100zł do Biedronki jakby komu¶ się chciało

Data: 2020-10-14 06:14:04
Autor: Kris
100zł do Biedronki jakby komu¶ się chciało
Mbank przysłał mi reklamę że daj± 100zł do biedronki.
Nie czytałem szczegółów bo z takich promocji nie korzystam ale może kto¶ zechce skorzystać
Dawid na pewno;)

Data: 2020-10-14 06:32:43
Autor: Dawid Rutkowski
100zł do Biedronki jakby komuś się chciało
W dniu ¶roda, 14 paĽdziernika 2020 15:14:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Mbank przysłał mi reklamę że daj± 100zł do biedronki.
Nie czytałem szczegółów bo z takich promocji nie korzystam ale może kto¶ zechce skorzystać
Dawid na pewno;)

Eee, 100zł - ostatnio z 200zł zrezygnowali¶my, bo strach było i¶ć do oddziału santandera (bezpodstawnie - dzi¶ byłem i nie do¶ć, że załatwiłem KK to jeszcze jak zwykle trafiło się co¶ fajnego - przyszedł go¶ciu z workiem bilonu i wpłacał go w kasie, po pół godzinie, jak wychodziłem, udało im się posortować nominały do osobnych woreczków - być może kole¶ zrobił na zło¶ć, bo mu się naliczyły jakie¶ opłaty - tzn. czy bezpodstawnie to się jeszcze zobaczy za jakie¶ 2 tygodnie ;> ) - a citek dał ostatnio 500zł za wzięcie kredytu (który tego samego dnia w 95% spłaciłem t± sam± kas±, któr± od nich dostałem - więc zarobiłem ja oraz po¶rednik kredytowy - ale cóż, chc±cemu, czyli citkowi, nie dzieje sie krzywda).

Ale ja nic nie mam w mB±ku - więc czy to na pewno reklama Z mB±ka, czy reklama mB±ka rozsyłana na o¶lep przez wynajętych spamerów, a Tobie się nudzi? ;P

Data: 2020-10-14 07:23:07
Autor: Kris
W dniu ¶roda, 14 paĽdziernika 2020 15:32:45 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Ale ja nic nie mam w mB±ku - więc czy to na pewno reklama Z mB±ka, czy reklama mB±ka rozsyłana na o¶lep przez wynajętych spamerów, a Tobie się nudzi? ;P

A wpisanie w google "mbank 100zł biedronka" przerasta Twoje możliwo¶ci?

Data: 2020-10-14 07:49:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu ¶roda, 14 paĽdziernika 2020 16:23:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

A wpisanie w google "mbank 100zł biedronka" przerasta Twoje możliwo¶ci?

Możliwo¶ci twórcze przerosło, odtwórczych na szczę¶cie nie i już wiem, że jest to promocja KK MC standard, oczywi¶cie dla niemaj±cych mB±kowej KK.

Bardzo spodobał mi się tekst "Odbierz bon do Biedronki i szalej na zakupach".
Takie szaleństwo w biedronku miałem ostatnio w lato w tym na Długich Ogrodach w Gdańsku, dwupiętrowy, a więc zgodnie z logik± wszystkie ciężkie rzeczy, np. zgrzewki wody, s± na górnym piętrze. Winda taka, ze strach wej¶ć (nie tylko ze względu na covid) oraz bardzo ¶mieszne ruchome schody.
Po wyj¶ciu za¶, nieprzyzwyczajony do zabytkowych krawężników, zaraz na pierwszym przej¶ciu dla pieszych straciłem kółko od wózeczka - dobrze, że na drugim (kółeczku, nie przej¶ciu dla pieszych ;) jako¶ udało się dojechać.
Ogólnie można oszaleć.
Na kolejne zakupy chodziłem już z wózeczkiem z ikei ubranym w torbę z tego wózeczka, co stracił koło, wytrzymywał.

Dodatkowy zysk w tej promo to brak 30zł opłaty za wydanie karty - ale wci±ż grozi 70zł za rok użytkowania, je¶li się nie wykręci 12k wydatków lub 240 pyknięć.
Pytanie, czy pobior± jak±¶ opłatę, jak się kartę po 3 miesi±cach zamknie?

Próbuję sobie przypomnieć jazdy z zamawianiem KK w mB±ku - na pewno gdzie¶ na grupie jest to zapisane, ale w mojej pamięci tylko jakie¶ strzępki...
A że niestety oferty na klik w mB±ku nie mam - bo mam wył±czone wszystkie zgody marketingowe, nawet t± mityczn± "czwart±" (tydzień się wył±czała, ale wył±czyła - to mogłoby być osi±gnięcie w mGrze ;) - to musiałbym znów przechodzić "zwykł±" procedurę. Raz j± przeszedłem, tak dla sportu, bo w końcu gotowej umowy nie podpisałem - co¶ mi ¶wita, że musiałem i¶ć do oddziału pokazać pani na "żywym" tablecie, jak ¶ci±gam z ST santandera potwierdzenie przelewów pensji...
A, i chyba robiłem test, bo chcieli PEŁNˇ historię konta z ostatnich 3 miesięcy - ale jak dałem im "pełn±" historię obejmuj±c± tylko przelewy wynagrodzenia z ostatnich 6 miesięcy (a co, kto mi udowodni, że co¶ z tego konta wypłacam? - oczywi¶cie przyjrzałem się i na historii nie było ani sumy obrotów ani sald pocz±tkowego i końcowego ;) to też łyknęli.

Data: 2020-10-14 18:11:25
Autor: Animka
100zł do Biedronki jakby komu¶ się chc iaĹ‚o
W dniu 2020-10-14 o 15:14, Kris pisze:
Mbank przysłał mi reklamę że daj± 100zł do biedronki.
Nie czytałem szczegółów bo z takich promocji nie korzystam ale może kto¶ zechce skorzystać
Dawid na pewno;)

Odpisz im, żeby sobie w buty to wsadzili i życz im SMACZNEGO.

--
animka

Data: 2020-10-14 20:45:00
Autor: Waldek
[...]

Mnie z żubra przysłali że daj± BMW i3  :D

Pozdro

Data: 2020-10-14 22:46:35
Autor: Animka
W dniu 2020-10-14 o 20:45, Waldek pisze:
[...]

Mnie z jednego baanku przysłali tylko br±zowy notes w ramach przeprosin -jak zgłosiłam zginięcie z konta 50 zł.

--
animka

Data: 2020-10-15 10:44:44
Autor: Robert_DF
W dniu 14.10.2020 o 22:46, Animka pisze:

Mnie z jednego baanku przysłali tylko br±zowy notes w ramach przeprosin -jak zgłosiłam zginięcie z konta 50 zł.

ale te 50 zł oddali?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-10-15 11:54:26
Autor: Animka
W dniu 2020-10-15 o 10:44, Robert_DF pisze:
W dniu 14.10.2020 o 22:46, Animka pisze:

Mnie z jednego baanku przysłali tylko br±zowy notes w ramach przeprosin -jak zgłosiłam zginięcie z konta 50 zł.

ale te 50 zł oddali?

Oddali, czyli wróciło na konto. Napisali mi, że bankomat 2 razy pobrał.

--
animka

Data: 2020-10-15 07:14:24
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 15 paĽdziernika 2020 15:34:44 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

Oddali, czyli wróciło na konto. Napisali mi, że bankomat 2 razy pobrał.

No to w rezultacie wypłacił 50zł oraz notes.
Trzeba być czujnym.

100zł do Biedronki jakby komu¶ się chciało