101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!

Data: 2010-01-23 07:59:52
Autor: Andrzej Adam Filip
101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
Taka jest prawda Kawecki! Spadaj z tymi wyssanymi z odbytu  sondaĹźami!

Antenka :D

*Tylko* 101%? ;-)

Głowa bez pamięci jest jak twierdza bez załogi.
  -- Napoleon Bonaparte (1769-1821)

Data: 2010-01-23 11:39:57
Autor: Antenka
On 23 Sty, 07:59, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> pisze:

> Taka jest prawda Kawecki! Spadaj z tymi wyssanymi z odbytu  sondażami!

> Antenka :D

*Tylko* 101%? ;-)

Po dzisiejszych bluzgach doniesiono mi, że już 120% jest w opozycji do
Kaweckiego - Perejry! Sam szef Szechter patrzy na niego i mu
niedowierza : DDD

Antenka

Data: 2010-01-23 23:46:41
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d8a00b45-38ec-42f4-a872-1b5077f62c93k35g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Po dzisiejszych bluzgach doniesiono mi, że już 120% jest w opozycji do
Kaweckiego - Perejry! Sam szef Szechter patrzy na niego i mu

daj se spokoj, przeciez to sa glaby nad glabami, od paru miechow mam niezly ubaw...tylko nie rozumiem dlaczego nie stworzy sie im jakiejs wewnetrznej grupy dyskusyjnej, oni wszyscy pisza z tego samego miejsca...dyro szpitala psychiatrycznego ma ubaw jak ich czyta - stad chetnie oplaca im internet...to takie miejsce gdzie moga sie odblokowac...widocznie na lewatywe zal mu kasy...ekonomia - rozumie sie
awe

101% nie ufa Arturowi Borubarowi-Kaweckiemu-Perejro-Wycirowskiemu na psp!