11,11, 2011 - Narodowe Święto Niepodległości

Data: 2011-11-11 17:22:45
Autor: obserwator
11,11, 2011 - Narodowe Święto Niepodległości
..zostalo przywrocone w roku 1989. jest wiec legalnym swietem Polakow.

Bardzo WAZNYM swietem dla Polski i nalezy je z calym szacunkiem RESPEKTOWAC, a
nie organizowac lewackie zamieszki i w ten sposob konfliktowac Polakow, zapraszaja jednoczesnie do burd znane niemieckie bojowki. Te terrorystyczne bojowki sa ostro zwalczane nawet w Niemczech. Narodowe Święto Niepodległości – polskie święto państwowe, obchodzone co roku
11 listopada, dla upamiętnienia rocznicy odzyskania przez Naród Polski
niepodległego bytu państwowego[1] w 1918 roku po 123 latach od rozbiorów
dokonanych przez Austrię, Prusy i Rosję. Ustanowione w ostatnich latach II RP, przywrócone w roku 1989. Jest dniem
wolnym od pracy.
Znaczenie daty

Odzyskiwanie przez Polskę niepodległości było procesem stopniowym i wybór 11
listopada jest dość arbitralny. Uzasadnieniem może być zbiegnięcie się
wydarzeń w Polsce z końcem I wojny światowej na świecie (tego samego dnia
miała miejsce kapitulacja Niemiec na froncie zachodnim).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Narodowe_%C5%9Awi%C4%99to_Niepodleg%C5%82o%C5%9Bci

Data: 2011-11-11 18:29:08
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jll5$brs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kaczyński stoi tam, gdzie lewacy, to zadeklarowany Piłsudczyk... Nie podpinaj sie pod narodowców i naród polski...

boukun

Data: 2011-11-11 19:14:49
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 18:22:

Bardzo WAZNYM swietem dla Polski i nalezy je z calym szacunkiem RESPEKTOWAC,
a nie organizowac lewackie zamieszki i w ten sposob konfliktowac Polakow

Tam zaraz "konfliktować". Większość Polaków ma w głębokim szacunku to co wyrabia lewa albo prawa strona w kreślonych datach w kalendarzu. Ja tam sączę sobie piwko i patrzę na ekran wzruszając ramionami. Wiem po prostu, że współczesny patriotyzm nie polega na noszeniu czy wywieszaniu flagi, zakładaniu tego czy innego kotylionu na klapę, ale na zwykłej codziennej pracy. Cichym i wytężonym wysiłku na rzecz budowania siły Polski. Politycy? Oni zawsze w określonych dniach zachowują się tak jakby byli "na prochach". :-)

Data: 2011-11-11 18:27:56
Autor: obserwator
11,11, 2011 - Narodowe Święto Niepodległości
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):  Cichym i wytężonym wysiłku na rzecz budowania siły Polski. Politycy?
Oni zawsze w określonych dniach zachowują się tak jakby byli "na prochach". :-)

:))) ...uwazaj bo ci meble z domu wyniosa.

Data: 2011-11-11 19:34:55
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 19:27:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

 Cichym i wytężonym wysiłku na rzecz budowania siły Polski. Politycy?
Oni zawsze w określonych dniach zachowują się tak jakby byli "na prochach".
:-)

:))) ...uwazaj bo ci meble z domu wyniosa.

Niewiele brakuje. Przecież wg słów jednego z organizatorów marszów i innych manifestacji, kwalifikuję się jako wróg i inna zwierzyna. :-)

Data: 2011-11-11 19:00:39
Autor: obserwator
[...]

 ..i oczywiscie w podali te informacje w postkomuszych masmediach, a ty
grzecznie w nia uwierzyles:))

Data: 2011-11-11 20:21:39
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 20:00:

[...]

Nie informację tylko wypowiedź. Informacja jest wtedy gdy matematyk mówi o jakiejś teorii matematycznej i twierdzeniu. Jak mówi np polityk to są to tylko wypowiedzi. :-)

Data: 2011-11-11 19:33:07
Autor: obserwator
> [...]

