101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!

Data: 2010-01-22 14:52:36
Autor: Antenka
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!
Taka jest prawda Kawecki! Spadaj z tymi wyssanymi z odbytu  sondażami!

Antenka :D

Data: 2010-01-22 23:58:04
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:68d1b059-c2da-4ffb-82e8-cdd68a282f08p8g2000yqb.googlegroups.com...
Taka jest prawda Kawecki! Spadaj z tymi wyssanymi z odbytu  sondażami!

Antenka :D
-- -- -- -- -
czerwone swinie, dziwisz sie? przeciez te kundle egzystuja w naszej ojczyznie tylko dlatego ze zaprzedaly sie swaloczy czerwonoarmijcow. I te sciera teraz psuja tu powietrze.
Ochyda....
awe

Data: 2010-01-23 00:03:29
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Robicie z Antenką dobrą robotę w tym cyrku... :> Bez Was ta grupa byłaby nudna. :>

przeciez te kundle egzystuja w naszej ojczyznie tylko dlatego ze zaprzedaly sie swaloczy czerwonoarmijcow.

Za to Wy pekińczyki wierzycie w sondaże TVP czyli PiS i SLD :> A prokurator za PRL`u w rządzie PiS`u jest Waszym guru :>

I te sciera teraz psuja tu powietrze.
Ochyda....

Macie tupet :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-23 00:13:38
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjd99i$6id$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- --
chlopie wam sie wszystko juz pierdoli w tych czerwonych lbach. zaloz moze jakis GS i sprzedawaj oranzade.
awe

Data: 2010-01-23 00:13:49
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Hehe Wam się powinien przydać :> Macie tendencję do oczyszczanie komunistycznych prokuratorów wcielając ich do rządu :>

Data: 2010-01-23 00:17:44
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
ale tylko dobrych, a wy spierdoliliscie piekna idee socjalizmu, dlatego my z PiS musimy wprowadzic socjalizm z ludzka twarza:-)
awe

Data: 2010-01-23 11:08:10
Autor: cytryna
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!
awe  >>

> -- -- -- -- --
> chlopie wam sie wszystko juz piergoli w tych czerwonych lbach. załóz moze > jakis GS i sprzedawaj oranzade.

Hehe Wam się powinien przydać :> Macie tendencję do oczyszczanie komunistycznych prokuratorów wcielając ich do rządu :>

Lepszy mądry i uczciwy "komunistyczny" prokurator niz zakłamany do cna agent
UB,TW Znak w randze ministra rządu u malarza kominów, patronującego wszystkim
aferzystom w RPIII. Lorn, łeb pod kran z zimną wodą, to taki trening przed wczasami we Wronkach.

Data: 2010-01-23 11:32:57
Autor: Antenka
On 23 Sty, 11:08, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

aferzystom w RPIII. Lorn, łeb pod kran z zimną wodą, to taki trening przed

Podobno już na niego czeka więzienna prycza i brudny "srocz". Aaa  i
kumple Zdzicho, Rycho i Zbycho... :D

Antenka

Data: 2010-01-23 00:16:02
Autor: Kostek Wycirowski
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

chlopie wam sie wszystko juz pierdoli w tych czerwonych lbach. zaloz moze jakis GS i sprzedawaj oranzade.
awe

WeŸ już facio nie pierdol, umyj nogi bo œmierdzš i zgłoœ sie do ortopedy.
Bo twojego durnego łba to już nikt nie wyleczy.

Data: 2010-01-23 01:06:20
Autor: Kostek Wycirowski

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:hjdaam$7ol$1news.interia.pl...
Kostek Wycirowski pisze:

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

chlopie wam sie wszystko juz pierdoli w tych czerwonych lbach. zaloz moze jakis GS i sprzedawaj oranzade.
awe

WeŸ już facio nie pierdol

Kłamię? :>

umyj nogi bo œmierdzš

No czuję jakby mi kto pięty wylizywał, ale już je umyłeœ. :>

i zgłoœ sie do ortopedy.

Wylizałeœ płaskostopie? Oo wybacz ale chyba się nie wlizałeœ dokładnie. :>

Bo twojego durnego łba to już nikt nie wyleczy.

