Data: 2010-01-15 00:14:02 | |
Autor: jureko | |
100KM z 1L | |
może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około
100KM z 1L? Kojarzy mi się silnik 1,4l z mocą ~140KM (bez doładowania) - jakiś artykuł z dawnego 'motoru' utkwił mi w pamięci ale poszukiwania tego nie potwierdzają. -- jureko |
|
Data: 2010-01-15 00:21:26 | |
Autor: Adam Adamaszek | |
100KM z 1L | |
On 15 Sty, 09:14, jureko <jer...@gmail.com> wrote:
może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine Nawet więcej: 170 ps z 1.6 w 1991 roku. pozdr AA |
|
Data: 2010-01-15 09:21:26 | |
Autor: J.F. | |
100KM z 1L | |
Użytkownik "jureko" <jerys1@gmail.com> napisał w
może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około VTEC . 1.6l, 160 KM J. |
|
Data: 2010-01-15 09:30:01 | |
Autor: Hants | |
100KM z 1L | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hip8i3$88c$1news.onet.pl...
VTEC . 1.6l, 160 KM Jedyne auto, przez ktore zaplacilem mandat za prędkosc. :-) 5 osob w srodku, załadowane na maxa, ale i tak na piątce obijała głowy o zagłówki :-) No i auto trzybiegowe, uzywa sie tylko 1, 3 i 5. |
|
Data: 2010-01-26 16:57:09 | |
Autor: Diabełson | |
100KM z 1L | |
J.F. pisze:
Użytkownik "jureko" <jerys1@gmail.com> napisał w tak, słynny "witek" :) |
|
Data: 2010-01-15 09:28:09 | |
Autor: Agent | |
100KM z 1L | |
Użytkownik "jureko" <jerys1@gmail.com> napisał w wiadomości news:f254870e-f019-4630-86a9-20deb58ff786q4g2000yqm.googlegroups.com... może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około 100KM z 1L? Kojarzy mi się silnik 1,4l z mocą ~140KM (bez doładowania) - jakiś artykuł z dawnego 'motoru' utkwił mi w pamięci ale poszukiwania tego nie potwierdzają. -- Miała też wolnossący 2.0 200 KM używany m.in w VII gen w type-r jesli dobrze pamiętam |
|
Data: 2010-01-15 00:32:27 | |
Autor: Alex81 | |
100KM z 1L | |
On 15 Sty, 09:28, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:
Miała też wolnossący 2.0 200 KM używany m.in w VII gen w type-r jesli dobrze Przebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy, 240KM, 200Nm. -- pzdr Alex |
|
Data: 2010-01-15 10:29:35 | |
Autor: J. | |
100KM z 1L | |
W dniu 2010-01-15 09:32, Alex81 pisze:
Przebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy, mazda rx8 -> silnik 1.3* 190 lub 230 KM w zależności od wersji :) * - silnik wankla :) |
|
Data: 2010-01-15 10:36:21 | |
Autor: Jacek | |
100KM z 1L | |
J. pisze:
W dniu 2010-01-15 09:32, Alex81 pisze: a jak z niutonometrami - duzo? |
|
Data: 2010-01-15 10:50:03 | |
Autor: J. | |
100KM z 1L | |
W dniu 2010-01-15 10:36, Jacek pisze:
J. pisze: a jak z niutonometrami - duzo? 216 Nm bodajże |
|
Data: 2010-01-15 11:30:06 | |
Autor: Brzezi | |
100KM z 1L | |
pią, 15 sty 2010 o 10:36 GMT, Jacek napisał(a):
mazda rx8 -> silnik 1.3* 190 lub 230 KM w zależności od wersji :)a jak z niutonometrami - duzo? Liczy sie moc, nie Nm, to sie silnik bardzo wysokoobrotowy Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-01-15 10:36:05 | |
Autor: Jacek | |
100KM z 1L | |
Alex81 pisze:
On 15 Sty, 09:28, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote: Moc duza, moment tragicznie maly. |
|
Data: 2010-01-15 10:50:41 | |
Autor: kamil d | |
100KM z 1L | |
Jacek pisze:
Moc duza, moment tragicznie maly. I co z tego? -- kamil d red 206 |
|
Data: 2010-01-15 11:14:02 | |
Autor: Jacek | |
100KM z 1L | |
kamil d pisze:
Jacek pisze: To ze z wiertarek najlepsza jest Hilti. |
|
Data: 2010-01-15 12:55:10 | |
Autor: limken | |
100KM z 1L | |
Jacek wrote:
kamil d pisze: a wiesz co to skrzynia biegów czy jesteś kolejnym dyletantem? -- limken polimken |
|
Data: 2010-01-15 12:50:33 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:55:10 +0100, limken napisał(a):
I co z tego? A to skrzynia obniża obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu? Serio? W którym aucie? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 17:14:04 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
A to skrzynia obniĹźa obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu? O tym jak auto przyspiesza mĂłwi moment na koĹach, a ten zaleĹźy od przeĹoĹźenia, a z kolei to na jakim przeĹoĹźeniu da siÄ jechaÄ przy danej prÄdkoĹci zaleĹźy od mocy. Dopiero teraz siÄ tego dowiedziaĹeĹ? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 17:21:41 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia 15 Jan 2010 18:14:04 +0100, to napisał(a):
O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od przełożenia, a z kolei to na jakim przełożeniu da się jechać przy danej prędkości zależy od mocy. Dopiero teraz się tego dowiedziałeś? I nagle ten moment przesunie się z 7000 obrotów silnika na 3000??? Serio? W jakim aucie? Nie, tego wcześniej nie wiedziałem, chętnie się dowiem -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 17:30:59 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
O tym jak auto przyspiesza mĂłwi moment na koĹach, a ten zaleĹźy od Odróşniasz moment mierzony na koĹach od momentu mierzonego na silniku? MĂłwiÄ o tym pierwszym, bo ten mĂłwi bezpoĹrednio o tym, jak auto przyspiesza. JeĹşdzi siÄ na koĹach, a nie na wale napÄdowym. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 17:33:46 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia 15 Jan 2010 18:30:59 +0100, to napisał(a):
Odróżniasz moment mierzony na kołach od momentu mierzonego na silniku? Mówię o tym pierwszym, bo ten mówi bezpośrednio o tym, jak auto przyspiesza. Jeździ się na kołach, a nie na wale napędowym. Ale to na kołach będziesz miał przy niższych obrotach, czy wciąż silnik musi osiągać drugą prędkość kosmiczną? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 17:39:49 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
Odróşniasz moment mierzony na koĹach od momentu mierzonego na silniku? PiĹeĹ? czy wciÄ Ĺź silnik A co za róşnica? NaleĹźysz do osĂłb, ktĂłre bierze trwoga gdy przekraczajÄ 3000 rpm? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 17:56:52 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia 15 Jan 2010 18:39:49 +0100, to napisał(a):
Piłeś? Nie, zadaję proste i precyzyjne pytania, przerastają cię? czy wciąż silnik Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 18:02:34 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
PiĹeĹ? Wybacz, ale to pytanie nie jest proste, tylko debilne. czy wciÄ Ĺź silnik Nie kaĹźdy silnik "wyje" przy 5 tys. obrotĂłw... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 18:06:51 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia 15 Jan 2010 19:02:34 +0100, to napisał(a):
Nie każdy silnik "wyje" przy 5 tys. obrotów... Prawda. Ale prawie każdy taki silnik ma maksymalny moment obrotowy przy 3000-3500 obrotów, więc o nim tutaj nie rozmawiamy. Te, które były wspomniane powyżej - wyją jak upiór. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 18:22:05 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
Prawda. Ale prawie kaĹźdy taki silnik ma maksymalny moment obrotowy przy MĂłj ma w tych rejonach doĹÄ niski, bo wtedy przeĹÄ czajÄ siÄ doloty (przy ok. 3400 przy WOT). Z tym "prawie kaĹźdy" bym uwaĹźaĹ, nawet nie wiem, czy bÄdzie to wiÄkszoĹÄ. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-16 20:08:19 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
to pisze:
Waldek Godel wrote: IMHO kaĹźde benzynowe 4cyl badziewie... :-P pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-16 20:13:29 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
to pisze: Subaraki, nawet te atmosferyczne, majÄ dĹşwiÄk cokolwiek milszy niĹź rzÄdĂłwki. :) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochĂłd powinien byÄ jak kobieta - Ĺadny, znajÄ cy umiar z miĹym gĹosem. Ale zawsze znajdzie siÄ ktoĹ kto woli wrednÄ , wrzeszczÄ cÄ i wĹciekle umalowanÄ kurwÄ." |
|
Data: 2010-01-16 20:23:26 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Mario pisze:fakt, nie dopowiedziaĹem Ĺźe mam na myĹli "rzedĂłwki". :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-17 11:38:08 | |
Autor: J.F. | |
100KM z 1L | |
On Sat, 16 Jan 2010 20:23:26 +0100, Mario wrote:
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: A swoja droga o co tu chodzi ? Wszak cylindry odpalane tak samo czesto.. Magia napisu "Subaru" czy sportowego tlumika o basowym brzmieniu ? :-) J. |
|
Data: 2010-01-17 11:50:20 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
100KM z 1L | |
J.F. pisze:
On Sat, 16 Jan 2010 20:23:26 +0100, Mario wrote: Ale ich układ jakby trochę inny. :) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2010-01-17 12:05:55 | |
Autor: Robert Rędziak | |
100KM z 1L | |