> Nie informację tylko wypowiedź. Informacja jest wtedy gdy matematyk mówi o jakiejś teorii matematycznej i twierdzeniu. Jak mówi np polityk to są to

kazda wypowiedz jest nosnikiem informacji:)

Przesluchaj sobie wywiad z p. Ziemkiewiczem i nie badz naiwny. Zorientuj sie co jest grane i pozbadz sie zludzen jaki ci los szykuja ci z PO, popirani przez postkomunistyczne masmedia z GW w roli glowenj.

Wiem ze to bolesna prawda i sie przed nia usilujesz bronic. Ale pamietaj ze naiwnosc to glupota.

Data: 2011-11-11 20:43:00
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 20:33:

[...]

Mylisz się i to bardzo. Nie każda wypowiedź jest nośnikiem informacji, chyba że dla Ciebie informacja ujemna, czyli wprowadzająca w błąd jest też informacją. Czy informacją jakąkolwiek jest np pytanie; "Czy jeśli nogami stanę na szynach tramwajowych, a rękami złapię się trakcji to pojadę do przodu jak tramwaj?". Wypowiedź? Wypowiedź. Mam pytanie. Skoro tak chętnie nawołujesz do tego, żeby przyglądać się różnym zamieszczonym na you tube i innych portalach filmikom i wypowiedziom, to może byś napisał co dla Ciebie one niosą i co znaczą, jaką informację niosą? Oprócz prawicowej, hurrra patriotycznej propagandy?

Data: 2011-11-11 22:01:26
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jt9j$5vd$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przez postkomunistyczne masmedia z GW w roli glowenj.

Wiem ze to bolesna prawda i sie przed nia usilujesz bronic.

http://13k.pl/-/sugestia.php http://13k.pl/-/sugestia.php http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-12 06:07:09
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 19:27:56  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Uważaj na Ziobro od meblów!
--
stevep

Data: 2011-11-11 19:18:46
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jomu$laf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Coś jak jakiś biskup dzisiaj prawił, he, he...
Patriotyzm dzisiaj, to jest nie dać się zniewolić w niewolniczej pracy, nie przykładać ręki do kapitalistycznych złodzei...
Bo inaczej skończy się, jak mój kolega Krzysiek...

boukun

Data: 2011-11-11 19:24:27
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 19:18:

[...]

Twój kolega śp. Krzysiek chciał być jednym z budujących, chciał pracy ale nie potrafił sobie jej zorganizować, ani ubiegać się o nią.

Data: 2011-11-11 19:27:07
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jp8s$m6l$2inews.gazeta.pl...
[...]

Może nie wszystko napisałem, właściwie to pisałem, ale wcześniej,  możesz nie pamiętać. On miał pracę, za 1100 zł na rękę, wyciskał kapitalista z niego soki, na starych, zdezelowanych poniemieckich maszynach, śrubował normy, riotację straszną prowadził, co dwa dni ludzie się zwalniali i przyjmowali...

Innej pracy w Polsce już nie ma, patriotyczna praca była tylko w PRLu... Myśmy kraj z ruin wojennych budowali, przyszli dzisiajsi złodzieje i kraj od 1989 roku zrujnowali, wyprzedali i zaorali cały przemysł...

boukun

Data: 2011-11-11 19:33:23
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 19:27:

[...]

Przecież Twój kolega chciał dostać jakąś sensowną pracę. Czy potrafiłeś mu wskazać jak o ową pracę się ubiegać, czy poradziłeś mu żeby się dokształcał, inwestował w swoje wykształcenie? Nie. Z Twoich słów wynika, że trułeś mu tylko o "niewolnictwie", "wyzysku" i tym podobnych bzdetach. Czy sam gdybyś znalazł się w dramatycznej sytuacji chciałbyś zamiast porad otrzymywać takie kwiatki?

Data: 2011-11-11 19:42:41
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jppk$ntf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co ja mu mogłem wskazać, jak ja sam takiej nie mam? Od tego jest ponoć pośredniak, ale nie dzisiaj. Pośredniak załatwiał Polakom godną pracę tylko w PRLu, wtedy stał na wysokości zadania...

boukun

Data: 2011-11-11 19:52:56
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 19:42:

[...]

