tylko na abonamencie za internet CBDU.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-22 14:06:26
Autor: Liwiusz
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Piotr M pisze:
Dnia 22-02-2010 o 13:48:04 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

wygadujesz minuty a jak je wygadasz to wygadujesz ojro :) zatem minuty sa za darmo

   Nie ma za darmo. Jeśli wykorzystasz minuty i potem jeszcze rozmawiasz przez miesiąc, to na podstawie (5 lub 10 euro dzielone przez ilość wygadanych minut) można wyliczyć koszt minuty.

   Bo to, czy minuta kosztuje 0,00054 euro, czy też przez 4 miesiące jest za darmo, a potem 0,01 euro, to nie ma większego znaczenia.

   Poza tym przypominam, że dyskusja zaczęła się od tego, że ktoś powiedział, że w opłacie za internet ma się już darmowe rozmowy na pół świata, a to nie prawda.

--
Liwiusz

Data: 2010-02-22 13:48:35
Autor: Valdi
1000 minut za 6 zł w POP-ie
"Liwiusz" news:hltrm0$4pv$1news.onet.pl

   A ja chciałbym wiedzieć gdzie w internecie są te darmowe rozmowy na
Polskę i pół świata.

koledze chyba chodziło o betamaxy i pochodne.

Data: 2010-02-22 13:48:05
Autor: Valdi
1000 minut za 6 zł w POP-ie
"Piotr M" news:op.u8i1f5xsz3rgbspiotr-asus

Naprawdę nie wiesz? TP ile może doi tam gdzie dalej jest monopolem..

A ja zapatruję się na to troszeczkę inaczej. TP nie bronię bo dla rynku
zrobiła swego czasu więcej złego niż dobrego ale jest też druga strona
medalu w postaci urzędników/regulatora.
Coś mi się po głowie telepie, że kilka lat temu TP zaproponowała jakieś
plany telefoniczne pozwalające na nielimitowane rozmowy ale... regulator się
nie zgodził bo zagrożyło by to rozwojowi konkurencji, która budowała swoją
sieć... super.

Ale samo dojenie nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że kosztem nas
wszystkich, TP woli być podstępna i oszukańcza i płacić za to kary niż
stosować się do przepisów. I za to ją nienawidzę.

a ja nienawidzę alternatywnych operatorów, którzy zamiast budować swoją sieć
w pewnych lokalizacjach wolą biadolić jaka to tp jest zła i niedobra. :)

Kiedy masz już internet to masz też telefon stacjonarny, nic nie musi być
wliczone :) i też są już darmowe na Polskę i na pół świata.

mam na myśli prawdziwy stacjonarny - nie voip.

Data: 2010-02-22 13:59:39
Autor: Liwiusz
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Valdi pisze:

mam na myśli prawdziwy stacjonarny - nie voip.

   A prawdziwa telewizja to z anteny, a nie jakaś kablowa podróba :) A tak poważnie - chyba próbujesz przystawiać XX-wieczne terminy do XXI-wiecznej techniki. A to błąd. Wielu ludzi ma telefon voip i nawet o tym nie wie (UPC, Aster, Multimedia itp.).

--
Liwiusz

Data: 2010-02-22 14:07:46
Autor: Piotr M
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Dnia 22-02-2010 o 13:48:05 Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):

mam na myśli prawdziwy stacjonarny - nie voip.

Co to znaczy prawdziwy?
Niedługo już wszystko bez wyjątku będzie szło przez net..
W GSMie transmisja głosu teĹź zniknie, będzie voip. Operatorzy GSM nie będą  operatorami telekomunikacyjnymi tylko będą dostarczać bezprzewodowy net..

Data: 2010-02-23 16:24:32
Autor: kronm
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:op.u8i5e8zsz3rgbspiotr-asus...
[...]

Prawdziwy stacjonarny to miedziany kabel podpięty do centrali, a nie "port".
To znaczy lepszy. Kiedyś naiwnie sądziłem że cyfrowy znaczy lepszy.
Wmawiano mi że w cyfrowej transmisji są tylko zera i jedynki oraz że albo jest sygnał, albo go nie ma,
tymczasem prawda okazuje się inna i cyfrowe też może być gówniane i podatne na zakłócenia.
Niestety sieci 4G będą takie jak mówisz i już się tego boje :(

Data: 2010-02-23 16:31:13
Autor: Valdi
1000 minut za 6 zł w POP-ie
"kronm" news:hm0s4g$j7i$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Twój post przywraca mi wiarę w polskie społeczeństwo. Nie stanowią go sami
ogłupienie medialną papką debile. Dziękuję :)

Data: 2010-02-23 19:33:03
Autor: Piotr M
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Dnia 23-02-2010 o 16:31:13 Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):

Twój post przywraca mi wiarę w polskie społeczeństwo. Nie stanowią go  sami
ogłupienie medialną papką debile. Dziękuję :)

Żeby się można było powiesić na tym kablu chyba ;)

Data: 2010-02-23 19:57:43
Autor: Valdi
1000 minut za 6 zł w POP-ie
"Piotr M" news:op.u8le5dslz3rgbspiotr-asus

Żeby się można było powiesić na tym kablu chyba ;)

rozumiem, że dla ciebie pasmo radiowe jest nieograniczone :)
internet mobilny niezawodny i najlepszy ze wszystkich dostępnych na rynku
itp. :)

Data: 2010-02-28 16:24:36
Autor: Jacek Osiecki
1000 minut za 6 zł w POP-ie
Dnia Mon, 22 Feb 2010 11:52:49 +0100, Liwiusz napisał(a):
Piotr M pisze:
[...]