On Sun, 17 Jan 2010 11:38:08 +0100, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Magia napisu "Subaru" czy sportowego tlumika o basowym brzmieniu ? :-) Magia różnoodległościowego kolektora. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-17 15:38:28 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
100KM z 1L | |
Robert Rędziak pisze:
On Sun, 17 Jan 2010 11:38:08 +0100, J.F Taki jest we wszystkich wersjach 2.0? W tych atmosferycznych również? Pytam, bo słyszałem 2.0, bodaj 125KM, już z obecnego wieku. I ni cholery nie chodziło to jak rzędowa 4-ka. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2010-01-17 15:05:12 | |
Autor: Robert Rędziak | |
100KM z 1L | |
On Sun, 17 Jan 2010 15:38:28 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
<mójnick@box43.pl> wrote: Taki jest we wszystkich wersjach 2.0? W tych atmosferycznych również? N/A nie bulgoczą tak bardzo, jak turbo, aczkolwiek ludzie kombinują z wydechami, bodajże od Legacy, żeby gadały. Natomiast STI z równoodległościowym praktycznie nie bulgocze. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-17 20:27:08 | |
Autor: Seba | |
100KM z 1L | |
Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:05:12 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
Tak BTW to dzisiaj przy okazji powrotu mojego ze Śląska do domu (przez A4) mijałem/wyprzedzałem kilkukrotnie nową Imprezę w wersji STI(którego kierownik to typowy 'chciałbym ale daję radę tylko na prostych' - ja miałem włączony tempomat, a 'przeciwnik' jechał w kratkę więc się mijaliśmy). Wiem, że wszyscy to wiedzą i mówią/piszą, ale naprawdę to auto pod względem designu zewnętrznego jest nieporozumieniem. Dawno nie widziałem tak nijakiego wizualnie samochodu - być może właściwości trakcyjne rekompensują ten aspekt, jednak decydenci z Subaru IMO lekko przesadzili. Wiemy jak to cudo się sprzedaje na świecie? In plus, czy in minus w stosunku do poprzedniej specyfikacji? -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2010-01-17 20:38:40 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Seba pisze:
Wiem, że wszyscy to wiedzą i mówią/piszą, ale naprawdę to Ale Impreza zawsze wyglądała jak ciepłe kluchy. I w historii ma większe gnioty niż obecna wersja (myślę o tym koszmarze z okrągłymi reflektorami). |
|
Data: 2010-01-18 11:05:34 | |
Autor: kamil | |
100KM z 1L | |
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:hivpl2$1dc$1nemesis.news.neostrada.pl... Seba pisze: Bugeye mialy przynajmniej charakter, do tego wersje STI i rozne tajpery JDM potrafily naprawde dobrze sie prezentowac. Przede wszystkim sa rozpoznawane z daleka, czego o nowych powiedziec nie mozna. Juz pare razy lapalem sie na staniu na swiatlach za nowa impreza i nie poznalem, ewentualnie kierownik do mnie macha, a pierwsza mysl to "czego chce ten z focusa?". Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-01-15 22:49:00 | |
Autor: raddek | |
100KM z 1L | |
Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być Widac, ze nigdy nie siedziales za kierownica RX8. Gwarantuje Ci, ze bys sie zdziwil.. |
|
Data: 2010-01-15 23:54:47 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
100KM z 1L | |
Dnia 15.01.2010 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
Waldek albo pieprzysz jak potłuczony albo nie jechałęś porządnie wygłuszonym autem. Taki przykład - IS 200 z paczką od TTE (200 KM). Silnik kręci się do 6 kRPM. Jezdzac tym autem wiedzialem ze trzeba zmienic bieg na wyzszy gdy miałem 5,5 kRPM - wtedy słychac było lekki szmer. Radio nie grało do oporu, w aucie siedziały 4 osoby i miały podobne wrażenia. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2010-01-16 20:09:09 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel pisze:
Dnia 15 Jan 2010 18:39:49 +0100, to napisał(a): heh, to jest nas już dwóch :-D pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-15 18:39:08 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:55:10 +0100, limken napisał(a): No jakbyś zgadł :) Skrzynia biegów obniża obroty i podnosi moment obrotowy. |
|
Data: 2010-01-15 17:40:39 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra wrote:
A to skrzynia obniĹźa obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu? Ale obrotĂłw silnika nie obniĹźa, a on siÄ uparĹ na silnik. ;-) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 18:47:34 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
to pisze:
Tomasz Pyra wrote: A on ma silnik bezpoĹrednio podĹÄ czony do kola czy jak? |
|
Data: 2010-01-15 17:48:39 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra wrote:
Ale obrotĂłw silnika nie obniĹźa, a on siÄ uparĹ na silnik. ;-) A bo ja wiem? ;-) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 21:10:19 | |
Autor: Karolek | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra pisze:
to pisze: Na V biegu praktycznie jakby tak bylo w wiekszosci samochodow ;> P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P -- Karolek |
|
Data: 2010-01-15 22:51:39 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Karolek pisze:
A on ma silnik bezpoĹrednio podĹÄ czony do kola czy jak? Jeszcze przeĹoĹźenie gĹĂłwne :) P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P Pod warunkiem Ĺźe kierowca w CRX nie wiedziaĹ Ĺźe wĹaĹnie braĹ udziaĹ w porĂłwnaniu przyspieszeĹ... Po przekonanie o wĹasnym lepszym przyspieszeniu niĹź wszystko wokóŠjest doĹÄ powszechne - rĂłwnieĹź na grupie pl.rec.rowery |
|
Data: 2010-01-15 22:55:53 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra wrote:
Pod warunkiem Ĺźe kierowca w CRX nie wiedziaĹ Ĺźe wĹaĹnie braĹ udziaĹ w To teĹź prawda. :) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-16 09:09:02 | |
Autor: Karolek | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra pisze:
Karolek pisze: Wiesz o co chodzi :> P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P Wiedzial i to bardzo dobrze, bo to bylo umowione :> Wysokie obroty i duzo halasu to robia wrazenie dobrego przyspieszenia, ale niekoniecznie jest to prawda. Po przekonanie o wĹasnym lepszym przyspieszeniu niĹź wszystko wokóŠjest doĹÄ powszechne - rĂłwnieĹź na grupie pl.rec.rowery No on mial takie przekonanie, po tygodniu sprzedal padline (bo czym tu sie chwalic, ze rodzinne kombi z dieslem wciagnelo) :P Ten cudowny crx na pierwszym biegu jeszcze mi odjezdzal (ASB ma kiepski start), na drugim juz w zasadzie odleglosc sie nie zmieniala, a na trzecim ogladal TDSa z tylu. W miare wzrostu predkosci roznica sie mocno poglebiala. -- Karolek |
|
Data: 2010-01-16 11:36:52 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
100KM z 1L | |
Karolek pisze:
No on mial takie przekonanie, po tygodniu sprzedal padline (bo czym tu sie chwalic, ze rodzinne kombi z dieslem wciagnelo) :P A to byĹa wersja 125 czy 160KM? -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochĂłd powinien byÄ jak kobieta - Ĺadny, znajÄ cy umiar z miĹym gĹosem. Ale zawsze znajdzie siÄ ktoĹ kto woli wrednÄ , wrzeszczÄ cÄ i wĹciekle umalowanÄ kurwÄ." |
|
Data: 2010-01-16 12:02:15 | |
Autor: Karolek | |
100KM z 1L | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Karolek pisze: Wiesz nie jestem fachowcem od hond, ale idac za wikipedia to byla druga generacja (92 rok) i to byl VTEC czyli ponoc 150KM. Ale musze sie przyznac, ze ciut oszukiwalem, bo u mnie moglo byc troche wiecej niz fabryczne 143KM. -- Karolek |
|
Data: 2010-01-15 22:55:05 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Karolek wrote:
P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a Mam trochÄ inne wraĹźenie. W wakacje jechaĹem TDI 110 koni. WydawaĹ mi siÄ caĹkiem dynamiczny do momentu, gdy prĂłbowaĹem poĹcigaÄ siÄ z jakimĹ motocyklem... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 17:57:33 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 18:39:08 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
No jakbyś zgadł :) Silnika? Będzie mniej wył i szybciej osiągał maksymalny moment obrotowy? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 19:09:40 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 15 Jan 2010 18:39:08 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): Ta skrzynia to w ogóle wypasione urządzenie :) Z jednej strony chodzi np. 6000rpm i 200Nm, a z drugiej wychodzi 3000rpm i 400Nm, czy ile tam chcesz. Cuda panie, istne cuda :) |
|
Data: 2010-01-15 18:12:44 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:09:40 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
Ta skrzynia to w ogóle wypasione urządzenie :) Najbardziej bym chciał, żeby wchodziło 2500 obrotów i 440 Nm. A jeszcze lepiej 1700 obrotów i 300 Nm -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 18:17:28 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