Nie masz, bo masz zabawne podejście do pracy. Uważasz, że trzeba olewać ludzi, którzy kogokolwiek zatrudnić, bo są to przecież wg Ciebie "krwiożerczy kapitaliści" i w ogóle wampiry? Swego czasu na grupie chwaliłeś się, że założyłeś firmę i masz pośredniczyć w oferowaniu pracy. Czy ludzie zaczęli Ciebie określać jako wampira? :-)

Data: 2011-11-11 20:00:27
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jqu9$r72$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzisiaj nie ma w Polsce godziwej pracy! Ta była tylko w PRLu.. Tylko duże, pańastwowe zakłady pracy były w stanie zapewnic ludziom godziwaą pracę i zarobki oraz ludzkie warunki socjalne. To się od 1989 roku skończyło...

Ja otworzyłem to co otworzyłem na rok, bo tak musiałem i tak mi pasowało. W sumie to była stricte rodzinna inicjatywa...

boukun

Data: 2011-11-11 20:19:49
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 20:00:

[...]

To sobie stwórz swój własny PRL. Mi tam w moim jest bardzo fajnie.:-)

Data: 2011-11-11 20:23:39
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jsgm$38q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stworzymy, stworzymy, dla polskiej większości...

boukun

Data: 2011-11-11 20:29:51
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 20:23:

[...]

Pisałem, że masz stworzyć dla siebie. Ludzi zostaw w spokoju. Oni sami dla siebie stworzą odpowiadający im świat. :-)

Data: 2011-11-11 20:30:40
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jt3g$520$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, nie, z ludźmi stworzymy, stworzymy sprawiedliwy świat. Już niedługo, za rok...

boukun

Data: 2011-11-11 20:36:00
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 20:30:

[...]

To sobie wybierz jakąś inna planetę we wszechświecie. Ta na której mieszkamy przeżyła już wystarczającą ilość różnych "uszczęśliwiaczy". :-)

Data: 2011-11-11 20:38:43
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jtf1$62h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, nie będziesz mi mówił, co jest dla mnie dobre. Polacy zsaługują na wolnośc i dobrobyt... WSZYSCY!

boukun

Data: 2011-11-11 20:57:03
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 20:38:

[...]

Nie mówię co dla Ciebie jest dobrze. Mówię tylko żebyś zostawił tą planetę w spokoju. Przeżyła już wystarczająco dużo różnych "uzdrawiaczy". :-)

Data: 2011-11-11 21:05:41
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jumg$9b4$2inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie zostawię, bo na niej jest właśnie nieporządek i niepokój. Musimy tu zaprowadzic porządek, nowy porządek, by wszystkim się żyło lepiej...

Tych starych "uzdrawiaczy" pogonimy do ich łagrów pracy, niech posmakują, co zgotowali narodom świata...

boukun

Data: 2011-11-11 21:10:50
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 21:05:

[...]

Porządek? Powiadasz? Taki, że wszyscy na zasiłkach, rentach i emeryturach? :-)

Data: 2011-11-11 21:23:42
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9jvgd$cau$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, zasiłki to pogarda dla narodów...

Narody muszą się wyzwolić spod jarzma syjonistów i same o sobie stanowić...

A do emerytury każdy powinien mieć równe prawo i w równej wysokości...

boukun

Data: 2011-11-11 21:31:02
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 11 listopad 2011 21:23:

A do emerytury każdy powinien mieć równe prawo i w równej wysokości...

Jakiej, wysokości? No daj czadu. Obiecuj. Tylko tyle potrafią politycy. Ty nie chcesz być gorszy przecież. :-)

Data: 2011-11-12 06:05:53
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 21:05:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Stalin zdechł w 1953 i wskrzesić się go nie uda.

--
stevep

Data: 2011-11-12 19:52:42
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4thr3zi50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ale jego uczniowie rządzą naszym krajem do dziś...

boukun

Data: 2011-11-12 06:04:54
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 20:38:43 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Polacy owszem, nieroby jak ty nie.

--
stevep

Data: 2011-11-12 19:53:39
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4thqgse50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie uda wam się pasożyty zrobić ze mnie niewolnika ...

boukun

Data: 2011-11-13 14:19:11
Autor: stevep
Dnia 12-11-2011 o 19:53:39 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Tak jak zmienić z ciebie idioty na mądrego.

--
stevep

Data: 2011-11-12 06:04:14
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 20:30:40 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Czekaj tatka latka, nawet w grobie nie doczekasz.

--
stevep

Data: 2011-11-12 06:03:23
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 20:23:39 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Na Białorusi?
--
stevep

11,11, 2011 - Narodowe Święto Niepodległości