1000 radarow

Data: 2010-03-18 11:49:00
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnsti6$u3d$1news.onet.pl...
Jesli wierzyc gazetce - a referencji do unijnego ... (no czego ?) nie ma,
http://www.emetro.pl/emetro/1,88815,7672974,Polski_kierowca_ginie_cztery_razy_czesciej.html
to unia bedzie cos na nas wymuszala.
A najprosciej benzyne po 5 zl i 1000 fotoradarow :-)

To co wyczynia PO zawsze zwalają na unię. Jakby mogli to na Polskę ściągnęliby wszystkie nieszczęścia Europy byle się tylko przypodobać. Polska zawsze w awangardzie głupoty i okradania obywatela.
neelix

Data: 2010-03-18 13:38:59
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hnt116$5a8$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty dzieciaku z piaskownicy jesteś ntg. Jeszcze tam nie wróciłeś jak doradzałem?
neelix

Data: 2010-03-18 13:47:23
Autor: Borys Pogoreło
1000 radarow
Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:38:59 +0100, neelix napisał(a):

NTG

Ty dzieciaku z piaskownicy jesteś ntg. Jeszcze tam nie wróciłeś jak doradzałem?

 pl.misc.samochody
         ^^^^^^^^^

 pl.soc.polityka
        ^^^^^^^^

 Wystarczająco jasno?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-18 14:16:16
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:11633g5amg5ab.12m5wzb3ffuvy$.dlg40tude.net...
[...]

A widziałeś jedną dziedzinę niezależną od polityki?

Wystarczająco jasno?

j.w.
neelix

Data: 2010-03-18 14:35:45
Autor: Borys Pogoreło
1000 radarow
Dnia Thu, 18 Mar 2010 14:16:16 +0100, neelix napisał(a):

pl.misc.samochody
        ^^^^^^^^^
pl.soc.polityka
       ^^^^^^^^

A widziałeś jedną dziedzinę niezależną od polityki?

 Nie. Ale politycznej sraczki jest dość na pręgierzu. Nie musisz jej tutaj
również uskuteczniać.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-18 16:27:36
Autor: Ghost
1000 radarow

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1i8yje3rf99a1$.1bjjhurlq7dtp$.dlg40tude.net...
[...]

Mus to mus, nic nie poradzi.

Data: 2010-03-18 12:41:56
Autor: J.F.
1000 radarow
[...]

Dlatego chetnie bym sie dowiedzial o co z ta unia dokladnie chodzi.

ściągnęliby wszystkie nieszczęścia Europy byle się tylko przypodobać. Polska zawsze w awangardzie głupoty i okradania obywatela.

No wiesz, paliwa mamy jedna z najtanszych w EU,  skutecznosc policji najmniejsza, a to chyba dobrze ze EU dba o nasze zdrowie i zycie ? :-)

J.

Data: 2010-03-18 14:26:56
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnt3i5$h28$1news.onet.pl...
[...]

Pensje też mamy jedne z najniższych, a rozmowy telefoniczne(nie wiem jak teraz) tylko Portugalia miała droższe. Po światłach w dzień widzę jak ue dba o nasze zdrowie i życie. Koszty wzrosły a obiecanych gruszek w postaci mniejszych strat w sprzęcie i ludziach nie ma. FRy są straszne tylko dla tych, którzy nie powinni mieć PJ. Oczywiście dla kasy na dziurę Rostowskiego PO obsieje nas FR-ami i znowu tak jak w przypadku świateł nie będzie to kwestia bezpieczeństwa drogowego.
neelix

Data: 2010-03-18 18:58:57
Autor: Budzik
1000 radarow
[...]

nasuwa sie tylko jedna mysl:
ty bys ironi nie zauwazył, nawet jakby staneła za tobą i kopnęła cie w...
;-)

Data: 2010-03-18 20:50:17
Autor: Ghost
1000 radarow

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D3FCB6A2CF1Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ale za to bardzo lubi slowo: "piaskownica".

Data: 2010-03-18 20:32:00
Autor: Budzik
1000 radarow
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.pl ...