Najbardziej bym chciaĹ, Ĺźeby wchodziĹo 2500 obrotĂłw i 440 Nm. A jeszcze Kup sobie ciÄĹźarĂłwkÄ. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 18:32:06 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia 15 Jan 2010 19:17:28 +0100, to napisał(a):
Najbardziej bym chciał, żeby wchodziło 2500 obrotów i 440 Nm. A jeszcze Po co? Wystarczy nie mieć klapek na oczach - 2.HDi 16v ma 370 Nm przy 1500 obrótów, 2.7 HDi ma 440 Nm przy 1900 obrotów i nawet malutki 1.6 HDi plasuje się blisko tego co podałem - 240 Nm przy 1705 obrotów. Nie wspominając o 3.0 HDi który ma 450 Nm przy 1600 obrotów. I to jest przyjemność z jazdy, zwłaszcza tam, gdzie wszyscy spędzamy najwięcej czasu - w mieście. Silnik delikatnie mruczy na minimalnych obrotach, a auto jedzie jak trzeba. I nie trzeba bić pokłonów bóstwu szlifierki wysokoobrotowej. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 19:38:04 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel pisze:
Dnia 15 Jan 2010 19:17:28 +0100, to napisał(a): A rower to dopiero doskonałość. Jakieś 200Nm i to już przy 40rpm. |
|
Data: 2010-01-15 19:43:26 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 18:32:06 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody
napisał(a): I nie trzeba bić pokłonów bóstwu szlifierki wysokoobrotowej. Tudzież bóstwu niskoobrotowego traktora. Każdy lubi co chce, a nie to co Tobie się podoba :] A tak w ogóle to napisz od Ferrari i kilku pozostałych producentów marek "supercars", żeby przestali z tymi szlifirkami i zaczęli iść w kierunku słońca. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "A jeśli komu droga otwarta do nieba, / Tym co służą ojczyźnie. Jan Kochanowski (1530 - 1584)" |
|
Data: 2010-01-15 19:01:22 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:43:26 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):
A tak w ogóle to napisz od Ferrari i kilku pozostałych producentów marek Masz Ferrarri? Ktoś tu oprócz Przemka ma? Bo Przemek, nie wiem czy wiesz, na codzień dieslem jeździ. Oprócz tego - słyszałeś kiedykolwiek takie 2.7HDi pracujące? Z pewnościa jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 20:39:46 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel pisze:
Z pewnościa Jeden lubi szum morza, a inny lubi bociany ;) |
|
Data: 2010-01-15 19:51:14 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:39:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów. Prawda. Ale faktem obiektywnym jest, że silniki na niskich obrotach są ciche, a na wysokich głośne. Więc nowoczesnym dieslem można jechać w ciszy, czego nie da się zrobić z taką szlifierką. Nie darmo samochody wysokich klas, nawet w wersjach benzynowych nie mają szlifierek, tylko duże niskoobrotowe silniki. Nie darmo też wszystkie sportowe auta prawdziwej klasy GT, takie jak Aston Martin, czy Ferrari 612 mają silniki, których daje się w normalnej jeździe używać *względnie* cicho. Bo hałas męczy, a głównym wskaźnikiem auta wysokiej klasy jest możliwość podróży bez zmęczenia. Lub mało męczącej. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 20:04:52 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
Ale faktem obiektywnym jest, Ĺźe silniki na niskich obrotach sÄ ciche, a Faktem jest takĹźe, ze wiele silnikĂłw brzmi tak, Ĺźe chcesz je krÄciÄ, Ĺźeby usĹyszeÄ, jak brzmiÄ na wysokich obrotach... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 20:07:25 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia 15 Jan 2010 21:04:52 +0100, to napisał(a):
Faktem jest także, ze wiele silników brzmi tak, że chcesz je kręcić, żeby usłyszeć, jak brzmią na wysokich obrotach... Przez chwilę. Później to już jest wyłącznie zmęczenie. Jadąc w trasę wolę słyszeć muzykę z głośników lub rozmowę z osobą obok niż silnik. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-16 00:40:37 | |
Autor: Brzezi | |
100KM z 1L | |
pią, 15 sty 2010 o 21:07 GMT, Waldek Godel napisał(a):
Jadąc w trasę wolę słyszeć muzykę z głośników lub rozmowę z osobą obok niż^^^^ Dobrze to ujales, TY wolisz, ale nie narzucaj swoje woli innym, kazdy moze wolec co innego... Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-01-16 01:56:48 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
Przez chwilÄ. Później to juĹź jest wyĹÄ cznie zmÄczenie. JadÄ c w trasÄ BoĹ senior citizen... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 21:16:17 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:51:14 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody
napisał(a): Nie darmo samochody wysokich klas, Zdefiniuj "wysoka klasa" - bo jeśli mówisz o limuzynie, to tak. Jeśli o tym, co przez większość świadomych motomaniaków nazywa supercar to to : nawet w wersjach benzynowych nie mają szlifierek, tylko duże niskoobrotowe silniki. jest fałszem. Mają średnie/duże silniki, kręcące się wysoko. Bo hałas męczy, a głównym wskaźnikiem auta wysokiej klasy jest możliwość podróży bez zmęczenia. Lub mało męczącej. No patrz. To po co ludzie kupują wymuszki typu SSC, różnego rodzaju Ascari, Zondy, Enza i inne. Przecież to głupota - nie dość, że szlifierki to na dodatek pozbawione tony wygłuszeń, często klimatyzacji, radia, itp. Powiem Ci dlaczego - bo chcą, lubią i mają z tego frajdę. Większości nie stać na takie samochody, więc kupują S2000 czy inne TypeR'y. Po raz kolejny - nie dopuszczasz do siebie myśli, że ktos po prostu lubi takie silniki, lubi hałas, wibracje i inne - dla Ciebie - głupoty. Ja tam jestem w stanie zrozumieć, że ktoś ma lekkie, nieszkodliwe zboczenie odnośnie francuskich klekotów. Do czasu, gdy nie stara się wmówić innym, że to jedyny poprawny światopogląd. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Prowokacyjny jest każdy pisarz, który pokazuje rzeczywistość taką, jaka jest naprawdę. Siegfried Unseld." |
|
Data: 2010-01-15 20:21:56 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 21:16:17 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):
No patrz. To po co ludzie kupują wymuszki typu SSC, różnego rodzaju Ascari, ....a do jazdy na codzień inne auta, znacznie cichsze... CBDU -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-15 22:05:12 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:21:56 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody
napisał(a): ...a do jazdy na codzień inne auta, znacznie cichsze... Nie jesteś w stanie przyjąć, że ktoś codziennie takim jeździ, bo lubi od czasu do czasu posłuchać jak pracuje silnik na 8000 rpm, prawda ? Poza tym - szlifierkami też można jechać cicho :). 70-90% momentu osiąganego przy spacerowych rpm wystarczy do jazdy. Jak dla mnie to EOT - po raz kolejny udowadniasz, że jak ktoś betonem się urodził, to takim umrze :) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia." |
|
Data: 2010-01-15 21:12:07 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:05:12 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):
Nie jesteś w stanie przyjąć, że ktoś codziennie takim jeździ, bo lubi od czasu do czasu posłuchać jak pracuje silnik na 8000 rpm, prawda ? Poza tym - szlifierkami też można jechać cicho :). 70-90% momentu osiąganego przy spacerowych rpm wystarczy do jazdy. niezłą laurkę sobie wystawiasz.. gratuluję. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-16 20:16:14 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Marcin Stankiewicz pisze:
Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:21:56 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody ja to doskonale rozumiem, ale próbuje w swoich postach przedstawić inny (nie tylko mój) punkt widzenia. Ktoś ma duży silnik bo lubi, prawda? Cieszyłbym się jakbyś był w stanie to przyjąć. :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-16 23:21:25 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:16:14 +0100, Mario na pl.misc.samochody
napisał(a): ja to doskonale rozumiem, ale próbuje w swoich postach przedstawić inny (nie tylko mój) punkt widzenia. Ktoś ma duży silnik bo lubi, prawda? Cieszyłbym się jakbyś był w stanie to przyjąć. :-) A ten duży silnik to wszelkiego rodzaju HDi ? Czy raczej benzynowe V8 ;-) ? Bo jak pierwsze to jest mi obojętne, a jak drugie to tak - lubie bulgot big/small blocka. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Miłość to znaczy, że nigdy nie trzeba mówić "przepraszam". Dimitros Kazandzakis" |
|
Data: 2010-01-17 12:46:02 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Marcin Stankiewicz pisze:
Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:16:14 +0100, Mario na pl.misc.samochodyto drugie :-D Co ja tam wiem o hdi? To jakaś chyba firma ubezpieczeniowa ;-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-15 22:17:47 | |