Twój i tak już, więc co mi po diagnozie debila? :>

A ty co, klon awe-go? przeca do niego pisałem, anie do ciebie, to co się burzysz?

Data: 2010-01-23 01:09:37
Autor: Lorn

Kostek Wycirowski pisze:

[...]

A przepraszam... :> PóŸno już. Wybacz.

            Prezydencki wyœcig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-23 23:43:27
Autor: awe
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <wdupeZakonnice@pieklo.de> napisał w wiadomoœci news:hjdbjr$gam$1news01.versatel.de...

[...]

sam sie myj i lecz na nogi bo na leb juz za pozno, od kiedy to buraku uwazasz ze wszyscy jak ty maja problem z lbem i nogami. trzeba nie bylo chlac tylko duzo sportu uprawiac..
awe

Data: 2010-01-23 07:46:17
Autor: Artur Borubar
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Ochyda....

Jeśli już, to ohyda pisuarowy debilu.

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-23 13:14:18
Autor: raff
Artur Borubar pisze:
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Ochyda....

Jeśli już, to ohyda pisuarowy debilu.

Co ? jacek, nie kompromituj sie ;)

R.

Data: 2010-01-22 23:58:46
Autor: raff
Antenka pisze:
Taka jest prawda Kawecki! Spadaj z tymi wyssanymi z odbytu  sondażami!

Antenka :D

Kawecki to nie Wycirowski.

Jeden ma cos w glowie, chociaz jest chamski, drugi nie ma nic i jest tylko pasem transmisyjnym do gowna.

R.

Data: 2010-01-23 11:44:38
Autor: Antenka
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!

Kawecki to nie Wycirowski.<

Skąd taka pewność Raffik :-)?

Jeden ma cos w glowie, chociaz jest chamski, drugi nie ma nic i jest
tylko pasem transmisyjnym do gowna.<

Może to i prawda, ale mają wiele wspólnego - prowadzę badania
porównawcze od dłużeszego czasu i mam niezbite dowody, że to jest
jedna i ta sama mendowsza ;-), ale na razie nie mogę ich
przedstawić :D.

Antenka

Data: 2010-01-23 20:48:32
Autor: raff
[...]

E, cos o dupe roztrzasc te twoje zdolnosci detektywistyczne ;)

R.

Data: 2010-01-23 07:49:10
Autor: Artur Borubar
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Taka jest prawda Kawecki! Spadaj z tymi wyssanymi z odbytu  sondażami!

Dołączyłaś do repertuaru usług, ssanie z odbytu, druciaro?

Przemek

Data: 2010-01-23 07:59:52
Autor: Andrzej Adam Filip
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
Taka jest prawda Kawecki! Spadaj z tymi wyssanymi z odbytu  sondaĹźami!

Antenka :D

*Tylko* 101%? ;-)

Głowa bez pamięci jest jak twierdza bez załogi.
  -- Napoleon Bonaparte (1769-1821)

Data: 2010-01-23 11:39:57
Autor: Antenka
On 23 Sty, 07:59, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> pisze:

> Taka jest prawda Kawecki! Spadaj z tymi wyssanymi z odbytu  sondażami!

> Antenka :D

*Tylko* 101%? ;-)

Po dzisiejszych bluzgach doniesiono mi, że już 120% jest w opozycji do
Kaweckiego - Perejry! Sam szef Szechter patrzy na niego i mu
niedowierza : DDD

Antenka

Data: 2010-01-23 23:46:41
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d8a00b45-38ec-42f4-a872-1b5077f62c93k35g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Po dzisiejszych bluzgach doniesiono mi, że już 120% jest w opozycji do
Kaweckiego - Perejry! Sam szef Szechter patrzy na niego i mu

daj se spokoj, przeciez to sa glaby nad glabami, od paru miechow mam niezly ubaw...tylko nie rozumiem dlaczego nie stworzy sie im jakiejs wewnetrznej grupy dyskusyjnej, oni wszyscy pisza z tego samego miejsca...dyro szpitala psychiatrycznego ma ubaw jak ich czyta - stad chetnie oplaca im internet...to takie miejsce gdzie moga sie odblokowac...widocznie na lewatywe zal mu kasy...ekonomia - rozumie sie
awe

101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!