Ale za to bardzo lubi slowo: "piaskownica".

phi, kto nie lubi!?

Data: 2010-03-19 08:36:21
Autor: Ghost
1000 radarow

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D3FD730B2FF5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.pl ...

Ale za to bardzo lubi slowo: "piaskownica".

phi, kto nie lubi!?

Fi, Ci ktorzy nie maja ze soba problemow?

Data: 2010-03-19 08:58:56
Autor: Budzik
1000 radarow
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.pl ...

Ale za to bardzo lubi slowo: "piaskownica".

phi, kto nie lubi!?

Fi, Ci ktorzy nie maja ze soba problemow?

ja problemów nie mam, a piaskownice wspominam bardzo sympatycznie.

Data: 2010-03-19 10:27:45
Autor: Ghost
1000 radarow

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D4062D6FFDCDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zadziwiajace, nie mam jakichs silnych wrazen z tego okresu, ktore bylby sens wspominac.

Data: 2010-03-19 10:50:21
Autor: Budzik
1000 radarow
[...]

:)
ja mam, choc przyznaje, ze duzo z opowiadan osób, które wtedy mną się opiekowaly.

Data: 2010-03-19 12:50:15
Autor: neelix
1000 radarow

[...]

Wiesz co? Ja pierniczę pogięte ironie. Nie zamierzam domyślać się i rozszyrowywać czyichś stanów emojonalnych.
neelix

Data: 2010-03-19 21:58:58
Autor: Budzik
1000 radarow
[...]

mysle, ze parafrazowanie nie było konieczne.

Data: 2010-03-19 03:28:34
Autor: mw
1000 radarow
On 18 Mar, 11:49, "neelix" <anee...@wp.pl> wrote:
[...]
To co wyczynia PO zawsze zwalają na unię. Jakby mogli to na Polskę
Nie tylko PO, akurat w tym przypadku uogólnienie na wszystkich
polityków jest jak najbardziej na miejscu.

Data: 2010-03-19 12:55:51
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "mw" <michal.witkowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d84effd-e77c-4cdf-8485-8246a4bfe3cbe7g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Ale ci najbardziej i najgłośniej obiecywali, że będzie przepięknie i normalnie, a jak wyszło każdy widzi. Beznyna ponad 4,50 i cena nie spadnie. "Irlandczycy" nie wracają, bo nie mają po co. Jakoś za poprzedników było lepiej i spokojniej.
neelix

Data: 2010-03-20 11:27:41
Autor: LEPEK
1000 radarow
neelix pisze:
Beznyna ponad 4,50 i cena nie spadnie.

I to jest wina PO.

JEDENAśCIE lat temu jechaliśmy na wakacje i zapamiętałem cenę tankowanej benzyny, bo pokłóciliśmy sie o rozliczenia ze znajomymi. Zgadnij, po ile była...
....po 4,5 zł.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-03-20 12:14:58
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości news:4ba4a317$1news.home.net.pl...
neelix pisze:
[...]

Za komuny też była 4,5. Wtedy robotnik za pensję mógł kupić prawie 700l paliwa. Zawsze z ceny można zdjąć skandaliczne łupieżcze obciązenia i to jest wina PO.
neelix

Data: 2010-03-20 13:15:15
Autor: MichałG
1000 radarow

neelix pisze:
[...]

nie można, bo zabraknie na zasiłki ... ;) ;) Tak. dobrze myslisz. Dla Pisowców też. ;)

M.

Data: 2010-03-20 15:19:01
Autor: LEPEK
1000 radarow
neelix pisze:
Zawsze z ceny można zdjąć skandaliczne łupieżcze obciązenia i to
jest wina PO.

Że nie zdjęli?
A SLD zdjęło?
A PiS zdjął?
A AWS zdjął?
A UD zdjęła?
A Solidarność zdjęła?

Pozdr,

Data: 2010-03-20 15:34:47
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości news:4ba4d958news.home.net.pl...
neelix pisze:
[...]