Autor: Artur Maśląg | |
100KM z 1L | |
Marcin Stankiewicz pisze:
Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:21:56 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd. Przyjemność z kręcenia silna do 8krpm nie mieści się w tej definicji. Ubolewam, że żonkowy pojazd ma odcięcie przy 7500rpm. Poza tym - szlifirkami też można jechać cicho :). 70-90% momentu osiąganego przy spacerowych rpm wystrczy do jazdy. Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście poproszę o moc przy tych obrotach - z lita pojemności, no może być z 1.1. Jak dla mnie to EOT - po raz kolejny udowadniasz, że jak ktoś betonem się urodził, to takim umrze :) Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie mogę zgodzić się z taką argumentacją, która niestety ma podstawy jedynie emocjonalne, a nie merytoryczne. Od dawna wiadomo, że wygodnie i komfortowo jeździ się samochodami benzynowymi, wolnossącymi o sporych pojemnościach i nic tego nie zmieni. Owszem, są różne kombinacje, które pozwalają na "podobne" zachowania innych "układów" (np. spory diesel z automatyczną skrzynią), ale to nie jest to samo i na dłuższą metę męczy użytkownika, który z wiekiem chce spokoju i możliwości. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-01-15 23:19:54 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:17:47 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
napisał(a): Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd. W warunkach jazdy miejskiej - a to było w poście do którego się odniosłem - szlifierką też można jechać cicho, sprawnie i komfortowo. Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście Znajdz sobie dowolny wykres k20a, albo f20c - silniki Hondy. Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie Rozumiem, że światopogląd "francuskie* diesele są najlepsze na świecie" od dziś jest jedynym obowiązującym ? Bo tak wychodzi z merytorycznej argumentacji. * niepotrzebne skreślić. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Wenus chce aby jej drobne przestępstwa pozostały w ukryciu. Tybullus" |
|
Data: 2010-01-16 17:42:04 | |
Autor: Artur Maśląg | |
100KM z 1L | |
Marcin Stankiewicz pisze:
(...) W warunkach jazdy miejskiej - a to było w poście do którego się odniosłem - Cóż, to Twoje "też" brzmi cokolwiek śmiesznie - najwyraźniej podchodzisz do tego emocjonalnie, a nie merytorycznie. Różnica jest zasadnicza, ale widzą ją raczej ci, którzy mieli okazję skorzystać z dobrodziejstw większych pojemności i wiertarkami się w życiu najeździli. Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście Ekhem - możesz mi wskazać stosowne aplikacje z pojemności wskazanych? Jak długo jak tego nie zrobisz, tak długo nie będzie o czym dyskutować, ponieważ znam wykresy tych silników i jako żywo nie bardzo one mogą być argumentem w tej dyskusji. Rozumiem, że światopogląd "francuskie* diesele są najlepsze na świecie" od dziś jest jedynym obowiązującym ? Bo tak wychodzi z merytorycznej Źle rozumiesz, ale jakoś mnie to nie dziwi. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-01-16 23:33:45 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Sat, 16 Jan 2010 17:42:04 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
napisał(a): Cóż, to Twoje "też" brzmi cokolwiek śmiesznie Serio ? Nie wydaje mi się - pokazuję, że "szlifierka" też daje radę i nie trzeba się modlić do nikogo. W odróżnieniu od Godela nie staram się wmówić, że tylko jedne-określone silniki sa właściwe - bo nie są. Natomiast bezkrytyczne twierdzenie, że HDi to cudo, a wszystko inne jest be wywołuje u mnie negatywne wibracje. Sam nie jeźdzę ani szlifierką ani klekotem - w moim wozidełku jest sobie zwykła rzędowa 4, ani słaba, ani mocna - ale potrafię zrozumieć, że ktoś ma ochotę mieć cos innego pod maską i czerpać z tego przyjemność. najwyraźniej podchodzisz do tego emocjonalnie, a nie merytorycznie.:) Owszem - ale mylisz się. Różnica jest zasadnicza, ale widzą ją raczej ci, którzy mieli okazję skorzystać z dobrodziejstw większych pojemności i wiertarkami się w życiu najeździli. Najeździłem się trochę small blockiem - ale tam gdzie benzyna była tańsza od wody :) Ekhem - możesz mi wskazać stosowne aplikacje z pojemności wskazanych? S2000 i TypeR ? Bo mówilismy o silnikach ca. 2l i mocy 100 K M z litra. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Są kobiety - kwiaty i kobiety - owoce, są też kobiety - pestki, trudne do rozgryzienia." |
|
Data: 2010-01-16 20:14:21 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
ok, tylko jaki hałas, jakie wibracje? Już to widzę - "wibracje potężnego 1.6 hondy, potęgowane przez ogromnej średnicy wydech tego (jakby nie patrzeć) potwora mocy" Come on.. To jest jak mówienie o przestronnej, prestiżowej, ogromnej... kawalerce 19m2 :-) Rozumiem, że jak masz 5.7 V8 to mogą być wibracje i hałas. I to jest fajne. pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-16 20:19:05 | |
Autor: J.F. | |
100KM z 1L | |
On Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario wrote:
ok, tylko jaki hałas, jakie wibracje? Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie wibrowac, no chyba ze dodatkowymi walkami. V8 sie da. A halas z tlumika to tylko kwestia jego jakosci. J. |
|
Data: 2010-01-16 20:19:11 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
100KM z 1L | |
J.F. pisze:
On Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario wrote: A podobno R5 jest ideałem wyważenia wśród rzędówek. :P A co z V10 i V12? -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2010-01-17 11:42:00 | |
Autor: J.F. | |
100KM z 1L | |
On Sat, 16 Jan 2010 20:19:11 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
J.F. pisze: Ja sie myle i powienienem napisac R4, ale ty chyba R6 ? A co z V10 i V12? Co do R5 i V10 to sam jestem ciekaw - imo idealnie nie bedzie. V12 to dwie R6, wiec ideal jest. J. |
|
Data: 2010-01-16 20:24:59 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
J.F. pisze:
On Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario wrote: Wiem, wiem. Ale w praktyce to bywa różnie. :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-16 20:47:20 | |
Autor: Robert Rędziak | |
100KM z 1L | |
On Sat, 16 Jan 2010 20:19:05 +0100, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc Eeee? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-17 00:51:17 | |
Autor: DoQ | |
100KM z 1L | |
J.F. pisze:
Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie LOL. Tak się sklada że akurat R6 jest idealnie wyważonym układem :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-01-17 01:22:36 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
100KM z 1L | |
Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:19:05 +0100, J.F. napisał(a):
Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie I się mylisz. R6, B6, V8 - są wyważalne idealnie. Pochodne także. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-01-17 11:03:24 | |
Autor: J.F. | |
100KM z 1L | |
On Sun, 17 Jan 2010 01:22:36 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:19:05 +0100, J.F. napisał(a): Przepraszam bardzo, oczywiscie chialem napisac R4. cywilny 1.6 to na pewno tylko R4. A co do idealnosci - popros SP o zademonstrowanie R6 na wolnych obrotach :-) 2.5tds trzesie strasznie. J. |
|
Data: 2010-01-17 11:51:20 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
100KM z 1L | |
J.F. pisze:
On Sun, 17 Jan 2010 01:22:36 +0100, Adam Płaszczyca wrote: Jakby to powiedzieć - mission impossible. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2010-01-17 12:27:33 | |
Autor: J.F. | |
100KM z 1L | |
On Sun, 17 Jan 2010 11:51:20 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
J.F. pisze: A cos sie stalo ? J. |
|
Data: 2010-01-17 15:40:06 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
100KM z 1L | |
J.F. pisze:
On Sun, 17 Jan 2010 11:51:20 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: Auto wyemigrowało z Wrocka do Warsiawki. Rafał popyla bicyklem (nawet w tych śniegach!), albo służbówką. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2010-01-17 20:32:56 | |
Autor: Seba | |
100KM z 1L | |
Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:40:06 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a): A cos sie stalo ? Tam płacą więcej za złomowanie, czy jak? ;-) -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2010-01-17 22:04:25 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
100KM z 1L | |
Seba pisze:
Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:40:06 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak Rafał zadbał o zdrowie swoje, więc stwierdził że becie też się coś należy. Inaczej zarosłaby kurzem w tym jego podziemnym garażu. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2010-01-17 12:00:26 | |
Autor: Karolek | |
100KM z 1L | |
J.F. pisze:
Przepraszam bardzo, oczywiscie chialem napisac R4. Drzy, ale nie trzesie sie, chyba ze cos mu dolega. -- Karolek |
|
Data: 2010-01-16 23:35:29 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario na pl.misc.samochody
napisał(a): ok, tylko jaki hałas, jakie wibracje? Zapytaj WG. Rozumiem, że jak masz 5.7 V8 to mogą być wibracje i hałas. I to jest fajne. A czy ja gdzieś pisałem o V8 :) Odniosłem się do HDi. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Dziś rzeczywistą głową rodziny jest ten, kto decyduje, na jaki program nastawić telewizor. Peter Sellers." |
|
Data: 2010-01-15 22:39:00 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:39:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): Tylko w dieslu wysokie obroty to 2500rpm, a w silniku benzynowym wysokie to dopiero jakieś 4500. Silnik diesla jest po prostu głośniejszy przy tym samym obciążeniu niż silnik benzynowy. Więc nowoczesnym dieslem można jechać w ciszy, czego nie Silnik który osiąga obroty powyżej 2000rpm spokojnie można nazwać wysokoobrotowym. Nie darmo też wszystkie sportowe auta prawdziwej klasy GT, takie jak Aston ??? Ferrari 612 - redline=7600 Pmax=7250 Aston Vantage V8 - redline=7300 Pmax=7000 Generalnie Ferrari znane jest z wysilonych silników atmosferycznych, a tego nie zrobisz inaczej niż wysokimi obrotami. |
|
Data: 2010-01-15 22:44:29 | |
Autor: J.F. | |
100KM z 1L | |
On Fri, 15 Jan 2010 20:39:46 +0100, Tomasz Pyra wrote:
Jeden lubi szum morza, a inny lubi bociany ;) Ale co wy tak klekot i klekot. Moze ja zlego diesla mam, ale szumi nie gorzej niz benzyna. Oczywiscie na wyzszych obrotach. J. |
|
Data: 2010-01-15 21:17:31 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:01:22 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody
napisał(a): Masz Ferrarri? Nie :) A Ty ? I co to ma w sumie do rzeczy ? -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Ten tylko mężczyzną, kto się podoba kobiecie. Jean de la Fontaine" |
|
Data: 2010-01-15 23:47:40 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
100KM z 1L | |
Dnia 15.01.2010 Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> napisał/a:
Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:01:22 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody - Byłes kiedyśw Ameryce ? - Nie. - No widzisz a ja znak kogos kto byłi mi powiedział to i owo.... BP, MSPANC ;) -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net |
|
Data: 2010-01-16 13:27:45 | |
Autor: Przemek V | |
100KM z 1L | |
Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> napisał w wiadomości news:slrnhl1s4c.ts.karmmniechloru.net... Dnia 15.01.2010 Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> napisał/a: A tak swoją drogą to jest zadziwiająco elastyczna i ma całkiem momenciasty dół a ponieważ dźwięk się też zmienia ładnie więc przejście przez cały zakres od 2 do 8.x tys obr. sprawia dużo frajdy. |
|
Data: 2010-01-16 13:50:36 | |
Autor: Robert Rędziak | |
100KM z 1L | |
On Sat, 16 Jan 2010 13:27:45 +0100, Przemek V
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote: A tak swoją drogą to jest zadziwiająco elastyczna i ma całkiem momenciasty dół a ponieważ dźwięk się też zmienia ładnie więc przejście przez cały zakres od 2 do 8.x tys obr. sprawia dużo frajdy. Przemek, jak Ty możesz wytrzymać tę wiertarkę?! ;))) r. PS. R6 też fajnie burczy, zwłaszcza powyżej 4krpm gdy się otworzy drugi przelot w ostatnim tłumiku. Szkoda tylko, że w okolicach 5.5krpm już puchnie, ale taka kara za EuroCośtam. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-15 21:17:51 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:01:22 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody napisał(a):
Z pewnościa jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów. Z pewnościa dla Ciebie. Co niekoniecznie oznacza, że dla innych też :) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Jest się takim, jak miejsce, w którym się jest. Zofia Nałkowska (1884 - 1954)" |
|
Data: 2010-01-16 01:59:26 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel wrote:
Masz Ferrarri? KtoĹ tu oprĂłcz Przemka ma? Bo Przemek, nie wiem czy Nie sĹyszaĹem Ĺźadnego diesla ktĂłry by siÄ jakkolwiek zbliĹźyĹ brzmieniem do mojej prostej benzynowej V-ki. Te lepsze po prostu nie irytujÄ , te gorsze powyĹźej 3000 rpm brzmiÄ , jakby siÄ miaĹy rozlecieÄ. To ma byÄ ten rewelacyjny komfort akustyczny? Po za tym nie wiem dlaczego uparĹeĹ siÄ Ĺźeby porĂłwnywaÄ jakieĹ maĹe, wysilone silniki benzynowe z najwiÄkszymi i najdroĹźszymi dieslami. Nic pomiÄdzy nie zauwaĹźasz? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-16 12:21:08 | |
Autor: Brzezi | |
100KM z 1L | |
sob, 16 sty 2010 o 02:59 GMT, to napisał(a):
Masz Ferrarri? Ktoś tu oprócz Przemka ma? Bo Przemek, nie wiem czy Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6 cilindrowe diesle czy juz nawet 5, maja duzo przyjemniejszy bulgot... dla przykladu: http://www.youtube.com/watch?v=RlEYIhLNgVM Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-01-16 12:32:30 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Sat, 16 Jan 2010 12:21:08 +0100, Brzezi na pl.misc.samochody
napisał(a): Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6 Ale to nie jest stockowy wydech. I nie ma w nim nic ciekawego ;-) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Datek: Datek - na niewdzięczność zadatek. Fredro Aleksander" |
|
Data: 2010-01-16 12:49:55 | |
Autor: Brzezi | |
100KM z 1L | |
sob, 16 sty 2010 o 12:32 GMT, Marcin Stankiewicz napisał(a):
Dnia Sat, 16 Jan 2010 12:21:08 +0100, Brzezi na pl.misc.samochody Nagranie jest troche kiepskie, ale dziwiek jest raczej jak z silnika benzynowego, a nie klekot diesla, o to mi chodzilo, inne przyklady: http://www.youtube.com/watch?v=1O1T4WGxCNk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LB7E9bBpbQ0&feature=related Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-01-16 13:07:03 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
100KM z 1L | |
Dnia Sat, 16 Jan 2010 12:49:55 +0100, Brzezi na pl.misc.samochody
napisał(a): Nagranie jest troche kiepskie, ale dziwiek jest raczej jak z silnika Problem w tym, że silnik dalej brzmi jak diesel, natomiast z wydechu wydostaje się "stuningowane" coś. http://www.youtube.com/watch?v=1O1T4WGxCNk&feature=related Ale to po raz kolejny nie są stockowe wydechy - tylko robione pod specjalny efekt. A ten pierwszy na wolych rev to klekocze jak stary ursus niemalże ;-) Są diesle brzmiące znośnie - np. V10 od VAG'a, czy też V12 - ale to w dalszym ciagu diesle ... -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Jakie jest przeznaczenie człowieka? Być nim. Stanisław Jerzy Lec" |
|
Data: 2010-01-16 14:23:52 | |
Autor: Brzezi | |
100KM z 1L | |
sob, 16 sty 2010 o 13:07 GMT, Marcin Stankiewicz napisał(a):
specjalny efekt. A ten pierwszy na wolych rev to klekocze jak stary Ale samochodem nie jezdzi sie na wolnych obrotach, tylko pod obciazeniem, i wtedy ladnie brzmia... Ogolnie zestrojenie w wykonaniu BMW zawsze ladnie brzmi, BMW mozna z daleka zazwyczaj rozpoznac tylko po sluchu, to samo ma sie wlasnie do diesli... Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-01-16 14:37:34 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
Brzezi wrote:
Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6 Tutaj to pokazaĹeĹ brzmienie wydechu, ktĂłry w dodatku udaje sowÄ. PokaĹź diesla ktĂłry brzmi dobrze w kabinie ze stockowym wydechem i dolotem. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-16 15:40:23 | |
Autor: Brzezi | |
100KM z 1L | |
sob, 16 sty 2010 o 15:37 GMT, to napisał(a):
Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6 To o czym piszesz to spowodowane kiepskim mikrofonem, pewnie nagrywane z telefonu Pokaż diesla który brzmi dobrze w kabinie ze stockowym wydechem i dolotem. jezdzilem kiedys volvo D5, bardzo mi sie podobal ten dzwiek teraz jezdze wspomnianym BMW 30D, tez ma ladny dzwiek... fabryczny wydech nadaje ladnego brzmienia... Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-01-16 15:43:22 | |
Autor: Karolek | |
100KM z 1L | |
to pisze:
Brzezi wrote: 3.0d, 4.0d -- Karolek |
|
Data: 2010-01-16 17:24:45 | |
Autor: Waldek Godel | |
100KM z 1L | |
Dnia 16 Jan 2010 15:37:34 +0100, to napisał(a):
