100m - gratulacje

Data: 2009-06-15 21:22:37
Autor: Kris
100m - gratulacje

Użytkownik "jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h15b2l$6l5$1inews.gazeta.pl...
Gratulacje pierwszej setki, dla Krisa Gąstalika :)
http://divingclub.pl/

Dzieki Jacku
zainteresowani wiedzia o co chodzi o dla pozostalych

Jacek sie troche pospieszyl poniewaz na stronce nie ma jeszcze tej informacji
ta ktora tam widnieje jest o nurkowaniu na 100 m ale na Hanczy i nie przez moja osobe

Ja to nurkowanie odbylem w Attersee, ale zrobilem to dla siebie i nie robie z tego "medialnego show"

tak czy inaczej zainteresowani wiedza o co chodzi

Data: 2009-06-15 21:43:27
Autor: SHARMDIVER.PL
100m - gratulacje
Kris wrote:

Ja to nurkowanie odbylem w Attersee, ale zrobilem to dla siebie i nie robie z tego "medialnego show"

tak czy inaczej zainteresowani wiedza o co chodzi

pozdrawiam

Czy mógłbyś napisać po co nurkować tylko po to aby zobaczyć odczyt z głębokościomierza?

Ja nurkuję po coś :) : aby zobaczyć przecudowne rybki, bajeczne rafy, jaskinie, wraki

Data: 2009-06-15 22:23:58
Autor: Kris
100m - gratulacje

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:h16835$glb$1news.onet.pl...
Kris wrote:

[...]

Kazdy ma jakies swoje upodobania jednemu sie podobaja rybki innemu akwarium a o gustach sie nie dyskutuje wiec....

Ja nurkuję po coś :) : aby zobaczyć przecudowne rybki, bajeczne rafy, jaskinie, wraki

no i w sumie bardzo dobrze ze wolisz przecudne rybki dla kazdego cos milego ale tak swoja droga Janku ostatnio po ilosci twoich postow widac ze sporo czasu spedzasz w necie zamiast w wodzie i pisze to wcale nie zlosliwie zeby nie bylo

Data: 2009-06-15 22:34:47
Autor: SHARMDIVER.PL
100m - gratulacje

Kris wrote:

[...]

Napisz po co nurkujesz aby zobaczyć odczyt głębokościomierza?

Data: 2009-06-15 22:51:56
Autor: Kris
100m - gratulacje

Kris wrote:

[...]

napisalem ci juz ze o gustach sie nie dyskutuje ale skoro nalegasz to..

nurkuje bo lubie a ze lubie nurkowac gleboko wiec to robie..

Data: 2009-06-15 23:25:52
Autor: SHARMDIVER.PL
100m - gratulacje
Kris wrote:

Napisz po co nurkujesz aby zobaczyć odczyt głębokościomierza?

napisalem ci juz ze o gustach sie nie dyskutuje ale skoro nalegasz to..

nurkuje bo lubie a ze lubie nurkowac gleboko wiec to robie..

Tak, ale może napiszesz więcej o tym co jest ciekawego w zobaczeniu jakiegoś odczytu na głębokościomierzu - bo przecież niczemu innemu Twoje nurkowanie nie służy?
Co zobaczył poza mułem Twój kolega w Hańczy?
A co Ty ciekawego widziałeś na dnie?

Data: 2009-06-16 11:40:03
Autor: Włodzimierz Kołacz
100m - gratulacje

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:h16e37$4mb$1news.onet.pl...
Kris wrote:

[...]

Drogi Jasiu
Jak kris napisał o gustach się nie dyskutuje. Jeden lubi "gańdzie" inny lubi nurkować za rybkami (fantastyczne zajęcie takie nurkowanie) jeszcze inny lubi pić gorzałę a inny woli ten dreszczyk emocji związany z ryzykiem nurkowania głębokiego a jeszcze inny lubi właśnie zobaczyć na głębokościomierzu tą magiczną trzy cyfrową liczbę. Którą bywa i tak że powiesi sobie nad łóżkiem albo biurkiem jako swoje osiągnięcie życiowe. Są i tacy dla  których precyzyjne zrealizowanie planu nurkowania głębokiego jest tym co ich podnieca i satysfakcjonuje. Ale zapewne znajdą się i tacy dla których głębokość ma być punktem na drodze kariery instruktorskiej mającej przyciągnąć rzesze zainteresowanych. Jednak jakbyś Jasiu z Sharm nie wiedział to aby to zrobić dobrze to jest to trudna sztuka wymagająca wiele pracy, godnej pochwały,  nad wszystkimi aspektami nurkowania.