A PZPR zdjęła? A PPR zdjęła? :-) A PO to nie wszytko z wymienionych po trochu? Oni zbierają wszystkie odpady. Sikorski to skąd przeszedł? Miało być wreszcie "przepięknie i normalnie", a jak jest nawet ślepy widzi. Pijar to za mało.
neelix

Data: 2010-03-20 18:30:15
Autor: J.F.
1000 radarow
On Sat, 20 Mar 2010 12:14:58 +0100,  neelix wrote:
[...]

Zapominasz ze za komuny robotnik mogl kupic tylko 30 litrow, bo na tyle byly kartki :-)

J.

Data: 2010-03-21 13:35:45
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:me1aq5tf5ru4peaol3ckvfcp5luaiemf6s4ax.com...
[...]

Komuna nie zaczęła się z wydrukowaniem kartek. :-)
neelix

Data: 2010-03-21 13:55:56
Autor: J.F.
1000 radarow
On Sun, 21 Mar 2010 13:35:45 +0100,  neelix wrote:
[...]

Zaczela zaczela, kartki byly od 1945 :-)

potem bylo bez kartek, ale jak widac robotnik w komunie naprawde nie
zarabial na tyle paliwa ile by wynikalo z dzielenia :-)

J.

Data: 2010-03-21 15:43:28
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:in5cq59so7pdj404bbshvgb4031pc9nrsb4ax.com...
[...]

Może są gdzieś zarobki z lat 70-tych i możnaby to zweryfikować? Pamiętam powiedzenie: czy się stoi czy się leży 3 tysiące się należy. :-)
neelix

Data: 2010-03-21 18:32:09
Autor: J.F.
1000 radarow
On Sun, 21 Mar 2010 15:43:28 +0100,  neelix wrote:
[...]

Na stronach ZUS sa srednie i faktycznie kolo 300 byly.

Co z tego - komuna nie prowadzila gospodarki rynkowej, kazdy zarabial
tyle ile sie nalezalo, i na wszyskie pieniadze towarow nie starczalo
:-)

J.

Data: 2010-03-22 16:42:45
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8tlcq5949a78072t7pf6dlp952u6q5tqni4ax.com...
[...]

Ale na cenę paliwa chyba nikt nie narzekał. Lało się do baku, brało w kanistry i jeździło. Nie było wtedy gazu, bo nie trzeba było na paliwie oszczędzać. Jak było na kartki to lało się do beczek. :-)
neelix

Data: 2010-03-22 18:33:53
Autor: J.F.
1000 radarow
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho83rg$o89$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Popelniasz blad podstawowy - patrzysz sie na cene w socjalizmie :-)
A tu sie najpierw trzeba spytac ile trzeba zaplacic zeby kupic :-)

Najpierw samochody byly dla nielicznych, potem benzyny zabraklo.
Samochody byly zreszta dosc drogie .. ktos pamieta ile kosztowal 125p, albo polonez ? Chyba ponad 200 tys .. w sumie to proporcje niezbyt odlegle od dzisiejszych :-)

Tak a propos proporcji .. wychodzilo by mi na to ze dzis nie powinienem na cele paliwa narzekac :-)
Ale to czynie, czyzby z przyzwyczajenia ? :-)

kanistry i jeździło. Nie było wtedy gazu, bo nie trzeba było na paliwie oszczędzać. Jak było na kartki to lało się do beczek. :-)

Lalo sie przez caly rok, zeby na urlop pojechac :-)
Sie chwalilo syrenki bo jezdzily na 78 bez kartek, ale i to sie szybko skonczylo, potem sie przerabialo na rope, choc to raczej margines.

J.

Data: 2010-03-22 19:34:59
Autor: Artur Maśląg
1000 radarow
J.F. pisze:
(...)
> Popelniasz blad podstawowy - patrzysz sie na cene w socjalizmie :-)

Niby dlaczego? Ja jakoś nie pamiętam, by tankowanie było czymś dziwnym.
Wręcz bym napisał, że paliwo było tańsze niż dziś i nie było z nim
problemów - do czasu.

Najpierw samochody byly dla nielicznych, potem benzyny zabraklo.

Ekhem - samochód można było kupić bez łaski, trzeba tylko było mieć
pieniądze. Było to dużo wcześniej niż problemy z paliwem. Te się
pojawiły w okolicach 80 i to nie tylko z benzyną.

