10lat kiblowania za przemalowanie maski

Data: 2015-04-22 19:56:18
Autor: Sebastian Biały
10lat kiblowania za przemalowanie maski
Wy tu gadu gadu a szykuje siÄ™ gruba sprawa.

Co, nie wierzycie?

http://www.autoblog.com/2015/04/20/automakers-gearheads-car-repairs/

Prędzej czy później wprawadzą. W przypadku informatyki pretekstem byli pedofile i terroryści. Ale pedofile są nieporęczni w przypadku motoryzacji. Więc czekamy na jakiś równie idiotyczny zarys uzasadnienia. Najlepiej np. że przemalowanie maski może spowodować że komputer od sterowania szyb wysle samochód prosto w niewinne dziecko na przejściu dla pieszych. Albo whatever.

Data: 2015-04-22 21:14:29
Autor: Michał Jankowski
10lat kiblowania za przemalowanie maski
Przecież już dawno pisałem, że w samochodzie jest taki sam komputer jak w laptopie. I że się będzie kupować samochód a do niego licencję na używanie oprogramowania, której nie będzie wolno odsprzedać.

   MJ

Data: 2015-04-22 22:26:02
Autor: Sebastian Biały
On 2015-04-22 21:14, Michał Jankowski wrote:
Przecież już dawno pisałem, że w samochodzie jest taki sam komputer jak
w laptopie. I że się będzie kupować samochód a do niego licencję na
używanie oprogramowania, której nie będzie wolno odsprzedać.

Tu chodzi o to że jakakolwiek ingerencja w samochód bedzie traktowana tak jak DMCA dla oprogramowania a więc ścigana. Czyli jesli wymienisz samodzielnie wycieraczkę to popełnisz przestępstwo. A otwarcie maski może być uważane za reverse engeneering. Itd.

Data: 2015-04-23 07:59:12
Autor: Ghost
10lat kiblowania za przemalowanie maski

Użytkownik "Sebastian BiaÅ‚y"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mh904r$90h$1@node1.news.atman.pl...

On 2015-04-22 21:14, Michał Jankowski wrote:

[...]

Nie wiem gdzieś się tego doczytał? Po mojemu chodzi tylko o to by firmy trzecie nie zarabiały. Nie mieszałbym do tego DMCA.

Data: 2015-04-23 00:49:00
Autor: przemek.jedrzejczak
10lat kiblowania za przemalowanie maski
-- Nie wiem gdzie¶ siê tego doczyta³? Po mojemu chodzi tylko o to by firmy trzecie nie zarabia³y. Nie miesza³bym do tego DMCA.

tez tak to odebralem ... pierdu, pierdu o bezpieczenstwie a chodzi jak zwykle o kase ...

P.

Data: 2015-04-26 20:56:22
Autor: Sebastian Biały
On 2015-04-23 07:59, Ghost wrote:
Nie wiem gdzieś się tego doczytał?

Tam gdzie podałem linka:

"The dispute arises from a section of the Digital Millennium Copyright Act that no one thought could apply to vehicles[...]"

Po mojemu chodzi tylko o to by firmy
trzecie nie zarabiały.

Nie. Chodzi o to aby zachować pełna kontrolę nad konsumentem i powolutku przejśc ze sprzedaży na wypozyczanie (licencjonowanie). To taki sam przekręt jak znowymi czynnikami do klimy, tylko z grubszego kalibru. Widzisz jakieś protesty w postaci nie kupowania samochodów z klimą? Żaby gotuje się żywcem, wystarczy powoli podnosić temperaturę.

Nie mieszałbym do tego DMCA.

Ale DMCA samo się miesza. Bo kazało się że masz komputer z 4 kołami. A jak się bedzie do niego podpinać urządzenia inne niż iShit to się okaże że łamiesz pietnascie poprawek do konsytucji dalekiego kraju. A oni w tym kraju mają rozwinięty przemysł permementnej turystyki.

Data: 2015-04-23 07:57:39
Autor: Ghost
10lat kiblowania za przemalowanie maski

Użytkownik "MichaÅ‚ Jankowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mh8run$nlb$1@news.agh.edu.pl...

Przecież już dawno pisałem, że w samochodzie jest taki sam komputer jak w laptopie. I że się będzie kupować samochód a do niego licencję na używanie oprogramowania, której nie będzie wolno odsprzedać.

Tak jest od zawsze o dotyczy to również telewizorów, playerow dvd, pralek itp. Nie masz tej licencji wyszczególnionej, ale ona jest i jest nieprzenaszalna.

Data: 2015-04-22 23:06:16
Autor: Marek
On Wed, 22 Apr 2015 19:56:18 +0200, Sebastian Biały<heby@poczta.onet.pl> wrote:
Wy tu gadu gadu a szykuje siÄ™ gruba sprawa.
Co, nie wierzycie?
http://www.autoblog.com/2015/04/20/automakers-gearheads-car-repairs/

1 prawo konsunenta: nie konsumować (czyt. nie kupować). Nie ma lepszego sposobu na kretynizmy, skoro nie będą się sorzedawać to wymrą śmiercią naturalną.

--
Marek

Data: 2015-04-25 08:21:43
Autor: Tom
10lat kiblowania za przemalowanie maski
Wy tu gadu gadu a szykuje siÄ™ gruba sprawa.

Co, nie wierzycie?

http://www.autoblog.com/2015/04/20/automakers-gearheads-car-repairs/

OK nie ma problemu pod warunkiem że samochody będą rozdawać za darmo

Data: 2015-04-24 23:55:40
Autor: kogutek444
10lat kiblowania za przemalowanie maski
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 08:21:43 UTC+2 u¿ytkownik Tom napisa³:
W dniu 2015-04-22 o 19:56, Sebastian Bia³y pisze:
> Wy tu gadu gadu a szykuje siê gruba sprawa.
>
> Co, nie wierzycie?
>
> http://www.autoblog.com/2015/04/20/automakers-gearheads-car-repairs/

OK nie ma problemu pod warunkiem ¿e samochody bêd± rozdawaæ za darmo

W ZSRR Wo³gê dawali darmo. Co prawda do przep³yniêcia.

Data: 2015-04-26 13:31:21
Autor: Adam
W dniu 2015-04-25 o 08:55, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Hi hi :)

To prawie jak ¶redniowieczny wodny test na prawdomówno¶æ ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-04-26 10:45:00
Autor: Bolko
10lat kiblowania za przemalowanie maski

Na razie  z licznikami nie mog± sobie poradziæ!!

10lat kiblowania za przemalowanie maski