11.11.11. terroryści z Niemiec

Data: 2011-11-02 01:24:59
Autor: zeusx
11.11.11. terroryści z Niemiec
Drang nach Osten się szykuje.
http://www.antifa.de/cms/content/view/1752/1/

Niemiecka Antifa ,to nie odmózdzone uczniaki z Polski. To terroryści rzucający w policje butelkami z benzyną i lejący wszystkich dokola w imię komunizmu. Zostali zaproszeni przez polskich kolegów o antypolskiej orientacji.
Ciekawe co  na to policja.
Moze być ciekawie.
zx

Data: 2011-11-02 01:49:39
Autor: Grzegorz Z.
zeusx napisał:

[...]

Ja też tam będę! Oh yeah!

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-01 22:51:25
Autor: HaMMeR
On 2 Lis, 01:49, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
zeusx napisał:

> [...]

> rzucający w policje butelkami z benzyną i lejący wszystkich dokola w imię
> komunizmu. Zostali zaproszeni przez polskich kolegów o antypolskiej

Ja też tam będę! Oh yeah!

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Dobrze o tobie swiadczy, ze potrafisz potwierdzic swoja nie tylko
seksualna
orientacje, ale i polityczno-narodowosciowa...
Jesli natomiast sadziles, ze ta antypolskoscia zaskoczyles kogokolwiek
na tej grupie, to sie bardzo mylisz, obcy wyciruchu!

Data: 2011-11-02 08:58:28
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
zeusx napisał:

[...]

Wiemy wiemy - będziesz wywalał jęzor, wywracał gały i kręcił opiętym w skórzane stringi zadem. he he he
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-02 09:06:26
Autor: Bambaryła

zeusx napisał:

[...]

Człowieku, dlaczego swoim plugawym językiem obniżasz poziom tego szacownego forum? Ty też leczysz tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Data: 2011-11-02 13:31:42
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1lp6z4nkyr0db$.dny3cgj8lfzu.dlg40tude.net...
zeusx napisał:

[...]

To nie na dworcu ? Co to, karwa, dzien wolny, czy co ?

R.

Data: 2011-11-02 13:55:22
Autor: Grzegorz Z.

zeusx napisał:

[...]

Z tego co mi wiadomo od zajęć szkolnych także, więc zapraszamy!

Data: 2011-11-02 14:35:47
Autor: boukun

Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j8q2kp$tt0$1news.onet.pl...
[...]

Raz sierpem, raz młotem, czerwoną hołotę...
http://www.youtube.com/watch?v=xIsZ6EnvaP8

boukun

Data: 2011-11-02 15:49:54
Autor: White Power
zeusx <zeusy@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

A ja tylko przypomnę, że: artykuł 52 kodeksu wykroczeń, przypomnę, stanowi w § 1: &#8222;Kto przeszkadza lub usiłuje przeszkodzić w organizowaniu lub w przebiegu niezakazanego zgromadzenia (&#8230;) bezprawnie zajmuje lub wzbrania się opuścić miejsce, którym inna osoba lub organizacja prawnie rozporządza jako zwołujący lub przewodniczący zgromadzenia (&#8230;) posiadając przy sobie broń, materiały wybuchowe lub inne niebezpieczne narzędzia (&#8230;) podlega karze aresztu do 14 dni, karze ograniczenia wolności albo karze grzywny&#8221;. A w § 2: &#8222;Podżeganie  i pomocnictwo są karalne&#8221;.

Data: 2011-11-02 17:07:05
Autor: Grzegorz Z.
White Power napisał:

[...]

Zgromadzenia pederastów to już nie dotyczy?

posiadając przy sobie broń, materiały wybuchowe lub inne niebezpieczne narzędzia

Petard hukowych na przykład.

Data: 2011-11-02 16:43:11
Autor: White Power
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
White Power napisał:
artykuł 52 kodeksu wykroczeń, przypomnę, stanowi w § > 1: &#8222;Kto przeszkadza lub usiłuje przeszkodzić w organizowaniu lub w prze
biegu > niezakazanego zgromadzenia Zgromadzenia pederastów to już nie dotyczy?

Tylko różnica polega na tym że do takich aktów nie zachęca ogólnopolska gazeta , ale widać że gówno sobie jakiś immunitet wyrobiło. Nie pierwszy raz michnik zachęca gównażerie i idiotów do wykroczeń i jakoś jeszcze nikt nie ma odwagi zwrócić uwagę że posunął się za daleko.

Data: 2011-11-02 18:29:12
Autor: Grzegorz Z.

White Power napisał:
[...]

Czyli jak jeden kradnie z banku milion złotych to należy go łagodniej ukarać niż gdyby stu ukradło po milionie?

Data: 2011-11-02 18:18:59
Autor: White Power
11.11.11. terroryści z Niemiec
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Czyli jak jeden kradnie z banku milion złotych to należy go łagodniej ukarać niż gdyby stu ukradło po milionie?

Po pierwsze jakich stu kradło miliona a po drugie to jest jeden który może legalnie kraść co chce i ile chce.

Data: 2011-11-02 19:26:11
Autor: Grzegorz Z.
White Power napisał:

[...]

Jak ci się stu i jeden nie podoba, to sobie zamiast stu i jednego podłóż
nakład GW i Szczerbca.

Data: 2011-11-02 23:01:32
Autor: zeusx

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8ror2$5mk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Już widzę jak aresztują prezydenta Wrocławia jak się stawi dzielnie drugi raz. Właściwie ,to kogoś zatrzymali z tego paragrafu w ubiegłym roku?
zx

11.11.11. terroryści z Niemiec