Ja nie lubię i nie będę gonił za trzy cyfrowymi liczbami w lokboku.  Nie bawi mnie to i nie będzie mnie bawiło. Wielu moich absolwentów i kolegów nurkowych myśli o takiej drodze własnego rozwoju. Niektórzy już zrealizowali swoje marzenia o głębinach (różnie to było realizowane a wszyscy mi o tym mówią albo piszą o swoich sukcesach :-) inni jeszcze tylko o tym myślą i się uczą aby sprostać trudnym wymogom. Ale na miły bóg dlaczego miał bym dociekać na forum po co ktoś to robi?. Owszem w prywatnych kontaktach rozmawiamy sobie o tym dlaczego i także o tym jaka droga do celu będzie najlepsza a także o ryzyku z tym związanym. Nie mam prawa zabraniać robić tego co ich bawi i satysfakcjonuje. Nie tędy droga do bezpiecznego nurkowania.

Jasiu z Sharm nurkowanie ma wiele oblicz. Ty wolisz swoje, ja swoje a kris woli swoją drogę nurkową. Gratuluję mu realizacji marzeń tak jak swego czasu gratulowałem K. Benduckiemu czy M. Poradzie ich osiągnięć. Oboje akurat już spełnili się w nurkowaniu do końca i są dla reszty nurków jasnym przykładem. Jestem przekonany (na podstawie rozmów i korespondencji z nimi) że znali dobrze ryzyko i je podjęli świadomie. Jestem przekonany że ich droga nurkowa była wybrana świadomie w oparciu o wiedzę na temat ryzyka nurkowań głębokich.

Tak sobie myślę że zamiast bezsensownych pytań o to co widzisz na dnie, zapytał o kalkulacje ryzyka lub stosunek do tego ryzyka lub to jaką drogę przeszli do obecnych osiągnięć. Zapytaj o takie i podobne problemy nurków uprawiających ten rodzaj nurkowania. To z pewnością było by to korzystniejsze dla nich samych i dla reszty forumowiczów niż dowalanie się o gusta. Już kiedyś zadałeś pytanie o to co fajnego można zobaczyć w polskich wodach. Ja widzę wiele Ty nie widzisz nic fajnego. Widać jesteś ślepy albo masz inny gust.

 Myślę że jako najlepszy instruktor w Sharm wiesz to dobrze a tu wyłącznie lubisz  robić z siebie głupa. Skoro tak lubisz. Nic mi do tego.

Serdecznie pozdrawiam Włodek

Data: 2009-06-16 11:51:57
Autor: adam
100m - gratulacje
bawi mnie to i nie będzie mnie bawiło. Wielu moich absolwentów i kolegów

A nie uważasz, że instruktor powinien takich "absolwentów" odpowiedzialnie przygotować do głębszych nurków?, a nie tylko odbębnić to co ma w skserowaneym podręczniku PADI?

adam

Data: 2009-06-16 12:01:08
Autor: Rafi
100m - gratulacje

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h17q00$kin$1news.onet.pl...
[...]

kolina spierdalaj...

Data: 2009-06-16 12:06:40
Autor: adam
100m - gratulacje
A nie uważasz, że instruktor powinien takich "absolwentów" odpowiedzialnie przygotować do głębszych nurków?, a nie tylko odbębnić to co ma w skserowaneym podręczniku PADI?

Ja to widzem tak, że Jasio pisze że nie jest problemem nurkowanie głęboko, tylko narcystyczne i egshibicjonistyczne afiszowywanie się z "rekordami".
Klient nura, potem koledzy piszą "gratulacje", wątek puchnie i nareszcie koleś jest w googlu.

Żeby być w googlu nie trzeba nurać głęboko

adam k.