Samochody byly zreszta dosc drogie .. ktos pamieta ile kosztowal 125p, albo polonez ? Chyba ponad 200 tys .. w sumie to proporcje niezbyt odlegle od dzisiejszych :-)

Dość odległe - jeszcze pytanie o jakim okresie chcesz pisać, bo czasy
socjalizmu dość długie.

Tak a propos proporcji .. wychodzilo by mi na to ze dzis nie powinienem na cele paliwa narzekac :-)

Benzyna jest stosunkowo sporo droższa (ile konkretnie to nie powiem),
niemniej ogólnie zmieniła się struktura wydatków.

Ale to czynie, czyzby z przyzwyczajenia ? :-)

To z całą pewnością.

Lalo sie przez caly rok, zeby na urlop pojechac :-)

Zależy w jakim okresie. Pewnie cały czas piszesz o latach ~1980-1988.

Sie chwalilo syrenki bo jezdzily na 78 bez kartek,

Żarty - niebieska zniknęła w okolicach 85 roku - jak najbardziej była
na kartki. Przerabiać to można było PF125 - były wersje na 78.
Chyba, że mówisz o jeździ na etylinie załatwianej na lewo np.
z armii - już po wycofaniu niebieskiej ze sprzedaży.

ale i to sie szybko skonczylo, potem sie przerabialo na rope, choc to raczej margines.

No ropę? To chyba tylko desperaci próbowali.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-04-04 02:12:36
Autor: J.F.
1000 radarow
On Mon, 22 Mar 2010 19:34:59 +0100,  Artur Maśląg wrote:
J.F. pisze:
(...)
> [...]

Niby dlaczego? Ja jakoś nie pamiętam, by tankowanie było czymś dziwnym.
Wręcz bym napisał, że paliwo było tańsze niż dziś i nie było z nim

No wlasnie dlatego - cena benzyny byla z palca wyssana, wiec w koncu
zabraklo :-)

Najpierw samochody byly dla nielicznych, potem benzyny zabraklo.
Ekhem - samochód można było kupić bez łaski, trzeba tylko było mieć
pieniądze.

Ale pieniadze musialy byc prawdziwe, zielone :-)
Bo inaczej to talony, przydzialy, przedplaty .. bo cena znow nie
rynkowa.

Lalo sie przez caly rok, zeby na urlop pojechac :-)
Zależy w jakim okresie. Pewnie cały czas piszesz o latach ~1980-1988.

To juz dla mnie nie socjalizm. Wczesniej sie zylo fajnie, ale .. na
kredyt.

Sie chwalilo syrenki bo jezdzily na 78 bez kartek,

Żarty - niebieska zniknęła w okolicach 85 roku - jak najbardziej była
na kartki.

Byl czas gdy na kartki byla jedynie zolta. Ale to trwalo dosc krotko
... rok ?
Przerabiać to można było PF125 - były wersje na 78.

A po co byloby przerabiac, gdyby i niebieska byla na kartki.

ale i to sie szybko skonczylo, potem sie przerabialo na rope, choc to raczej margines.
No ropę? To chyba tylko desperaci próbowali.

A coz mieli robic ci ktorym przydzial nie wystarczal :-)

J.

Data: 2010-03-23 11:32:41
Autor: neelix
1000 radarow

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho89lq$nii$1news.onet.pl...
[...]

Dodam jeszcze, że auta chlały wtedy jak smok - 10-12 litrów. Nikt na cenę paliwa nie narzekał. Ludzie kupowali auta używane.

Tak a propos proporcji .. wychodzilo by mi na to ze dzis nie powinienem na cele paliwa narzekac :-)
Ale to czynie, czyzby z przyzwyczajenia ? :-)

Pytają blondynki co sądzi o kolejnej podwyżce cen benzyny, a ona na to, że jej to zwisa, bo zawsze tankuje za 50zł. :-) Od wczoraj Pb95 zdrożała o 5gr.

[...]

Lało się i na tym cały rok jeździło kilka samochodów.
neelix

1000 radarow