105kg na składaku

Data: 2011-05-11 10:14:43
Autor: bans
105kg na składaku
W dniu 2011-05-11 09:42, z pisze:

Zamierzam zakupić składak na dojazdy kombinowane.
Dom-przedszkole-praca-przedszkole-dom.

Ach, ten drapieżny kapitalizm, gorzej niż w XIX wieku! ;)

A poważniej - dlaczego akurat składak?

--
bans

Data: 2011-05-11 10:22:34
Autor: z
105kg na składaku
bans pisze:

A poważniej - dlaczego akurat składak?

Takie czasy że rowerem szybciej i zdrowiej. :-)
Mieszkam na 6 piętrze a składak zmieści się do bagażnika i pod biurko w pracy. Do przejechania 3-5 km
Prawie wszystko wiem oprócz wytrzymałości dzisiejszych rowerów.
Boję się żeby nie trafić na tandetę która się rozkraczy po miesiącu.

Data: 2011-05-11 10:24:56
Autor: bans
105kg na składaku
W dniu 2011-05-11 10:22, z pisze:

Mieszkam na 6 piętrze a składak zmieści się do bagażnika

A, czyli jednak zakamuflowana opcja samochodowa :P

--
bans

Data: 2011-05-11 10:31:22
Autor: z
105kg na składaku
bans pisze:

A, czyli jednak zakamuflowana opcja samochodowa :P

Przecież napisałem że dojazd kombinowany - przedszkole
Dostarczenie syna do przedszkola mam wpisane w obowiązki :-)
Inaczej to nie zastanawiałbym się tylko kupił używany miejski za 300zł

Data: 2011-05-11 08:42:02
Autor: Ryszard Mikke
105kg na składaku
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
bans pisze:

> [...]
Dostarczenie syna do przedszkola mam wpisane w obowiązki :-)
Inaczej to nie zastanawiałbym się tylko kupił używany miejski za 300zł

Ja tak wozilem do szkoly przez jakies dwa lata (nawet troche bardziej
skomplikowanie, bo samochod trzeba bylo zwykle oddac zonie, zeby odebrala).
Wozilem gorala na klapie bagaznika.

rmikke

Data: 2011-05-11 10:40:43
Autor: ...::QRT::...
105kg na składaku
Dnia Wed, 11 May 2011 10:31:22 +0200, z napisał(a):

bans pisze:

A, czyli jednak zakamuflowana opcja samochodowa :P

Przecież napisałem że dojazd kombinowany - przedszkole
Dostarczenie syna do przedszkola mam wpisane w obowiązki :-)

ja dostarczam dziecko do szkoły na bagażniku :)

Data: 2011-05-11 16:36:10
Autor: arturb
105kg na składaku

bans pisze:

A, czyli jednak zakamuflowana opcja samochodowa :P

Przecież napisałem że dojazd kombinowany - przedszkole
Dostarczenie syna do przedszkola mam wpisane w obowiązki :-)
ja dostarczam dziecko do szkoły na bagażniku :)

Moje się samo samo dostarcza rowerem z wyjatkiem zimy i sniegu wtedy jezdzi w siodelku na moim rowerze.

Data: 2011-05-11 10:43:39
Autor: bans
105kg na składaku
W dniu 2011-05-11 10:31, z pisze:

Przecież napisałem że dojazd kombinowany - przedszkole
Dostarczenie syna do przedszkola mam wpisane w obowiązki :-)

Tu jest grupa o rowerach, tu pierwszym skojarzeniem jest dowożenie syna na rowerze ;)

--
bans

Data: 2011-05-11 11:09:45
Autor: z
105kg na składaku
bans pisze:

Tu jest grupa o rowerach, tu pierwszym skojarzeniem jest dowożenie syna na rowerze ;)
Ale w tedy nie byłoby żadnych "kombinacji" ;-)

105kg na składaku