Data: 2009-06-16 16:08:10
Autor: Włodzimierz Kołacz
100m - gratulacje

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h17qrj$nce$1news.onet.pl...
[...]

Kolina spieprzaj dziadu
Bo już sama sobie odpowiadasz tworząc chore byty medialne.
Oczywiście nie trzeba w ogóle nurkować aby znaleźć się w gogle. Wystarczy być porąbanym trollem.

Data: 2009-06-16 16:08:40
Autor: Włodzimierz Kołacz
100m - gratulacje

[...]

Ponieważ jesteś porąbanym trollem a ja mam chwilę czasu To ci odpowiem. Choćby po to aby cię nakarmić :-)
Po pierwsze masz złe przykłady ze swojego podwórka. Ja nie kseruję podręczników PADI. Każdy z moich kursantów PADI kupuje nowiutki podręcznik w takiej fajnej saszetce z kilkoma ważnymi dodatkami. Rozumiem że Twój instruktor dawał Ci zajechane kopie na których niewiele dało się przeczytać a jeszcze mniej zrozumieć. Skoro wszystkich i wszystko oceniasz według własnej chorej wizji. Widać to po Twoich wypowiedziach.
Po drugie Zapewniam że są przygotowywani do głębszych nurków tak aby w zgodzie ze swoimi uprawnieniami zrobili to dobrze. I Ci którzy ukończyli moje szkolenie robią to przyzwoicie co widać w wodzie.
Pochwal się głupolu swoim szkoleniem i nie zapomnij podać swoich danych abyśmy mogli prawdziwość tego sprawdzić.

Data: 2009-06-16 17:12:27
Autor: adam
100m - gratulacje
Po drugie Zapewniam że są przygotowywani do głębszych nurków tak aby w zgodzie ze swoimi uprawnieniami zrobili to dobrze. I Ci którzy ukończyli

Przepraszam, ale w jakich akwenach szkolisz do głębszych nurków w POlsce? Na koparkach?

Data: 2009-06-16 17:38:55
Autor: Włodzimierz Kołacz
100m - gratulacje

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h18cou$d7p$1news.onet.pl...
[...]

Chcesz do mnie na kurs że Cię to interesuje?
Naucz się czytać to być może zrozumiesz co napisałem. Choć wątpię.....

Data: 2009-06-16 17:48:56
Autor: adam
100m - gratulacje
Naucz się czytać to być może zrozumiesz co napisałem. Choć wątpię.....

NIewinne pyanie o "kursy" i już ucieczka od odpowiedzi (co ukrywasz?)
To tak jak z tymi ksero: widomo że wszyscy kserują tylko nie ty......

Data: 2009-06-16 19:55:02
Autor: Włodzimierz Kołacz
100m - gratulacje

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h18etc$j1r$1news.onet.pl...
Naucz się czytać to być może zrozumiesz co napisałem. Choć wątpię.....

NIewinne pyanie o "kursy" i już ucieczka od odpowiedzi (co ukrywasz?)
To tak jak z tymi ksero: widomo że wszyscy kserują tylko nie ty......

Nie, broń panie. Tylko nie rozumiejącym o czym piszę nie udzielam odpowiedzi bo szkoda mi na to czasu. Poza tym zadałem ci głupku już wiele pytań i na żadne nie byłeś w stanie odpowiedzieć.
Tak, ja nie kseruję materiałów swoim kursantom.
Spieprzaj dziadu

Data: 2009-06-16 20:05:00
Autor: adam
100m - gratulacje
Tak, ja nie kseruję materiałów swoim kursantom.

Im bardziej zaprzeczasz tym bardziej ci nie wierze....

Data: 2009-06-16 20:13:08
Autor: Włodzimierz Kołacz
100m - gratulacje

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h18msg$bi9$1news.onet.pl...
Tak, ja nie kseruję materiałów swoim kursantom.

Im bardziej zaprzeczasz tym bardziej ci nie wierze....

 Lepiej stracić z mądrym niż zyskać z głupim.

Data: 2009-06-16 20:16:08
Autor: adam
100m - gratulacje
Lepiej stracić z mądrym niż zyskać z głupim.

Jeśli to motto twoich szkoleń, to który warian obowiązuje? Raczej tracą kursanci czy mają doczynienia z głupcem?