Tutaj to pokazałeś brzmienie wydechu, który w dodatku udaje sowę. Pokaż diesla który brzmi dobrze w kabinie ze stockowym wydechem i dolotem. Dobrze brzmienie diesla jest takie, kiedy głosniej słyszysz szum opon, jak wjedziesz na bardziej chropowaty asfalt. Bardzo dobre brzmienie diesla (i benzynowego również) jest jak głośniej słyszysz silnik normalnego auta obok (normalnego czyli bez popieprzonych układów wydechowych typu "wiadro") -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-01-16 20:57:44 | |
Autor: DoQ | |
100KM z 1L | |
to pisze:
Nie sĹyszaĹem Ĺźadnego diesla ktĂłry by siÄ jakkolwiek zbliĹźyĹ brzmieniem do mojej prostej benzynowej V-ki. Te lepsze po prostu nie irytujÄ , te gorsze powyĹźej 3000 rpm brzmiÄ , jakby siÄ miaĹy rozlecieÄ. To ma byÄ ten rewelacyjny komfort akustyczny? http://www.youtube.com/watch?v=Be1tiFYROR8 Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-01-16 20:26:19 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
DoQ wrote:
Nie sĹyszaĹem Ĺźadnego diesla ktĂłry by siÄ jakkolwiek zbliĹźyĹ brzmieniem PrĂłbujesz byÄ zabawny? ;) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-16 21:45:43 | |
Autor: DoQ | |
100KM z 1L | |
to pisze:
PrĂłbujesz byÄ zabawny? ;)Nie sĹyszaĹem Ĺźadnego diesla ktĂłry by siÄ jakkolwiek zbliĹźyĹ brzmieniemhttp://www.youtube.com/watch?v=Be1tiFYROR8 No chciales usĹyszeÄ fajny dĹşwiÄk z diesla, to porĂłwnujemy VkÄ do Vki :P A powaznie, akurat 2,7HDI brzmi calkiem ladnie wewnatrz, gulgocze i przyjemnie mruczy - http://www.youtube.com/watch?v=OeBxaodPw3k filmik tego nie oddaje co prawda,ale nie jest to absolutnie dzwiek przypominajacy diesla. Pozdrawiam PaweĹ |
|
Data: 2010-01-16 20:41:45 | |
Autor: DoQ | |
100KM z 1L | |
Waldek Godel pisze:
obrótów, 2.7 HDi ma 440 Nm przy 1900 obrotów i nawet malutki 1.6 HDi Ale akurat 1,6 HDI jest raczej mizerne jeśli chodzi o jakąkolwiek elastyczność. Jechać zaczyna dopiero powyżej 2000RPM, a te parametry wyglądają bajecznie tylko na papierze. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-01-15 19:23:05 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
to pisze:
Waldek Godel wrote: Wystarczy reduktor i nagle bÄdzie 2x wiÄkszy moment osiÄ gany juĹź przy 2x niĹźszych obrotach :) |
|
Data: 2010-01-15 13:32:55 | |
Autor: Jacek | |
100KM z 1L | |
limken pisze:
Jacek wrote: a o co w ogole chodzi? |
|
Data: 2010-01-15 13:49:45 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Jacek pisze:
limken pisze: no.. są ludzie, którzy lubią wachlować kijkiem, nerwowo spoglądając na obrotomierz, słuchając przy tym czegoś co przypomina hałas przytoczonego Hilti. No ale przecież to muzyka dla ich uszu, tak mówią przynajmniej a poza tym każdy Polak to sportowiec i jeździ sportowo. :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-15 13:50:51 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Jacek pisze: PS. ja wolę skrzynię automatyczną, koniecznie "podłączoną" do mocnego V8 made in usa. |
|
Data: 2010-01-15 22:02:09 | |
Autor: Artur Maśląg | |
100KM z 1L | |
limken pisze:
Jacek wrote: Poproszę o przepis, jak ta skrzynia biegów obniży obroty maksymalnej mocy, bądź maksymalnego momentu. W sumie to nawet nie proszę, ponieważ wiem, że takiego nie ma. Jak silnik jest mały, to musi być kręcony wysoko, by stosowną moc osiągnąć, która jakby nie patrzył jest iloczynem momentu i obrotów. Ten kto jeździł wieloma samochodami o zupełnie różnych charakterystykach będzie wiedział o co chodzi. To samo można powiedzieć o komforcie - to już temat szerszy :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-01-15 22:53:46 | |
Autor: Robert Rędziak | |
100KM z 1L | |
On Fri, 15 Jan 2010 22:02:09 +0100, Artur Maśląg
<futrzak@polbox.com> wrote: Jak silnik jest mały, to Chyba że ma sprawność wolumetryczną powyżej 1... r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-15 10:56:45 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Jacek pisze:
Alex81 pisze: właśnie :-) Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc koni z litra"? Pytanie, jak jeździ się takim gównem? Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(. Ten śmieć zaczął przyspieszać, jeśli to wogóle można tak nazwać od około 5000obr/min. Dla porównania, stara MeganeI z silnikiem 1.6 100KM, wieele lepiej dawała sobie radę. Może to kwestia elektrycznej przepustnicy i durnych norm euro4576982346908? Generalnie podzielam zdanie "there's no replacement for displacement" :-D pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-15 11:04:39 | |
Autor: kamil d | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Pytanie, jak jeździ się takim gównem? Pewno zajebiście :D Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-( Hmm... ale Megane ma chyba inne zastosowanie niż s2000. Zaraz powiecie, że w takiej s2000 to najlepiej sprawdził by się diesel ;) -- kamil d red 206 |
|
Data: 2010-01-15 11:08:45 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
pewnie jakieś zajebiste :-D tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-15 15:25:03 | |
Autor: kamil d | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P No przecież właśnie o to chodzi w tych autach :) S2000 to lekki roadster, mieli tam wsadzić 440ci z automatem? ;) -- kamil d red 206 |
|
Data: 2010-01-15 18:30:49 | |
Autor: Agent | |
100KM z 1L | |
Użytkownik "Mario" <camaro94@spam.onet.pl> napisał w wiadomości news:hipeqa$pbv$1news.onet.pl... Mi tam bu to odpowiadało. Chcesz to jedziesz to 3500 obr i jedziesz jak innym autem z silnikiem 2,0 dajmy na to o mocy 140 KM ale za to jak Ci fantazja uderzy do głowy to wciskasz i pięknie ciągniesz do 7000 obr |
|
Data: 2010-01-16 20:06:16 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Agent pisze:
ja powiem tak: Chcesz to jedziesz 2000-2500obr, jak fantazja uderza, wciskasz gaz i wszystko znika w Twoim lusterku OD RAZU aż do czerwonego pola przy 6000obr, dalej automat zmienia bieg i zabawa trwa dalej.. :-) Nie, nie mam na myśli Diesla. :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-16 20:45:30 | |
Autor: Robert Rędziak | |
100KM z 1L | |
On Sat, 16 Jan 2010 20:06:16 +0100, Mario <camaro94@spam.onet.pl>
wrote: Chcesz to jedziesz 2000-2500obr, jak fantazja uderza, wciskasz gaz i wszystko znika w Twoim lusterku OD RAZU aż do czerwonego pola przy 6000obr, dalej automat zmienia bieg i zabawa trwa dalej.. :-) No to pochwal się, co Ty tam masz w tym swoim Fbody, że grasz najszybszego gieroja na dzielni i poza nią ;> r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-16 21:59:55 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Robert Rędziak pisze:
On Sat, 16 Jan 2010 20:06:16 +0100, Mario <camaro94@spam.onet.pl>szybszego od chińskich dupowozów ;-) ale do najszybszego z fbody to dłuuga droga i nie o to mi chodzi. :-P pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-16 21:10:34 | |
Autor: Robert Rędziak | |
100KM z 1L | |
On Sat, 16 Jan 2010 21:59:55 +0100, Mario <camaro94@spam.onet.pl>
wrote: szybszego od chińskich dupowozów ;-) Tylko uważaj, żeby Ci jakiś skrzydlaty plastik krwi nie napsuł... ;> ale do najszybszego z fbody to dłuuga droga i nie o to mi chodzi. :-P Mnie by wystarczył IIIgen z LS2+Tremec t56, tylko z zawieszeniem trzeba by coś zrobić. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-17 12:51:45 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Robert Rędziak pisze:
On Sat, 16 Jan 2010 21:59:55 +0100, Mario <camaro94@spam.onet.pl> mi też :-) A co powiesz na 2gena? http://www.yearone.com/yodnn/Home/tabid/54/Default.aspx pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-17 12:04:52 | |
Autor: Robert Rędziak | |
100KM z 1L | |
On Sun, 17 Jan 2010 12:51:45 +0100, Mario <camaro94@spam.onet.pl>
wrote: Mnie by wystarczył IIIgen z LS2+Tremec t56, tylko z zawieszeniem Że jest wiele innych, fajniejszych pojazdów klasycznych. Natomiast 3rdgen z LS-em, szóstką i sensownym zawiasem jawi się jako stosunkowo tanie 400KM do zabawy. Inna sprawa, że z robocizną najprawdopodobniej nadal na tyle drogie, by na luzie sobie sprawić niebrzydkie E36 M3. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-01-15 11:52:03 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Moc duza, moment tragicznie maly. Duzo mocy z malej pojemnosci robi sie po to zeby miec w miare lekkie auto (czy inny pojazd). A w nim duzo mocy. ;-) To sa auta dla fanow czestego mieszania patykiem od biegow. Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od przypinania latki onanistow innym. Przeciez mozna jak to powiedzial poeta"roznic sie pieknie"... .... a potem i tak zostaniecie objechani. :-) KJ fan cwajtaktow +200 KM z litra |
|
Data: 2010-01-15 12:56:55 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
KJ Siła Słów pisze:
Mario pisze: wszystko co piszesz to racja, każdy ma swój gust.
