Data: 2010-03-18 16:51:53 | |
Autor: krzysiek82 | |
1000 radarow | |
J.F. pisze:
przez debili na drogach wszyscy bêd± ponosiæ tego konsekwencje. Czy nadal jest kto¶ zdania, ¿e to nie jego sprawa jak kto¶ ³amie przepisy i ¿e nale¿y przymykaæ oko na takie zachowanie? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-18 21:20:53 | |
Autor: to | |
1000 radarow | |
krzysiek82 wrote:
przez debili na drogach wszyscy będą ponosić tego konsekwencje. Nie na drogach lecz w sejmie. Czy Należy zmienić notorycznie łamane przepisy, bo najwyraźniej są złe. Przepisy powinny być dla ludzi, a nie ludzie dla przepisów. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-19 09:09:42 | |
Autor: krzysiek82 | |
1000 radarow | |
to pisze:
Należy zmienić notorycznie łamane przepisy, bo najwyraźniej są złe. Przepisy powinny być dla ludzi, a nie ludzie dla przepisów. należy więc dla przykładu nie zabraniać wyprzedzania na przejściu dla pieszych? To taki przykład, jest sporo nieżyciowych przepisów to fakt ale czy ich złagodzenie coś poprawi? Chęć łamania przepisów jest głęboko w psychice narodu, kiedyś to była walka z okupantem teraz jest to walka z zasadami i przepisami. Nieważne jakie są, ważne że da się je złamać. Takie po prostu odnoszę wrażenie. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-19 08:58:57 | |
Autor: Budzik | |
1000 radarow | |
U¿ytkownik krzysiek82 saab@user.pl ...
Chcesz powiedziec, ze tam gdzie jezdzisz, wyprzedzanie na pasach jest rownie powszechne, jak przekraczanie dozwolonej predkosci?Nale¿y zmieniæ notorycznie ³amane przepisy, bo najwyra¼niej s± z³e. Przepisy powinny byæ dla ludzi, a nie ludzie dla przepisów.nale¿y wiêc dla przyk³adu nie zabraniaæ wyprzedzania na przej¶ciu dla pieszych? To taki przyk³ad, jest sporo nie¿yciowych przepisów to fakt |
|
Data: 2010-03-19 10:04:10 | |
Autor: krzysiek82 | |
1000 radarow | |
Budzik pisze:
Chcesz powiedziec, ze tam gdzie jezdzisz, wyprzedzanie na pasach jest rownie powszechne, jak przekraczanie dozwolonej predkosci? niestety tak, jest to odcinek na wylocie ze zgierza (takie zadupie mieszkañcy maj± kompleks mniejszo¶ci wobec miasta ³odzi ale to i tak nie t³umaczy kretyñskiego zachowania) w stronê kutna. Lini± ci±g³a, przej¶cie dla pieszych górka, non stop jaki¶ debil tam wyprzedza. Policja siê tam pojawia ale tylko w celu postawienia radaru, wystarczy ¿eby stanêli tam kawa³ek dalej na górce to by chocia¿ mogli parê praw jazdy pozabieraæ. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-19 09:41:56 | |
Autor: Budzik | |
1000 radarow | |
U¿ytkownik krzysiek82 saab@user.pl ...
Chcesz powiedziec, ze tam gdzie jezdzisz, wyprzedzanie na pasach jest rownie powszechne, jak przekraczanie dozwolonej predkosci?niestety tak, jest to odcinek na wylocie ze zgierza (takie zadupie mieszkañcy maj± kompleks mniejszo¶ci wobec miasta ³odzi ale to i tak nie t³umaczy kretyñskiego zachowania) w stronê kutna. Lini± ci±g³a, przej¶cie dla pieszych górka, non stop jaki¶ debil tam wyprzedza. Policja siê tam pojawia ale tylko w celu postawienia radaru, wystarczy ¿eby stanêli tam kawa³ek dalej na górce to by chocia¿ mogli parê praw jazdy pozabieraæ. Po pierwsze - to jednak nie jest norma. Przekraczaja predkosc prawie wszyscy. Wyprzedzaja na pasach tylko niektórzy. Po drugie powy¿szy opis powinien jednak sugerowaæ (samo IMO to obisz) ze do zmiany w tym aspekcie nie sa przepisy tylko dzia³ania s³u¿b. |
|
Data: 2010-03-19 13:09:58 | |
Autor: neelix | |
1000 radarow | |
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns9D406C389F1AFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1... U¿ytkownik krzysiek82 saab@user.pl ... Co za kraj! A¿ tak bardzo do wszystkiego potrzeba kata? Samo istnienie przepisu nie wystarcza? To zabieraæ PJ ³ami±cym prawo i zamknaæ wordy do czasu poprawy sytuacji na drogach. Tak trudno zdobyæ PJ, a nikt tego nie docenia. neelix |
|
Data: 2010-03-19 21:58:58 | |
Autor: Budzik | |
1000 radarow | |
U¿ytkownik neelix aneelix@wp.pl ...