Data: 2009-06-16 20:24:34
Autor: Włodzimierz Kołacz
100m - gratulacje

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h18nhc$dne$1news.onet.pl...
Lepiej stracić z mądrym niż zyskać z głupim.

Jeśli to motto twoich szkoleń, to który warian obowiązuje? Raczej tracą kursanci czy mają doczynienia z głupcem?

Naucz się kretynie czytać ze zrozumieniem.

Data: 2009-06-16 20:30:20
Autor: adam
100m - gratulacje
Naucz się kretynie czytać ze zrozumieniem.

Policz ile wyzwisk zawarłeś w kilku postach. I ty nazywasz się instruktorem, wychowawcą
Wstyd mi za ciebie

Adam

Data: 2009-06-16 22:35:40
Autor: _Slnt_
100m - gratulacje
adam pisze:

Wstyd mi za ciebie

kolina, najsampierw wstydź się za siebie, a potem spierdalaj

Data: 2009-06-16 21:57:08
Autor: Tomek Sienicki
100m - gratulacje
adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):

Policz ile wyzwisk zawarłeś w kilku postach. I ty nazywasz się instruktorem,
wychowawcą
Wstyd mi za ciebie

Adam

:) Kolina, czy jak Ci tam, a nie jest Ci wstyd zachowywać się w ten sposób? Zastanawiam się, jak się czujesz przed monitorem pisząc te wszystkie pierdoły?  Są tacy którzy twierdzą, że Trole walą .... przed monitorem :) Ja zaś sądzę, że raczej to nie jest możliwe, bo aż tyle mogą ?!!! Takich orłów to nawet w klubie biznesmena chyba nie znajdziemy? Ale może się mylę... W każdym razie jeżeli sądzisz, że doprowadzasz wszystkich do furii, i że nie możemy przez Ciebie spać, że polujemy na Twoją tożsamość, że myślimy o Tobie przez choćby ułamek chwili, gdy wylogujemy się z Usenetu... to niestety muszę Cię zmartwić - nie jest tak :) Tak naprawdę to nas to wali:) I powiem Ci, że pisz nawet więcej, ale choć trochę nas rozbaw, bo póki co prezentujesz poziom Trola z Naszej Klasy, a to i Tobie i nam chyba się nie za bardzo podoba:)

Pozdrowienia dla gościa, który myśli że jest intrygujący z nadzieją, że może wreszcie się takim stanie...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-06-17 07:05:51
Autor:
100m - gratulacje
Tomek Sienicki <t-sienicki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

:) Kolina, czy jak Ci tam, a nie jest Ci wstyd zachowywać się w ten sposób? Zastanawiam się, jak się czujesz przed monitorem pisząc te wszystkie pierdoły?

Tomek wiesz że twoją postawę i bezkompromisowość cenię wysoko.
Ale prawdziwe trole to: olob, robaks, pies_na_teorie. Rozrabiają na
pl.sci,fizyka, chemia, filozofia. Bluzgają, ordynarnie manipulują mają
totalnie powierzchowną wiedzę. W dyskusji po kilku dniach możesz się
dowiedzieć że to ty nie wiedziałeś czegoś, a pomiot Ciebie uczy (znany IT też
to stosuje, dokumentacja istnieje). Cofnięcie do wcześniejszych wpisów
rozwiewa wątpliwości. Na FN i DiW było jeszcze weselej usłużni szczekacze z
ochroną moderatorów (2 zostało wyświęconych na instruktorów, pozostali IT
zastanawiają się dlaczego, kroją się kolejne kazusy MM). Dlatego uważam że nie warto ostro polemizować, chce ktoś odpowiedź na jakieś
pytanie, to na początek pytanie w jego stronę. Nie odpowiada to nie ma
potrzeby odpowiadać szczegółowo. Szybciej dochodzi do detonacji, ale szybciej
wiadomo kto jest dupa (PTTK stosował określenie "who is chuj").

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-17 08:44:12
Autor: jacekplacek
100m - gratulacje
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
wiadomo kto jest dupa (PTTK stosował określenie "who is chuj").

W "klimacie" byłoby: Qui penis aquam turbat?

