100zł za otwarcie konta w inteligo

Data: 2013-03-30 20:21:16
Autor: MS
100zł za otwarcie konta w inteligo
Zapraszam do skorzystania z promocji inteligo, a dokładniej programu lojalnościowego inteligo. Za założenie pierwszego konta w inteligo- 100zł w kuponach do empiku (chętnie wymienię je na 100zł w pln).
Warunki:
1. Założenie pierwszego konta Inteligo z mojego polecenia. (tj. przy zakładaniu podajesz polecającego tzn mnie:))
2. W ciągu 30 dni od podpisania umowy wydać min. 300zł nowo wydaną kartą debetową.
3. Odebrać kupony do empiku za 100zł bądź napisać do mnie to wymienię je na kasę.

Więcej szczegółowy proszę o kontakt wajper4876@gmail.com

Data: 2013-04-02 10:56:04
Autor: forestdumb
MS wrote:
Zapraszam do skorzystania z promocji inteligo, a dokładniej programu
lojalnościowego inteligo. Za założenie pierwszego konta w inteligo-
100zł w kuponach do empiku (chętnie wymienię je na 100zł w pln).

sredni ten program abstrachujac od twojego spamu

w mailu zachecajacym mnie do polecania napisali "bon 100zl" a w regulaminie pisza juz o 2 bonach po 50zl a zakupy wg regulaminu drogiego empiku. W tym regulaminie: 1 bon - 1 zamowienie, koszty przesylki platne osobno.

A wiec lipka, 50zl na sensowne rzeczy nie starczy, kupony nie lacza sie. Na pocieszenie darmowa dostawa do salonu empik. Ale jak ktos mieszka w mniejszym miescie... srednie to to.

Data: 2013-04-02 13:51:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100zł za otwarcie konta w inteligo

"forestdumb" 515a9d1d$0$1257$65785112@news.neostrada.pl

sredni ten program abstrachujac od twojego spamu

Akurat spamem to jego postu nijak nazwać nie można.

  "MS" kj7dv8$96g$1@news.dialog.net.pl

  > 100zł w kuponach do empiku (chętnie wymienię je na 100zł w pln).

W czym zatem tkwi problem?

Data: 2013-04-02 17:00:22
Autor: RobertS
100zł za otwarcie konta w inteligo

A wiec lipka, 50zl na sensowne rzeczy nie starczy, kupony nie lacza sie.
Na pocieszenie darmowa dostawa do salonu empik. Ale jak ktos mieszka w
mniejszym miescie... srednie to to.

średnia to oferta, ale jak ktoś lubi tak łapać kasę to można założyć konto w GO/OO i dostać za to 50 zł w monecie (przelew na konto) a nie jakieś tam bony do wykorzystania gdzieś tam ;-)

nie trzeba niczego deklarować a konto można po jakimś czasie zamknąć...

wszystko oczywiście bez wychodzenia z domu, papiery kurier przywiezie

RobertS

Data: 2013-04-04 04:53:10
Autor: pws
100zł za otwarcie konta w inteligo
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 17:00:22 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
¶rednia to oferta, ale jak kto¶ lubi tak łapać kasę to można założyć konto w GO/OO i dostać za to 50 zł w monecie (przelew na konto) a nie jakie¶ tam bony do wykorzystania gdzie¶ tam ;-)

nie trzeba niczego deklarować a konto można po jakim¶ czasie zamkn±ć...

wszystko oczywi¶cie bez wychodzenia z domu, papiery kurier przywiezie

-- pozdrawiam

RobertS

Co to za oferta? Podaj więcej szczegółów, bo na stronie banku takowej nie ma.

Data: 2013-04-04 06:05:33
Autor: Tek
On Thursday, April 4, 2013 1:53:10 PM UTC+2, pws wrote:
RobertS Co to za oferta? Podaj więcej szczegółów, bo na stronie banku takowej nie ma.
www.maminteligo.pl - tam jest opis i regulamin programu, dostać można 100 zł bony do empik.com/smyk.com

też mogę polecać ;) więc jak kto¶ chętny to zapraszam do kontaktu:
tek[malpka]wp.pl

a jak ktos woli gotówkę to mogę te bony odkupić (od poleconych przez siebie oczywi¶cie :) )
Tek

Data: 2013-04-11 12:00:55
Autor: pws
100zł za otwarcie konta w inteligo
Jeżeli kto¶ chce założyć konto w Inteligo z mojego polecenia, to podaję mój kod poleceń (promocyjny): PDI8708078178
Wszystkie warunki z mojej strony spełnione. Warunki nowego klienta dostępne s± na maminteligo.pl. Po ich spełnieniu dostajesz 100 zł w dwóch bonach do Empiku (2×50 zł). Nie wymieniam bonów na gotówkę!

A je¶li chcesz z mojego polecenia otworzyć konto w BZ WBK, to pisz na maila: pws[małpa]onet.pl
(700 + 100 zł w gotówce od banku)

Data: 2013-04-16 05:10:42
Autor: az.anonim
100zł za otwarcie konta w inteligo
Hmm, nie wiem czy wła¶nie dobrowolnie nie wypisałem siebie z tego programu a osobie polecaj±cej zablokowałem otrzymanie premii...

Kilka dni temu przeczytałem dokladnie warunki, zaznaczyłem wszystkie zgody na przetwarzanie danych osobowych i otrzymywanie spamu podczas składania wniosku.

Dzisiaj przyszedł kurier i na umowie "automatycznie" zaznaczyłem, że nie wyrazam zgody na otrzymywanie spamu zapominaj±c o warunku promocji "mam inteligo".

Pomijam kwestie dlaczego przy kurierze po raz kolejny musialem zaznacz±c tę zgode.
Czy możliwe jest kolejna zmiana "zgody na spam" np w systemie transakcyjnym?

Data: 2013-04-16 05:56:45
Autor: pws
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 14:10:42 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
[...]

Z tego co wiem (a sprawdzałem przed chwil± w systemie), to można to zmienić w ustawieniach i danych - zwykłe zaznaczenie ptaszka.

Data: 2015-07-17 08:54:01
Autor: zbyszekskalski1970
100zł za otwarcie konta w inteligo
Wraca promocja Inteligo. Tym razem 100 zł premii za otwarcie konta. Wystarczy być nowym klientem, złożyć wniosek oraz używać karty debetowej, by w łatwy sposób zgarn±ć premię. Konto jest darmowe, można je zamkn±ć po zdobyciu premii lub korzystać dalej, je¶li spodoba się Wam ten rachunek. Więcej na: inteligo.wordpress.com/

Data: 2015-07-18 14:33:01
Autor: Zbynek Ltd.
zbyszekskalski1970@gmail.com napisał(a) :
[...]

Uwaga na tę stronę. Próbuje zainstalować trojana.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2015-07-18 21:30:50
Autor: Uncle Pete
On 2015-07-17 17:54, zbyszekskalski1970@gmail.com wrote:
[...]

Nie wiedziałem, że Inteligo korzysta z domeny Wordpress ;)

100zł za otwarcie konta w inteligo