Co za kraj! A¿ tak bardzo do wszystkiego potrzeba kata? Samo istnienie przepisu nie wystarcza? To zabieraæ PJ ³ami±cym prawo i zamknaæ wordy do czasu poprawy sytuacji na drogach. Tak trudno zdobyæ PJ, a nikt tego nie docenia. to jest na pewno odpowiedz na mojego posta? |
|
Data: 2010-03-20 11:26:17 | |
Autor: neelix | |
1000 radarow | |
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns9D40E6F47145budzik61pocztaonetpl127.0.0.1... U¿ytkownik neelix aneelix@wp.pl ... A co za ró¿nica? Nadal w temacie. neelix |
|
Data: 2010-03-20 11:39:23 | |
Autor: Budzik | |
1000 radarow | |
U¿ytkownik neelix aneelix@wp.pl ...
to jest na pewno odpowiedz na mojego posta? i wszystko w temacie :))))) |
|
Data: 2010-03-19 12:03:06 | |
Autor: to | |
1000 radarow | |
krzysiek82 wrote:
należy więc dla przykładu nie zabraniać wyprzedzania na przejściu dla To czy jest to niebezpieczne zależy od konkretnego przypadku. Niebezpieczne jest wyprzedzanie bez widoczności, a nie "na przejściu" co nie zawsze jest ze sobą tożsame. Biorąc jednak pod uwagę to, że wielu kierowców nie ogarnia auta to akurat ten zakaz powinien raczej zostać. To taki przykład, jest sporo nieżyciowych przepisów to fakt Oczywiście, że poprawi, bo po pewnym czasie ludzie zobaczą, że przepisy są wreszcie po to, by im pomagać, a nie, jak teraz, w większości przeszkadzać i dawać pretekst do łupienia z kasy. Chęć łamania przepisów jest głęboko Podziel się nim z lekarzem... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-19 13:26:41 | |
Autor: neelix | |
1000 radarow | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba367fa$1news.home.net.pl... krzysiek82 wrote: Ale są wyrabiane nawyki. Jak do tego dojdzie zwiększona prędkość to czasu na reakcję zawsze zabraknie. Zapobieganie to jedna z metod podnoszenia bezpieczeństwa. To taki przykład, jest sporo nieżyciowych przepisów to faktOczywiście, że poprawi, bo po pewnym czasie ludzie zobaczą, że przepisy Bez przesady z tą kasą. Upływają lata zanim jakiś drogowy łobuz zostanie namierzony i ukarany. No chyba, ze ktoś olewa równo wszystko i wszystkich. Chęć łamania przepisów jest głębokoPodziel się nim z lekarzem... A niby dlaczego? W ludziach bardzo często jest negatywny stosunek do prawa albo przyzwolenie na łamanie i jakaś przyczyna tego jest. Na leczenie jest za późno. Wychowanie/edukacja jest na niskim poziomie, a to są tylko skutki. No i brak nieuchronnej kary, Z drugiej strony jednak nasza władza bardzo często dba o interesy innych rządów skupionych w międzynarodowych organizacjach zamiast o własnych obywateli. Gdyby ue nakazała chodzenia latem w waciaku i futrzanej czapce bo tak jest zdrowiej to nasi pierwsi by to wprowadzili, tak jak światła po unijnej sugestii. Tak bezmyślna jest PO. Zwolennicy świecenia w dzień by wprowadzić swoją głupotę potrzebowali10 lat i dojścia do władzy PO. Teraz na powrót do rozumu trzeba będzie czekać wieki. neelix |
|
Data: 2010-03-19 13:04:46 | |
Autor: neelix | |
1000 radarow | |
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hnvbl9$9ro$1atlantis.news.neostrada.pl... to pisze: Ale tamci już nie żyją. A ja odnoszę wrażenie, że jest mała wyobraźnia, malo rozumu i duże poczucie bezkarności. Jest jednak druga strona. Wczoraj pokazali Ostrowiec Św. i tam na odnowionym odcinku drogi naliczyli 120 znaków!!! Choinka. Większości nikt nie zauważa. neelix |