Data: 2009-06-17 10:48:21
Autor: Włodzimierz Kołacz
100m - gratulacje

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h190d8$bi3$1news.onet.pl...
Wstyd mi za ciebie

Wstyd mi za ciebie

Adam

Ja się bawię bo mam chwilkę czasu pomiędzy zajęciami.  Nie zauważyłeś tego głupku?. Zasmucę cię, czas na "zabawy z tobą" już mi się skończył i już nikt ci nie zrobi tak dobrze jak ja :-). Bo rozumiem że skoro prowokujesz do lania po pysku to lanie cię w ryło sprawia ci niesamowitą przyjemność. Cóż są różne psychiczne zboczenia na tym świecie.

A tak z ciekawości zapytam bo się naoglądałem różnych dziwactw na filmach akcji.
Smyczy też używasz do tych zabaw?
Może i pejczyk idzie w ruch?
Ile razy lubisz dostać w pysk zanim będziesz usatysfakcjonowany zboczku?
Czy sprawia ci przyjemność jak ktoś leje na ciebie z góry?
Czym czyścisz ekran i okolice po tych zabawach?

Opisz trochę swój zboczony świat, może uda się nam zrozumieć dlaczego robisz z siebie pośmiewisko? Twój profil psychiczny znakomicie pasuje do tych określeń. Znakomicie to ujął Tomek S. i Rysiu C. Ale rozumiem, że  nie pojąłeś nic z tego co napisali oni i ja.

Dalej baw się sam ze sobą, kiepska kopio trola:-).

Data: 2009-06-15 22:52:26
Autor: _Slnt_
100m - gratulacje
SHARMDIVER.PL pisze:

Napisz po co nurkujesz aby zobaczyć odczyt głębokościomierza?

A ty Jasiu?

Aby zobaczyć parę brudnych, pomiętych livrów?

Data: 2009-06-15 23:10:14
Autor: ~BitPump
100m - gratulacje
Ja nurkuję po coś :) : aby zobaczyć przecudowne rybki, bajeczne rafy, jaskinie, wraki

U kogo robiłeś uprawnienia jaskiniowe?
Jak szukałem to nie znalazłem wielu instruktorów jaskiniowych w Egipcie.

~BitPump

Data: 2009-06-15 23:33:53
Autor: SHARMDIVER.PL
100m - gratulacje
~BitPump wrote:
[...]

Czy szanowny Pan mógłby jeszcze raz przeczytać swój tekst?

Data: 2009-06-15 21:59:25
Autor: Tomek Sienicki
100m - gratulacje
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
~BitPump wrote:
> Jak szukałem to nie znalazłem wielu instruktorów jaskiniowych w Egipcie.

Czy szanowny Pan mógłby jeszcze raz przeczytać swój tekst?

A czy nasz wielce szacowny kolega - instruktor mógłby odpisać choć raz na temat i napisać gdzie i u kogo oraz jakie  uprawnienia jaskiniowe zdobył, by móc zachwycać się cudownymi, zalanymi lecz zamkniętymi przestrzeniami?

--
tomek Sienicki

Data: 2009-06-16 10:03:28
Autor: ~BitPump
100m - gratulacje
jaskinie, wraki
U kogo robiłeś uprawnienia jaskiniowe?
Jak szukałem to nie znalazłem wielu instruktorów jaskiniowych w Egipcie.

Czy szanowny Pan mógłby jeszcze raz przeczytać swój tekst?

Na wstępie pragnę zauważyć, iż nie jesteśmy na "Pan", bo swego czasu mieliśmy okazję nurkować razem i wtedy przeszliśmy na "Ty".

Może wyjaśnię dokładniej cel mojego poprzedniego postu. Chciałbym zrobić kurs jaskiniowy i - o ile są takie możliwości - nie widzę powodu, aby nie zrobić go w Egipcie. Szukałem instruktora w Egipcie, ale nie znalazłem takowego ani na liście NACD ani NSS-CDS ani nawet IANTD.

Dlatego też pytam u kogo robiłeś kurs, bo zakładam (może błędnie?), że w Egipcie i możesz kogoś polecić z własnego doświadczenia.

~BitPump

100m - gratulacje