Wiele wśród tych stacjonarek to też VOIPy - np. upc, aster...
Zresztą w sumie to teraz chyba już wszystko jest VOIP ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-22 11:56:10
Autor: --=olo=--
1000 minut za 6 zł w POP-ie
[...]

skoro płacisz 12 zł to nie gadasz za darmo!!!

-- =olo=--

Data: 2010-02-22 12:03:45
Autor: SDD
1000 minut za 6 zł w POP-ie

Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:hlto10$s9r$1atlantis.news.neostrada.pl...

skoro płacisz 12 zł to nie gadasz za darmo!!!

Tak naprawde nigdy nie gadasz przez telefon za darmo. Musisz kupic ten telefon i co najmniej starter. Musisz albo doladowac za jakas kwote albo wykupic pakiet albo placic abonament.
Nawet majac patent na darmowe dzwonienie wykorzystujac jakas luke systemu billingowego czy poczty glosowej ni eunikniesz kosztow zakupu telefonu, kosztow energii elektrycznej i kosztow dostepnosci do sieci (np. najtanszy starter i minimalne doladowanie).
Tak naprawde w Play niby 30 zl zostaje na inne uslugi ale tez nie mozna powiedziec, ze rozmowy (i to tylko z Playem) sa za darmo, bo pieniadze wydajesz w momencie zakupu doladowania i juz wtedy przestaja byc Twoja wlasnoscia.

Wogole to nigdy nie ma nic za darmo.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-22 14:20:49
Autor: --=olo=--
1000 minut za 6 zł w POP-ie
skoro płacisz 12 zł to nie gadasz za darmo!!!

Tak naprawde nigdy (...)

Wogole to nigdy nie ma nic za darmo.

a czemu to do mnie piszesz?

-- =olo=--

Data: 2010-02-23 09:23:25
Autor: Marx
1000 minut za 6 zł w POP-ie
W dniu 2010-02-22 10:00, sunwick pisze:
http://www.telepolis.pl/news.php?id=17380

no musze przyznac ze gdyby nie te 14 dni to bylaby super oferta, i tak
jest niezła
Znacie moze jakis program, ktory automatycznie wywysla SMS co zadany czas czyli te rzeczone 14 dni? Na Windows Mobile najlepiej.
Marx

Data: 2010-02-23 14:29:24
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
1000 minut za 6 zł w POP-ie
On 2010-02-23 09:23, Marx wrote:

Znacie moze jakis program, ktory automatycznie wywysla SMS co zadany
czas czyli te rzeczone 14 dni? Na Windows Mobile najlepiej.

Co chcesz tymi SMSami wysyłać? :)

Data: 2010-02-23 16:26:40
Autor: kronm
1000 minut za 6 zł w POP-ie
On 2010-02-23 09:23, Marx wrote:

Znacie moze jakis program, ktory automatycznie wywysla SMS co zadany
czas czyli te rzeczone 14 dni? Na Windows Mobile najlepiej.

Co chcesz tymi SMSami wysyłać? :)

Wydaje mi się że kod na ten pakiet, ale można też aktywować kodem gwiazdka coś tam (koszt 0zł 0gr, sam tak zrobiłem)
to wpisać jako numer telefonu, może tym tropem
będzie łatwiej i ustawić dzwonienie na podany numer?

Data: 2010-02-24 08:12:21
Autor: Marx
1000 minut za 6 zł w POP-ie
On 2010-02-23 09:23, Marx wrote:

Znacie moze jakis program, ktory automatycznie wywysla SMS co zadany
czas czyli te rzeczone 14 dni? Na Windows Mobile najlepiej.

Co chcesz tymi SMSami wysyłać? :)
automatycznie aktywowac usluge co 14 dni. Nie da sie?
teraz uzywam 3po3 i tam moglbym sobie ustawic wysylanie identycznego SMS co miesiac i wtedy nie musialbym o tym pamietac. Z ta usluga tak sie nie da?
Marx

Data: 2010-02-24 10:16:51
Autor: Tomek
1000 minut za 6 zł w POP-ie

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał

automatycznie aktywowac usluge co 14 dni. Nie da sie?
teraz uzywam 3po3 i tam moglbym sobie ustawic wysylanie identycznego SMS co miesiac i wtedy nie musialbym o tym pamietac. Z ta usluga tak sie nie da?

Nie prościej to ustawić w terminarzu jako "Ważny telefon" pod numer *101*25#  ?
Przypomni Ci danego dnia, naciśniesz zieloną słuchawkę i po sprawie.

Data: 2010-02-24 15:50:10
Autor: Marx
1000 minut za 6 zł w POP-ie
W dniu 2010-02-24 10:16, Tomek pisze:

[...]

moze i prosciej, a co to robi?
Marx

Data: 2010-02-24 17:06:21
Autor: Tomek
1000 minut za 6 zł w POP-ie

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał

moze i prosciej, a co to robi?

To co chciałeś, żeby robiło, aktywuje usługę.

Data: 2010-03-01 11:40:56
Autor: Marx
1000 minut za 6 zł w POP-ie
W dniu 2010-02-24 17:06, Tomek pisze:

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał

moze i prosciej, a co to robi?

To co chciałeś, żeby robiło, aktywuje usługę.

no to super, a z 3po3 tez sie tak da?
Marx

1000 minut za 6 zł w POP-ie