|
Data: 2010-03-19 12:09:29 | |
Autor: to | |
1000 radarow | |
neelix wrote:
Jest jednak druga strona. Tak właśnie jest, w dodatku duża część oznakowania na naszych drogach jest stawiana jakby losowo, w efekcie zamiast pomagać -- przeszkadza. Dopóki duża część oznakowania będzie z kosmosu to kierowcy będą je olewać. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-19 13:32:28 | |
Autor: neelix | |
1000 radarow | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba36979$1news.home.net.pl... neelix wrote: Ja kiedyś jechałem autobusem. Siedziałem przy oknie i przez pół godziny patrzyłem tylko na znaki. Oczywiście każdy króciutko sobie nazwałem. Po pół godzinie patrzenia mózg zaczynał się lasować. I nie było ich wcale tak dużo jak w Ostrowcu. No, ale jak znak może stać co 10m i na słupku może być kilka to na kilometrze spokojnie można wcisnąć setkę, a nawet kilka. Każdy znak to 1000zł. Tanie państwo czyli kolejna obietnica bez pokrycia. neelix |
|
Data: 2010-03-20 23:32:12 | |
Autor: Adam P³aszczyca | |
1000 radarow | |
Dnia Fri, 19 Mar 2010 09:09:42 +0100, krzysiek82 napisa³(a):
nale¿y wiêc dla przyk³adu nie zabraniaæ wyprzedzania na przej¶ciu dla pieszych? IMO przepis jest nadmiernie restrykcyjny. Có¿ z³ego w wyprzedzaniu na przej¶ciu, jesli mam ca³y czas zachowana widoczno¶c przej¶cia? Ba, jestem wstanie pokazac przyk³ad, kiedy wyprzedzani ebedzie bardziej bezpieczne od powstrzymania siê od tego¿. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-03-19 12:59:44 | |
Autor: neelix | |
1000 radarow | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba29935$1news.home.net.pl... krzysiek82 wrote: Chcesz unicestwić wszystkie przepisy, bo do tego prowadzi takie myślenie? Wachlarz łamanych przepisów jest bardzo szeroki-od przekraczania prędkosći i przejeżdżąnia na czerwonym do parkowania włącznie. neelix |
|
Data: 2010-03-19 12:05:40 | |
Autor: to | |
1000 radarow | |
neelix wrote:
Chcesz unicestwić wszystkie przepisy, bo do tego prowadzi takie Przecież napisałem, że te notorycznie łamane. Chodzi w szczególności o podniesienie limitów prędkości i poprawienie oznakowania poziomowego malowanego w większości jakby przez szaleńców (linie ciągłe, wyłączenia z ruchu). -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-19 13:39:14 | |
Autor: neelix | |
1000 radarow | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba36894$1news.home.net.pl... neelix wrote: Ja pamiętam jak modernizowali drogę. Zrobili tak szeroką, że spokojnie 4-pasową. Dobrze jeździło się do momentu jej uzbrojenia. Z 4 pasów zrobiły się nagle 2 i szerokie pobocza. Napieprzyli "wysepek", lewoskrętów i azyli dla pieszych, że jazda skończyła się. Oczywiście jeszcze znaki D-42 i B-33. Co do prędkości myślisz, że podniesienie limitów coś poprawi w kwestii sznowania prawa? Nie poprawi. Jak na dwujezdniowej było 80 to non stop auta dachowały i lądowały na pasie zieleni. Jak obniżyli do 60-ciu to zrobiło się ciaśniej, ale leżnie na boku to szczególny przypadek. Wtedy nikt nie przestrzegał ograniczenia, teraz też, ale nawet jak ktoś jedzie 80 to nie 100 czy 120. neelix |
|