100zł za otwarcie konta w inteligo

Data: 2013-04-02 10:56:04
Autor: forestdumb
100zł za otwarcie konta w inteligo
MS wrote:
Zapraszam do skorzystania z promocji inteligo, a dokładniej programu
lojalnościowego inteligo. Za założenie pierwszego konta w inteligo-
100zł w kuponach do empiku (chętnie wymienię je na 100zł w pln).

sredni ten program abstrachujac od twojego spamu

w mailu zachecajacym mnie do polecania napisali "bon 100zl" a w regulaminie pisza juz o 2 bonach po 50zl a zakupy wg regulaminu drogiego empiku. W tym regulaminie: 1 bon - 1 zamowienie, koszty przesylki platne osobno.

A wiec lipka, 50zl na sensowne rzeczy nie starczy, kupony nie lacza sie. Na pocieszenie darmowa dostawa do salonu empik. Ale jak ktos mieszka w mniejszym miescie... srednie to to.

Data: 2013-04-02 13:51:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
100zł za otwarcie konta w inteligo

"forestdumb" 515a9d1d$0$1257$65785112@news.neostrada.pl

sredni ten program abstrachujac od twojego spamu

Akurat spamem to jego postu nijak nazwać nie można.

  "MS" kj7dv8$96g$1@news.dialog.net.pl

  > 100zł w kuponach do empiku (chętnie wymienię je na 100zł w pln).

W czym zatem tkwi problem?

Data: 2013-04-02 17:00:22
Autor: RobertS
100zł za otwarcie konta w inteligo

A wiec lipka, 50zl na sensowne rzeczy nie starczy, kupony nie lacza sie.
Na pocieszenie darmowa dostawa do salonu empik. Ale jak ktos mieszka w
mniejszym miescie... srednie to to.

średnia to oferta, ale jak ktoś lubi tak łapać kasę to można założyć konto w GO/OO i dostać za to 50 zł w monecie (przelew na konto) a nie jakieś tam bony do wykorzystania gdzieś tam ;-)

nie trzeba niczego deklarować a konto można po jakimś czasie zamknąć...

wszystko oczywiście bez wychodzenia z domu, papiery kurier przywiezie

RobertS

Data: 2013-04-04 04:53:10
Autor: pws
100zł za otwarcie konta w inteligo
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 17:00:22 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
¶rednia to oferta, ale jak kto¶ lubi tak łapać kasę to można założyć konto w GO/OO i dostać za to 50 zł w monecie (przelew na konto) a nie jakie¶ tam bony do wykorzystania gdzie¶ tam ;-)

nie trzeba niczego deklarować a konto można po jakim¶ czasie zamkn±ć...

wszystko oczywi¶cie bez wychodzenia z domu, papiery kurier przywiezie

-- pozdrawiam

RobertS

Co to za oferta? Podaj więcej szczegółów, bo na stronie banku takowej nie ma.

Data: 2013-04-04 06:05:33
Autor: Tek
On Thursday, April 4, 2013 1:53:10 PM UTC+2, pws wrote:
RobertS Co to za oferta? Podaj więcej szczegółów, bo na stronie banku takowej nie ma.
www.maminteligo.pl - tam jest opis i regulamin programu, dostać można 100 zł bony do empik.com/smyk.com

też mogę polecać ;) więc jak kto¶ chętny to zapraszam do kontaktu:
tek[malpka]wp.pl

a jak ktos woli gotówkę to mogę te bony odkupić (od poleconych przez siebie oczywi¶cie :) )
Tek

Data: 2013-04-11 12:00:55
Autor: pws
100zł za otwarcie konta w inteligo
Jeżeli kto¶ chce założyć konto w Inteligo z mojego polecenia, to podaję mój kod poleceń (promocyjny): PDI8708078178
Wszystkie warunki z mojej strony spełnione. Warunki nowego klienta dostępne s± na maminteligo.pl. Po ich spełnieniu dostajesz 100 zł w dwóch bonach do Empiku (2×50 zł). Nie wymieniam bonów na gotówkę!

A je¶li chcesz z mojego polecenia otworzyć konto w BZ WBK, to pisz na maila: pws[małpa]onet.pl
(700 + 100 zł w gotówce od banku)

Data: 2013-04-16 05:10:42
Autor: az.anonim
100zł za otwarcie konta w inteligo
Hmm, nie wiem czy wła¶nie dobrowolnie nie wypisałem siebie z tego programu a osobie polecaj±cej zablokowałem otrzymanie premii...

Kilka dni temu przeczytałem dokladnie warunki, zaznaczyłem wszystkie zgody na przetwarzanie danych osobowych i otrzymywanie spamu podczas składania wniosku.

Dzisiaj przyszedł kurier i na umowie "automatycznie" zaznaczyłem, że nie wyrazam zgody na otrzymywanie spamu zapominaj±c o warunku promocji "mam inteligo".

Pomijam kwestie dlaczego przy kurierze po raz kolejny musialem zaznacz±c tę zgode.
Czy możliwe jest kolejna zmiana "zgody na spam" np w systemie transakcyjnym?

Data: 2013-04-16 05:56:45
Autor: pws
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 14:10:42 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
[...]

Z tego co wiem (a sprawdzałem przed chwil± w systemie), to można to zmienić w ustawieniach i danych - zwykłe zaznaczenie ptaszka.

Data: 2015-07-17 08:54:01
Autor: zbyszekskalski1970
100zł za otwarcie konta w inteligo
Wraca promocja Inteligo. Tym razem 100 zł premii za otwarcie konta. Wystarczy być nowym klientem, złożyć wniosek oraz używać karty debetowej, by w łatwy sposób zgarn±ć premię. Konto jest darmowe, można je zamkn±ć po zdobyciu premii lub korzystać dalej, je¶li spodoba się Wam ten rachunek. Więcej na: inteligo.wordpress.com/

Data: 2015-07-18 14:33:01
Autor: Zbynek Ltd.
zbyszekskalski1970@gmail.com napisał(a) :
[...]

Uwaga na tę stronę. Próbuje zainstalować trojana.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2015-07-18 21:30:50
Autor: Uncle Pete
On 2015-07-17 17:54, zbyszekskalski1970@gmail.com wrote:
[...]

Nie wiedziałem, że Inteligo korzysta z domeny Wordpress ;)

100zł za otwarcie konta w inteligo