1000 plus dla każdego?

Data: 2018-06-24 04:55:04
Autor: stevep
1000 plus dla każdego?
# Rozmawiałem niedawno z czołowym politykiem polskiej opozycji i jeśli dobrze go zrozumiałem, to plan jest następujący. Jedziemy ostrym ''anty-PiS-em'' prosto na czołowe zderzenie. Hasła ,,precz z Kaczorem dyktatorem" trzymamy się, jak kiedyś Lepper ,,Balcerowicz musi odejść". Mówimy, że ONI chcą zrobić nad Wisłą Białoruś, a MY chcemy być cywilizowanym Zachodem. Ludzie w końcu nawykną do socjalnych prezentów, które dostali po roku 2015, a propaganda mediów publicznych zacznie ich mierzić. Zniknie też efekt nowości. Pojawią się frustracje i pęknięcia. W końcu nadejdzie moment przesilenia i rusza lawina. Której Kaczyński już nie powstrzyma. ,,Dobrze wiemy, jak to działa - mówią dziś w opozycji. Przerabialiśmy to na własnej skórze z Komorowskim. #
Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,161770,23528610,wos-dzis-sto-milionow-walesy-juz-nie-brzmi-dziwacznie-pis.html#BoxOpinionImg

--
stevep

1000 plus dla każdego?