właśnie, nie do końca. Tam gdzie "onanista" będzie szukał lewarka, u mnie automat zmieni bieg i 450Nm zrobi swoje :-P pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-15 14:48:38 | |
Autor: xs | |
100KM z 1L | |
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał(a):
Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do 8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu. Do tego dodac wage <800kg i mamy auto ktore przyspiesza juz z dolu tak jak wiekszosc zwyklych cywilnych aut, a na gorze ma takie jebniecie, ze az sie czlowiek sam usmiecha do siebie. To tak jakby porownac 1.8 75HP z Golfa III do 1.8 z ITR`a (192HP). ITR te 75HP to osiaga pewnie w okolicach 3 tys rpm, a golf pod 6 tys i chyba nie musze mowic co przyspiesza lepiej z nizszych obrotow ;) Ale wrazenie mulowatosci bierze sie z tego, ze wiertarki maja tak fenomenalnie mocna gore, ze dol wydaje sie byc slaby nawet jak jest na poziomie "normalnych aut". Jak sie przesiade ze swojego auta na diesla to dopiero jest katastrofa, ponizej 1900 rpm jest dramat, pozniej chwile do 4 tys idzie jako tak i trzeba zmieniac bieg. -- |
|
Data: 2010-01-15 16:07:33 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
100KM z 1L | |
xs pisze:
Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci sie do 8 tys rpm, ale miedzy 2500-6500 rpm ma >90% maks momentu. A to przepraszam, pisalem w oparciu o stereotypy. I co to za silnik detalicznie ? KJ |
|
Data: 2010-01-15 17:36:07 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
KJ SiĹa SĹĂłw wrote:
Ale nie zawsze wiertarka oznacza brak elastycznosci. Moj silnik kreci Moje teş oscyluje wokóŠ200 Nm w zakresie 1500-7000 rpm. ;-) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 16:12:22 | |
Autor: Tomek KaĹka | |
100KM z 1L | |
xs <xsystoff@NOSPAM.gazeta.pl> napisaĹ(a)
KJ SiĹa SĹĂłw <KJ@noway.com> napisaĹ(a): JeĹźdĹźÄ na codzieĹ Civikiem Type-R 200KM z 2l. Dodam tylko, Ĺźe jak siÄ chce, to moĹźna jeĹşdziÄ bez zmieniania biegĂłw takim samochodem. Zakres uĹźytecznych obrotĂłw to 2500-8000 obrotĂłw. -- Tomek |
|
Data: 2010-01-15 17:32:54 | |
Autor: to | |
100KM z 1L | |
KJ SiĹa SĹĂłw wrote:
Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie moga po Najfajniej siÄ jeĹşdzi autami, ktĂłre jadÄ dobrze w caĹym zakresie obrotĂłw. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-15 18:47:06 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
KJ Siła Słów pisze:
Mario pisze: Oj nie nie... W Hondach masz zmienne fazy rozrządu (i chyba też zmienną długość dolotu) i dzięki temu można zrobić silnik który będzie miał w dolnym zakresie obrotów cechy takie jak w zwykłych silnikach (niskie wałki i długi dolot), natomiast przy dociśnięciu gazu przełączy się w tryb wysokoobrotowy (ostre wałki i krótki dolot) i rozkręci spokojnie do 8000rpm nadal zachowując optymalne warunki napełniania cylindrów. W efekcie końcowym można mieć silnik o naprawdę doskonałej charakterystyce, przy tym ekonomiczny, cichy przy niskich obrotach itp. Wadą jest skomplikowana budowa i diagnostyka. |
|
Data: 2010-01-15 18:40:28 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Jacek pisze: Np. sport samochodowy i podział na klasy w nim stosowany. Bo tak na ulicę to też nie wiem po co. |
|
Data: 2010-01-16 20:02:53 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra pisze:
Mario pisze: zgadza się, ale czy sport mamy na ulicach? albo spytam inaczej: czy grupowicze PMS to sportowcy? ;-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-16 22:24:41 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Np. sport samochodowy i podział na klasy w nim stosowany. Ale to nie tylko sport i jego sztuczne ograniczenia. Bo tu nie chodzi o to, czy lepsze R4 czy V12, bo wiadomo że V12. Jest jeszcze kwestia ile to będzie kosztowało, jakie nadwozie to zmieści i jak to wtedy będzie jeździło. albo spytam inaczej: A ja nie wiem. Są jacyś? :) |
|
Data: 2010-01-16 23:41:32 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
100KM z 1L | |
On 2010-01-16, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Ale to nie tylko sport i jego sztuczne ograniczenia. Zależy jakimi kryteriami oceny się posłużysz... Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-01-17 12:57:22 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Skoro dla większości piszących tutaj, najważniejszy jest współczynnik "ile koni z litra" i oczywiście skrzynia manualna, co by wykorzystać w 101% możliwości silnika, aha.. no i bym zapomniał - zawieszenie umożliwiające zapieprzanie po zakrętach na granicy przyczepności.. No to powiedz, to wszystko do codziennej jazdy? Mnie na przykład nie podnieca wszystko powyższe, nie mam żyłki rajdowca, pucharu sejczento ;-) Choć jak pokazała ostatnio pogoda, jakoś sobie radzę na lodzie :-) to wolę mieć mocne auto, V8 z automatem. :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-17 13:59:08 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Zależy jeszcze jak samochód jest przygotowany. Można robić jakiś kompromisowy setup którym da się fajnie jeździć też po ulicach nawet dalsze trasy. Ale jak pójdzie się już na całość i zrobi typową rajdówkę, to wygodnie da się jechać pod warunkiem że to auto jedzie na lawecie :) Mnie na przykład nie podnieca wszystko powyższe, nie mam żyłki rajdowca, pucharu sejczento ;-) Jest jeszcze kwestia, że taki Civic który przyspiesza w 6.6s do setki, zużywa 9l/100km, jest wzorem tego jak samochód powinien się prowadzić i ma 200KM z wolnossącego silnika 2.0 kosztuje już niecałe 100tys zł. A ile kosztuje V8 z automatem o takich osiągach i jakie ma zużycie paliwa? |
|
Data: 2010-01-18 09:26:18 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Jest jeszcze kwestia, że taki Civic który przyspiesza w 6.6s do setki, zużywa 9l/100km, jest wzorem tego jak samochód powinien się prowadzić i ma 200KM z wolnossącego silnika 2.0 kosztuje już niecałe 100tys zł. autko takie kosztuje około 10-15 tys zł, "nasto" letnie w dobrym stanie technicznym, spalanie - cóż, ;-) 10L na trasie przy muskaniu gazu, około 16-17 przy jeździe miejskiej, a górnej granicy nie ma gdy chcesz trochę pocisnąć :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-18 23:33:21 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Nie chodzi o autko nasto letnie, a o nowe. |
|
Data: 2010-01-19 09:26:09 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra pisze:
Mario pisze: ale nowe TAM czy nowe tu, po opłaceniu haraczu dla okupanta? pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-19 19:46:25 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Nie chodzi o autko nasto letnie, a o nowe. Gdziekolwiek, byle jedno i drugie w tych samych warunkach w ramach porównania. Zresztą nie ma co porównywać. Szybkie auto z dużym silnikiem wskakuje od razu kilka klas wyżej, kosztuje zazwyczaj kilkukrotnie więcej. Po prostu bardziej wysilając mały silnik można zrobić tanie autko które fajnie jeździ. Idąc w duże silniki kończy się to dopiero jakimiś M5, Cayenne itp. itd. |
|
Data: 2010-01-20 12:53:32 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra pisze:
Mario pisze: ok, w USA cena nowego camaro zaczyna się od 23k$, przyjmijmy 25 dla równego rachunku, dolar po 3zl (zaokrąglam) to daje 75kzł. Czyli wychodzi Ci cena nowej Megane w wersji nasłabszej :-) Prawdopodobnie w USA nie kupisz arcydzieła francuskiej myśli technicznej ale tuningując badziewie 2.0 R4 tam, które nawet kosztuje połowę tego co camaro (to tylko przykład, może być mustang albo Chally), wyjdzie Cię to drożej. Pamiętaj że tam jest o wiele bardziej rozwinięty rynek tunerski dla autek z V8 i jest łatwiej/taniej :-) Zresztą nie ma co porównywać. dobra, ale cały czas mówisz o nowym autku, tak? Bo już się pogubiłem, bo dalej piszesz o wysilaniu silnika, czyli kupujesz nowe autko i od razu robisz silnik na mocniejszy? To bez sensu, lepiej do takich celów mieć używane auto. pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-20 22:06:58 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
100KM z 1L | |
Mario pisze:
Szybkie auto z dużym silnikiem wskakuje od razu kilka klas wyżej, kosztuje zazwyczaj kilkukrotnie więcej. Mówię o nowych silnikach z małymi mocnymi silnikami - typu wspomniany Civic 2.0 200KM albo 1.6 160KM, są też silniki 1.4 VW które w najmocniejszej wersji mają chyba coś około 170KM i podobne kwiatki. Jeżeli chodzi o tuning używanych, to w małym silniku to są też znacznie mniejsze pieniądze. Sam mam Cinquecento w którym mam około 80-90KM i nie jest to drogie w zbudowaniu. Sama baza CC to jakieś grosze, silnik z przełożeniem można myśleć od 2000zł. Zawieszenie i reszta to już wg. uznania. Za 10000zł można myśleć o zupełnie profesjonalnym uturbieniu Seicento tak w okolice 150KM+. Im większy samochód i większe silniki to wszystko idzie odpowiednio w górę - często nawet bez uzasadnienia w faktycznie ponoszonych kosztach, ale po prostu jest drożej i już :) |
|
Data: 2010-01-21 12:48:35 | |
Autor: Mario | |
100KM z 1L | |
Tu się nie zgadzam. Różnych części do autek amerykańskich (większe silniki :-) ) jest cała masa i to relatywnie tanio, gdyż jest spory wybór, konkurencja u producentów itp. Za 10000zł, można spokojnie też założyć supercharger do takiego 5.7 i robi Ci się zamiast 320KM -> 400KM+. To po co wydawać taką kasę na tylko 150KM? Pytam serio. pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-21 13:31:05 | |
Autor: Massai | |
100KM z 1L | |
Mario wrote:
Czyli w obydwu wypadkach dodatkowe circa 100KM za 10k pln. Z "drobną" różnicą w masie samego pojazdu i przyroście procentowym w stosunku do bazowej mocy. CC ze stupięćdziesięciokonnym silnikiem... maszyna do zwijania asfaltu, a nie samochód ;-) Ktoś mnie kiedyś przewiózł mocno zrobionym CC (coś koło 100 KM) po lotnisku, i nie wyobrażam sobie jazdy ze 150 konikami... -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-01-25 13:38:52 | |
Autor: kamil | |
100KM z 1L | |
"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message news:hj9kup$st0$1inews.gazeta.pl... Mario wrote: Pytanie, jak to skreca (mocnych FWD ze szpera kilka mialem i wiecej nie chce), i po ilu kilometrach rozsypie sie skrzynia i przeniesienie napedu. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-01-18 16:25:42 | |
Autor: Tomek KaĹka | |
100KM z 1L | |
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisaĹ(a)
Ale naprawde, to jest tak, Ĺźe albo "przyspiesza do setki", albo pali 9l/100 :) MĂłj Type-R pali w mieĹcie 11-12 przy spokojnej jeĹşdzie. jest wzorem tego jak samochĂłd powinien siÄ prowadziÄ i ma 200KM z wolnossÄ cego silnika 2.0 kosztuje juĹź niecaĹe 100tys zĹ. Dodam tylko, Ĺźe sprawdza siÄ jako samochĂłd rodzinny. Ma spory bagaĹźnik i duĹźo miejsca z tyĹu. WadÄ , przy uzywaniu w mieĹcie, jest maĹo cywilne zawieszenie. -- Tomek |
|
Data: 2010-01-19 09:46:33 | |
Autor: kamil | |
100KM z 1L | |
"TomekKaĹka" <tom@tomkan.eu.org> wrote in message news:slrnhl9277.rhn.tomtv2.dom.local... Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisaĹ(a) Mowa o nowym CTR? Masz kola 18" czy 19"? Jezdzilem testowo wersja z opcjonalnymi wiekszymi felgami i faktycznie wygodne to nie bylo w porownaniu do mojego dosc twardego auta. Za to spalanie wg komputera w miescie jakies 11.5 litra, co nie bylo zle na jazde testowa (czyli raczej malo oszczedna). Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-01-19 13:54:35 | |
Autor: Tomek KaĹka | |
100KM z 1L | |
kamil <kamil@spam.com> napisaĹ(a)
Nowy, 18''. Wygoda jest wzglÄdna, ale jak siÄ czasami przejadÄ jakÄ Ĺ CorollÄ , albo nawet AlfÄ 156 Ĺźony, to odczuwam sporÄ ulgÄ. WraĹźenie potÄguje teĹź to, Ĺźe mieszkam na obrzeĹźach Warszawy, gdzie ulice sÄ w zĹym stanie i nie wszystkie asfaltowe. Za to spalanie wg komputera w miescie jakies 11.5 litra, co nie bylo zle na jazde testowa (czyli raczej malo oszczedna). Latem zdaĹźaĹo mi siÄ zejĹÄ ze spalaniem do 10.6, zimÄ mam okoĹo 11.5. To sÄ liczby z komputera, raczej trzeba do nich dodaÄ kilka dziesiÄ tych. -- Tomek |
|
Data: 2010-01-15 17:57:38 | |
Autor: DoQ | |
100KM z 1L | |
Alex81 pisze:
Miała też wolnossący 2.0 200 KM używany m.in w VII gen w type-r jesli dobrzePrzebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy, Ale to dosc swieze auto :) Jest jeszcze np. dosc leciwy Lancer Cyborg 1,6 178KM :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-01-15 10:31:29 | |
Autor: bratPit[pr] | |
100KM z 1L | |
może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około 100KM z 1L? Kojarzy mi się silnik 1,4l z mocą ~140KM (bez doładowania) - jakiś artykuł z dawnego 'motoru' utkwił mi w pamięci ale poszukiwania tego nie potwierdzają. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - była też Integra pojemność 1.8 i 220KM, brat |
|
Data: 2010-01-15 10:30:22 | |
Autor: Massai | |
100KM z 1L | |
bratPit[pr] wrote:
hm, 220KM? B18C5 miało 192 koniki. Jakaś wersja na rynek japoński? -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-01-15 12:24:29 | |
Autor: bratPit[pr] | |
100KM z 1L | |
była też Integra pojemność 1.8 i 220KM, hm, 220KM? coś pochrzaniłem, znalazłem gdzieś w necie 1.8, 200KM (a nie 220KM), i 2.0 220KM, niestety nie ma oznaczeń silników, 2.0 220KM ponoć miała taka Integra znajomego przywieziona ze Szwajcarii (type R) ale na ile to prawda to nie wiem, brat |
|
Data: 2010-01-15 11:35:49 | |
Autor: Massai | |
100KM z 1L | |
bratPit[pr] wrote:
2.0 220km, to AFAIR była wersja Accorda type R na rynek japoński, europejski Accord type R miał 212KM. Ale to chyba nie było montowane w Integrze... -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-01-15 13:22:37 | |
Autor: bratPit[pr] | |
100KM z 1L | |
> > była też Integra pojemność 1.8 i 220KM, wiem że to nie dowód ;-) ale w/g tecdoc'a, który ma podpięty m.in. intercars pod swój katalog online http://sklep.intercars.com.pl/ jak wejdziesz w Integrę 02- to jest ten silnik w wykazie, brat |
|
Data: 2010-01-15 04:50:33 | |
Autor: Alex81 | |
100KM z 1L | |
On 15 Sty, 13:22, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
>> > > była też Integra pojemność 1.8 i 220KM, Chyba o roznych Integrach mowicie :) Integra 02- (czyli Integra DC5) jak najbardziej miala silnik 2.0 - K20 w roznych wariantach. Zreszta: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Integra_DC5 :) -- pzdr Alex |
|
Data: 2010-01-15 13:24:02 | |
Autor: Massai | |
100KM z 1L | |
Alex81 wrote:
On 15 Sty, 13:22, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote: No rzeczywiście, znałem ten model tylko jako Acura RSX ;-) Ale faktycznie, chodzi też pod nazwą Honda Integra... -- Pozdro Massai |
|